חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

פורום מסכי OLED בחסות LG
NirRevivo (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 52
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

נושא שלא נקרא #1 

היי, רכשתי לפני שנה וחצי מסך B7Y 65 לאותה תקופה מחיר המסך היה בערך 10000 ש"ח לפני חודש חבר שם לב שהטלוויזה עקומה מעט בחלק העליון. ומאז אני אוכל סרטים.
התקשרתי לשירות של ח.י והנציגה השאירה לי מספר טלפון ואמרה לי לצלם ולשלוח. אמרתי לעצמי וואו שירות מדהים איזה יופי. כעבור שבוע שלחתי להם את התמונות שמראות בברור שהמסך עקום. והמתנתי לתשובה. כעבור שבועיים שאף אחד לא יצר איתי קשר פניתי אליהם שוב והנציגה אמרה שתעביר למחלקה הטכנית ויצרו איתי קשר במהלך היום (שוחחתי איתם יום שלישי. כאשר לא חזרו אליי חזרתי ביום חמישי לשירות ושאלתי מה קורה עם תשובה ממה זה נגרם ואמרה לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון. כמובן שנתתי צאנס וכי ראיתי שלא חוזרים אליי התקשרתי שוב יום ראשון ב 16:45 ממש לפני סוף היום. הנציגה בדקה את הנושא ואמרה לי שזה נזק שלי מאחר ועבר שנה וחצי. כששאלתי איך אני יכול לגרום לנזק כזה ואם באמת הייתי גורם לנזק המסך היה נשבר. חשוב לציין שהמסך לא ירד מהמתן שלו מיום ההתקנה ואין שום גורם שיכול לעשות כיפוף כזה .

קצת נראה לי מוזר שטכנאי קובע שזה נזק שלי על סמך תמונה ולא לשלוח טכנאי.
ועוד יותר מוזר קבע כי הנזק אני גרמתי.

זו רמת השירות בארץ?

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

קבלת מסך קעור במחיר של רגיל. :-)

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אתה בטוח שזה עקום ולא אשלייה אופטית של הגימור של אחורי המסך ?
יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

avihuli כתב:יש לזה השפעה כלשהי על איכות התמונה ?
...
·

זה הדבר היחידי שחשוב

אני לא רואה בתמונה ששלחת משהו ששווה התערבות של היצרן

אפילו אם הטלוויזיה באחריות

אבל אולי זה רק אני

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

גם אני אכלתי על זה סרט בעבר ואז ראיתי שפחות או יותר כל האולדים ככה.

מה שמעניין זה שאם תשים לב, אחרי כמה שעות של צפיה הוא יותר ״מתיישר״.

במילים אחרות, עזוב אותך.

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@molvy
·זה ככה
גם בלדים דקים מאוד זה קורה

לא שמים לב לזה ואין השפעה על התמונה

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מה זה החלק הלבן מאחורי המסך עם החורים ?
יציאות של אויר ממזגן ?
אם כן אולי החום שיוצא משפיע ?

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@רונן
·זה החיבורים למסך, קיים גם אצלי. הוא כמעט ולא פולט חום.
גם אצלי יש מעין עקמומיות אבל ממש לא פוגם בחווית הצפיה.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

נושא שלא נקרא #9 

@NirRevivo
·
אי אפשר להבין בדיוק מה הבעיה עם המסך שבתמונה.
אם הכוונה שלך לזה שהמסך מעט קעור, אז גם שלי ככה. לא חושב שזו בעיה, וזה לא מפריע בשום צורה לצפייה.

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מציע שתשנה את הכותרת של השרשור

ממש אין פה "חווית שירות מזעזעת"

תשאל את אלה שחוו את חוויות השירות של אלקטרוניקס פרו תבין לדעתי מה זו חוויה מזעזעת

תמשיך להינות עם הטלוויזיה שלך ותגיד לחבר שלך שישים לב לאיכות התמונה ולא דברים שוליים ולא חשובים

gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1513
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 88 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לדעתי כל האולדים (כולל שלי) בגלל הגמישות של הפאנל והעובי שלו מקבלים הטיה כזו או אחרת.
אף אחד מהפאנלים לא פלס (אולי למעט הW :) )]
מסכים שהכותרת לא לעניין...

NirRevivo (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 52
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #12 

אשתף אותכם בשיחה שהייתה לי היום עם מישהו בכיר מהמעבדה לאחר וביקשתי ממנו לחזור אליי ולשתף אותי איך אני גרמתי לנזק.

אז ככה היום חזר אליי בכיר מהמעבדה ואמר שראה את התמונות והנזק שנגרם זה מהתקנה לקויה. הוסבר לו שההתקנה היתה דרכם בלבד ויתרה מכך גם ממחלקת השיווק של ח.י רכשתי את המסך וקיבלתי מתקן והתקנה ללא עלות.
ואז אמר שהמסך יושב על השידה. ונאמר לו שהמסך תלוי על הקיר. מאז ההתקנה.
ואז אמר שהפעלתי לחץ על המסך ( הוסבר לו שאם הייתי מפעיל לחץ אז המסך היה נשבר)
האיש מעבדה לא ידע כ"כ מה לענות לי ואמר שיחזור אליי שרוצה לבדוק משהו - (הפתעה לא חזר אליי)

כמובן שציין במהלך השיחה שזה נזק!!!
אז כל אלו שרשמו שגם להם יש עיקום במסך דעו לכם שזה נזק כך בכיר מהמעבדה אמר. לא אני קבעתי...


כמו כן לגבי השירות. שחלקכם רשמתם שהכותרת לא מתאימה אז הנה לכם הדוגמא לשירות ולכותרת:

כמו שציינתי נשלחו תמונות של העיקום לאחר ששוחתי עם הנציגה ולא היה מענה מעל שבוע וחצי.
נציגה מבטיחה לברר את הנושא ולחזור אליי - גם לא קרה.
בכיר מהמעבדה אמר שראה את התמונות ולדבריו המסך יושב על השידה ו (באמת ראה את התמונות- לא)
האשימו אותי שהפעלתי לחץ על המסך ואני זה שגרמתי למסך להתעקם ( במידה והייתי גורם ללחץ נראה לי שהייתי שובר גם את המסך) וחשוב לציין שמעולם לא הזזתי את המסך
הבכיר מהמעבדה שאמר שיחזור אליי לא חזר.

ורק לידע כללי לעולם לא הזדקקתי לשירות של מוצרי חשמל ומעולם לא פניתי לחברת שירות לתיקון
אז כן מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י

חשוב לציין שהתמונה במסך חדה ויפה ורק העיקום שאין מושג איך נהיה מפריע לי בעין. מעבר לכך שזו טלוויזיה זה גם רהיט

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

מה דעתך להשקיע קצת יותר בתמונות עם כמות של תמונות מזוויות שונות לפני שאתה בא להתייעץ בפורום.
מדבריך נראה שבאתה לריב איתם יותר מאשר לפתור את הבעיה, זו לא גישה בריאה, וזה טיפ בחינם.

אולי תשווה קצת לאולדים בתצוגות, תבקש קצת תמונות מזווית זהה של משתמשים בפורום, לא ברור מה המטרה שלך בתרד הזה. אם זה להתנקם ולפגוע, תדע לך שלא תקבל כאן שיתוף פעולה...
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אתה בטוח שזה לא אשלייה אופטית ?
תצלם בבקשה ממש מהפינה של המסך.
אתה יכול גם לבדוק עם חוט למקם בשתי הפינות החיצוניות ולראות אם יש הפרש כלשהו שלדעתי גם אם כן לא יעלה על כמה מ"מ בודדים.
אם אין השפעה על איכות התמונה והכל טוב אז לא מובן לי מה בדיוק מפריע בעין... ?
עד עכשיו (נגיד שנתיים) שהמסך אצלך לא ראית כלום ופתאום זה מפריע בגלל החבר ?
תגיד לחבר שבמקום "לחפש" שיפרגן לך על המסך. אני די בטוח שאין לו oled כי הוא מתנגד עקרונית לטכנולוגיה.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

kingshoko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3788
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 103 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

כל האולדים ככה, זה מינורי ואין השפעה על התמונה
החליפו לי 3 מסכי C8 77 על בעיות שונות ובכולם זה ככה כמו בתמונה שלך.
גם אצל חבר 65 ככה.

מנסיון שלי השירות שלהם אליפות!
שחרר

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”