מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


נצרבה לי ה 55 b7 - על שדרוג ל65 cx רוצים 6,000 ש"ח - האם זה הגיוני ?


עמוד 2 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
GRabin
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2017
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 106

 #16  נשלח: ג' 09/06/2020 22:01

אני מסכים איתך תלתל, השירות של ח.י מעולה.
אולי אם יחכה חודש חודשיים, יוצא לו מחיר נמוך יותר, אך ב6000 לא הייתי משדרג גם מפני שלדעתי המחיר לא משתלם, אך בעיקר בגלל הידיעה שמתישהו המחיר ירד.

_________________
| LG OLED 65C9 | Synology DS218+ | Marantz SR7013 |
| SVS SB-2000 | Morel Octave Signature | Morel Octus | Morel SP-3 |
| Audio-GD NFB-11 | HIFIMAN HE4XX | PreSonus Eris E3.5 |
(1) הבעות תודה: תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 986
מספר הודעות: 7113

 #17  נשלח: ג' 09/06/2020 22:03

Barakberkovich כתב:
@תלתל
·

מסכים עם כל מילה שאמרת.


1+.
אכן סדרת cx עולה יותר יקר מזו של ה-c9 למחירים שהגענו.
אבל אי אפשר להשוות את המחיר של ה-9 שנמצאת בסוף הדגם מול המסך החדש (10) שאפילו עדיין לא קיים בכל החנויות למכירה.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
(1) הבעות תודה: תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 139

 #18  נשלח: ג' 09/06/2020 22:04

הגזמת.. כל מילה?
דבר ראשון הם מחליפים לדגם חדש יותר כי אין להם ברירה. מה ציפית שהם יחזיקו במחסן B7 למשך 3 שנים לאחר הפסקת הייצור? כן זה נחמד לקבל B9 כחלופי אבל זה לאו דווקא שדרוג על חשבון הבית. מה גם שהמחיר של B9 זול יותר מB7 וזה גם מטיב עם נותן השירות לעומת מוצר שלא יורד במחירו.

לגבי השירות המדהים של החלפה במקרה של צריבה, זה קצת מרגיש לי כמו הכרח.
תחשוב מצב שבכתב האחריות היה רשום צריבות לא מכוסות. לדעתי זה היה גורם לאיבוד לקוחות רב שאולי לא היה שווה את זה.
שקול לחברות מכוניות חדשות שרוצות להוכיח אמינות אז נותנות אחריות 7 שנים כדי שיצליחו למכור משהו אחרת שום קונה לא יסתכל לכיוונן
זה אמנם שירות טוב לקונה אבל משרת גם את נותן השירות

לגבי הטענה של פותח השרשור. ניתן להבין לגמרי למה זה משאיר לו טעם רע שמחיר השדרוג קפץ, מרגיש לו כמו אפליה, אבל אני עם שאר החברים בדיון שמבינים שכרגע המסכים במחירי השקה וזה מה יש. אופציית השדרוג לידיעתי אינה התחייבות במסגרת האחריות לכן באמת שקשה לבוא בטענות.

גם אני לאחרונה הזדקקתי לשירות של ח.י והייתי מרוצה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 611

 #19  נשלח: ג' 09/06/2020 22:28

גם אני מחזק לגמרי!

כמו שאמרו על האינדיאנים: נותנים להם אצבע הם רוצים את כל היד. עצם העובדה שבאים ומתלוננים על משהו שהוא אקסטרה זה כבר מוגזם, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו כעם ולשאול שאלות, קצת הגזמנו. בסוף פיתרון במסגרת האחריות כנראה הוצע לללא עלות, את זה לא מציינים "בתרד התלונה".

"אכלו לי, שתו לי.." זה עצוב...

_________________
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
(1) הבעות תודה: תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #20  נשלח: ג' 09/06/2020 23:02

אז תודה לחברי הפורום שכבר כינו אותי בכינוי "חזיר" ( תלתל ) וגם תודה על ההקבלה לאינדיאנים ( ice2k ). בנוסף רשמו פתגמי כלום ושום דבר כגון "אכלו לי, שתו לי.." זה עצוב..." או "נותנים להם אצבע הם רוצים את כל היד" - ( ice2k ) - אז תודה רבה לכם שהארתם את עיני אבל חזיר אני לא, לפחות לא מהפעם האחרונה שהסתכלתי במראה.

נכון זה אקסטרא - הם לא חייבים להציע (אגב הם לא הציעו - אני שאלתי) אבל יש מידתיות ויש מחיר הוגן, בעיני זה לא.

"בסוף פיתרון במסגרת האחריות כנראה הוצע לללא עלות, את זה לא מציינים "בתרד התלונה" - למה אני צריך להזכיר את זה? תסתכל על התמונה שצרפתי ותגיד לי אתה אם לא צריכים להחליף לי את המסך ? מלבן ענקי שפתאום צץ ביום בהיר. זו אפילו לא תקלה עקב צריבה רגילה של מסך שעמד סטטית הרבה זמן !!! זו תקלה סדרתית של הדגם שלי. והם ממש לא עושים לי טובה, אם כבר כצרכן אני לא מבין למה זה בכלל קרה למסך שלי ששמרתי עליו מכל משמר.

אתם מגזימים כאן בתגובות ונראה שאנשים שוכחים שמאחורי המקלדת יש בן אדם.





נערך בפעם אחרונה על-ידי msex בתאריך ג' 09/06/2020 23:12, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #21  נשלח: ג' 09/06/2020 23:10

עוד תמונה של הצריבה


פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 986
מספר הודעות: 7113

 #22  נשלח: ג' 09/06/2020 23:25

msex
לא חושב שמישהו בא אלייך בטענות.
יש לך תקלה שמחייבת החלפת מסך לחדש.
או במילים אחרות, הפעלת אחריות.
על כן, אני מניח "שקיבלת" חלופה של cx בגודל שיש לך כי מסדרה 9 כנראה כבר לא נשאר במלאי.
עד כאן, אין שום בעיה לאף אחד מהצדדים כי כולם בסדר.

עכשיו אתה אומר, על הדרך אולי נשדרג גודל.
נתנו מחיר שלטעמך נראה גבוה (ולא משנה שיש כרגע הסבר לוגי למחיר הזה). הוא לא מתאים לך ונראה יקר ?
אז אל תשדרג...
זהו.
תישאר עם הגודל הנוכחי, עם מסך הרבה יותר טוב ממה שהיה לך מבלי שהוספת שקל אחד.

(אגב, אולי תבדוק שדרוג כבר ל-77, ייתכן כי המחיר יהיה אטרקטיבי יותר).

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1668
מספר הודעות: 14134

 #23  נשלח: ג' 09/06/2020 23:25

msex
·
אכן תקלה, לא ממש צריבה.
בכל מקרה, אני מניח שהוצעה לך החלפה ל-B9 או משהו כזה ללא תשלום, נכון? אז מה הבעיה? אתה לא חייב לשדרג.
על שדרוג ל-C9 הם רצו X ועל שדרוג ל-CX הם רוצים Y, זכותם. שאלת מה הם יכולים להציע וקיבלת תשובה. עכשיו אתה יכול להחליט אם כדאי לך לשדרג או לא.
אני מבין שלא נעים לשמוע 6K כשאחרים שלמו 3-4K לפניך, אבל היה מדובר בדגם יוצא, שמחירו זול בהרבה. ואל תשכח שהבדל הדורות בין המסכים עכשיו גדול יותר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 139

 #24  נשלח: ג' 09/06/2020 23:25

לא הבנתי מה מטרת התמונות ומה הקשר של התמונות לדיון?
מחפש אמפתיה? משתתף בצערך
אני לא חושב שמישהו הטיל ספק בזה שיש לך מסך עם צריבות. לזה כולם האמינו.
הבעיה כמובן שבאחריות לא רשום במפורש מה נחשב תקלה ומה נחשב תקין.
מה לעשות שלייצר מסך עם 100% אחידות זה לא אפשרי.
קשה לראות בתמונות מה שרואים בעין, אבל מהתמונות, לי אישית, לא נראה כמו תקלה.
ויודע מה, גם אם זו תקלה, לטעמי השאלה כמה זה מפריע לצפייה כן משנה. (מבין ויודע שזה אינדיוידואלי אבל תמשיך לקרוא)
לי הופיעו צריבות לפני כשנה בB7, כאלו שרוב האנשים היו ממש מתבאסים עליהן וישר הולכים להחליף מסך. (לא כאלו שצריך מסך חלק כדי להבחין בהן אלא רואים בבירור וישר)
מבחינתי דבר ראשון: הייתי מודע למגבלות הטכנולוגיה כשקניתי את הטלויזיה, לקחתי את העניין בחשבון וידעתי שלא אתבאס מכל צריבה פצפונת ולכן גם לא נראה לי הגיוני כלכך ישר לממש אחריות על כל דבר קטן.
סך הכל עדיין מדובר בחוויות צפייה שמתעלה על כל צג אחר, גם עם הצריבות

מפה לשם הצריבות המשיכו להיאסף וכרגע החוויה נפגמה. מצב הצריבות אצלי חמור יותר מכל דוגמה אחרת שתמצא באינטרנט. די קרוב לטסט של RTINGS.
כרגע עדיין לא החלפתי מסך מסיבותי שלי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #25  נשלח: ג' 09/06/2020 23:40

yossi_s1 כתב:
לא הבנתי מה מטרת התמונות ומה הקשר של התמונות לדיון?
מחפש אמפתיה? משתתף בצערך
אני לא חושב שמישהו הטיל ספק בזה שיש לך מסך עם צריבות. לזה כולם האמינו.
הבעיה כמובן שבאחריות לא רשום במפורש מה נחשב תקלה ומה נחשב תקין.
מה לעשות שלייצר מסך עם 100% אחידות זה לא אפשרי.
קשה לראות בתמונות מה שרואים בעין, אבל מהתמונות, לי אישית, לא נראה כמו תקלה.
ויודע מה, גם אם זו תקלה, לטעמי השאלה כמה זה מפריע לצפייה כן משנה. (מבין ויודע שזה אינדיוידואלי אבל תמשיך לקרוא)
לי הופיעו צריבות לפני כשנה בB7, כאלו שרוב האנשים היו ממש מתבאסים עליהן וישר הולכים להחליף מסך. (לא כאלו שצריך מסך חלק כדי להבחין בהן אלא רואים בבירור וישר)
מבחינתי דבר ראשון: הייתי מודע למגבלות הטכנולוגיה כשקניתי את הטלויזיה, לקחתי את העניין בחשבון וידעתי שלא אתבאס מכל צריבה פצפונת ולכן גם לא נראה לי הגיוני כלכך ישר לממש אחריות על כל דבר קטן.
סך הכל עדיין מדובר בחוויות צפייה שמתעלה על כל צג אחר, גם עם הצריבות

מפה לשם הצריבות המשיכו להיאסף וכרגע החוויה נפגמה. מצב הצריבות אצלי חמור יותר מכל דוגמה אחרת שתמצא באינטרנט. די קרוב לטסט של RTINGS.
כרגע עדיין לא החלפתי מסך מסיבותי שלי.


·

עלית עלי, כן חסרה לי אמפתיה מאנשים וירטואלים.

אם תקרא שוב את הפוסט שבו פרסמתי את התמונה של הצריבה אתה תגלה שזה היה במענה לחבר שציטתי, שחש את הצורך שעלי לומר תודה שבכלל מסכימים להחליף לי את המסך.

"קשה לראות בתמונות מה שרואים בעין, אבל מהתמונות, לי אישית, לא נראה כמו תקלה." זו תקלה סדרתית וזו לא צריבה כתוצאה מ"צריבה", וכמו שאמרת "בעין" רואים את זה ממש, אפילו אשתי שבחיים לא אמרה כלום על המסך שמה לב לזה.

"כרגע עדיין לא החלפתי מסך מסיבותי שלי." זכותך, בדיוק כמו שזכותי לממש אחריות, אגב אם זו הייתה צריבה קטנה בכלל לא הייתי מתרגש, אבל חתיכת מלבן באמצע המסך זה שונה...


נערך בפעם אחרונה על-ידי msex בתאריך ג' 09/06/2020 23:49, נערך בסך הכל 2 פעמים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #26  נשלח: ג' 09/06/2020 23:45

avihuli
·

אני אבדוק את האופציה של ה77 למרות שאני לא אופטימי. תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 139

 #27  נשלח: ג' 09/06/2020 23:56

msex כתב:

ציטוט:
...


אם תקרא שוב את הפוסט שבו פרסמתי את התמונה של הצריבה אתה תגלה שזה היה במענה לחבר שציטתי, שחש את הצורך שעלי לומר תודה שבכלל מסכימים להחליף לי את המסך.
מתנצל לא שמתי לב שזה היה במענה אליו, הוא כמובן טועה.

"כרגע עדיין לא החלפתי מסך מסיבותי שלי." זכותך, בדיוק כמו שזכותי לממש אחריות, אגב אם זו הייתה צריבה קטנה בכלל לא הייתי מתרגש, אבל חתיכת מלבן באמצע המסך זה שונה...
סתם נתתי דוגמה אישית שלי. מי שעוקב אחרי הפורום, יש תחושה שיש אנשים שכל יום עושים בדיקת עשרת אלפים לאולד שלהם וישר שמוצאים משהו קטן הם רצים לפה וזה קצת מציק. סבבה הוצאתם הרבה כסף על מסך אבל זה לא שווה את החרדות האלו.


סך הכל נשאר לי להגיד לך בהצלחה. מבין אותך, לא אומר שאתה טועה בתחשותך לאפליה אבל כן יש הגיון מסויים במצב הקיים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #28  נשלח: ד' 10/06/2020 0:00

yossi_s1 כתב:

ציטוט:
...


סך הכל נשאר לי להגיד לך בהצלחה. מבין אותך, לא אומר שאתה טועה בתחשותך לאפליה אבל כן יש הגיון מסויים במצב הקיים.


·

תודה,

לגבי אנשים שמחפשים תקלות כל היום - אתה צודק... לא מבין אותם, לא עשיתי שום בדיקה למסך, אפילו לא כיילתי.. ה b7 פשוט מסך מעולה out of the box ואני נהנה מכל רגע איתו... עד המלבן שצץ :/
פרופיל | שלח הודעה | חפש
idanh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2011
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 344

 #29  נשלח: ד' 10/06/2020 0:12

msex
המצב שלך סוכר לעומת שלי XD
קשת 12 - הרגתם לי את הטלוויזיה חחחח



פרופיל | שלח הודעה | חפש
msex
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2009
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 297

 #30  נשלח: ד' 10/06/2020 8:53

idanh אכן נראה לא טוב, אבל אצלי זה לא עקב צריבה מצפייה בערוץ מסוים... או עקב מסך שהיה פתוח הרבה זמן , זו תקלה סדרתית , אתה מוזמן לקרוא פוסטים :

rectangle in the center of the screen lg oled b7
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht