מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > רכב כללי
מחבר הודעה
צפיד
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005

מיקום: קריות
הבעות תודה: 72
מספר הודעות: 2842

 #16  נשלח: ב' 20/07/2020 20:49

AssafLots כתב:
@צפיד
·
לגבי #1
אני עם נירו, אבל משער שזה אותו דבר בספורטאז' (וזה ככה היה לי גם ב suzuki XO וסידרתי את זה באותה הצורה)

דרך ההגדרות של הנעילת דלתות:

user settings -> door-> auto unlock-> on shift to P


·רצתי לרכב ו....עובד ..ממליץ עליך להדליק משואה
תודה!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 80
מספר הודעות: 1210

 #17  נשלח: ב' 20/07/2020 20:56
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

movieman כתב:


ציטוט:
...


·
אם אתה יכול להתפר על הגודל מעט ... חפש יונדאי קונה .. הדגם המפואר שלהם פחות מהתקציב שלך
המושב די נח , מנוע חזק ורכב עם לא מעט פיצ'רים.
גם לקיה יש דגם מקביל - ה-סטוניק


יש לאשתי את ה-1600 טורבו 4X4
לא חסכוני אבל נהנה מכל רגע
פלא שעוד עושים מכוניות כאלה, היום כולם נמדדים בק"מ/ליטר ומסרסים את הרכב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 346
מספר הודעות: 4499

 #18  נשלח: ג' 21/07/2020 20:33
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

mrraz111 כתב:

ציטוט:
...


יש לאשתי את ה-1600 טורבו 4X4
לא חסכוני אבל נהנה מכל רגע
פלא שעוד עושים מכוניות כאלה, היום כולם נמדדים בק"מ/ליטר ומסרסים את הרכב


·
ה-קונה אחלה רכב ובכלל יונדאי הם מותג די אמין היום .
ה- 1600 טורבו בטוסון זה הבדל של שמיים וארץ לעומת מנוע 2000.
ה-2000 פתאום מרגיש עגלה לידו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר כבוד
חבר כבוד


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 869
מספר הודעות: 15801

 #19  נשלח: ג' 21/07/2020 21:08
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

dada1983
·כחלק מתפקידי בחברה יוצא לי ללוות את קצין הרכב שלנו בנסיעות מבחן לרכבים חדשים שאנחנו רוצים להציע לעובדי החברה, כי מה שאנחנו הכי שונאים זה להכניס משהו חריג לאורווה ואחר כך לטפל בכל הטרוניות של העובדים שתמיד מתחילות ב "מגיע לי" או ב "למה זה מגיע לי?".

כך יצא שלפני שנתיים יצא לי לנהוג בקיה נירו ואם חשבתי לפני כן שמדובר בגירסה על פיגומים של היונדאי איוניק אז הספיקה לי נסיעה קצרה כדי להבין עד כמה שני כלי הרכב האלו שונים, למרות חטיבות הכוח הזהות.

לא היו לי ציפיות לחוויה מכוננת בתחום המוטורי, כצפוי ההגה מת ואדיש אך קליל כמו שכולם אוהבים היום. המרחב מאחור סביר, איכות הרכבה טובה, חומרים לא מדהימים אבל נראים עמידים, הראות מסביב לא משהו, אבל ככה זה ברוב כלי הרכב המודרניים. בקיצור, צפוי ומשעמם כיאה לרכב חברה ממוצע וזה בדיוק מה שאנחנו כחברה רוצים ואוהבים הרמת הגבה הראשונה הגיעה כשבחנתי את האיבזור ושמתי לב שהוא מאוד חסר ביחס לאיוניק. נו טוףףף..

ההלם הגיע תוך כדי נהיגה כי ממושב הנהג הרגשתי ממש לא נוח. לא זכור לי רכב אחר שאותו בחנתי בשנים האחרונות שהיה פחות נוח מהנירו. עד כדי כך לא האמנתי שבקטע חזרה החלפתי מקומות עם קצין הרכב שגם הוא חשב שהוא הולך לנהוג במשהו די דומה לאיוניק.

בסוף נסיעת המבחן החלטנו שזה בגלל שהוא נמצא בקצה הסקאלה הגבוהה (מעל 2 מטר) ואילו אני בקושי מגרד מלמטה את הרף התחתון של הממוצע (1.7). חשבנו שהרכב כנראה תוכנן עבור אנשים הנמצאים איפה שהוא באמצע אבל גם היום אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את העובדים שבחרו בנירו ויש לנו מעל ל 200 כלי רכב בארגון.

באמת שאין לי הסבר, מלבד ההשערה שגם לרוב האנשים שבין 1.75 ל 1.85 מטר גובה הרכב כנראה לא נוח ממושב הנהג.

_________________
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
(1) הבעות תודה: dada1983
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarino (קובי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2007
הבעות תודה: 141
מספר הודעות: 2932

 #20  נשלח: ג' 21/07/2020 21:36

dada1983 כתב:

הקוריאנים עושים מאמצים כדי לסגור את הפער ולהשתוות לגרמנים



הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeevik26
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 09, 2007
מספר הודעות: 29

 #21  נשלח: ג' 21/07/2020 22:09

yarino כתב:
ציטוט:
...


הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .
·

לפחות לגבי גיר דו-מצמדי, רוב היצרנים שהשתמשו בגיר הזה, בין אם רטוב או יבש, נטשו אותו מחוץ למספר דגמי ספורט.
זה כולל ד"א גם חלק גדול מדגמי קונצרן VW.
הטריידאוף של העברת הילוכים מהירה ויעילה יותר מול בעיות תחזוקה ואמינות (וזה לא רק DSG של VW) שעד היום לא הצליחו לפתור לחלוטין לא הוכיח את עצמו לאורך זמן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 3346

 #22  נשלח: ג' 21/07/2020 22:20

רכב גרמני מצויין למוסכים בארץ.
סקודה פולקסווגן ממש מלאים תקלות
והשירות זוועתי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yarino (קובי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2007
הבעות תודה: 141
מספר הודעות: 2932

 #23  נשלח: ג' 21/07/2020 22:46

יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirmv (ניר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2006
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 1344

 #24  נשלח: ג' 21/07/2020 22:53

הדעה שלי לא פופולרית ואני סבבה עם זה.
- סיאט אטקה.
בעיות אמינות בגיר? באופן אישי לא חוויתי (לאון, איביזה) אז מבחינתי זה FUD שזורעים המתחרים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 80
מספר הודעות: 1210

 #25  נשלח: ג' 21/07/2020 23:26

nirmv כתב:
הדעה שלי לא פופולרית ואני סבבה עם זה.
- סיאט אטקה.
בעיות אמינות בגיר? באופן אישי לא חוויתי (לאון, איביזה) אז מבחינתי זה FUD שזורעים המתחרים.


אין לך בעיה שמערכת סטארט סטופ מכבה לך את המנוע כשהרכב עדיין בנסיעה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #26  נשלח: ד' 22/07/2020 0:27

yarino כתב:


ציטוט:
...


הרגת אותי, הקוריאנים יכולים לעשות שמיניות באוויר ולא ידגדגו את הגרמניות.

איך אפשר בכלל להשוות רכב גרמני לקוריאני? ואני בכלל לא מדבר על כיסא כזה או אחר...10 רמות מעל קוריאניות.

הרבה לא מודעים לזה שהדבר הכי חשוב ברכב זו השילדה וזה מה שגורם לנהג לחווית נהיגה וזה מה שהגרמנים עושים הכי טוב.

העיקר שבארץ מבינים ברכבים ולכן הכבישים מלאים בזבל הזה.

אגב,לפותח השרשור...משנת 2015 VW פתרו את בעיית הגירים בזה שעברו מגיר יבש לרטוב...זו גם הסיבה שרוב המוניות הן אוקטביה .


ברכבים שבדקתי- סקאלה ,קאמיק ,אוקטביה (גם החדשה שאמורה להגיע בחודשים הקרובים)
מדובר בגיר DSQ7- DQ200 היבש .
הרכבים הללו בתקציב שלי ,לגבי שאר דגמי סקודה לא בדקתי.
אם היה גיר רטוב ,הייתי שוקל רכישת סקודה בכיף ואפילו משלם 1000 ש"ח נוספים שהם דורשים עבור שנה שלישית של אחיות.

אין לי מושג אלו רכבים נמצאים בציי מוניות .

כל עוד לארץ יגיעו רכבי סקודה עם גירים רובוטיים יבשים , בניגוד למדינות בעולם אליהן התחילו כבר לשני שנה להגיעה סקודות עם גירים אחרים (אם אני לא טועה ,פלנטריים) , לדעתי , רכישת סקודה היא טעות.

מה שהכי הדהים אותי שלפני כחודש כשהייתי בסוכנות סקודה ושאלתי את איש המכירות לגבי סוג הגיר בקאמיק
התשובה שלו הייתה - "מה אכפת לך איזה גיר יש באוטו, יש ברכב שלדה מצויינת"


נערך בפעם אחרונה על-ידי dada1983 בתאריך ד' 22/07/2020 0:33, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #27  נשלח: ד' 22/07/2020 0:31

yarino כתב:
יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.


יש לי חבר שאצלם בבית מחליפים גולף רק בגולף (4 רכבים שונים)
אצלו הגולף בת 3 שנים וכבר פעמיים החליפו לו את הגיר .

במזל ,אצליך הכל בסדר ואני מאחל שכך ישאר
אצלו, אין מזל .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #28  נשלח: ד' 22/07/2020 0:46
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

Catskinner·

גם אני הופתעתי לרעה עד כמה הכיסא בניר ולא נוח .

מלכתחילה חשבתי שעדיף לרכוש רכב שלא כ"כ פופולארי בליסינג .

את האוקטביה שהייתה לי לפני הקורולה (הרכב כיום) ניסיתי למכור כחצי שנה ללא הצלחה ובסופו של דבר עשיתי טרייד אין .
לא רק שהאוקטביה היא סוג של "מלכת הליסינג" אז גם האמינות של הדגם שהיה לי (1.4 שנת 2011 ) הייתה בעוכריו .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirmv (ניר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2006
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 1344

 #29  נשלח: ד' 22/07/2020 8:41

mrraz111 כתב:

ציטוט:
...


אין לך בעיה שמערכת סטארט סטופ מכבה לך את המנוע כשהרכב עדיין בנסיעה ?


הסטארט סטופ מכבה את המנוע כשאני ברמזור ואני אוהב את זה. אם זה פקק זוחל אני מכבה את הפיצ'ר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 80
מספר הודעות: 1210

 #30  נשלח: ד' 22/07/2020 10:19

nirmv
נתקלתי בבעיה שהמערכת מכבה את המנוע בזחילה
במוסך המרכזי אמרו שככה זה בנוי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רכב כללי עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht