מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


סמסונג שירות גרוע והצעות לגבי המשך טיפול מכם חברים מנוסים שלי!.


עמוד 4 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2018
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 319

 #46  נשלח: ד' 01/07/2020 0:29

Snirrrr
·
למה סירבת ל tu8500 ? הדגם הזה הוא יצא השנה ... ז”א שזהו הדגם עם הטכנולגיה הכי מתקדמת וגם זה הדגם הכי טוב שיש לסמסונג בסדרה לפני ה qled .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 2487

 #47  נשלח: ד' 01/07/2020 5:13

Snirrrr כתב:
@ahersko
·ציני? לא הבנתי תתגובה הזאת?


·
אתה מהשניה הראשונה משוכנע שדפקו אותך עם כותרות מתלהמות.
לא משנה מה יעשו עבורך אתה לא תהיה מרוצה.

התגובה שלי בהתאם.
שיהיה בהצלחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #48  נשלח: ד' 01/07/2020 6:50

eldan
·סירבתי כי המסך נחות מהמסך שלי בהרבה, פאנל 60hz,שלי 120hz מסך בלי local dimming בגלל זה סירבתי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Snirrrr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 31, 2016
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 161

 #49  נשלח: ד' 01/07/2020 9:05

ahersko
·לדעתי בצדק אני מתלהם.זה ממש לא נכון שמה שלא יעשו בשבילי אני לא יהיה מרוצה, אני מוכן לקבל אותו מסך כמו שלי בידיוק שיביאו לי את אותו הדגם ששברו אני ייקח באהבה,לא מוכן לקחת שגם נחות מהמסך ששברו לי אני חושב שכל אחד היה מתנהל בידיוק כמוני/אם לא מנסה לחלוב משהו הרבה יותר יוקרתי ומתקדם,אני הצעתי להם אין בעיה אין לכם מסך כמו שלי בידיוק, אין לכם משהו שהוא שווה ערך למסך שלי, סבבה אני יילך לחנות יוציאו חשבונית רכישה תחזירי לי כסף מה ששילמתי על המסך ואני יבחר מה לקנות ולא שאתם תיתנו לי משהו נחות. אתה לא שם לב לכמה שיקרו אותי בדרך ולכמה ניסו לסובב אותי בדרך.זה שאתה מדבר מהצד ורואה את זה כמשהו בכייני או מתלהם סתם. זו זכותך אבל מכאן ועד למטוס שישלח אותי ללוב!. יש מרחק יגבר טורבו.יש דרך לדבר ואם לא מוצא חן בעינייך ההתנהלות שלי תיכול להגיד צודק,לא צודק. אני מקבל הכל ובאהבה.
אני חושב שהפורום הזה נועד לעזרה מאנשים שמבינים הרבה יותר ממני אגב.

מהסוף אחי כן דפקו אותי בשירות מכוער בשקרים שהחליפו דברים במסך שלי ולא נגעו והכל מוקלט ומתועד,זה ששברו ולא מוכנים לקחת אחריות ולתת משהו שווה ערך בידיוק,בתור חברה הם צריכים להרים את הכפפה ככה אני רואה את הדברים, אם יש לך דעות אחרות זה מקובל וסבבה אבל אל תשלח אותי ללוב במטוס בויה! וקלעת בול אני טריפולטאי ועל זה אני מת עליך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 352
מספר הודעות: 4271

 #50  נשלח: ה' 02/07/2020 14:22

התגובות אכן מאוד מעיקות.
אתה מתחיל לנסות להצדיק את עצמיך על תגובות כאן, שזה נראה הזוי מן הצד.


עדיין אני מאוד מסוקרן ורוצה שתעדכן איך הכל יסתיים עם החנות בסוף.


אני אסכם באיזה מצב אתה עכשיו: המעבדה/ המתקין שברו לך את פאנל המסך, אין להם זהה בחנות והציעו לך חליפי שאתה לא מעוניין.

_________________
"איפה עוד תהיה לנו את ההזדמנות להציל את האנושות בכך שלא נצא מהבית ולא נעשה כלום כל היום" #Stayathome .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht