מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


צריבה בOLED B7 והחלפת הפאנל בלבד


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 197
מספר הודעות: 2368

 #31  נשלח: א' 28/06/2020 10:17

מסקרן אותי לדעת מה הסיטואציה בסידרה כמו ה GALLERY שרכשתי שבה החלפת הפאנל היא שונה לגמרי כי המסך "ארוז" כחלק מכל הטלוויזיה ובשונה מסדרות B ו C..

אבל מקווה שלא להידרש לתיקון בשלב כלכך מוקדם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 318
מספר הודעות: 7845

 #32  נשלח: א' 28/06/2020 10:52

Barakberkovich כתב:
@bariko
·

אני חושב שהם יטפלו לך בבעיית הצריבה כל עוד יש אחריות, מעבר לכך הם לא. לגבי שימוש לא סביר, במידה וח.י יטענו שזה המצב הדבר יהיה כמו אש בשדה קוצים. יש עלייה רצינית בקניית oled, אם יהיה החלפת האשמות מסוג הלקוח/החברה אשמה זה יפגע להם, לדעתי, אנושות במכירות. אני מאמין כי רוב הלקוחות שרוכשים מסך מסוג זה קוראים ברשת על העניין ואיך הוא מטופל בארץ (כך הגעתי לפורום הזה). אני לא רואה את החלפת האשמות האלו בתקופת האחריות. אחרי האחריות זה כבר שאלה טובה.
·

אני כמובן מדבר אך ורק על תקופת האחריות, לא מעבר לכך.
לא סתם שאלתי את השאלה.
הרי ידוע שלא כולם משתמשים במסכים שלהם באותה צורה.
יש כאלה שנוהגים להשאיר תמונה סטטית, או להיקבע על ערוץ מסויים לאורך זמן רב.
אצלם הסיכוי לצריבה גדול יותר, וזה ימשיך וימשיך גם אם הפאנל יוחלף, או ישודרג למסך חדש לגמרי...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1091

 #33  נשלח: א' 28/06/2020 11:27

לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......
(1) הבעות תודה: תלתל
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #34  נשלח: א' 28/06/2020 11:30

keyser
·
תודה רבה על השקיפות.
מאחר והזכרת פאנלים משופרים, ברשותך, יש לי שאלה מעט יותר טכנית, אשמח אם תוכל לענות.
האם המשמעות בפאנל משופר היא שהלקוח יקבל פאנל מהסדרות החדשות יותר? לדוגמה, פאנל משנת 2019-2020 עבור מסך 2017.
או, אם לשאול בצורה אחרת, האם קיימת תאימות בין הפאנלים חדשים לאלקטרוניקה של דגמים משנים קודמות?

אישית אני לא חושב שיש לזה חשיבות אמיתית, פשוט מעניין אותי לדעת, במידה וזה מידע שאפשר לחלוק בו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ambar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 885

 #35  נשלח: א' 28/06/2020 15:23

dudis כתב:
לדעתי וזו רק דעתי ,
הרבה מאוד משתמשים שראו שהספק נותן שירות מעולה (למה לא לנצל) ומחליף את מסכי הC7 למסכי C9 חדשים ללא תשלום החליטו לנצל את המצב ולנסות "לצרוב" אותו ,
עכשיו כשידעו שכבר אין את התענוג של החלפת C7 ל C9 חדש יחשבו פעמיים אם כדאי להחליף רק פנל וכמות הצריבות אולי תרד ......


·בספק רב אם מישהו יעשה זאת בכוונה....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ChinggisKhan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 20, 2011
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 122

 #36  נשלח: א' 28/06/2020 19:53

keyser
·

מדהים ! כל הכבוד על הפתיחות והאמת !


כשהתקינו אצלי את ה-E9 המתקינים אמרו לי שאין כמעט כאלו שנמכרו בארץ ואין את הפאנל הזה בארץ בכלל ובמידה ויש תקלה צריך להזמין מחו"ל. לא יודע אם זו האמת, אבל אם זה המצב, מה יעשו במצב של תקלות בדגם כזה או אחר שאין פאנל זמין בארץ ? האם במידה והוחלט על החלפת פאנלים הגדילו מלאי פאנלים של טלוויזיות כאלו ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 832

 #37  נשלח: א' 28/06/2020 20:14

זו הסיבה שקניתי LG 75 לפני חצי שנה.
את סמסונג מחקתי לחלוטין בגלל השירות וגם סוני נפלו בגלל שבזמנו אותה החברה נתנה שירות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 612

 #38  נשלח: ב' 29/06/2020 0:06

רק לי זה נשמע כאילו נגמרה החגיגה, לא שזה לא היה צפוי.

בכל מקרה כל עוד מתקנים זה הוגן לגמריי. כל הקטע של להחליף לחדש זו פריוולגיה וגם כאן בפורום נתקלנו באנשים שעוד מתלוננים על זה בסגנון של "למה הוא כן ואני לא". אפילו על שירות טוב מתלוננים ,לאן הגענו.

אני מניח, ומניח בלבד, שהתיקונים הללו מגובים במדיניות היצרן, ברגע שזה יפסיק, נפסיק לראות את זה, אף אחד הוא לא רוטשילד ולא רובין הוד. הפחד הגדול הוא שהעסק יהפוך ללא כלכלי ליצרן (מכל זווית ראיה) וצריבות לא יכוסו. אין ספק ששום דבר לא וודאי, צריך רק להתפלל שזה ימשיך. בהחלט מעלה תהיות לגבי הרחבת אחריות.

בכל מקרה אני חושב שהשירות שנראה מח.י. ראוי לציון חיובי בהחלט.

_________________
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #39  נשלח: ב' 29/06/2020 1:33

ice2k
·
אני לא רואה בעיה עם הרחבת האחריות, במקרה תקלה, תקבל פאנל חדש במחיר 1000-1500 ש"ח (עלות ההרחבה) במקום להוציא עשירייה על טלוויזיה חדשה.
כפי שכבר נאמר בלא מעט מקומות, גם אם הסמארט יתיישן ולא יהיו אפליקציות זמינות, תמיד אפשר להוסיף סטרימר בכמה מאת שקלים, ולהמשיך ליהנות מאיכות תמונה מצוינת.
אני מקווה שעדיין יתאפשר שדרוג לדגם חדש יותר בתוספת תשלום, אבל לא בחינם כפי שהיה עד כה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 37
מספר הודעות: 612

 #40  נשלח: ב' 29/06/2020 21:24

העניין הוא אם היצרן יחליט בעתיד לא לכסות צריבות.
ח.י. עובדים בגיבוי של היצרן, ברגע שזה יגמר גם הם יפסיקו. צריך לקוות שלא יגמר. קשה לי להאמין שח.י. מממנת את האחריות על צריבות, אולי אני טועה אבל קשה לי להאמין. LG מגבים את זה כל עוד זה כלכלי להם.

_________________
AMP: YAMAHA RX-A3030
Front: Audiovector S3 Signature
Center: Audiovector SC Signature
Rear: Audiovector Ki1
SUB: SVS SB2000
פרופיל | שלח הודעה | חפש
publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 18

 #41  נשלח: ב' 29/06/2020 21:51

גם לי קבעו החלפת פאנל לשבוע הבא, אפילו שמחתי ושיבחתי אותם על המהלך.
אבל יש לי דאגה אחת- האם הדגם של ה-C7 55 נוטה יותר לצריבות
מאשר ה-C9\CX למשל? אני רואה פה שיש אפשרות לשדרוג? כמה עולה דבר כזה?
אני שוקל פשוט לשדרג ל-C9\CX 55
ולהרחיב אחריות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1672
מספר הודעות: 14168

 #42  נשלח: ב' 29/06/2020 23:32

publicheader
·
עניין השדרוג בד"כ הוצע לבעלי סדרות B, כמו B6, B7. תצטרך לדבר ולשאול את ח.י. האם אפשר לשדרג בתוספת תשלום.
לפי הבנתי, תקבל פאנל מהדור החדש יותר, אבל בהחלט יכול להיות שבאלקטרוניקה של הדגמים החדשים יש שיפורים בנוגע לטיפול בצריבות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 18

 #43  נשלח: ד' 01/07/2020 10:54

אוקיי, אז קצת מידע:

התקשרתי ל-ח.י כדי לברר על אפשרות שדרוג בגלל התקלה,
ושיקפתי להם שאני רוצה לשדרג כי הדגם הישן נוטה לצריבות.

מ-C7 55 הציעו לשדרג ל-CX55 ב2800 ש"ח, קצת מיקוח וירדנו ל-2600 ש"ח.
הצעת המחיר מגיעה עם 3 שנים אחריות נוספות. לקפוץ על זה?
האחריות הראשונית נגמרת בחודש הבא.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 991
מספר הודעות: 7144

 #44  נשלח: ד' 01/07/2020 11:07

publicheader
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
publicheader
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2017
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 18

 #45  נשלח: ד' 01/07/2020 11:25

avihuli כתב:
@publicheader
לדעתי אם אתה משדרג אז לשדרג גם בגודל (ולא רק בדגם).


·אין לי מקום\כסף לשדרג ל-65 :\
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht