מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 273
מספר הודעות: 2511

 #16  נשלח: ב' 22/06/2020 6:29

עם כל הסימפטיה שלי למותג ונותן השרות הכותרת שלך פשוט לא הוגנת כלפייהם.

תקלות קורות

יש אחריות

קיבלת מכשיר חליפי

תן להם לטפל... אח"כ תסכם את האירוע

נראה לי שמדובר בלוח הראשי, היות והתקלה מופיעה רק במצב מסויים... קורה! יחליפו ויהיה כמו חדש
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #17  נשלח: ב' 22/06/2020 6:42

liam
·מיום ראשון שעשבר שבוע ויום .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #18  נשלח: ב' 22/06/2020 8:25

ahersko
·אני מקווה שכן וככה יהיה, יחד אם זאת יש לי בעיה אחת שמלאה לי את הבטן עליהם ככה וזאת התשובה״שמאבחנים את המסך והם לא רואים את הבעיה ועם זה ימשיך מצידם שלא רואים את התקלה מבחינתם המסך תקין״
אני מאמין שתסכים איתי שזאת לא תשובה, ושאם כל הכבוד זה שהם לא מצליחים למצוא ולאתר את הבעיה זאת לא הבעיה שלי בטח לא שיש לי הוכחות לתקלה מעבר לזה אין לי ממש בעיה איתם (הייתי שמח עם השיחות היו מגיעות מהם שהם בודקים ושלא מאתרים ולא נותנים לי לרדוף אחריהם אבל זה חפיף)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 273
מספר הודעות: 2511

 #19  נשלח: ב' 22/06/2020 9:53

תקלות אקראיות קשות לאיתור. יכול להיות שהתקלה קשורה לרשת החשמל בבית שלך או להפרעה אלקטרומגנטית אצלך בבית.

הכותרת שלך מתלהמת ולא בצדק.
תן להם לעבוד ואז נראה מה קורה.
בתקלות מהסוג הזה זמן התיקון ארוך יותר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #20  נשלח: ב' 22/06/2020 10:10

ahersko
·עובדתית המסך החלופי שנתנו לי לא עושה את הבעיה ״. בנוסף המסך שלי עושה את זה רק בgame mode או במצב pic אז ככה שלא נראה לי שהבעיה אצלי.
ולא קטלתי אותם ציינתי אחי שההתנהלות שלהם מסורבלת ולא נעימה, לא אמרתי שבעיות ותקלות לא קורות,ובוא נראה איך זה ייגמר.מההרגשה שלי לא הולך למקום טוב איתם. מקווה שטועה אני ישמח לטעות במקרה הזה (רק מהיחס שלהם והתשובות שלהם בטלפון. שאתה משלם אקסטרה על אחריות 300 שקל וזה לא משהו שכלול בקניה של הטלוויזיה אתה מצפה ליחס קצת אחר אולי הבעיה אצלי, כל זה מתחיל ונגמר ממה שאני קורה בפורום כאן שבLG הכל היה אחרת. ונטו מהיחס ללקוח אני מדבר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 273
מספר הודעות: 2511

 #21  נשלח: ב' 22/06/2020 10:15

לדגמים שונים עמידות שונה בפני הפרעות אלקטרומגנטית. זאת אחת האפשרויות.
אפשרות נוספת היא תקלה שמתרחשת כתוצאה המלחמה קרה ומושפעת גם לאחר תזוזה של המכשיר.
אלו תקלות קשות לאיתור
אני לא סובל את המוצרים של סמסונג ולא את נותן השירות... אבל אין שום פגם בהתנהלות שלהם בשלב זה.
תן להם לעבוד בשקט
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #22  נשלח: ב' 22/06/2020 10:20

ahersko
·👍
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #23  נשלח: ד' 24/06/2020 14:43

אחרי שעדיין לא חזרו אלי היתקשרתי בכל זאת לברר אם יש משהו חדש בטיפול שלי נאמר לי,״שיש חוסר של שתי חלפים ושמזמינים אותם איזה חלקים לא יודעים להגיד״ האם הם מחוייבים להגיד לי איזה חלקים ובמה היה בעיה,ואם יש לי יכולת להתנגד במידה ומדובר במשהו דרסטי במסך שמחליפים כי בסהכ המסך בן שנה וחודש חודשיים?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #24  נשלח: ד' 24/06/2020 16:47

Snirrrr
·
מסך בן יותר משנה כבר לא חדש.
סביר להניח שמחליפים כרטיסים, מה עוד יש שם להחליף? ולמה לך להתנגד לזה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #25  נשלח: ד' 24/06/2020 18:51

TheCoolest
·לא חדש נכון, אין בעיות אחרי החלפת פנלים או דבר רציני אחר במסך ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 273
מספר הודעות: 2511

 #26  נשלח: ד' 24/06/2020 18:59

שום בעיה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #27  נשלח: ד' 24/06/2020 21:51

Snirrrr
·
סיכוי נמוך שיתעסקו בהחלפת פאנל. בד"כ מחליפים כרטיסים. אם הפאנל מתקלקל, ולפי התיאור שלך הבעיה לא בפאנל, אז בד"כ פשוט מחליפים את הטלוויזיה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #28  נשלח: א' 28/06/2020 8:42

TheCoolest
·עכשיו היתקשרו אלי מאלקטרוניקס פרו
הם רוצים להחזיר היום את המסך אחרי שהחליפו מסך השמשה,
מישהו יודע מה זה אומר ? מה היה התקלה הם לא מוכנים להגיד,אולי מישהו כאן יידע לפי הרכיב שהחליפו?,והאם יש בעייתיות מסויימת ברכב הזה שהחליפו מבחינת אמינות לאורך זמן?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #29  נשלח: א' 28/06/2020 12:25

Snirrrr
·
אלא אם כן מחזירים לך רכב במקום טלוויזיה, אני לא יודע מה זה מסך השמשה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #30  נשלח: א' 28/06/2020 12:34

TheCoolest
·לטענתם זה פאנל שהחליפו זה מה שנמסר לי מהשירות הטלפוני. כרגע המתקין שהחזיר לי את המסך שלי ולוקח את החלופי טוען שלא החליפו כלום ולא איתרו בעיה.מה אני עושה ? לא יודע כבר למי מהם להאמין.. (כל אלו כאן שטענו שהשירות שלהם בסדר) מהתחלה מרגיש שהם לא יודעים מה כל יד עושה ולא מעדכנים לא את עצמם ולא הלקוח ועכשיו אני כבר לא יודע מצד אחד בטלפון אומרים שהוחלף פאנל מצד שני המתקין שיש לו מסמך מהמעבדה טוען שלא החליפו ולא איתרו את התקלה. אשמח לעצות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht