מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3788
מספר הודעות: 69587

 #16  נשלח: שבת 27/06/2020 16:05

להבנתי בכל המודלים מדובר באותו פאנל. כלומר, מקבלים דור אחרון של פאנל.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתמר123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 22, 2015
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 449

 #17  נשלח: שבת 27/06/2020 16:45

yossi_s1 כתב:
לגבי הסרטון שפורסם כאן, קצת מטרידה רמת החובבנות שלהם. מברג לעומת מברגה ניחא אבל הצורה שבה הבחור הרים את ספק הכוח הזוייה.
המתח השמור בקבלים על ספק הכוח הוא גבוה, 230V , ובLCD יש גם מתחים גבוהים יותר. להרים את זה בצורה כזו יכול אפילו לגרום למוות.
בגלל שהקבל טעון במתח חי, מאוד קל לקצר את הלוח ולגרום לתקלות בספק הכוח.
אני גם תוהה בנוגע לרמת החסכון כאן. עלות שעת עבודה של שני טכנאים להחלפת הפאנל לעומת עלות שני הכרטיסים. תמוה בעיני.

לגבי הפרקטיקה המדוברת: יש לי איתה בעייה אחת.
לי יש B7 צרובה מאוד מאוד, יצרתי כבר קשר עם ח.י , אישרו לי החלפה אבל אני עדיין מתלבט האם להחליף\לשדרג או בכלל לעבור לLCD עקב הצריבות (הבעיה היא בעיקר כספית)
להבנתי:
1. הצריבה הזו שבה צהוב הופך לירוק היא עניין סדרתי בדור 7
2. עניין הצריבות שופר מאוד בסדרות החדשות 9-10

אין לי שום עניין בחידושים בB9 או B10 שתבוא, למעשה, לפי מדידות כמו RTINGS הB7 מציגה בהירות טובה יותר בפער מספיק גדול ולכן לא התלהבתי מהחלפה לB9.
ה"חידוש" היחיד שרלוונטי לי הוא השיפור נגד הצריבות ולכן מפריעה לי החלפת הפאנל.
נניח שמחליפים לי לפאנל של B7, תוך שנה אהיה שוב עם צריבות, ומבחינתי זה מאכזב.

·
גם אני במצב זהה, לא יודע אם להשאר עם ה-B7 ולהרחיב אחריות, וככל הנראה לתקן עוד שנה-שנתיים, או לשדרג ל-B9 או ל-NANO90, אולי 65"

לגמרי החלטה מעצבנת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 139

 #18  נשלח: שבת 27/06/2020 16:50

oferlaor
·
יודע להגיד האם השיפור בעמידות לצריבות הוא 100% בפאנל 0% באלקטרוניקה? 50\50? 75\25?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3788
מספר הודעות: 69587

 #19  נשלח: שבת 27/06/2020 17:21

yossi_s1
·אין לי מושג

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 139

 #20  נשלח: שבת 27/06/2020 17:28

שאלה חצי רטורית.. ככה חשבתי, ולכן לא כלכך מרגיע שדור הפאנל הוא החדש.
להבנתי יש אופציות במסכים החדשים של עמעום אוטומטי עבור אזורים סטטיים בתמונה, מה שלא קיים בB7
ומי יודע אילו עוד טריקים אלקטרוניים קיימים להפחתת הצריבות.
הכיוון שלי הוא החלפה של האולד בLCD תוך עליה בגודל בתוספת מחיר סבירה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Barakberkovich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2018
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 127

 #21  נשלח: שבת 27/06/2020 17:47

yossi_s1
·

בתור בעלים של B7 לשעבר, הרגיע אותי מאוד עניין העמעום לוגו הבנוי ב C9. יחד עם זאת נראה לי, ואני לא סגור על זה, הדגמים החדשים פחות מועדים לצריבה. הסכנה קיימת אבל הטכנולוגיה התקדמה למזער אותה. זה לפי מה שאני קורא גם כאן בפורום וגם ברחבי הרשת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronsvis
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 08, 2013
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 62

 #22  נשלח: שבת 27/06/2020 21:07

מה שמבאס ב c9 שלי שקיבלתי אחרי שהיה לי צריבה ב b7 שני טלוויזיות... שאומנם אין צריבות כבר כמעט שנה תאמת אבל המעמעם לוגו כשהוא קולט פס גדול יחסית במסך אז כל המסך מעומעם וזה מבאס ממש... אבל זה או זה או צריבה מבחינתי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1668
מספר הודעות: 14137

 #23  נשלח: שבת 27/06/2020 21:44

גם ב-B7 יש עמעום אוטומטי ללוגו, לא כל כך ברור לי למה אומרים שזה לא קיים בדגם הזה.
אני רואה את זה בבירור בזמן צפיה בערוצים כמו נשיונל ג'יאוגרפיק, במיוחד בסצינות בהירות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AXHN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 27, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 2

 #24  נשלח: שבת 27/06/2020 22:19
Re: צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד

איתמר123
· אני בדיוק במצב הזה כרגע, גם אצלי נאמר שתהיה החלפת הפאנל של הצג ואחרי כנראה הבדיקות הדגם שלי יוחלף לדגם החדש B9.
הרחבת אחריות ל3 שנים היא לערך 1000₪.
שירות של חו"ל בארץ!
תהיה רגוע ובטוח שאתה בידיים טובות ובטוחות.
מרגע שנחשפתי לאולד לא חושב לרגע לעבור למשהו אחר ללא קשר למקרה שלי ולמרות הצריבות או כל דבר אחר שעלול לקרות.
לכל מוצר חשמלי שנקנה יש את הסבירות הנמוכה שיכול לקרות משהו.
ואני די בטוח שזה קרה לעוד לקוחות והשירות שקיבלו היה מקצועי וענייני ולטובת הלקוח.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 242
מספר הודעות: 15199

 #25  נשלח: שבת 27/06/2020 22:39

שבוע טוב חברים,
בימים אלו ממש משתנה נוהל הטיפול בצריבות אולד בקבוצת ח.י.
יש לזכור:
- היצרן מגבה אותנו במסכי LG בשנה אחריות. כל מה שקורה בשנה השניה והשלישית הוא על חשבון קבוצת ח.י.
מדובר בהמון (המון המון) כסף בהתחשב בכלל המסכים (לא רק אולד).
- בשנים האחרונות מחיר עסקה ממוצעת צנח בעשרות אחוזים.
- בשנים האחרונות יותר ויותר חנויות קטנות זקוקות לתמיכת היבואנים כדי להישאר עם הראש מעל המים.
- בשנתיים האחרונות בעיקר, שמירה על סטנדרט השירות של קבוצת ח.י. בהבאת המוצר לבית הלקוח עולה משמעותית יותר: שכר המתקינים הטובים עולה לאט לאט (כי כל בן אדם טוב שאנחנו רוצים לשמר במערכת רוצה להתקדם בחיים), הצוותים גודלים ככל שגודל הטלוויזיות הנרכשות גדלות, ואנו מנסים מאוד לשמר את הנקודות החזקות שלנו: הובלה והתקנה בביקור אחד, ברכישות אונליין התקנה מהיום להיום, שמירה על איזון בריא של מכירות בבית הלקוח ועוד...
העלויות האלה עולות מול ירידת מחיר עסקה ממוצע = שחיקת רווח רצינית.

היו התלבטויות רבות וקשות מאוד בנוגע למדיניות השירות, כשלכולנו ברור דבר אחד: כדי שנוכל להמשיך להעניק שירות in-house ולשמור כמיטב יכולתנו על סטנדרט שירות גבוה ככל האפשר, נהיה חייבים להתייעל.

לכן החלטנו על מספר צעדים שבעינינו הגיוניים אל מול האלטרנטיבות האחרות, ובין הצעדים האלה גם יד פחות קלה על ההדק בהחלפת מוצרים לדגמים חדשים - ככל ואנחנו יכולים לתקן את המסך התקול וברמה גבוהה.

בנוגע להחלפת פאנל לאולד - הנושא נהוג כבר מספר שנים בכל העולם. רק בישראל אנחנו התעקשנו להחליף בחדש, כדי לא להיות בפה של המתחרים שלנו (שגם כך נמצאים במסע השמצה נגד הצריבות באולד).
לאחר איסוף דאטה רב על כל סדרה וסדרה של האולד, נחה דעתנו כי אחוז הקריאות בגין צריבה באולד הינו מאוד נמוך, ואף משתפר מאוד משנה לשנה, והחלטנו לבחון את הנושא של החלפת פאנל.
לאחר הדרכה וביצוע המון נסיונות בפועל ובליווי של נציגים של היצרן, התהליך הינו תהליך מצויין, יעיל מאוד, והפאנלים שאנו מחליפים הם חדשים לחלוטין ומשופרים יותר מפני צריבות (כי גם היצרן במהלך השנים למד והשתפר - ייאמר לזכותם).

אנחנו נמשיך לנסות ולהעניק שירות ברמה גבוהה ביותר, תוך שמירה על היגיון כלכלי כדי שנוכל להמשיך לעשות זאת עוד שנים רבות.

שבוע טוב ומבורך
מני
(10) הבעות תודה: integral , avihuli , bariko , sam22 , TheCoolest , ChinggisKhan , Eliran15 , bugsbunny , טלHD , dmitrys
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתמר123
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 22, 2015
הבעות תודה: 60
מספר הודעות: 449

 #26  נשלח: א' 28/06/2020 0:35

keyser
·
תודה רבה על התשובה המפורטת.

האם במידה ותופיע צריבה עוד שנתיים, כלומר לאחר בערך 5 שנים מרכישת המסך, עדיין הטיפול זהה? החלפת הפאנל ולא תיקון כלשהו?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 7838

 #27  נשלח: א' 28/06/2020 0:55

Keyser
אשמח אם תוכל להבהיר אחת ולתמיד סוגיה חשובה, אותה שאלתי מספר פעמים, אך לא קיבלתי עליה תשובה:
נגיד שאצל לקוח נשרף לוח הפיקוד או כרטיס מסך.
להבנתי, היבואן מחויב על פי תעודת האחריות, לתקן את המסך או להחליף, גם אם תקלה זהה או דומה חוזרת במשך עשר פעמים.
(לא הגיוני שיקרה, אך נניח באופן תיאורטי).
האם אותו עקרון תופס גם לגבי צריבות?
למיטב ידיעתי, אין אזכור מפורש לעניין הצריבות בתעודת האחריות.
ח.י. יכולים להפעיל את סעיף 18, ולטעון שהנזק נגרם ברשלנות ,שימוש ותחזוקה לא נאותים, או שימוש ותחזוקה שלא על פי הוראות השימוש ו/או הוראות הבטיחות..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Barakberkovich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2018
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 127

 #28  נשלח: א' 28/06/2020 8:51

bariko
·

אני חושב שהם יטפלו לך בבעיית הצריבה כל עוד יש אחריות, מעבר לכך הם לא. לגבי שימוש לא סביר, במידה וח.י יטענו שזה המצב הדבר יהיה כמו אש בשדה קוצים. יש עלייה רצינית בקניית oled, אם יהיה החלפת האשמות מסוג הלקוח/החברה אשמה זה יפגע להם, לדעתי, אנושות במכירות. אני מאמין כי רוב הלקוחות שרוכשים מסך מסוג זה קוראים ברשת על העניין ואיך הוא מטופל בארץ (כך הגעתי לפורום הזה). אני לא רואה את החלפת האשמות האלו בתקופת האחריות. אחרי האחריות זה כבר שאלה טובה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ambar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 884

 #29  נשלח: א' 28/06/2020 9:06

keyser

מני, תודה רבה על התגובה המפורטת ובכלל על חוויות השירות שהקבוצה מספקת.
מנסיון אישי ושל חברים בפורום אתם ללא ספק רמה אחת מעל כולם. מאוד מרענן לקבל שירות אדיב ומקצועי במיוחד במחוזותינו.
בתור אחד שממליץ לסביבה הקרובה על איזה מסך לרכוש, נושא השירות והתמיכה הוא ללא ספק פקטור בשיקול וקבוצת ח.י בולטת במיוחד לטובה בתחום זה.

תודה!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 986
מספר הודעות: 7113

 #30  נשלח: א' 28/06/2020 9:32

ambar
בדיוק !!
אני בכלל לא מחפש / בודק דגמים של מותגים אחרים ולו בגלל הסיבה הזו של האחריות שאני יודע שאין למה לדאוג אם וכאשר...
רק בשבוע שעבר חידשתי 2 מכרים ב-2 מסכים נוספים של LG.

keyser
רק מני, הארה לשיפור ברשותך - צריך לשים באתר אצלכם במקום בולט לינק להורדת קטלוג הטלוויזיות העדכני.
אני לא מכיר את כל הדגמים וכאשר רוצה לעשות השוואה של מה יש, כל פעם מסתבך בלמצוא את זה (וגם לא תמיד מוצא).
אגב, אם אפשר גם להשאיר בארכיון כלשהו את הקטלוגים הישנים - זה יהיה מעולה.
תמשיכו להצליח...

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht