היי, רכשתי לפני שנה וחצי מסך B7Y 65 לאותה תקופה מחיר המסך היה בערך 10000 ש"ח לפני חודש חבר שם לב שהטלוויזה עקומה מעט בחלק העליון. ומאז אני אוכל סרטים.
התקשרתי לשירות של ח.י והנציגה השאירה לי מספר טלפון ואמרה לי לצלם ולשלוח. אמרתי לעצמי וואו שירות מדהים איזה יופי. כעבור שבוע שלחתי להם את התמונות שמראות בברור שהמסך עקום. והמתנתי לתשובה. כעבור שבועיים שאף אחד לא יצר איתי קשר פניתי אליהם שוב והנציגה אמרה שתעביר למחלקה הטכנית ויצרו איתי קשר במהלך היום (שוחחתי איתם יום שלישי. כאשר לא חזרו אליי חזרתי ביום חמישי לשירות ושאלתי מה קורה עם תשובה ממה זה נגרם ואמרה לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון. כמובן שנתתי צאנס וכי ראיתי שלא חוזרים אליי התקשרתי שוב יום ראשון ב 16:45 ממש לפני סוף היום. הנציגה בדקה את הנושא ואמרה לי שזה נזק שלי מאחר ועבר שנה וחצי. כששאלתי איך אני יכול לגרום לנזק כזה ואם באמת הייתי גורם לנזק המסך היה נשבר. חשוב לציין שהמסך לא ירד מהמתן שלו מיום ההתקנה ואין שום גורם שיכול לעשות כיפוף כזה .
קצת נראה לי מוזר שטכנאי קובע שזה נזק שלי על סמך תמונה ולא לשלוח טכנאי.
ועוד יותר מוזר קבע כי הנזק אני גרמתי.
זו רמת השירות בארץ?
חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
אתה בטוח שזה עקום ולא אשלייה אופטית של הגימור של אחורי המסך ?
יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?
יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י
@NirRevivo
·
אי אפשר להבין בדיוק מה הבעיה עם המסך שבתמונה.
אם הכוונה שלך לזה שהמסך מעט קעור, אז גם שלי ככה. לא חושב שזו בעיה, וזה לא מפריע בשום צורה לצפייה.
·
אי אפשר להבין בדיוק מה הבעיה עם המסך שבתמונה.
אם הכוונה שלך לזה שהמסך מעט קעור, אז גם שלי ככה. לא חושב שזו בעיה, וזה לא מפריע בשום צורה לצפייה.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
אשתף אותכם בשיחה שהייתה לי היום עם מישהו בכיר מהמעבדה לאחר וביקשתי ממנו לחזור אליי ולשתף אותי איך אני גרמתי לנזק.
אז ככה היום חזר אליי בכיר מהמעבדה ואמר שראה את התמונות והנזק שנגרם זה מהתקנה לקויה. הוסבר לו שההתקנה היתה דרכם בלבד ויתרה מכך גם ממחלקת השיווק של ח.י רכשתי את המסך וקיבלתי מתקן והתקנה ללא עלות.
ואז אמר שהמסך יושב על השידה. ונאמר לו שהמסך תלוי על הקיר. מאז ההתקנה.
ואז אמר שהפעלתי לחץ על המסך ( הוסבר לו שאם הייתי מפעיל לחץ אז המסך היה נשבר)
האיש מעבדה לא ידע כ"כ מה לענות לי ואמר שיחזור אליי שרוצה לבדוק משהו - (הפתעה לא חזר אליי)
כמובן שציין במהלך השיחה שזה נזק!!!
אז כל אלו שרשמו שגם להם יש עיקום במסך דעו לכם שזה נזק כך בכיר מהמעבדה אמר. לא אני קבעתי...
כמו כן לגבי השירות. שחלקכם רשמתם שהכותרת לא מתאימה אז הנה לכם הדוגמא לשירות ולכותרת:
כמו שציינתי נשלחו תמונות של העיקום לאחר ששוחתי עם הנציגה ולא היה מענה מעל שבוע וחצי.
נציגה מבטיחה לברר את הנושא ולחזור אליי - גם לא קרה.
בכיר מהמעבדה אמר שראה את התמונות ולדבריו המסך יושב על השידה ו (באמת ראה את התמונות- לא)
האשימו אותי שהפעלתי לחץ על המסך ואני זה שגרמתי למסך להתעקם ( במידה והייתי גורם ללחץ נראה לי שהייתי שובר גם את המסך) וחשוב לציין שמעולם לא הזזתי את המסך
הבכיר מהמעבדה שאמר שיחזור אליי לא חזר.
ורק לידע כללי לעולם לא הזדקקתי לשירות של מוצרי חשמל ומעולם לא פניתי לחברת שירות לתיקון
אז כן מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י
חשוב לציין שהתמונה במסך חדה ויפה ורק העיקום שאין מושג איך נהיה מפריע לי בעין. מעבר לכך שזו טלוויזיה זה גם רהיט
אז ככה היום חזר אליי בכיר מהמעבדה ואמר שראה את התמונות והנזק שנגרם זה מהתקנה לקויה. הוסבר לו שההתקנה היתה דרכם בלבד ויתרה מכך גם ממחלקת השיווק של ח.י רכשתי את המסך וקיבלתי מתקן והתקנה ללא עלות.
ואז אמר שהמסך יושב על השידה. ונאמר לו שהמסך תלוי על הקיר. מאז ההתקנה.
ואז אמר שהפעלתי לחץ על המסך ( הוסבר לו שאם הייתי מפעיל לחץ אז המסך היה נשבר)
האיש מעבדה לא ידע כ"כ מה לענות לי ואמר שיחזור אליי שרוצה לבדוק משהו - (הפתעה לא חזר אליי)
כמובן שציין במהלך השיחה שזה נזק!!!
אז כל אלו שרשמו שגם להם יש עיקום במסך דעו לכם שזה נזק כך בכיר מהמעבדה אמר. לא אני קבעתי...
כמו כן לגבי השירות. שחלקכם רשמתם שהכותרת לא מתאימה אז הנה לכם הדוגמא לשירות ולכותרת:
כמו שציינתי נשלחו תמונות של העיקום לאחר ששוחתי עם הנציגה ולא היה מענה מעל שבוע וחצי.
נציגה מבטיחה לברר את הנושא ולחזור אליי - גם לא קרה.
בכיר מהמעבדה אמר שראה את התמונות ולדבריו המסך יושב על השידה ו (באמת ראה את התמונות- לא)
האשימו אותי שהפעלתי לחץ על המסך ואני זה שגרמתי למסך להתעקם ( במידה והייתי גורם ללחץ נראה לי שהייתי שובר גם את המסך) וחשוב לציין שמעולם לא הזזתי את המסך
הבכיר מהמעבדה שאמר שיחזור אליי לא חזר.
ורק לידע כללי לעולם לא הזדקקתי לשירות של מוצרי חשמל ומעולם לא פניתי לחברת שירות לתיקון
אז כן מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י
חשוב לציין שהתמונה במסך חדה ויפה ורק העיקום שאין מושג איך נהיה מפריע לי בעין. מעבר לכך שזו טלוויזיה זה גם רהיט
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
מה דעתך להשקיע קצת יותר בתמונות עם כמות של תמונות מזוויות שונות לפני שאתה בא להתייעץ בפורום.
מדבריך נראה שבאתה לריב איתם יותר מאשר לפתור את הבעיה, זו לא גישה בריאה, וזה טיפ בחינם.
אולי תשווה קצת לאולדים בתצוגות, תבקש קצת תמונות מזווית זהה של משתמשים בפורום, לא ברור מה המטרה שלך בתרד הזה. אם זה להתנקם ולפגוע, תדע לך שלא תקבל כאן שיתוף פעולה...
מדבריך נראה שבאתה לריב איתם יותר מאשר לפתור את הבעיה, זו לא גישה בריאה, וזה טיפ בחינם.
אולי תשווה קצת לאולדים בתצוגות, תבקש קצת תמונות מזווית זהה של משתמשים בפורום, לא ברור מה המטרה שלך בתרד הזה. אם זה להתנקם ולפגוע, תדע לך שלא תקבל כאן שיתוף פעולה...
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
אתה בטוח שזה לא אשלייה אופטית ?
תצלם בבקשה ממש מהפינה של המסך.
אתה יכול גם לבדוק עם חוט למקם בשתי הפינות החיצוניות ולראות אם יש הפרש כלשהו שלדעתי גם אם כן לא יעלה על כמה מ"מ בודדים.
אם אין השפעה על איכות התמונה והכל טוב אז לא מובן לי מה בדיוק מפריע בעין... ?
עד עכשיו (נגיד שנתיים) שהמסך אצלך לא ראית כלום ופתאום זה מפריע בגלל החבר ?
תגיד לחבר שבמקום "לחפש" שיפרגן לך על המסך. אני די בטוח שאין לו oled כי הוא מתנגד עקרונית לטכנולוגיה.
תצלם בבקשה ממש מהפינה של המסך.
אתה יכול גם לבדוק עם חוט למקם בשתי הפינות החיצוניות ולראות אם יש הפרש כלשהו שלדעתי גם אם כן לא יעלה על כמה מ"מ בודדים.
אם אין השפעה על איכות התמונה והכל טוב אז לא מובן לי מה בדיוק מפריע בעין... ?
עד עכשיו (נגיד שנתיים) שהמסך אצלך לא ראית כלום ופתאום זה מפריע בגלל החבר ?
תגיד לחבר שבמקום "לחפש" שיפרגן לך על המסך. אני די בטוח שאין לו oled כי הוא מתנגד עקרונית לטכנולוגיה.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress