מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


צריך עזרה לעבור מ- 200 ל- 500 מגה בהוט. עדכון על השירות המחפיר של הוטנט


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber
מחבר הודעה
vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2008
הבעות תודה: 161
מספר הודעות: 1982

 #16  נשלח: ג' 23/06/2020 23:00

mrraz111
אז אצלי זה שינה
הורדה בטורטים מגיעה ל 50MB
ספק הוטנט
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #17  נשלח: ה' 25/06/2020 12:55

לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.

עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.

בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.

פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Dymatize (Omer Daniel)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 160

 #18  נשלח: ה' 25/06/2020 13:24

liam כתב:
לא יאומן מה שהולך עם החברה הזו, עד עכשיו (השרשור הזה) לא היו לי בעיות מיוחדות.

עד אתמול הייתי בבאנדל 500/12 גיימר, פתאום אני רואה שאני מקבל נתונים של החבילה הרגילה 500/10. התקשרתי אל הוטנט 4 פעמים ודיברתי עם 6 נציגים. בפעם הראשונה הנציגה ניתקה לי בפנים, בפעם השנייה אמרו לי שזו בעיה בתשתית-הוט והעבירו אותי להוט בלי שאצליח להשחיל מילה (בהוט אמרו שזה לא קשור אליהם), בפעם השלישית אחרי שהנציג ניסה לעזור ולא הצליח ניתק לי בפנים. בפעם הרביעית הנציגה אומרת לי שאני מוגדר בכלל על חבילה 500/10, אמרה לי שהיא לא יכולה לסדר את זה והעבירה אותי לשירות לקוחות.

בשירות לקוחות קיבלתי את הנציגה הכי אטומה בעולם, אחרי שהסברתי לה את המצב, היא אומרת לי שיש לי חבילה רגילה ושואלת אותי אם אני רוצה לשדרג לחבילת 500/12 גיימר. אני הסברתי לפחות 4 פעמים שאני סגרתי עם השימור על חבילת 500/12 גיימר, אמרתי לה שיש לי הקלטה והודעת SMS מהם שהם מברכים אותי על הצטרפות לחבילת גיימר עם אימייל לשירות טכני בנפרד, אפילו הקראתי לה את ההודעה. מה היא עונה לי? חוזרת על זה שאני בחבילה רגילה ומסבירה לי שאני יכול לשדרג בעלות נוספת.

פשוט לא יאומן, בד"כ אני לא מאבד את השלווה שלי מול נציגי שירות לקוחות, אבל הפעם היא הקפיצה לי את כל הפיוזים. אחרי שדרשתי כמה פעמים שתעביר אותי לשימור לקוחות, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא יכולה להעביר ורק לפתוח פנייה אצלם שיחזרו אלי. עכשיו מחכה שיחזרו אלי...

השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #19  נשלח: ה' 25/06/2020 16:23

אחרי שהתפרצתי על הנציגה, לקראת סוף השיחה היא עוד שואלת אותי באיזה חברת סלולאר אני, עניתי לה שזה לא עיניינה ובכל זאת היא התחילה להציע לי את המבצעים שיש בהוט מובייל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #20  נשלח: ב' 29/06/2020 10:09

מעדכן...

אז חזרו אלי שוב ממחלקת ניתוקים ובדקו ואמרו שהכל מוגדר בסדר, אבל משום מה עדיין מקבל 10 מגה בהעלאה, למרות שלפני כמה ימים קיבלתי מעל 12 יציב. נראה מה אני אעשה עכשיו...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 265
מספר הודעות: 7578

 #21  נשלח: ב' 29/06/2020 10:58

תפנה לתמיכה הטכנית.
מקווה שלא יענו לך את התשובה של "קצב ההעלאה הוא *עד* 12 מגהביט"...

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #22  נשלח: ב' 29/06/2020 11:21

איינשטיין


האמת שזה יהיה מצחיק, כי אז בשביל מה הגדירו חבילה עם 12 מגה עולה, יכלו להשאיר 10 מגה ולקרוא לה גם "חבילת גיימרים".
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ChinggisKhan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 20, 2011
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 110

 #23  נשלח: ב' 29/06/2020 12:39

Dymatize כתב:

ציטוט:
...


השירות של הוט והוטנט זה שירות פח,
חברה שמנוהלת על ידי אפסים.
אני אתמול חיכיתי בבית מ11 עד 3 כי אמרו לי שאמור להגיע טכנאי להתקין הוטבוקס 4.
השעה 4 הגיעה ואני מתקשר להוט לשאול איפה הטכנאי,
אומרים לי שבכלל לא מתואם לי טכנאי, ואני כבר רואה שבזבזתי יום עבודה שלם.
אחרי 5 דקות היא אומרת לי שהטכנאי התקשר ולא עניתי, פשוט ביזיון הם חברה של שקרנים.
לא יודעים לעבוד עם לקוחות.
חבל שהם הפתרון היחיד אצלנו לגלישה מעל 100 מגה.
·

הפתרון היחיד הוא להתעקש על הפיצוי המגיע לך לפי חוק הטכנאים, 600 שקל.
לי קרה מקרה דומה עם טכנאי שהתקשר ואמר שהוא לא מגיע.
פשוט התעקשתי עם שירות לקוחות על הפיצוי המגיע לי, לקח שבועיים אבל בסוף הם נתנו את הפיצוי.
במידה והם לא נותנים הם מסתכנים ב-10000 שקל בלי הוכחת נזק בבית משפט וקנס ממשרד התקשורת/כלכלה.

זה עצוב שהצרכנים צריכים לחנך את חברות התקשורת אבל אין ברירה
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #24  נשלח: ב' 29/06/2020 12:57

ChinggisKhan


במדינתנו הקטנה, אף אחד לא מחנך אף אחד ולכולם זיכרון קצר, וכסף מדבר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ChinggisKhan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 20, 2011
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 110

 #25  נשלח: ב' 29/06/2020 14:43

liam
·

אם כולם יתעקשו לקבל את הפיצוי אזי יהיה מדובר בהרבה כסף...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 512

 #26  נשלח: ב' 29/06/2020 16:36

כנראה משתלם להם לשלם מידי פעם כמה גרושים כפיצוי, מאשר להשקיע במערך שירות הולם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht