שמעתי אותו עם ה 802 ולמרות זאת פחות אהבתי כי הוא שונה בגוון.bariko כתב:
ובכן, בדיוק מהסיבה הזו חיפשתי במשך זמן רב את הסנטר הבכיר HTM1 Diamond.
אמנם עדיין סוג של פשרה, אך לפחות סנטר ברמה כזו, לא היה נופל בהרבה מהקדמיים שלי, אם בכלל.
לצערי איחרתי את המועד, הרמקול כבר ירד מהליין, דגמים אחרים נחותים הרבה ממנו, תפסו את מקומו....
Trinnov - כמו להיכנס לעולמה המופלא של אליס...
- yarino (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3355
- הצטרף: פברואר 2007
- נתן תודות: 118 פעמים
- קיבל תודות: 203 פעמים
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
- yarino (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3355
- הצטרף: פברואר 2007
- נתן תודות: 118 פעמים
- קיבל תודות: 203 פעמים
אני אציין מספר רשמים בתוכנה ובסאונד לאחר התעסקות של שבועיים במכשיר.
התעסקות עם התוכנה
ביום הראשון הרגיש לי כאילו אני הולך לקרוא מאמר בסינית אך דיי מהר התחלתי ללמוד את התוכנה הנפלאה הזו.
הגמישות שלה אינה דומה לשום תוכנה שנתקלתי,הייתי מגדיר זאת כמו לשחק בפלסטלינה עם אין סוף אפשרויות בעיצוב
סאונד
כמו שציינתי,הסאונד ובמיוחד הפרוססניג עלו בכמה רמות לעומת הלינגדורף ואני מדבר על שיפור בכל אספקט, במה שזזה פתאום קדימה עם דיאלוג ממורכז וברור,סראונדים ואטמוס שפתאום נפתחו בפירוט נפלא וסאב שהתהדק וקיבל סטרואידים.
אני אתן דוגמא לשתי סצינות משני סרטים שונים שחרשתי אותם במשך שנה וחצי עם הלינגדורף.
Mad Max: Fury Road
סצינת הפתיחה מציג לטאה על סלע שיורדת ומתקרבת למקס, הדריכה שלו על הלטאה יוצרת באס מטורף שכל הבית מזדעזע.
לא הייתי מודע לפני זה שיש באותה דריכה באס בעוצמה כזו אדירה.
The Revenant
סצינת האנשים שעוסקים בפשיטת העורות מלווה בהמון פרטים ברקע כמו דיבורים ועבודה עם כלים שלא שמעתי לפני.
ממש מרגיש כאילו נמצאים בין האנשים.
תקיפת האינדיאנים לאחר מכן מלווה בתופים אדירים שעם הטרינוב זה נשמע דרמטי ומפחיד.
שלב הבא זה להתעסק יותר בצד הדו ערוצי...
התעסקות עם התוכנה
ביום הראשון הרגיש לי כאילו אני הולך לקרוא מאמר בסינית אך דיי מהר התחלתי ללמוד את התוכנה הנפלאה הזו.
הגמישות שלה אינה דומה לשום תוכנה שנתקלתי,הייתי מגדיר זאת כמו לשחק בפלסטלינה עם אין סוף אפשרויות בעיצוב
סאונד
כמו שציינתי,הסאונד ובמיוחד הפרוססניג עלו בכמה רמות לעומת הלינגדורף ואני מדבר על שיפור בכל אספקט, במה שזזה פתאום קדימה עם דיאלוג ממורכז וברור,סראונדים ואטמוס שפתאום נפתחו בפירוט נפלא וסאב שהתהדק וקיבל סטרואידים.
אני אתן דוגמא לשתי סצינות משני סרטים שונים שחרשתי אותם במשך שנה וחצי עם הלינגדורף.
Mad Max: Fury Road
סצינת הפתיחה מציג לטאה על סלע שיורדת ומתקרבת למקס, הדריכה שלו על הלטאה יוצרת באס מטורף שכל הבית מזדעזע.
לא הייתי מודע לפני זה שיש באותה דריכה באס בעוצמה כזו אדירה.
The Revenant
סצינת האנשים שעוסקים בפשיטת העורות מלווה בהמון פרטים ברקע כמו דיבורים ועבודה עם כלים שלא שמעתי לפני.
ממש מרגיש כאילו נמצאים בין האנשים.
תקיפת האינדיאנים לאחר מכן מלווה בתופים אדירים שעם הטרינוב זה נשמע דרמטי ומפחיד.
שלב הבא זה להתעסק יותר בצד הדו ערוצי...
נערך לאחרונה על ידי yarino ב 05/05/2020 10:49, נערך פעם 1 בסך הכל.
כיף לשמוע שאתה כל כך נהנה קובי.
יש סיכון גדול בהמלצה על מוצר כל כך יקר ומורכב טכנולוגית, למישהו שלא שמע ו/או התנסה בו בביתו.
זה נחמד לשמוע מוצר אצל מישהו אחר ולהסיק מסקנות איך זה נשמע, לעומת מוצר אחר שהוא שמע באותו חלל, שבועות רבים לפני כן (כאשר בעצם הזכרון שלנו טוב להשוואות שנערכות אחרי דקות ספורות..ולא..אחרי שעות/ימים/שבועות...) אבל זה שונה לחלוטין, בחוויה ובהסקת המסקנות, כאשר זה נערך בחלל שלך.
לעיתים, כל ההמלצות והשכנועים הללו, לא מובילים למקומות טובים ועדיף לתת למשתמש לבחור בעצמו ולשבור את הראש לבד ...מאשר לרכוש איזה שונא.
זו הפעם השנייה שאני ממליץ על המעבר הספציפי הזה, הבחור הראשון בעננים ובמקרה שלך "עננים" זה קצת מתון מדיי, לנוכח התגובות היום יומיות שלך בשבועיים האחרונים.
ידעתי שתהיה מרוצה, רק לא שיערתי שתהיה כל כך כל כך מרוצה..חח..
שמח בשבילך.
רן
יש סיכון גדול בהמלצה על מוצר כל כך יקר ומורכב טכנולוגית, למישהו שלא שמע ו/או התנסה בו בביתו.
זה נחמד לשמוע מוצר אצל מישהו אחר ולהסיק מסקנות איך זה נשמע, לעומת מוצר אחר שהוא שמע באותו חלל, שבועות רבים לפני כן (כאשר בעצם הזכרון שלנו טוב להשוואות שנערכות אחרי דקות ספורות..ולא..אחרי שעות/ימים/שבועות...) אבל זה שונה לחלוטין, בחוויה ובהסקת המסקנות, כאשר זה נערך בחלל שלך.
לעיתים, כל ההמלצות והשכנועים הללו, לא מובילים למקומות טובים ועדיף לתת למשתמש לבחור בעצמו ולשבור את הראש לבד ...מאשר לרכוש איזה שונא.
זו הפעם השנייה שאני ממליץ על המעבר הספציפי הזה, הבחור הראשון בעננים ובמקרה שלך "עננים" זה קצת מתון מדיי, לנוכח התגובות היום יומיות שלך בשבועיים האחרונים.
ידעתי שתהיה מרוצה, רק לא שיערתי שתהיה כל כך כל כך מרוצה..חח..
שמח בשבילך.
רן
- masteraudio
- חבר ותיק
- הודעות: 1355
- הצטרף: ינואר 2007
- מיקום: באר-שבע
- נתן תודות: 169 פעמים
- קיבל תודות: 194 פעמים
תודה רבה על הלינק.
מאוד מעניין ולא רק לבעלים של Trinnov, אלא בכלל לחובבי התחום, על מנת להבין קצת יותר מה ההבדלים בין פרוססורים, איך מטפלים בבעיות אקוסטיות ואיזה גמישות ניתן להגיע אליה.
החברה גם מקיימת וובינרים כל מספר שבועות, על אספקטים שונים הקשורים למכשיר ודיוני אודיו כלליים. הזדמנות מרתקת ללמוד דברים.
שוב תודה.
רן
מאוד מעניין ולא רק לבעלים של Trinnov, אלא בכלל לחובבי התחום, על מנת להבין קצת יותר מה ההבדלים בין פרוססורים, איך מטפלים בבעיות אקוסטיות ואיזה גמישות ניתן להגיע אליה.
החברה גם מקיימת וובינרים כל מספר שבועות, על אספקטים שונים הקשורים למכשיר ודיוני אודיו כלליים. הזדמנות מרתקת ללמוד דברים.
שוב תודה.
רן
- yarino (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3355
- הצטרף: פברואר 2007
- נתן תודות: 118 פעמים
- קיבל תודות: 203 פעמים
משה, תודה רבה על הלינק.
ראיון מעניין ומשכיל, התפיסה של Trinnov שונה מאוד מחברות אחרות בכל נושא הכיול והטיפול באקוסטיקה עם המון טכנולוגיה מתקדמת.
למדתי שלהבדיל מפרוססורים/רסיברים ששולחים Full range לרמקולים, ה Trinnov עושה בעצמו את ה Active Crossover ושולח לכל אלמנט נפרד ברמקול על מנת לקבל סאונד נקי יותר,כמו כן הטיפול בתדרים של הסאב.
ראיון מעניין ומשכיל, התפיסה של Trinnov שונה מאוד מחברות אחרות בכל נושא הכיול והטיפול באקוסטיקה עם המון טכנולוגיה מתקדמת.
למדתי שלהבדיל מפרוססורים/רסיברים ששולחים Full range לרמקולים, ה Trinnov עושה בעצמו את ה Active Crossover ושולח לכל אלמנט נפרד ברמקול על מנת לקבל סאונד נקי יותר,כמו כן הטיפול בתדרים של הסאב.
- masteraudio
- חבר ותיק
- הודעות: 1355
- הצטרף: ינואר 2007
- מיקום: באר-שבע
- נתן תודות: 169 פעמים
- קיבל תודות: 194 פעמים
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
·RanMoyal כתב:כיף לשמוע שאתה כל כך נהנה קובי.
יש סיכון גדול בהמלצה על מוצר כל כך יקר ומורכב טכנולוגית, למישהו שלא שמע ו/או התנסה בו בביתו.
זה נחמד לשמוע מוצר אצל מישהו אחר ולהסיק מסקנות איך זה נשמע, לעומת מוצר אחר שהוא שמע באותו חלל, שבועות רבים לפני כן (כאשר בעצם הזכרון שלנו טוב להשוואות שנערכות אחרי דקות ספורות..ולא..אחרי שעות/ימים/שבועות...) אבל זה שונה לחלוטין, בחוויה ובהסקת המסקנות, כאשר זה נערך בחלל שלך.
לעיתים, כל ההמלצות והשכנועים הללו, לא מובילים למקומות טובים ועדיף לתת למשתמש לבחור בעצמו ולשבור את הראש לבד ...מאשר לרכוש איזה שונא.
זו הפעם השנייה שאני ממליץ על המעבר הספציפי הזה, הבחור הראשון בעננים ובמקרה שלך "עננים" זה קצת מתון מדיי, לנוכח התגובות היום יומיות שלך בשבועיים האחרונים.
ידעתי שתהיה מרוצה, רק לא שיערתי שתהיה כל כך כל כך מרוצה..חח..
שמח בשבילך.
רן...
רן,
בהחלט.
אולי כדאי רק לציין, שמי ששוקל לרכוש פרוססור ברמה כזו כגון trinnov, זה עדיין לא סוף הסיפור.
יתכן מאוד שיהיה צורך בהשקעה עצומה נוספת, עבור הגברה בהתאם.
אצלי למשל, שני מגברי פאוור דוחפים את הזוג הקדמי והסנטר. כל היתר- 4 רמקולים סראונד+זוג אטמוס מחוברים לימאהה 3050.
החלפת הרסיבר בפרוססור, תחייב רכישה של מגבר 7 ערוצים, נניח כמו MC257 של McIntosh
נושא ההגברה רלונטי לכל פרוססור שתבחר. ברגע שבחרת לעבור מרסיבר לפרוססור, אתה ניצב בפני בעיה טכנית של הגברה.
אם מוצדק להשקיע המון המון כסף, אם לאו, זה כבר דיון אחר שנלעס כאן מכל כיוון אפשרי.
מצרף דוגמא לשווט אאוט, שעשיתי למספר מגברים, לפני מספר חודשים, שניגנו באותו חלל עם ה- Trinnov.
*הלינגדורף שרואים בתמונה, הובא על ידי חבר , שהתלבט בין רכישה של לינגדורף ל Trinnov וביקש לבצע שווט אאוט בינהם, באותו חלל. השווט אאוט ארך מבחינתו כ- 40 דקות, שלאחריו, הוא ביצע הזמנה של Trinnov.
קל לשמוע את ההבדלים בינהם, כאשר הם מנגנים באותו חלל. לא מסובך.
רן
אם מוצדק להשקיע המון המון כסף, אם לאו, זה כבר דיון אחר שנלעס כאן מכל כיוון אפשרי.
מצרף דוגמא לשווט אאוט, שעשיתי למספר מגברים, לפני מספר חודשים, שניגנו באותו חלל עם ה- Trinnov.
*הלינגדורף שרואים בתמונה, הובא על ידי חבר , שהתלבט בין רכישה של לינגדורף ל Trinnov וביקש לבצע שווט אאוט בינהם, באותו חלל. השווט אאוט ארך מבחינתו כ- 40 דקות, שלאחריו, הוא ביצע הזמנה של Trinnov.
קל לשמוע את ההבדלים בינהם, כאשר הם מנגנים באותו חלל. לא מסובך.
רן
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
תודה רן, בהחלט נראה מרשים.
למיטב ידיעתי, ואולי אני טועה, המידע המגיע לסראונד ולאטמוס, זה יותר מבחינת אפקטים.
לכן השלמתי עם העובדה שהרמקולים האלה אצלי, כמעט ולא מורגשים..
ואז כאשר קראתי את הדיווח של קובי, ("גם הסראונדים פתאום קמו לתחייה, כמות פרטים שאף פעם לא שמעתי")
הבנתי שזה יכול להיות אחרת.
יואב אמר לי פעם, שהשדרוג הכי גדול בסטאפ שלי, עשוי להיות פרוססור במקום רסיבר.
אבל בכל מקרה אצטרך קודם תוספת הגברה, ואז אוכל לבדוק את מידת השינוי.
למיטב ידיעתי, ואולי אני טועה, המידע המגיע לסראונד ולאטמוס, זה יותר מבחינת אפקטים.
לכן השלמתי עם העובדה שהרמקולים האלה אצלי, כמעט ולא מורגשים..
ואז כאשר קראתי את הדיווח של קובי, ("גם הסראונדים פתאום קמו לתחייה, כמות פרטים שאף פעם לא שמעתי")
הבנתי שזה יכול להיות אחרת.
יואב אמר לי פעם, שהשדרוג הכי גדול בסטאפ שלי, עשוי להיות פרוססור במקום רסיבר.
אבל בכל מקרה אצטרך קודם תוספת הגברה, ואז אוכל לבדוק את מידת השינוי.
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
תתחדש, תמיד כיף להתעסק עם מוצר חדש, ותודה על השיתוף.
הייתי רוצה להתייחס למה שקראתי מכם, אני מכיר טוב את הסצינות שהוזכרו כאן, בעיקר מ"מקס הזועם", פעם היה לי גם את revenant כי קראתי על הסאונד שלו ורציתי לבדוק על מה מדובר (הסצינות בהתחלה באמת עשויות מעולה).
אני שמח לקרא שיש אצלך שיפור גדול, אבל מה שלא "מסתדר" לי בראש בהקשר של החוויות האלה זה מה דווקא הטרינוב עושה ברמות כאלה שעל פניו רסיבר/פרוססור עם רמקולים טובים+מיקום נכון לא מסוגלים לבצע (הערת צד אגב הסצינה מ"מקס", נסה את הסצינה ב'פארק היורה' הראשון, כשהם רואים את הדינוזאור הראשון בסרט עומד על הרגליים האחוריות ואוכל עלים מהעץ ואז הוא נופל על הרגליים הקדמיות ..). כלומר הוא עולה פי 7-8 מהדגמים הכי בכירים של יצרניות רסיברים..
השאלות מתוך סקרנות כי בכל זאת מדובר במוצר יקר וזה מעלה אצלי שאלות, זה לא מביקורתיות אישית כלפי מישהו. אמנם לא שמעתי טרינוב ולא עשיתי השוואות אבל מתואר מצב שבו אני מבין ששמעו "meh", למצב שבו הכל התעורר לחיים. נכון שטעם הוא סובייקטיבי, אבל יש דברים שהם שמיעים. סראונדים ששומעים בהם, מעברים חלקים בין כל רמקולים, דיאלוג ברור, ניהול באסים, לדעתי זה סף דרישה מכל רסיבר/פרוססור ממוצע ורצוי עוד לפני הכיול.
אגב הקרוס האקטיבי שצוין, זה אמנם בכיול שלו אבל זה פועל כמו קרוס אקטיבי חיצוני או מובנה ברמקולים מוגברים? נראה לי שמדובר במשהו אחר, או שלא הבנתי.
הייתי רוצה להתייחס למה שקראתי מכם, אני מכיר טוב את הסצינות שהוזכרו כאן, בעיקר מ"מקס הזועם", פעם היה לי גם את revenant כי קראתי על הסאונד שלו ורציתי לבדוק על מה מדובר (הסצינות בהתחלה באמת עשויות מעולה).
אני שמח לקרא שיש אצלך שיפור גדול, אבל מה שלא "מסתדר" לי בראש בהקשר של החוויות האלה זה מה דווקא הטרינוב עושה ברמות כאלה שעל פניו רסיבר/פרוססור עם רמקולים טובים+מיקום נכון לא מסוגלים לבצע (הערת צד אגב הסצינה מ"מקס", נסה את הסצינה ב'פארק היורה' הראשון, כשהם רואים את הדינוזאור הראשון בסרט עומד על הרגליים האחוריות ואוכל עלים מהעץ ואז הוא נופל על הרגליים הקדמיות ..). כלומר הוא עולה פי 7-8 מהדגמים הכי בכירים של יצרניות רסיברים..
השאלות מתוך סקרנות כי בכל זאת מדובר במוצר יקר וזה מעלה אצלי שאלות, זה לא מביקורתיות אישית כלפי מישהו. אמנם לא שמעתי טרינוב ולא עשיתי השוואות אבל מתואר מצב שבו אני מבין ששמעו "meh", למצב שבו הכל התעורר לחיים. נכון שטעם הוא סובייקטיבי, אבל יש דברים שהם שמיעים. סראונדים ששומעים בהם, מעברים חלקים בין כל רמקולים, דיאלוג ברור, ניהול באסים, לדעתי זה סף דרישה מכל רסיבר/פרוססור ממוצע ורצוי עוד לפני הכיול.
אגב הקרוס האקטיבי שצוין, זה אמנם בכיול שלו אבל זה פועל כמו קרוס אקטיבי חיצוני או מובנה ברמקולים מוגברים? נראה לי שמדובר במשהו אחר, או שלא הבנתי.