הסרט מומלץ בכל מקרה, הוא מרשים גם ויזואלית לא פחות מהסאונד.
מה שהתכוונתי בנושא הסאונד זה לא רק הקרבות הימיים המרשימים, אלא כמו שרשמתי קודם, אני אוהב את הפרטים הקטנים יותר וההשקעה בפסקול.
במקום להסתמך על שיטת foley , הבמאי רצה כמה שיותר אותנטיות, אז הם למשל חיפשו חובבי נשק היסטורי שגם מחזיקים תותחים ישנים ותחמושת אמיתיים, והקליטו אותם יורים לתוך מבני עץ כדי לדמות את הפגיעות בספינות, כנ"ל לגבי הרובים והאקדחים. הם גם בילו כמה ימים במדבר עם מפרסים כדי להשיג את סאונד נקי של מפרס ברוח (כי הקול של הים הפריע). הרבה מהסאונד ששומעים כל הזמן ברקע בספינה אלה קולות של עשרות השחקנים שהיו אנשי הצוות, וכך הבמאי רצה שזה יהיה, שכל הזמן יהיה רחש של פעילות כמו על ספינת מלחמה אמיתית. הרבה מהפסקול הוא שכבות של אפקטים כך שגם כשיש שקט עדיין שומעים רחשים, חריקות עץ וכו' .
נערך לאחרונה על ידי mulder ב 14/02/2020 11:50, נערך פעם 1 בסך הכל.