מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


פוסט מרוכז למחירי מסכים


עמוד 9 מתוך 12
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
תמיר80
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 05, 2020
מספר הודעות: 13

 #121  נשלח: ב' 13/07/2020 4:05

royial
·ברור שרשמי,
שלחתי בפרטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 208
מספר הודעות: 2475

 #122  נשלח: ב' 13/07/2020 8:20
Re: מחיר ה GX

shik כתב:

ציטוט:
...


60 יום אפשרות החזרה לאחר פתיחה של המוצר?
איפה זה רשום?


באתר של וואלה שופס וגם באתרים מקוונים אחרים לגבי מסכים של ח.י
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #123  נשלח: ב' 13/07/2020 9:05
Re: מחיר ה GX

gechts
כשאני שאלתי את ח.י. אם אפשר להחזיר או לשדרג את המסך.
נאמר לי ש"אין דבר כזה להחזיר להחזיר מסך שנפתח, אלא אם יש תקלה".

מעצבן מאוד !

נראה אם הם יהיו מוכנים לכבד את המילה שלהם עכשיו כשאני יודע שקיים דבר כזה .

אולי מישהו פה בפורום שקשור לח.י. יוכל לעזור לי ..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1241

 #124  נשלח: ב' 13/07/2020 9:25
Re: מחיר ה GX

shik כתב:
@gechts
כשאני שאלתי את ח.י. אם אפשר להחזיר או לשדרג את המסך.
נאמר לי ש"אין דבר כזה להחזיר להחזיר מסך שנפתח, אלא אם יש תקלה".

מעצבן מאוד !

נראה אם הם יהיו מוכנים לכבד את המילה שלהם עכשיו כשאני יודע שקיים דבר כזה .

אולי מישהו פה בפורום שקשור לח.י. יוכל לעזור לי ..
·אולי תפנה אותם לזה:
https://wallashopsfiles.blob.core.windows.net/uplo...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #125  נשלח: ב' 13/07/2020 9:33
Re: מחיר ה GX

Shasoosh
·
תודה רבה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
HellWarrior
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2020
מספר הודעות: 27

 #126  נשלח: ב' 13/07/2020 11:25

היי,

ביום רביעי החזרתי מסך LG SM9500 במסגרת 60 ימי ההחלפה. הודעתי לאתר P1000 והם הודיעו לח.י. אחרי יומיים קיבלתי SMS עם תאריכים זמינים לאיסוך המסך. אמנם היתה לי את הקופסה המקורית אבל המתקין שבא לאסוף את המוצר לא היה צריך אותה ומבחינתו היה לאסוף את המסך בלבד ואת כבל הHDMI שקיבלתי עם המסך כדי שלא אחוייב עליו.

רשום באופן מפורש שאם קונים בONLINE ממשווקים מורשים של ח.י שיש אפשרות להחזר מלא עד 60 ימים.

בינתיים השירות שלהם מעולה!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2915
מספר הודעות: 48633

 #127  נשלח: ב' 13/07/2020 11:43

לא מענין אתכם מה הם עושים עם המסכים שאתם מחזירים? אם זה חוזר אליהם משומש - לא מדאיג אתכם שיגיע אליכם אחד מהמסכים הללו כלקוחות?
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #128  נשלח: ב' 13/07/2020 12:48

HellWarrior כתב:
היי,

ביום רביעי החזרתי מסך LG SM9500 במסגרת 60 ימי ההחלפה. הודעתי לאתר P1000 והם הודיעו לח.י. אחרי יומיים קיבלתי SMS עם תאריכים זמינים לאיסוך המסך. אמנם היתה לי את הקופסה המקורית אבל המתקין שבא לאסוף את המוצר לא היה צריך אותה ומבחינתו היה לאסוף את המסך בלבד ואת כבל הHDMI שקיבלתי עם המסך כדי שלא אחוייב עליו.

רשום באופן מפורש שאם קונים בONLINE ממשווקים מורשים של ח.י שיש אפשרות להחזר מלא עד 60 ימים.

בינתיים השירות שלהם מעולה!


·דיברתי עם שירות לקוחות של מחסני חשמל.
למרות שרשום במפורש באתר שלהם 60 יום החזרה ללא אותיות קטנות
הנציגה אמרה שהיא לא מכירה את זה ושאין דבר כזה שהם מקבלים מוצר שהיה בשימוש ואם יש אמנת שירות כזאת ל ח.י. אז אני צריך לפנות אליהם.

פתחתי פניה בנושא מול ח.י. אני מקווה שיעמדו במוניטין שלהם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
royial (roy al)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 28, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 111

 #129  נשלח: ב' 13/07/2020 13:00

shik כתב:

ציטוט:
...


·דיברתי עם שירות לקוחות של מחסני חשמל.
למרות שרשום במפורש באתר שלהם 60 יום החזרה ללא אותיות קטנות
הנציגה אמרה שהיא לא מכירה את זה ושאין דבר כזה שהם מקבלים מוצר שהיה בשימוש ואם יש אמנת שירות כזאת ל ח.י. אז אני צריך לפנות אליהם.

פתחתי פניה בנושא מול ח.י. אני מקווה שיעמדו במוניטין שלהם.


אפשר לשאול למה אתה מעוניין להחזיר? איזה דגם?

מאוד מקווה שהישראלים (כמובן בלי קשר אליך אלא בכללי) לא ינצלו את זה ויחזירו הרבה מסכים כי אז פשוט יבטלו את האפשרות.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shik
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 07, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 16

 #130  נשלח: ב' 13/07/2020 13:28

royial
·מדובר במסך lg oled b9
המסך לא עומד בקנה אחד עם הציפיות , השוואה בעיקר מול מסך sony oled A8F בבית הוריי.

גם אני מקווה כמוך שאנשים לא יתחילו להחזיר מסכים לשם התחביב.
אלא רק במקרים של חוסר שביעות רצון אמיתי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1241

 #131  נשלח: ב' 13/07/2020 13:38

Huber כתב:
לא מענין אתכם מה הם עושים עם המסכים שאתם מחזירים? אם זה חוזר אליהם משומש - לא מדאיג אתכם שיגיע אליכם אחד מהמסכים הללו כלקוחות?
·מעניין. יחד עם זאת, אם קניתי מוצר שאני לא מרוצה ממנו ואני עדיין בטווח של ה 60 יום אני אמור להשאר איתו מתוך דאגה ללקוח הבא היות ויש סבירות שיקבל את המסך שלי?

בוא נשים רגע בצד את עניין החוקיות (הרי כמובן שכל לקוח אמור לקבל מכשיר חדש ולא מחודש ואני רוצה להאמין שהיבואן לא מתעסק עם זה)
עם קבלת הטלויזיה הבדיקה הראשונה שצריכה להתבצע (לפני אחידות, פיקסלים וכו) היא, באמצעות 3 קליקים פשוטים בשלט, מספר השעות שהטלוויזיה עבדה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
HellWarrior
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2020
מספר הודעות: 27

 #132  נשלח: ב' 13/07/2020 13:48

Huber כתב:
לא מענין אתכם מה הם עושים עם המסכים שאתם מחזירים? אם זה חוזר אליהם משומש - לא מדאיג אתכם שיגיע אליכם אחד מהמסכים הללו כלקוחות?


תסלח לי, אך ממש לא מדאיג אותי הנושא הזה וכל צרכן צריך לוודא שהמוצר שהוא מקבל הוא חדש ולא עבר שעות עבודה. זו האחריות של היבואן לדאוג לכך מול הלקוחות שלהם, הרי אפשרות החזרה של 60 יום זה מוטיבטור לרכוש מסך ולנסות לראות אם מתאים לך, זו לא "הטבה מתוך רצון טוב" אלא פאן שיווקי (מעולה!) של היבואן שמאפשר לכל רוכש לוודא ששביעות הרצון מהמוצר שרכש היא מקסימלית, אחרת אפשר להחזיר אותו.



אני החזרתי כי התאכזבתי מהSM9500 ומתכנן לרכוש OLED בנובמבר-דצמבר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1279

 #133  נשלח: ב' 13/07/2020 13:50

Shasoosh
·איך יודעים בסמסונג כמה שעות הטלויזיה עבדה ? ,
למרות שאם הורידו את המדבקה מהמסך רוב הסיכויים שהוא חדש אלא אם החליפו פאנל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1241

 #134  נשלח: ב' 13/07/2020 13:54

dudis
הגדרות->תמיכה->פרטי הטלוויזיה (לחיצה על השם של הטלוויזיה)
(1) הבעות תודה: dudis
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1279

 #135  נשלח: ב' 13/07/2020 19:03

Shasoosh
·יש לי אודות הטלויזיה הזאת ואי אפשר ללחוץ על כלום,
זה דגם של 2019 q90r תא הצלחתי למצוא איפה מחביאים את הנתון של כמות השעות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht