מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


נצרבה לי ה 55 b7 - על שדרוג ל65 cx רוצים 6,000 ש"ח - האם זה הגיוני ?


עמוד 6 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
idanh
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2011
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 344

 #76  נשלח: ו' 26/06/2020 16:48

Dymatize
·

אנחנו רואים הרבה ערוץ 12, יש את הלוגו של הערוץ במיוחד כשיש חדשות אז יש מלבן אדום חזק עם הכיתוב "חדשות 12"..
ראינו במשך תקופה ארוכה דרך עידן+, והיה לי דיסק קשיח מחובר מה שמאפשר הקלטה ואז הרצה אחורה וקדימה..
אז מדי פעם עושים Pause וכאלה.. באמת ששום דבר מיוחד או קשוח עם הטלוויזיה...

ופתאום יום אחד אני קולט שעל צבעים סגול, אדום אני רואה בצורה בולטת ממש מלבן שחור מעצבן..
אז פתחתי יוטיוב עם סרטון שבודק OLED ואז בכלל ראיתי שיש לי חצי מסך בהיר יותר מהשני, וכל מיני מקטעים מלבניים בתחתית המסך שפשוט נהיו כהים יותר..

ניסיתי לעשות את הרענון OLED הזה, זה העיף חלק מהבעיות אבל תוך זמן קצר הכל חזר ואפילו נהיה גרוע יותר :/

השבוע החליפו לי ל B9, הטכנאים שאלו מה ואיפה.. הראתי להם את הסרטון ביוטיוב הם צילמו והחליפו.
(1) הבעות תודה: shlompis
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2008
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 656

 #77  נשלח: ד' 01/07/2020 12:27

msex
·

https://drive.google.com/file/d/17WGbjj9x57AelQFKA...

מבין אותך לגמרי
יש כאן אנשים שמתבטאים בצורה אוהדת מאד ליבואן.
יש גם כאלו שחוו טרטורים התעלמות ובמקרה הטוב שירות בינוני.
בהתחלה זרקו לאוויר מצד היבואן שאין צריבות או שזה זניח ביותר או שזה במקרים קיצוניים. אז מסתבר שלא נכון.
אחכ נטען שבמסמכי האחריות אין בכלל אזכור לנושא צריבה.
היום כבר קוראים שיש נוהל של החלפת פנל ולא טלוויזיה במקום.
כל הזמן משווים את ח. י. לאלטרנטיבה הרעה של אלקטרוניקס, ״תגיד תודה שזה לא״
מה זה אומר שאם השירות של אלקטרוניקס הוא במקום אחרון אז ח. י. רק במקום בינוני באמצע?
במקרה הטוב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 612

 #78  נשלח: ד' 01/07/2020 22:27

כדאי שתבדוק את שירות האחריות לOLED בחו"ל (למשל ארה"ב המתקדמת) ואז תחזור לפה עם תובנות. לזה אנחנו משווים. אצל כולם מחליפים פאנל ולא טלווזיה, לחלק לא מחליפים על צריבה. ועד כמה שאני זוכר האחריות שם היא שנה (לפחות מה שקראתי לפני שנה).

לא חושב שמישהו אוהד מישהו. לפעמים ביקורת על דברים שנכתבו כאן היא נכונה ולגיטימית, זה גם משהו שקורה. קל להתלונן על כל דבר, ממש קל. יותר מתקדם להתסכל בראיה רחבה והגיונית.

_________________
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
(1) הבעות תודה: תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2008
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 656

 #79  נשלח: ה' 02/07/2020 10:24

התובנות שלי הן שלאורך השנים מהשקת הסדרה בארץ ובעולם נטען שצריבה לא אמורה להתרחש ״בשימוש סביר״
וגם אם זה נכון , זה קרה לאנשים שיכול להיות שהפנל שלהם היה רגיש יותר ונטה לתקלה.
לא לטפל בלקוח עם צריבה זה מאד עצוב ואו לומר שזה לא מצוין באחריות.
בכלל רמת השירות והמענה בחול היא ברמה גבוהה הרבה יותר גם אם החלפת פנל זה עניין שבשגרה.
ח. י. נותני שירות בינוניים מתעלמים כשאפשר ועוד כל מיני.
לבוא ולומר שהם מדהימים כי הם טיפלו בלקוח זה מוגזם , שכל מה שקרה זה שירות בסיסי שניתן במסגרת אחריות ללקוח.
בארץ כשמתייחסים אליך בכלל אתה כבר בעננים.


נערך בפעם אחרונה על-ידי sagico בתאריך ה' 02/07/2020 14:22, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 991
מספר הודעות: 7144

 #80  נשלח: ה' 02/07/2020 10:41

sagico
לא הבנתי את הטענה שלך.
אף אחד לא אמר שיש מקרים שבהם הטכנולוגיה של ה-OLED "לא סובלת מצריבות" בחלק מהמקרים.
זה גם אף פעם לא היה טאבו לדבר על זה.
ולא זכור לי מקרה אחד של מישהו שהיתה לו צריבה בטלוויזיה ולא טופל אם באמצעות החלפת מסך או שדרוג שלו (אם בחינם או בתוספת כספית כלשהי).
מה שכן זה שלאורך השנים מאז השקת הטכנולוגיה, תופעת הצריבות יורדת משמעותית.
אם בסדרה 7, היו יותר צריבות ידועות (בפורום), בעיקר בדגם ה-B, הרי שבסדרה 8 - היה ממש הרבה פחות ובסדרה 9, בכלל לא שמעתי / קראתי על מישהו שיש לו צריבה.

כך שהמגמה בשיפור ובעיני פחות משנה אם מחליפים את כל המסך או רק את הפאנל - כל עוד התקלה מסודרת.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 19, 2008
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 656

 #81  נשלח: ה' 02/07/2020 12:17

מניסיון
צריבה באחד המסכים שלנו
משיחה עם גורמים בכירים בח. י. נאמר שצריבה לא מאוזכרת באחריות.
המסך הוא מסדרה שש בכלל שלדעתי הכי סבלה מצריבות.
ולא לא נתנו לנו פתרון בסוף אנחנו נשארנו עם המסך ככה, פשוט נמאס לנו לרדוף אחריהם.
https://drive.google.com/file/d/17WGbjj9x57AelQFKA...
סתם שתדע שהמסך עלה 10000 שח 55 אינצ’ מסדרה c.
גם בסדרה שמונה ותשע זה קיים ממה שאני קורא באתרים כמו avs
טאבו הכוונה שתמיד אמרו שבשימוש סביר לא אמורה להתרחש צריבה וזה הוכח כלא נכון.
נכון שהיצרנים מנסים לפתח שיטות לצמצם את התופעה אך היא קיימת בהחלט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #82  נשלח: ה' 02/07/2020 16:11

sagico
·
"לא אמור" לא בהכרח אומר שזה לא יקרה. הסיכוי שתהיה למשתמש צריבה בשימוש סביר הוא נמוך. זה שחלק מהבעלים נתקלים בזה לא אומר שום דבר שלא ידענו קודם.
לא יודע למה אצלך לא מטפלים בבעיה. תקרא פה בפורום ותראה שבכל מקרה שהוזכר כאן טיפלו ע"י החלפת\שדרןג מסך או החלפת פאנל.
אני לא יודע איזה מסך מסדרה C יש לך, בסה"כ קיימות היום 5 סדרות. אולי במסגרת האחריות כשרכשת לא צוינה צריבה, ולכן הם לא רוצים לטפל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 612

 #83  נשלח: ה' 02/07/2020 21:40

חסרים יותר מדי פרטים ואנחנו כרגיל צריכים לנחש.
זה משהו מעכשיו? זה משהו בעבר? עדיין יש אחריות ? מתי נגמרה האחריות?

סה"כ LG היא זו ששינתה את המדיניות שלה והיבואנים בעולם התישרו אחריה.
בקיצור, אני מרגיש מהכתוב, ואף בכמה תרדים שונים כאן, רצון עז להשמיץ. אולי בצדק, אולי לא. אם משהו יושב על הלב - זה הזמן לתת קצת יותר פרטים ולא משפט אחד מתוך שיחה או דין ודברים בין שני גורמים.

_________________
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Haimkras
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 08, 2019
מספר הודעות: 6

 #84  נשלח: שבת 04/07/2020 1:03
איפה מצאתם מחיר של cx 65 ב9600?

איפה מצאתם מחיר של cx 65 ב9600?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht