מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 6132

 #16  נשלח: ג' 11/02/2020 3:17

NirRevivo כתב:

אז ככה היום חזר אליי בכיר מהמעבדה

אז כן מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י

חשוב לציין שהתמונה במסך חדה ויפה ורק העיקום שאין מושג איך נהיה מפריע לי בעין.


·אז ככה

דבר ראשון חזר אליך בכיר מהמעבדה, זו כבר עובדה המראה על שירות שאינו מזעזע

אתה מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י - האכזבה שלך היא עניין אובייקטיבי שבפירוש מראה שלא ממש היתה "חווית שירות מזעזעת"

התמונה חדה ויפה .... כך היה וכך אתה חווה את הטלוויזיה, העיקום לא ממש הפריע לך בעין עד שחבר שלך העיר לך על זה. אז גם בתור רהיט היה לך נחת מהטלוויזיה עד שאותו "חבר" מסיבותיו הוא החליט לקלקל לך את ההנאה מהטלוויזיה על ידי העלאת הנושא הכל כך לא רלוונטי הזה

אני עדיין חושב שהכותרת של השרשור שלך גורם עוול ל ח.י ומציג אותך באופן מעט נלעג

אולי תשנה אותו ל "מרגיש מאוכזב מהשירות של ח.י"? נראה לי יותר נאמן לעובדות
(1) הבעות תודה: idan309
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rectangle
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 05, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 110

 #17  נשלח: ג' 11/02/2020 3:53

לא מבין למה יוצאים על הבנאדם.

קודם כל לפותח השרשור- הרבה חברים פה רשמו לך שגם אצלם התופעה קיימת, ולכן אין כל כך מה לעשות בנושא, אז או שתלמד להסתדר עם זה או שתחליף לטלוזייה אחרת.
מחיפוש מהיר בגוגל, נראה כי זאת תופעה מאוד נפוצה.
https://lmgtfy.com/?q=bent lg oled


חווית שירות זה דבר סובייקטיבי.
אמנם גם אני קיבלתי בעבר שירות מצויין מ ח.י. ,
אבל אם אותי היו מאשימים בנזק שלא נגרם על ידי, גם אני הייתי מתעצבן.
אם הייתם מתקשרים לדווח על צריבה, והיו אומרים לכם שזה נגרם על ידכם כי השארתם את הטלויזיה עם תמונה סטטית ליותר מידי זמן, למרות שהקפדתם בעניין, לא הייתם מתעצבנים ומדווחים על שירות לקוי?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
שמואל144 (שמואל אהרון)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 26, 2020

מיקום: אילת
מספר הודעות: 4

 #18  נשלח: ג' 11/02/2020 6:44
Re: חווית שירות מזעזעת ע"י ח.י

היי
תשמע חבר, גם אני מאוד "פדנט" בדברים האלה, אבל לפי התמונה זה ממש שטויות, כמו שאמרו כולם, עזוב בחייך, תהנה מהמסך.
יום טוב
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
omz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 427

 #19  נשלח: ג' 11/02/2020 10:53

רק כדי לאזן מעט ומבלי לפגוע כהו זה בפותח השירשור.
אצלי לאחר כשנתיים של שימוש בטלוויזיה מסוג OLED-7C נוצרה צריבה שלא יכולתי לחיות איתה.
לאחר שליחה של תמונות למעבדת ח.י, הטלוויזיה הוחלפה בחדשה מסוג OLED-9C.
לאחר שימוש של יום אחד בלבד, נוצרה תקלה חדשה (ראה תמונה) בה מחצית מהתמונה תקין, ומחציתה של התמונה כהה.
לאחר שליחה של התמונות החדשות של התקלה ל ח.י, נקבעה התקנה חדשה ולאחר יומיים קיבלתי מכשיר חדש.
מאמין שאם הייתה אצלך תקלה מהותית, הייתה מקבל את השרות כמו שכולנו היינו רוצים לקבל.
אני לא היחידי פה שטופל על ידי ח.י בצורה מעולה!! לכן היה חשוב לי להגיב.


צריבה

בעיה שהתגלתה לאחר יום אחד של שימוש

פרופיל | שלח הודעה | חפש
gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1261

 #20  נשלח: ג' 11/02/2020 11:56

מי שהולך לבדיקות דם כל יום בסוף ימצא משהו. ככה זה.
OLED זה פאנל סופר דופר גמיש. לא יודע למי יצא להחזיק אבל הוא ממש ממש גמיש (ראיתי, החזקתי, הרגשתי). זה חלק מהעניין. אולי זה לא מתאים לך אבל לפי התמונה אני אישית לא רואה שום בעיה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 147
מספר הודעות: 1774

 #21  נשלח: ג' 11/02/2020 13:07

נראה לי שעושים קצת עוול לפותח השרשור.
אני מסכים עם כל מה שנכתב לגבי מהות התקלה והעובדה שהיא לא פוגמת בצפייה ו/או באיכות התמונה, יחד עם זאת עצם העובדה שהיבואן "זורק" על פותח השרשור את האחריות לבעיה/תקלה ומאשים אותו בגרימתה היא לא תקינה ומפה אני בהחלט מבין את הבעת המחאה.

ולעצם העניין כפי שכבר נכתב לא אחת, OLED הוא פנל מאוד רגיש ואף גמיש אשמח אם תעלה עוד תמונות שממחישות באופן יותר ברור את הבעיה ותעדכן אם יש השפעה על התמונה המוצגת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gkatz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2007
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1261

 #22  נשלח: ג' 11/02/2020 13:53

shiki כתב:
, יחד עם זאת עצם העובדה שהיבואן "זורק" על פותח השרשור את האחריות לבעיה/תקלה ומאשים אותו בגרימתה היא לא תקינה ומפה אני בהחלט מבין את הבעת המחאה.



·יש לי חשש בה"מומחה" מהמעבדה לא ממש מומחה ועונה לא לעניין כי אין לו מה לומר או זמן לומר. זה מאפיין לא מעט שירותי לקוחות במדינת ישראל ובעולם. ההכרה בפגם מהמומחה המדובר לא ממש מעידה או מוכיחה שום דבר.
גם רופאים יש לא מעט שאין להם מושג מה הם מדברים...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
LinkMattan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2008
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 451

 #23  נשלח: ג' 11/02/2020 14:28

מרגיש כמו עוד שרשור של ״כותרת משפילה על שירות של X״ רק כדי למשוך תגובה אישית של נותן השירות וקבלת מסלול מהיר להחלפת מסך.

מנסה לסכם אובייקטיבית את הטענות:
1. לאחר שנה וחצי, בעקבות הערה של חבר, שמת לב למסך עקום.
2. הנזק לא משפיע על איכות התמונה והמוצר.
3. טכנאי ״בכיר״ הסכים כי מדובר בנזק, דבר שדי ברור מאליו.
4. אין לך דרך להוכיח כי לא אתה זה שיצר את הנזק (ילדים בבית? עוזרת שנוגעת ומזיזה? ניסית פעם להוריד את הטלוויזיה כדי לחבר כבל? יכולים להיות מיליון דברים).

היבואן/נותן השירות לא ״זורק״ את אחריות. מסך לא מתעקם ספונטנית סתם כך, צריך להפעיל כח. היות ורק שנה וחצי לאחר התקנת המסך הצרכן שמת לב לכך (בכלל דרך מישהו שהעיר לו!), ליבואן יש את הזכות להגיד שאתה עשית את הנזק. נזק צריך להוכיח שנעשה על ידי מישהו, כאן אין הוכחה. אם שבוע לאחר ההתקנה היית יוצר קשר, הסיטואציה הייתה משתנה.

בשורה התחתונה - יש כאן נזק קוסמטי קל שהתגלה מאוחר ואינו משפיע על שימוש ואיכות המוצר. זה שקול לכך שמישהו גילה ״דפיקה״ במקרר שלו שלוש שנים לאחר רכישתו, אך המקרר מתפקד כראוי. העניין הקוסמטי די מינורי כאן. הצרכן הישראלי נוטה לנצל נדיבות של נותני שירות, ומתישהו צריך להציב לו גבולות. ולכן לדעתי ליבואן יש את הזכות המלאה כאן לא להחליף את המסך, גם אם זה אומר PR רע בפורום הזה.

הדבר היחידי שאני מסכים איתו הוא חוסר התגובה המהירה של היבואן והצורך שלך לפנות אליהם כמה וכמה פעמים כדי לקבל תשובות. זה בהחלט מתסכל בתור צרכן הסיפור הזה ומרגיש כמו זלזול מוחלט בנו. בהחלט מזדהה עם התסכול שלך כאן.


נערך בפעם אחרונה על-ידי LinkMattan בתאריך ג' 11/02/2020 14:50, נערך בסך הכל 2 פעמים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
LinkMattan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2008
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 451

 #24  נשלח: ג' 11/02/2020 14:43

(בטעות הגבתי על התגובה שלי במקום לערוך, לא מצליח למחוק. סליחה)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
madror (דרור א.)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 11, 2004
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 2445

 #25  נשלח: ה' 13/02/2020 18:14

תאמת ,

מהתמונה, נראה לי שהארון עקום

_________________
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.VT20-גאווה-מ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
NirRevivo (Nir Revivo)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 04, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 49

 #26  נשלח: ג' 17/03/2020 18:20

טוב מעדכן את חווית השירות שלי
לאחר מה שהצגתי פה מה שרובכם טוענים שזה בסדר ואין דאגה אז תתעדכנו שיש בעיה. לא אני אמרתי אלא מנהל מטעם ח.י כולל מנהל מעבדה. כמובן שמנסים לגלגל עליי את הבעיה ולזה אני לא מוכן.

לאחר המתנה של חודש עד שהגיע אליי טכנאי הוא היה בהלם ממה שראה וטען שלא ראה זאת ואכן מדובר בתקלה שלא ידע להסביר. בזמן שהטכנאי היה אצלי התקשר בשיחת וידאו למנהל שלו והציג בפניו את הבעיה זה קבע שמדובר בקיר עקום ולכן הטלוויזיה התעקמה. דבר שמאוד הרגיז אותי. דבר שני הטכנאי גם שם לב שמנסים למרוח אותי אבל רק התנצל ואמר "שזה לא באחריותי". (מבין אותו לגמרי.)
כשיצרתי קשר מול השירות דרך המסנגר של פייסבוק כי דרך שלהם ( כי דרך הטלפון היא ניפנפה אותי) ביקשתי לדבר עם מנהל ולא אפשרו לי (כן הייתי מעוניין לדעת איך קבע שהקיר עקום ע"י שיחת וידאו בווטסאפ)

כמו כן לאחר התכתבות רשם לי שנשלח אליך מתקין שיסדר את ההתקנה ובמידה ולא מצליח זו בעייה בגוף המכשיר עצמו

שאלתי היא כזו
* אם הקיר עקום אז כל הטלוויזיה הייתה צריכה לקבל עיווט

*
כמובן שמתקין של ח.י התקין את המסך וכמובן שהכל היה פלס עוד דבר קטן למתקן עצמו יש מתלה שמתרחק מהקיר ב 2 ס"מ ועל זה המסך תלוי.
אז איך קבעו עקום???

היום היה אמור לחזור אליי מנהל (מודע למצב הקורונה בארץ ומודע שעובדים במתקונת מצומצמת. אבל היום אמרו שיחזור אליי מנהל וכמובן לא חזר..

זו חווית השירות שלי
אז לכל מי שיש מסך עקום ממליץ לכם לשלוח ל ח.י לבדיקה כי מדובר בתקלה גורפת. זה חלקכם רשמתם



(1) הבעות תודה: rectangle
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3315

 #27  נשלח: ג' 17/03/2020 23:11

לפי סטטיסטיקת איכות השירות של ח.י
אתה בידיים נאמנות, ותקבל שירות לשביעות רצונך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
NirRevivo (Nir Revivo)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 04, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 49

 #28  נשלח: ג' 17/03/2020 23:52

sky1sky10
·מקווה מאוד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht