קבוצת ח'י מאכזבים! פיקסלים שרופים LG oled b7y

פורום מסכי OLED בחסות LG
Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

קבוצת ח'י מאכזבים! פיקסלים שרופים LG oled b7y

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכל חברי הפורום ורוכשי טלויזיות Oled באחריות קבוצת ח'י. אני חייב לשתף אתכם באכזבה אותה חוויתי אישית לאחר רכישת 2 טלויזיות LG oled b7y ובאחריות היבואן ב 2017. במעמד הגעת המתקין להתקנת הטלוויזיה, החלטתי שאני מחזיר את המוצר עקב עדויות נרחבות הנוגעות לרגישות המסכים ונטייתם להיצרב או שהפקסלים נשרפים. עניתי לו שאני לא מעוניין לעשות שימוש בטלוויזיה ואני מתכוון להזדכות עליה. הוא לעומת זאת טען בשכנועים חוזרים ונשנים שאין לי מה לדאוג מאחר ורכשתי את המוצר באחריות היבואן ובכל מקרה של צריבה ו \ או פיקסל שרוף אחד או יותר אני זכאי לטלוויזיה חדשה לחלוטין מהקרטון !!!!! המשכתי להתעקש שאינני בוטח בהבטחה הזו והוא המשיך להתעקש שהכל מעוגן בחוק ואין לי מה לדאוג - הטלוויזיה תוחלף בחדשה! לא תיקון פאנל! טלוויזיה חדשה בלבד ! השתכנעתי שיש גב לאור השכנועים ונתתי מבטחי באמירות של המתקין. היום לאחר כמעט 3 שנים וכמה חודשים לפני שהאחריות על המוצר מסתיימת, נתקלתי בקבוצה גדולה של גוש פיקסלים שרופים כקבוצה מגובשת ועוד 2 יחידים קטנים יותר בצידי הפאנל וכמובן שהתקשרתי ליבואן כדי לממש את זכאותי למוצר חדש באריזה. הפלא ופלא - הם מסרבים להחליף לי את הטלוויזיה בטענה שיגיע טכנאי לתקן את המסך ! כמובן שסירבתי בכל תוקף ועניתי שמדובר באכזבה אדירה שהרי לא יתכן שבמעמד ההתקנה נאמר לי מפורשות ע"י המתקין שאהיה זכאי למוצר חדש באריזה בכל מקרה של תקלה מהסוג המדובר! שילמתי בזמנו סכום נכבד ביותר על המוצר והם נמנעים מלעמוד באחריות מבחינתי ! זה מרגיש לי כמו עבודה בעיניים על רוכשים תמימי דעת. אני מצרף תמונה מהתקלה ומבקש את דעתכם בעניין. תודה !
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 22:53, נערך 3 פעמים בסך הכל.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

@Oshriצk24
·
בזמנו היו מחליפים טלוויזיה, היום הנוהל הוא שמחליפים את המסך.
אני מבין שזה מרגיז אותך ויכול להבין.
אבל תתנחם בעובדה שתקבל מענה כמה שזה רחוק מהצפייה שלך...

DrorFuchs
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 61
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יש לי גם סיטואציה בעייתית עם ח.י עם C9 תקולה אבל אם אחרי 3
שנים אם מחליפים לך את המסך זה לא כזה נורא

בחול ראיתי המון מקרים שלא מחליפים כלום , ואחריות
על צריבה לא קיימת בכלל

המלצתי- תחליך את המסף ואחרי שבוע תשכח מזה....

ד"א מה שיש לך זה צריבה ולא פיקסלים שרופים

בהצלחה

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

לא הבנתי איפה הבעיה ?
אם יש לך תקלה ומסדרים לך אותה (אם באמצעות החלפה למסך חדש או באמצעות החלפה של כל הטלוויזיה) - מה לא טוב ?
במקומך, הייתי בודק גם אפשרות שדרוג על הדרך ואז נהנה ממסך חדש + 3 שנים אחריות מלאות.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

avihuli כתב:לא הבנתי איפה הבעיה ?
אם יש לך תקלה ומסדרים לך אותה (אם באמצעות החלפה למסך חדש או באמצעות החלפה של כל הטלוויזיה) - מה לא טוב ?
במקומך, הייתי בודק גם אפשרות שדרוג על הדרך ואז נהנה ממסך חדש + 3 שנים אחריות מלאות.
...
אני רותח מזעם. הובטח לי חד משמעית קבלת מסך חדש מהחברה. זה היה התנאי שלי ברכישה. ממש לא מעניין אותי שהם שינו את המדיניות טרם סיום האחריות שלי. הובטח לי מה שהובטח לי וזה מה שמגיע לי הלקוח לקבל. לא מעוניין בטכנאי והחלפת פאנלים. אני אדם ישר שדבק ביושר הדדי הגינות ושקיפות מוחלטים. אם החלפת פאנל או תיקון היו מוזכרים לפני ששילמתי להם עשרות אלפי שקלים אז זו היתה הבעיה שלי, אבל לא. הובטח מה שהובטח וסוכם מה שסוכם ואני יותר ממצפה מהם לעמוד מאחורי הדברים. שאת שינוי המדיניות יחילו על לקוחות חדשים לא עלי!

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #7 

@kobbi
·
הוא יחליף פאנל.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

kobbi כתב:אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי
...
התמימות והוותרנות שלכם לא מתקבלת על הדעת. אני די בהלם מכם למען האמת. מאיפה אני יודע איזה פאנל אני מקבל ? מי מבטיח לי שהוא לא מחודש ? הרי כבר ח'י הונו אותי פעם אחת למה שאבטח בהן בנוגע להחלפת פאנל? איפה השקיפות של היבואן מולי הלקוח אם סוכם א ואני מקבל ב ? מצטער מאוד אבל זה לא מתקבל על הדעת.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

TheCoolest כתב:@kobbi
·
הוא יחליף פאנל.
...
·אני לא אחליף פאנל. הובטח לי חד משמעית מוצר חדש באריזה במידה ואתקל בתופעה כזו שאינה בשליטתי. אחי הקליט את המתקין בוידאו אבל זה ממש לא הכיוון שאני מעוניין בו וחבל שהחוויה איתם לא משרה את ביטחון שהובטח לי .
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 22:58, נערך פעם 1 בסך הכל.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@kobbi
·
הוא מרגיש מרומה וזה עניין שלו.
הבטיחו לו משהו בזמן הרכישה ועכשיו זה השתנה והוא לא מקבל את זה. שלו.

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

הבנתי חברים.
אוקי, מקווה שיגמר בטוב

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

sagico כתב:@kobbi
·
הוא מרגיש מרומה וזה עניין שלו.
הבטיחו לו משהו בזמן הרכישה ועכשיו זה השתנה והוא לא מקבל את זה. שלו.
...
סוף סוף תשובה הגיונית וכן זו מרגיש לעיתים כמו מרמה לכל דבר. את המדיניות החדשה שלהם הם יכולים להחיל על לקוחות חדשים. הדבר לא קביל לגביי בהתבסס על מה שנאמר לי בצורה כל כל נחרצת לפני מעמד התקנת הטלוויזיה.
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 23:01, נערך פעם 1 בסך הכל.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

kobbi כתב:אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי
...
·הכותרת ה"גסה" נכתבה דקות לאחר שתי שיחות מזלזלות מצד היבואן שרמס את הטענות שלי ללא כל אמפתיה או רצון להכיר בי כלקוח מרומה ולקחת אחריות אמיתית וכנה. החליפו מדיניות לאחרונה אז מה ? יש להם לקוחות ותיקים שסוכם איתם אחרת. שיעמדו מול ההסכם.

mordsxx
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 288
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אם יש לך הבטחה בכתב וחתום על ידי היבואן שבמקרה של צריבה הם מחליפים לך מסך, אני הראשון שאגיד לך, תתבע אותם.
אולם אם אתה מתבסס על הבטחה בעל פה שנתן לך משה הטכנאי לפני קרוב לשלוש שנים כדאי שתשכח מזה ותסתפק בהחלפת הפאנל.
״אחריות״ פירושו הוא התחייבות להשיב את המוצר לקדמותו ולא בהכרח לספק לך חדש מהניילונים.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

mordsxx כתב:אם יש לך הבטחה בכתב וחתום על ידי היבואן שבמקרה של צריבה הם מחליפים לך מסך, אני הראשון שאגיד לך, תתבע אותם.
אולם אם אתה מתבסס על הבטחה בעל פה שנתן לך משה הטכנאי לפני קרוב לשלוש שנים כדאי שתשכח מזה ותסתפק בהחלפת הפאנל.
״אחריות״ פירושו הוא התחייבות להשיב את המוצר לקדמותו ולא בהכרח לספק לך חדש מהניילונים.
...
מאוד מאכזב לשמוע שזו ההתייחסות ללקוחות תמימים כמו הורי שעבורם רכשתי שתי טלויזיות כאלה רק בגלל אימרות השווא של המתקין
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 23:04, נערך פעם 1 בסך הכל.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”