קבוצת ח'י מאכזבים! פיקסלים שרופים LG oled b7y
קבוצת ח'י מאכזבים! פיקסלים שרופים LG oled b7y
שלום לכל חברי הפורום ורוכשי טלויזיות Oled באחריות קבוצת ח'י. אני חייב לשתף אתכם באכזבה אותה חוויתי אישית לאחר רכישת 2 טלויזיות LG oled b7y ובאחריות היבואן ב 2017. במעמד הגעת המתקין להתקנת הטלוויזיה, החלטתי שאני מחזיר את המוצר עקב עדויות נרחבות הנוגעות לרגישות המסכים ונטייתם להיצרב או שהפקסלים נשרפים. עניתי לו שאני לא מעוניין לעשות שימוש בטלוויזיה ואני מתכוון להזדכות עליה. הוא לעומת זאת טען בשכנועים חוזרים ונשנים שאין לי מה לדאוג מאחר ורכשתי את המוצר באחריות היבואן ובכל מקרה של צריבה ו \ או פיקסל שרוף אחד או יותר אני זכאי לטלוויזיה חדשה לחלוטין מהקרטון !!!!! המשכתי להתעקש שאינני בוטח בהבטחה הזו והוא המשיך להתעקש שהכל מעוגן בחוק ואין לי מה לדאוג - הטלוויזיה תוחלף בחדשה! לא תיקון פאנל! טלוויזיה חדשה בלבד ! השתכנעתי שיש גב לאור השכנועים ונתתי מבטחי באמירות של המתקין. היום לאחר כמעט 3 שנים וכמה חודשים לפני שהאחריות על המוצר מסתיימת, נתקלתי בקבוצה גדולה של גוש פיקסלים שרופים כקבוצה מגובשת ועוד 2 יחידים קטנים יותר בצידי הפאנל וכמובן שהתקשרתי ליבואן כדי לממש את זכאותי למוצר חדש באריזה. הפלא ופלא - הם מסרבים להחליף לי את הטלוויזיה בטענה שיגיע טכנאי לתקן את המסך ! כמובן שסירבתי בכל תוקף ועניתי שמדובר באכזבה אדירה שהרי לא יתכן שבמעמד ההתקנה נאמר לי מפורשות ע"י המתקין שאהיה זכאי למוצר חדש באריזה בכל מקרה של תקלה מהסוג המדובר! שילמתי בזמנו סכום נכבד ביותר על המוצר והם נמנעים מלעמוד באחריות מבחינתי ! זה מרגיש לי כמו עבודה בעיניים על רוכשים תמימי דעת. אני מצרף תמונה מהתקלה ומבקש את דעתכם בעניין. תודה !
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 22:53, נערך 3 פעמים בסך הכל.
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
לא הבנתי איפה הבעיה ?
אם יש לך תקלה ומסדרים לך אותה (אם באמצעות החלפה למסך חדש או באמצעות החלפה של כל הטלוויזיה) - מה לא טוב ?
במקומך, הייתי בודק גם אפשרות שדרוג על הדרך ואז נהנה ממסך חדש + 3 שנים אחריות מלאות.
אם יש לך תקלה ומסדרים לך אותה (אם באמצעות החלפה למסך חדש או באמצעות החלפה של כל הטלוויזיה) - מה לא טוב ?
במקומך, הייתי בודק גם אפשרות שדרוג על הדרך ואז נהנה ממסך חדש + 3 שנים אחריות מלאות.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
אני רותח מזעם. הובטח לי חד משמעית קבלת מסך חדש מהחברה. זה היה התנאי שלי ברכישה. ממש לא מעניין אותי שהם שינו את המדיניות טרם סיום האחריות שלי. הובטח לי מה שהובטח לי וזה מה שמגיע לי הלקוח לקבל. לא מעוניין בטכנאי והחלפת פאנלים. אני אדם ישר שדבק ביושר הדדי הגינות ושקיפות מוחלטים. אם החלפת פאנל או תיקון היו מוזכרים לפני ששילמתי להם עשרות אלפי שקלים אז זו היתה הבעיה שלי, אבל לא. הובטח מה שהובטח וסוכם מה שסוכם ואני יותר ממצפה מהם לעמוד מאחורי הדברים. שאת שינוי המדיניות יחילו על לקוחות חדשים לא עלי!avihuli כתב:לא הבנתי איפה הבעיה ?
אם יש לך תקלה ומסדרים לך אותה (אם באמצעות החלפה למסך חדש או באמצעות החלפה של כל הטלוויזיה) - מה לא טוב ?
במקומך, הייתי בודק גם אפשרות שדרוג על הדרך ואז נהנה ממסך חדש + 3 שנים אחריות מלאות....
אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
התמימות והוותרנות שלכם לא מתקבלת על הדעת. אני די בהלם מכם למען האמת. מאיפה אני יודע איזה פאנל אני מקבל ? מי מבטיח לי שהוא לא מחודש ? הרי כבר ח'י הונו אותי פעם אחת למה שאבטח בהן בנוגע להחלפת פאנל? איפה השקיפות של היבואן מולי הלקוח אם סוכם א ואני מקבל ב ? מצטער מאוד אבל זה לא מתקבל על הדעת.kobbi כתב:אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי...
·אני לא אחליף פאנל. הובטח לי חד משמעית מוצר חדש באריזה במידה ואתקל בתופעה כזו שאינה בשליטתי. אחי הקליט את המתקין בוידאו אבל זה ממש לא הכיוון שאני מעוניין בו וחבל שהחוויה איתם לא משרה את ביטחון שהובטח לי .TheCoolest כתב:@kobbi
·
הוא יחליף פאנל....
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 22:58, נערך פעם 1 בסך הכל.
סוף סוף תשובה הגיונית וכן זו מרגיש לעיתים כמו מרמה לכל דבר. את המדיניות החדשה שלהם הם יכולים להחיל על לקוחות חדשים. הדבר לא קביל לגביי בהתבסס על מה שנאמר לי בצורה כל כל נחרצת לפני מעמד התקנת הטלוויזיה.sagico כתב:@kobbi
·
הוא מרגיש מרומה וזה עניין שלו.
הבטיחו לו משהו בזמן הרכישה ועכשיו זה השתנה והוא לא מקבל את זה. שלו....
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 23:01, נערך פעם 1 בסך הכל.
·הכותרת ה"גסה" נכתבה דקות לאחר שתי שיחות מזלזלות מצד היבואן שרמס את הטענות שלי ללא כל אמפתיה או רצון להכיר בי כלקוח מרומה ולקחת אחריות אמיתית וכנה. החליפו מדיניות לאחרונה אז מה ? יש להם לקוחות ותיקים שסוכם איתם אחרת. שיעמדו מול ההסכם.kobbi כתב:אתה סתם רותח
שיבוא הטכנאי, איך בדיוק הוא יתקן את זה ???
הם יחליפו לך טלוויזיה
אני חושב שהכותרת הגסה לא משרתת אותך וגם לא את ח.י שהוא בגדול היבואן היחיד בישראל שמכבד את עצמו , קרא כאן בפורום כמה אנשים מרוצים מהשרות שלו.
אין לי קשר ליבואן ואני בחרתי בסוני ולא בשלך שכן הבנתי שאין ממש דרך להימנע מהצריבות הללו.
תן להם לטפל ותראה שתהיה מרוצה, זאת דעתי...
אם יש לך הבטחה בכתב וחתום על ידי היבואן שבמקרה של צריבה הם מחליפים לך מסך, אני הראשון שאגיד לך, תתבע אותם.
אולם אם אתה מתבסס על הבטחה בעל פה שנתן לך משה הטכנאי לפני קרוב לשלוש שנים כדאי שתשכח מזה ותסתפק בהחלפת הפאנל.
״אחריות״ פירושו הוא התחייבות להשיב את המוצר לקדמותו ולא בהכרח לספק לך חדש מהניילונים.
אולם אם אתה מתבסס על הבטחה בעל פה שנתן לך משה הטכנאי לפני קרוב לשלוש שנים כדאי שתשכח מזה ותסתפק בהחלפת הפאנל.
״אחריות״ פירושו הוא התחייבות להשיב את המוצר לקדמותו ולא בהכרח לספק לך חדש מהניילונים.
מאוד מאכזב לשמוע שזו ההתייחסות ללקוחות תמימים כמו הורי שעבורם רכשתי שתי טלויזיות כאלה רק בגלל אימרות השווא של המתקיןmordsxx כתב:אם יש לך הבטחה בכתב וחתום על ידי היבואן שבמקרה של צריבה הם מחליפים לך מסך, אני הראשון שאגיד לך, תתבע אותם.
אולם אם אתה מתבסס על הבטחה בעל פה שנתן לך משה הטכנאי לפני קרוב לשלוש שנים כדאי שתשכח מזה ותסתפק בהחלפת הפאנל.
״אחריות״ פירושו הוא התחייבות להשיב את המוצר לקדמותו ולא בהכרח לספק לך חדש מהניילונים....
נערך לאחרונה על ידי Oshrik24 ב 13/07/2020 23:04, נערך פעם 1 בסך הכל.