מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > רכב כללי
מחבר הודעה
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2853
מספר הודעות: 47645

 #31  נשלח: ד' 22/07/2020 10:29
Re: חבל שבקיה לא חושבים על נוחות הנהג

Catskinner כתב:
@dada1983
·

כך יצא שלפני שנתיים יצא לי לנהוג בקיה נירו ואם חשבתי לפני כן שמדובר בגירסה על פיגומים של היונדאי איוניק אז הספיקה לי נסיעה קצרה כדי להבין עד כמה שני כלי הרכב האלו שונים, למרות חטיבות הכוח הזהות.

הרמת הגבה הראשונה הגיעה כשבחנתי את האיבזור ושמתי לב שהוא מאוד חסר ביחס לאיוניק. נו טוףףף..

ההלם הגיע תוך כדי נהיגה כי ממושב הנהג הרגשתי ממש לא נוח. לא זכור לי רכב אחר שאותו בחנתי בשנים האחרונות שהיה פחות נוח מהנירו. עד כדי כך לא האמנתי שבקטע חזרה החלפתי מקומות עם קצין הרכב שגם הוא חשב שהוא הולך לנהוג במשהו די דומה לאיוניק.

בסוף נסיעת המבחן החלטנו שזה בגלל שהוא נמצא בקצה הסקאלה הגבוהה (מעל 2 מטר) ואילו אני בקושי מגרד מלמטה את הרף התחתון של הממוצע (1.7). חשבנו שהרכב כנראה תוכנן עבור אנשים הנמצאים איפה שהוא באמצע אבל גם היום אני יכול לספור על אצבעות יד אחת את העובדים שבחרו בנירו ויש לנו מעל ל 200 כלי רכב בארגון.

באמת שאין לי הסבר, מלבד ההשערה שגם לרוב האנשים שבין 1.75 ל 1.85 מטר גובה הרכב כנראה לא נוח ממושב הנהג.
·

את הנירו לא יצא לי לנסות, אבל כאחד שעבר מסקודה ורנו לאיוניק, אני יכול להגיד לך שאחד התלונות היחידות שיש לי לאיוניק היא חוסר נוחות של המושבים. בנסיעה מעבר לחצי שעה הגב שלי כבר מתחיל לשדר מצוקה, בנסיעה מעל שעה ומשהו כבר ממש לא נוח לי. הכל יחסי כמובן, אני משווה כרגע ל 2 הדורות האחרונים שהיו לי (שוב, רנו וסקודה).

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Moshe984 (moshe)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 22, 2015
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 248

 #32  נשלח: ד' 22/07/2020 10:49

לטויטה\קורולה בפרט, 4 יתרונות על כל השאר:
אמינות ברמת דלק סע ואל תחשוב על כלום יותר(מנוע, גיר, חשמל, חיישנים, אתה לא שומע פיפס מהכיוון הזה).
סחירות ושמירת ערך, ביום שתרצה להחליף קח שבוע גג והרכב עף.
עלויות חתזוקה שאין באף מותג אחר (+ טיימינג לא נוגע).
הבלאי הכללי פחות ניכר על הרכב, גם אחרי 10 שנים הרכב נראה אותו הדבר פנימית וחיצונית הכל במקום והכל עובד(+אין קירקושים ואין חירטושים).

אם אתה מוכן להתפשר או להתעלם מ 4 סעיפים אלו, הכל טוב ויפה, אל תקנה טויוטה.
(1) הבעות תודה: טלHD
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #33  נשלח: ד' 22/07/2020 12:35

אעשה נסיעות מבחן על אקסיד, cx30 וקורולה ts (סטיישן) ואבחר ברכב הנוח מבין השלושה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 80
מספר הודעות: 1210

 #34  נשלח: ד' 22/07/2020 12:59

אין על טויוטה
יש לי טויוטה אוונסיס בת 8 יד ראשונה
חוץ משמן לא החליפו בה כלום
פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirmv (ניר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2006
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 1344

 #35  נשלח: ד' 22/07/2020 13:57

mrraz111 כתב:
@nirmv
נתקלתי בבעיה שהמערכת מכבה את המנוע בזחילה
במוסך המרכזי אמרו שככה זה בנוי


איזה דגם? אצלי המנוע נכבה רק כשהבלם לחוץ עד הסוף.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 53
מספר הודעות: 2669

 #36  נשלח: ד' 22/07/2020 14:07

mrraz111 כתב:
אין על טויוטה
יש לי טויוטה אוונסיס בת 8 יד ראשונה
חוץ משמן לא החליפו בה כלום


גם לי יש אחת בת 12, אבל הכי משמעותי היה החלפת תושבות מנוע ולצערי הדשבורד נסדק.
(1) הבעות תודה: mrraz111
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #37  נשלח: ד' 22/07/2020 15:53

את ה אוונסיס אני זוכר לטובה מנסיעת מבחן לפני 3.5 שנים
חבל שהרכב לא נמכר יותר, הייתי קונה בלב שלם.

לגבי רעשים בסלון, קרקושים וכו' אני פחות מסכים - ברכב שלי ישנן חריקות
של תא הכפפות, נשענת היד בנויה בצורה כה גרועה, נראה לי עוד חצי שנה היא תישבר.
הרכב עבר 47 אלף בלבד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 80
מספר הודעות: 1210

 #38  נשלח: ד' 22/07/2020 16:44

האוונסיס בת ה-8 נראית כמו חדשה
הכל יציב ואין שום קירקוש
כשעברה 100 אלף שאלתי במוסך אם יש טיפול לגיר, משהו החלפת שמן..
אמרו לי כלום, זה גיר בלי טיפול, יחידה סגורה.
אפילו המזגן מקפיא כמו ביום שהוצאתי אותה ממגדל טויוטה
הכל אורגינל והתקלה היחידה ב-8 שנים זה שפעם נשרפה לי נורת חזית קטנה מתחת לפגוש
למרות הכול אני נהנה יותר מהיונדאי קונה של אשתי
מטוס על קולי 4X4. נהנה ללחוץ על הגאז ולראות את האחרים הופכים לקטנים במראה
(1) הבעות תודה: robo7
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #39  נשלח: שבת 25/07/2020 15:32

dada1983 כתב:
אעשה נסיעות מבחן על אקסיד, cx30 וקורולה ts (סטיישן) ואבחר ברכב הנוח מבין השלושה.


אז אני מבין שנסגרת...
יש סיבה לכך שפתחת עוד שירשור? הרי יכלו לשאול אותך פה שאלות שכבר ענית עליהם ואז חבל על הזמן שלך ושל השואל...

שקט מבחינתי זה שתי אופציות
א. יקר
ב. פלאגין הייבריד או חשמלי.

כל אופציה אחרת תהיה רועשת ברמה כזאת או אחרת.

לגבי מושג נהג נוח, לא זכור לי שישבתי ברכב ואמרתי וואו על המושב. גילוי נאות, לא ישבתי עדיין באס קלאס\בנטלי\רולס רויס ושות'.
לגבי פיצ'רים אני לא מכיר את הרכבים המדוברים אז אין לי מושג.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #40  נשלח: ב' 27/07/2020 12:24

אני מבולבל לגמרי ולא יודע מה לבחור.
הנירו מציעה חבילה מאוד מעניינת (בפלאגין הייבריד אפילו עוד יותר מעניינת) אבל מאוד התאכזבתי מחוסר נוחות של המושב.
בשרשור השני התעניינתי בחלופות לנירו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 7683

 #41  נשלח: ב' 27/07/2020 20:55

חייב להיות לך דירוג ברור של הפרמטרים ואיתם לקחת בחשבון על גודל הפערים. כלומר אם נוחות מושב הנהג זה הפרמטר החשוב ביותר, אז זה מה שצריך לקבוע. לעומת זאת, גם אם זה הפרמטר החשוב ביותר והפערים בין הרכבים זניחים, אז הפרמטר השני זה מה שצריך לקבוע.

ככה עשיתי כשהתלבטתי בעבר בין שני רכבים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dada1983
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2013
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 242

 #42  נשלח: ו' 31/07/2020 3:18

באקסיד, מושב הנהג היה מאוד נוח בזמן נסיעת המבחן
אבל לאחר שהגעתי הביתה, כ20 דקות אחרי שנהגתי על האקסיד
יצאתי מהרכב והרגשתי כאב חד בגב.
אחרי כ10 דקות הכאב עבר.
כששאלתי את הנציגה על המושב באקסיד, נאמר לי שמדובר במושב ספורטיבי שתוכנן לתמוך בכל הגוף וכך באמת הרגשתי.

יכל להיות שמדובר באפקט דומה של מזרן שינה אורטופדי
אחרי הלילה הראשון כל הגוף כואב
והחל מהלילה השני מתרגלים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
robo7
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 27, 2004

מיקום: קרית-אונו
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 591

 #43  נשלח: שבת 01/08/2020 18:36

yarino כתב:
יש לי גולף כבר שנתיים...אפס תקלות,להשוות אותו לקוריאני זה מצחיק.
·
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXb...

הכוכבים של יונדאי
https://www.carsguide.com.au/oversteer/meet-the-eu...

לידיעתך.
האיש הכי מעניין: אלברט בירמן - אחראי על הפיתוח וכיוון לביצועים, קיה\ יונדאי\ וחטיבת הפאר.
סופרמן.
אחראי בין היתר על שיפור הקונה, וחטיבה N
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רכב כללי עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht