מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


רכב נוח, מאובזר מעבר למקובל ששומר על ערכו ב 150k-אנא המלצתכם


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > רכב כללי
מחבר הודעה
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #31  נשלח: שבת 01/08/2020 14:08

לא שאני מאמין לכל מה שהתקשורת מפרסמת אבל עדיין נשמע רלוונטי לשירשור:
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXb...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
robo7
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 27, 2004

מיקום: קרית-אונו
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 591

 #32  נשלח: שבת 01/08/2020 15:16

dada1983 כתב:
היום ביצעתי נסיעת מבחן על אקסיד.

להלן הרשמים שלי:

מערכת סטיה מנתיב אקטיבית יותר מדי ואת זה לא כ"כ אהבתי.
דגם הפרימיום עליו נהגתי, מלא במערכות בטיחות וזה ממש חשוב עבורי.
אפשר לכוון את רגישות התגובה

הגיר הרובוטי היה די איטי וזה הורגש, כאילו הוא שומר על עצמו ולא ממהר להעביר הילוכים.
ניסיתי לגרום לקיק דאון על ידי האצה מהירה ממצב עמידה ולא הצלחתי.
מצב ספורט כאמור

הרכב הידרדר אחורה ברמזור, אולי היה צריך ללחוץ יותר על הבלמים או להפעיל hill hold, לא יודע.
הדרדרות הרכב היא החסרון המשמעותי ביותר שהצלחתי למצוא בחצי שעה.
ברמזור צריך ללחוץ על הבלם. לאחר שחרור הבלם יש שתי שניות בהן ה"היל הולד" מחזיק את הרכב, אח"כ הרכב
יתדרדר, אלא אם כן נתת גז.

.
·
המתלים מכוילים בהתאם למסורת יונדאי\קיה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #33  נשלח: שבת 01/08/2020 16:59

בנירו לא הרגשתי שהמתלים קשיחים.
בעקרון אני מחפש רכב רך יותר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeevik26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 09, 2007
מספר הודעות: 29

 #34  נשלח: שבת 01/08/2020 17:39

kingikra כתב:
לא שאני מאמין לכל מה שהתקשורת מפרסמת אבל עדיין נשמע רלוונטי לשירשור:
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXb...
·

יש סיבה טובה שבשנים האחרונות רוב היצרנים בעולם בעולם נטשו את השימוש בגיר הבעייתי הזה בכל קשת הדגמים שלהם מחוץ למספר דגמי ספורט.
ד"א גם גרסאות הגיר ה"רטוב" מגלות אמינות מפוקפקת. אני בטוח שיש אנקטודות על רכבים שעברו בהצלחה חצי מיליון ק"מ עם DSG ללא תקלה. אפשר להיות בטוח שהם לא הרוב.
דגמי הביינים עד יוקרה חזרו בשנים האחרונות לתיבות פלאנטריות מרובות גירים והעממיות יותר עברו ל CVT.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
idabari
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 03, 2004
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1600

 #35  נשלח: שבת 01/08/2020 18:23

zeevik26 כתב:

ציטוט:
...


·

יש סיבה טובה שבשנים האחרונות רוב היצרנים בעולם בעולם נטשו את השימוש בגיר הבעייתי הזה בכל קשת הדגמים שלהם מחוץ למספר דגמי ספורט.
ד"א גם גרסאות הגיר ה"רטוב" מגלות אמינות מפוקפקת. אני בטוח שיש אנקטודות על רכבים שעברו בהצלחה חצי מיליון ק"מ עם DSG ללא תקלה. אפשר להיות בטוח שהם לא הרוב.
דגמי הביינים עד יוקרה חזרו בשנים האחרונות לתיבות פלאנטריות מרובות גירים והעממיות יותר עברו ל CVT.


קביעתך אינה נכונה.
למעט יצרן אחד שנכשל כישלון חרוץ (פורד),
שאר היצרנים ששילבו גיר כזה, ממשיכים לשלב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #36  נשלח: שבת 01/08/2020 18:55

dada1983 כתב:
בנירו לא הרגשתי שהמתלים קשיחים.
בעקרון אני מחפש רכב רך יותר.


אתה מעדיף יפני\קוראני (בצדק) ורוצה יותר רכות. שוב אני אומר, כל אחד צריך לבחור מה יותר חשוב לו וללכת עם זה. אירופאיות יתנו לך יותר רכות אבל פחות אמינות (כמובן, סטטיסטית בלבד). קיבלתי לסופ"ש, למטרת נסיעת מבחן, בעבר, אינפיניטי Q70 ולקסוס GLS. כנראה שמהן היית מרוצה אבל חייב לומר לך שמה שרכשתי בסוף, מרצדס E קלאס, לא רואה אותן ממטר בהיבט של רכות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #37  נשלח: א' 02/08/2020 5:21

ה"בעיה" שפעם אחת העזתי וקניתי רכב גרמני (סוג של אדם וחווה מהמקרא 😉).
הרכב היה מעולה ככלי תחבורה אבל היה גרוע כרכב- ממש פרדוקס.
נוחות טובה עד טובה מאוד ,ארגונומיקה מעולה, יעילות בתא המטען ואפילו עיצוב סולידי שהתחברתי אליו מול אמינות ירודה מאוד .
עכשיו אני מנסה למצוא רכב שיכלול את כל מה שציינתי לטובה ויהיה אמין מבחינה מכנית, לפחות ל4 שנים ואולי אפילו יותר.
מוכן אפילו שהגיר יהיה רציף (שאוהב לעשות הרבה רעש אבל בפועל מסרס את הרכב).
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #38  נשלח: א' 02/08/2020 14:02

dada1983 כתב:
ה"בעיה" שפעם אחת העזתי וקניתי רכב גרמני (סוג של אדם וחווה מהמקרא 😉).
הרכב היה מעולה ככלי תחבורה אבל היה גרוע כרכב- ממש פרדוקס.
נוחות טובה עד טובה מאוד ,ארגונומיקה מעולה, יעילות בתא המטען ואפילו עיצוב סולידי שהתחברתי אליו מול אמינות ירודה מאוד .
עכשיו אני מנסה למצוא רכב שיכלול את כל מה שציינתי לטובה ויהיה אמין מבחינה מכנית, לפחות ל4 שנים ואולי אפילו יותר.
מוכן אפילו שהגיר יהיה רציף (שאוהב לעשות הרבה רעש אבל בפועל מסרס את הרכב).


אנחנו מסכימים אחד עם השני לחלוטין. כל מה שאני מנסה לומר זה שבתקציב שלך ובדרישות שלך, בלי להתפשר על אחת הדרישות, קשה עד בלתי אפשרי. הייתי ממליץ לך לנסות את אינפיניטי ולקסוס (אם כבר הזכרת גיר רציף) אבל יש כמה שאני יודע, גם הרכבים הזולים ביותר שלהם לא נכנסים בתקציב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeevik26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 09, 2007
מספר הודעות: 29

 #39  נשלח: ב' 03/08/2020 16:39

idabari כתב:
ציטוט:
...


קביעתך אינה נכונה.
למעט יצרן אחד שנכשל כישלון חרוץ (פורד),
שאר היצרנים ששילבו גיר כזה, ממשיכים לשלב.
·

אילו יצרנים חוץ מפולקסוואגן ממשיכים לשלב את הגיר בדגמים חדשים שהם לא דגמי ספורט ?
אפילו פולקסוואגן נטשו את הגיר בחלק מהדגמים שמיועדים לאיזורים שונים בעולם (בגלל בעיות אמינות קשות בגיר פאסאט וגולף בצפון אמריקה חזרו לגיר אוטומטי רגיל, אחרי מספר שנים עם DSG).
פרופיל | שלח הודעה | חפש
idabari
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 03, 2004
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1600

 #40  נשלח: ב' 03/08/2020 17:19

בבקשה (ללא דגמי / מותגי ספורט):
קיה / יונדאי
רנו
במוו (כולל מיני)
מרצדס
ניסן + אינפיניטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #41  נשלח: ב' 03/08/2020 18:19

idabari כתב:
בבקשה (ללא דגמי / מותגי ספורט):
קיה / יונדאי
רנו
במוו (כולל מיני)
מרצדס
ניסן + אינפיניטי


לגבי מרצדס אתה אכן צודק אבל לגבי ב.מ.וו אני די משוכנע שלא. עד כמה שאני יודע, חוץ מערבי ספורט כמו שלי, הם עדיין משתמשים בגיר ה ZF שנחשב גיר פלאנטרי ולא רובוטי.
שאר הבראנדים אני פחות מכיר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
idabari
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 03, 2004
הבעות תודה: 85
מספר הודעות: 1600

 #42  נשלח: ב' 03/08/2020 20:41

kingikra

בבמוו נראה שהמנועים הקטנים מקבלים גיר כפול והגדולים טיפטרוניק.
אבל זה באמת בלגן שלם שם.
גם במיני זה כך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeevik26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 09, 2007
מספר הודעות: 29

 #43  נשלח: ב' 03/08/2020 22:20

idabari כתב:
בבקשה (ללא דגמי / מותגי ספורט):
קיה / יונדאי
רנו
במוו (כולל מיני)
מרצדס
ניסן + אינפיניטי
·

אה ?
נא פרט בבקשה אלו דגמים ספיציפיים של קיה \ יונדאי, במוו, מרצדס ,וניסן \ אינפינטי עדיין עושים שימוש בגיר הזה.
אפילו אודי מקונצרן VAG נטשו את DSG לטובת גיר אוטומטי רגיל.
אולי לרנו נותר איזה דגם או שניים שעוד עושים שימוש בגיר דו מצמדי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #44  נשלח: ב' 03/08/2020 23:01

אוקיי... מסתבר שכמה שנים עם רכבי ספורט השאירו אותי מאחורה מבחינת ההתקדמות שעשו עם גירים בשנים האחרונות
הייתי משוכנע שהגיר של ה 9 הילוכים שהיה לי ב E350e היה רובוטי דו מצמדי. מסתבר שטעיתי וגם מרצדס אכן לא משתמשים בגיר הזה. בדקתי אפילו ב E63s וגם שם לא משתמשים בדו מצמדי.

הזוי. שמחתי ללמוד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רכב כללי עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht