מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1082

 #31  נשלח: א' 28/06/2020 12:41

אם לא טיפלו בבעיה יהיה לך קל לדעת , פשוט תפעיל שוב מצב משחק ותראה אם התקלה קיימת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #32  נשלח: א' 28/06/2020 12:50

בנוסף המתקין התקין את המסך על הקיר הדליק ניהיה פס של פיקסלים קבוע לכל האורך וכתם שחור ענק שהמסך נשבר והוא אומר לי שהוא מחזיר למעבדה. האם זו חוצפה אחרי כל מה שעברתי איתם לדרוש להחליף מסך?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1082

 #33  נשלח: א' 28/06/2020 12:54

צילמת את המסך השבור , או שחוסר מזל או שהמוביל לא הגן על המסך ונשבר באוטו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #34  נשלח: א' 28/06/2020 13:01

dudis
·צילמתי יש לי תמונות גם של הפס וגם של השבר יכול להיות שזה המתקין בדרך או לא יודע מי השאלה מה הזכויות שלי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1082

 #35  נשלח: א' 28/06/2020 13:05

הזכויות שלך לקבל מסך תקין ועובד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #36  נשלח: א' 28/06/2020 13:17

dudis
·אין לי שום זכות לדרוש החלפת מסך?, גם לא אחרי שרימו ושיקרו וסיפרו סיפורים שהחליפו ולא החליפו כלום? אחרי שטילטלו אותו ושברו אותו?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1082

 #37  נשלח: א' 28/06/2020 13:33

Snirrrr
·יש לך את טופס המעבדה שכתוב שלא עשו כלום ? או שאתה מסתמך על המוביל שכנראה לא יודע להוביל מסכים ?
רק תקווה שלא יגידו לך שהאחריות לא כוללת שבר , גם ב LG התחילו להחליף פנלים ולא להחליף למסכים חדשים ,מקווה בשבילך שיטופל מהר ולשביעות רצונך
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #38  נשלח: א' 28/06/2020 13:52

dudis
·לא לא השאירו לי כלום אחי המוביל/מתקין. אני אומר לך כמו לא יודע מה ניסה לקחת את המסך.אני בעבודה אישתי בבית שתי ילדים עסוקה אתם יודעים מה זה הוא מחבר את המסך ומהר מנתק אותה מהחשמל אומר לה לא סידרו את התקלה אני לוקח אותה חזרה. אישתי מחייגת אלי היא אומרת לי המתקין אומר שיש עדיין בעיה ושיש פס במסך שהוא מחזיר אותה.עכשיו שאני שלחתי את המסך לא היה שום פס לא הבנתי על מה היא מדברת,אמרתי לה תגידי לו שיחבר את המסך מהר לחשמל שיראה לך ותצלמי לי,היא שולחת לי אני מתקשר אומר לה כל המסך נשבר הכל כתם שחור ענק באמצע ופס של פיקסלים. ואז הוא אומר לה כן כן המסך נשבר אני לוקח אותו חזרה. וזהו אני מחכה שידברו איתי. שירות זוועתי שהתחיל זוועתי וניהיה יותר מגועל נפש שקרים שאומרים שהחליפו ולא החליפו.איך שהדברים נעשו בלרמות לקוח להוציא מהר מהחשמל ולאסוף תמסך חזרה משהו מגעיל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1130

 #39  נשלח: א' 28/06/2020 14:00

יש בפורום הרבה דיונים על השירות שלהם אבל אני חייב להודות שבדיון הזה לא מצאתי זכר לשירות לא טוב.

באו לקחת את המסך, תיקנו, החזירו, המסך נשבר ולקחו בחזרה. (קורה..)

הדבר היחיד שאולי אפשר להתווכח עליו הוא שבמוקד אמרו שתיקנו והמוביל אמר שלא תיקנו - מה שיכול להיות בקלות אי הבנה.

הייתי שומר את העצבים לזמן בו השירות באמת יהיה גרוע.

יכול להיות שהמוביל עשה לך טובה הרי עכשיו לא יהיה ספק אם המסך יוחלף.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 2490

 #40  נשלח: א' 28/06/2020 14:03

איך מתחיל ספר בישול במרוקאית? "קודם כל תרגעי..."

תרגע, דברים כאלו קורים לכולם, אני עדיין לא רואה איזה בעיה של שרות

המסך נשבר בדרך... יטפלו בך תהיה סבלן עד להשבת המכשיר ואז אם לא תיקנו.... תקבל עצבים



עכשיו עצבים לא יעזרו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2018
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 323

 #41  נשלח: ב' 29/06/2020 2:11
Re: סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.

Snirrrr
·
קודם כל תהיה רגוע .
עכשיו תראה הם הסכימו לקחת לך תמסך למעבדה (שגם זה לא מובן מאליו ...) , לקחו למעבדה , נתנו לך מסך חליפי מסדרת ה qled , אחרי זה החזירו לך אותו ועדיין לא היית מרוצה והסכימו לקחת לך אותו בחזרה .
כל הדברים האלה לא מובנים מ,אליו בכלל ובפרט על אלקטרוניקס פרו …
זה לא שירות גרוע אלא שירות סביר ביותר . תריץ חיפוש בפורום ותראה מה אנשים עברו איתם ....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #42  נשלח: ב' 29/06/2020 7:12
Re: סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.

eldan
·תראה אחי אני לא יודע על איזה לא מובן מאליו אתה מדבר , המסך שלי במסגרת אחריות מורחבת ששילמתי אליה אקסטרה כסף. נתנו לי מסך חליפי מסדרת qled שנכבה מעצמו ומשנה צבעים בערך כל שעה וחצי.לקחו לי למעבדה ? לא מובן מאליו ? איפה יבצעו תיקון?ברור שהם ייקחו אותו! בזמן שהוא במעבדה בשירות הטלפוני שלהם משקרים לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות ולא היתקשרו ,שיעדכנו אותי מה עושים בתיקון ולא מעדכנים,ושהזמינו חלקים ומתקנים את הבעיה בזמן שבפועל לא הזמינו שום חלק,ולא איתרו את התקלה מבטיחים שיחזרו לעדכן ולא מעדכנים ביום האחרון שהחזירו לי תמסך נאמר לי שהחליפו פאנל בטלפון ושרוצים להחזיר לי את המסך.המתקין/טכנאי שלהם אומר לי שבדוח מעבדה מופיע לו שלא הוחלף שום דבר ולא סידרו כלום ואמרו לו להחזיר, אמרתי יאללה לא היה לי כוח להתווכח ויאללה תחיה עם הפסים האדומים שקופצים כמו שיש בסרטונים בתגובות פה.
הבחור החזיר את הטלוויזיה לקיר ואשתי בבית אם שתי ילדים קטנים שהיא עסוקה איתם רואה את המתקין באותה שניה שחיבר את המסך מנתק אותו במהירות מהחשמל ואומר לה ״איתרתי את התקלה אני מחזיר אותו למעבדה״ אישתי מחייגת אלי ומספרת לי שהבחור איתר את הבעיה ושהוא מחזיר להם את המסך.מה שלא יכל להיות התקלה שהיתלוננתי עליה כי התקלה אצלי הייתה אקראית וזה לא משהו שרואים ישר, דרשתי שיחבר שוב את המסך, ו שאישתי תצלם לי לפתע אני רואה פס של פיקסלים ושבר בחלקו העליון של המסך. דיברתי אם הבחור בטלפון ואמרתי לו שהמסך נשבר, הוא הסכים איתי שהכן המסך שבור ושהוא לוקח אותו בחזרה אליהם,(שבר שנגרם על ידם לא ידי). עכשיו אני שואל את עצמי למה לנתק בזריזות את המסך ולקוות שאף יחד לא יראה וישאל שאלות? למה כמו לא יודע איזה שודד? תגיד חברים קורה לפעמים שבהובלות של כאלה מסכים עדינים,נשבר לפעמים אני מחזיר את המסך וידברו איתכם. עשה בידיוק את ההיפך הגמור מזל שאישתי היית קצת עירנית למה שקורה,במוסף שחיכיתי למוקד שלהם אחרי שהטכנאי הלך הוא להזין להם במערכת ששבר את המסך אלא שרק התגלה פס של פיקסלים לאורך המסך משום מה השבר מבחינתו לא קיים ולא תועד אחרי שהודה בפני ששבר את המסך.חשוב לציין שמתי שלקחו את המסך בפעם הראשונה שמו אותו בתוך קייס מיוחד שלהם בתורה מסודרת הבחור של אתמול הביא אותו בלי קייס חשוף לגמרי עטוף בקצת נייר סלוטייפ משעין אותה על הקיר בעוצמה מבקש מאישתי להחזיק לו פה להחזיק לו שמה. בקיצור לכל היפים שחושבים שזה שירות צר לי,שירות שאתה משלם עליו אקסטרה והולך ליבואן רשמי ומשלם יותר בשביל שקט וזה מה שאתה מקבל בסוף.צר לי זה לא שירות רחוק משירות...יעדכן מה ייצא מכל השיט הזה ( אין צורך להגיב שאתם לא רואים פה משהו לקוי בשירות כי אולי באמת אני סתום ולא מבין מה הוא שירות) אני רק יודע שבתור אחד שנתן שירות לא מעט שנים בחייו מעולם לא שיקרתי לקוח ואם טעיתי מיד לקחתי אחריות באותו הרגע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #43  נשלח: ג' 30/06/2020 17:16

מעדכן שרק היום אלקטרוניקס פרו חזרו אלי. הציעו מסך מדגםtu8500 על ה mu9000 שלי סירבתי נאמר לי שיחזרו אלי, לא דובר מילה על לתקן את המסך שלי. יש הצעות מה עלי לדרוש ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 2490

 #44  נשלח: ג' 30/06/2020 19:16

תדרוש מליון יורו בשטרות לא מסומנים ומסוק שיטיס אותך ללוב...

מגיע לך הכל! כולל שידרוג ל 85 אינטש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #45  נשלח: ג' 30/06/2020 20:03

ahersko
·ציני? לא הבנתי תתגובה הזאת?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht