קבוצת ח'י מאכזבים! פיקסלים שרופים LG oled b7y

פורום מסכי OLED בחסות LG
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

Oshrik24 כתב:
...
...
·תגיד לי אתה נורמלי ? "לשון הרע" ? באיזה יקום אתה בכלל חי ? התגובה שלך לא פחות ממקוממת. ואתה יודע מה, לא אכפת לי מהטלוויזיה. לא חיים ומתים מזלול בלקוח, החיים יותר מורכבים מזה . שתלך הטלוויזיה לקיבימינט . אנשים כמוך שמוצאים אנשים כמוני כמוציאי דיבה זו הסיבה שכל הפורום והבמה הזו לא שווים רגע אחד של פרסום חוויה אישית ובאמת קלוקלת של לקוח תמים מול קונצרן ענק שמה לעשות לא רואה אחרים בעיניים כשמתחשק לו. ולולא השיחה הטלפונית שלי איתם שבאמת היממה אותי לא הייתי טורח לפרסם את הפוסט הזה בטון כל כך מאוכזב. ואני שם לב שכמה מהתגובות כאן פשוט לא הגיוניות בעליל ותומכות בי'ח כאילו קירבנתי אותם, המסכנים המתוקים. מפתיע, באמת. מצטער שטרחתי לפרסם ולהתריע בפני אחרים שעתידים אולי לחוות את אותה החוויה ממתקיני החברה שמבטיחים הבטחות שווא ללקוחות שרכשו מוצר בתום לב ומה לעשות, קיבלו סטירה כמוני.
...
·
אם היית פותח שרשור, בו היה כתוב כי עובד של ח. י. הבטיח לך כי במקרה של תקלה יוחלף המסך בחדש ולא יתוקן, ויש לך דרך לגבות את דבריך, אני הראשון שהיה אומר שגם אם העובד לא היה מוסמך להבטיח את מה שהבטיח לדעתי עליהם להחליף את המסך כמובטח, למרות שאישית אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל, ולבוא חשבון אחר כך עם אותו עובד.
כיוון שבחרת לכתוב כותרת 'ח. י. נוכלים' ולכתוב פוסט מתלהם, לא חושב שזו הדרך המקובלת להעביר ביקורת גם אם היא מוצדקת, וזה גם יכול להזיק לך מאוד.

אני שמח לראות כי בחרת לקבל עצה טובה ושינית את נוסח הדברים לצורה יותר מקובלת. אני חושב שזה חשוב שמשתמשים יתנו פידבק בפורום, אבל חשוב עוד יותר לשמור על צורה עניינית.

בכל אופן, אני במקומך הייתי שולח פניה מנומסת ל ח.י. בצירוף הסרטון המדובר בהנחה והוא אינו משתמע לשתי פנים, ומבקש שיעמדו מאחורי המובטח. אני רוצה להאמין שיכבדו את זה למרות שכאמור אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל. אבל אם הבטיחו אז הבטיחו. נשמח אם תעדכן איך נגמר :)

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

HadarR כתב:בתור לקוח טרי של ח.י. אני יכול להגיד שהמתקינים היו אדיבים מאוד אבל זרקו הבטחות והצהרות בנושא האחריות בצורה לא אחראית בכלל.
ואני לא מדבר רק על נושא הצריבות
...
·אני מודה לך על ההזדהות. חלק מהמשתמשים כאן הוציאו אותי מטורף, מוציא דיבה ומה לא. מצטער אבל הטלוויזיות האלו נרכשו ב 2017 עבור הורי ובטח עוד שהטכנולוגיה היתה יחסית בחיתוליה. לא היה לנו (וכנראה גם למתקינים ) מושג על מה הם מדברים כשזרקו לנו הבטחות שווא בביטחון שלא נראה כדוגמתו. אני הייתי על סף ביטול והחזרת מוצר חדש שנרכש והם אלו ששכנעו אותי שלא לבטל " כי מגיע לי ויגיע לי " ותראה לאן זה הגיע ואיך זה הסתיים.

Barakberkovich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 189
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

@Oshrik24
·

קודם כל בהצלחה, אני מקווה שהנושא יסתדר לשביעות רצונך.

לדעתי הרוב המוחלט של המגיבים כאן מאוד סימפטים לכעס שלך. אם הטכנאי הבטיח כנציג של חברה היא צריכה לעמוד בהבטחה.

באותה נשימה, הייתי ממליץ לך, ושוב ברוח טובה, לנסות לחשוב על פתרון ביניים (עם כל הכעס המוצדק) של שדרוג/שינוי פאנל. ממה שאני מבין מה כתוב לא תקבל משהו אחר.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

HadarR כתב:בתור לקוח טרי של ח.י. אני יכול להגיד שהמתקינים היו אדיבים מאוד אבל זרקו הבטחות והצהרות בנושא האחריות בצורה לא אחראית בכלל.
ואני לא מדבר רק על נושא הצריבות
...
·אני מודה לך על ההזדהות. חלק מהמשתמשים כאן הוציאו אותי מטורף, מוציא דיבה ומה לא. מצטער אבל הטלוויזיות האלו נרכשו ב 2017 עבור הורי ובטח עוד שהטכנולוגיה היתה יחסית בחיתוליה. לא היה לנו (וכנראה גם למתקינים ) מושג על מה הם מדברים כשזרקו לנו הבטחות שווא בביטחון שלא נראה כדוגמתו. אני הייתי על סף ביטול והחזרת מוצר חדש שנרכש והם אלו ששכנעו אותי שלא לבטל " כי מגיע לי ויגיע לי " ותראה לאן זה הגיע ואיך זה הסתיים.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

SAGICO:

אוי התמימות... (לפחות ערכת את התגובה שלך).

הוא תקף את אחד מחברי הפורום שהעז להגיב. הביקורת שלי לא היתה על המקרה אלא על הסגנון התוקפני שהיה גם נגדנו, אני מקווה שהבנת את זה, בבקשה לא להסיט את הנושא או לעצב אותו בצורה שונה.

אחד אחרי השני אנשים ניסו להסביר לו בעדינות וזה גרר תגובות לא מקובלות. כנראה עדינות לא עובדת במקרה הזה. בכל זאת זה הפורום של כולנו, לא רק של בריונים...

אם זה לא היה ח.י לא היית מגיב ככה,זו התחושה שלי (שוב, מתנצל על המוח החריף).
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

Barakberkovich כתב:@Oshrik24
·

קודם כל בהצלחה, אני מקווה שהנושא יסתדר לשביעות רצונך.

לדעתי הרוב המוחלט של המגיבים כאן מאוד סימפטים לכעס שלך. אם הטכנאי הבטיח כנציג של חברה היא צריכה לעמוד בהבטחה.

באותה נשימה, הייתי ממליץ לך, ושוב ברוח טובה, לנסות לחשוב על פתרון ביניים (עם כל הכעס המוצדק) של שדרוג/שינוי פאנל. ממה שאני מבין מה כתוב לא תקבל משהו אחר.
...
אני מודה לך מאוד על התגובה האמפתית. חלק מהמשתמשים כאן גורמים לי להרגיש רע שלא בצדק. החוויה שלי היא אישית, אותנטית וחסרת אחריות מצד המתקינים, ובוודאי כשביקשתי להחזיר את המוצר והם התעקשו שמגיע לי מה שמגיע לי ללא צורך בייסורים מהסוג הזה שמהם חששתי, וזו מטרת הפוסט. לשתף וליידע לקוחות תמימים כמו ההורים שלי שנדרשים עכשיו לעמוד מול אמירות שווא שסילפו חוזים בכתב רק בשם ביטחונו של הלקוח והבטחת המכירה.

sagico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 754
הצטרף: דצמבר 2008
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

@ice2k
·
זה לא המוח החריף. זה רק מה שאתה מזין את עצמך להאמין.
מה קשור ח. י. אנחנו מזמן לא דנים בח. י. אלא בסגנון של פותח הפוסט, אתה בוחר לתבל את ההודעות שלך בארס שלך שיהיה יותר עסיסי , אז בחרת להשתמש בזה.
אתה ביריון לא פחות. זה רק סגנון שונה של ביריונות. ושלך הוא הסוג הפחות טוב.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

Nemesis כתב:
...
...
·
אם היית פותח שרשור, בו היה כתוב כי עובד של ח. י. הבטיח לך כי במקרה של תקלה יוחלף המסך בחדש ולא יתוקן, ויש לך דרך לגבות את דבריך, אני הראשון שהיה אומר שגם אם העובד לא היה מוסמך להבטיח את מה שהבטיח לדעתי עליהם להחליף את המסך כמובטח, למרות שאישית אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל, ולבוא חשבון אחר כך עם אותו עובד.
כיוון שבחרת לכתוב כותרת 'ח. י. נוכלים' ולכתוב פוסט מתלהם, לא חושב שזו הדרך המקובלת להעביר ביקורת גם אם היא מוצדקת, וזה גם יכול להזיק לך מאוד.

אני שמח לראות כי בחרת לקבל עצה טובה ושינית את נוסח הדברים לצורה יותר מקובלת. אני חושב שזה חשוב שמשתמשים יתנו פידבק בפורום, אבל חשוב עוד יותר לשמור על צורה עניינית.

בכל אופן, אני במקומך הייתי שולח פניה מנומסת ל ח.י. בצירוף הסרטון המדובר בהנחה והוא אינו משתמע לשתי פנים, ומבקש שיעמדו מאחורי המובטח. אני רוצה להאמין שיכבדו את זה למרות שכאמור אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל. אבל אם הבטיחו אז הבטיחו. נשמח אם תעדכן איך נגמר :)
...
אכן טרחתי לשנות את כותרת הפוסט מאחר והיא נכתבה דקות לאחר שיחה מאוד מעיקה עימם שהרגשתי בה נבגד. בנוגע לסרטון, מסתבר שהוא איננו. הוא צולם בהחלט אך באמצעות טלפון ישן של אחי ומסתבר שאיבד את הקובץ. כך או כך זה לא רלוונטי. מקומם מאוד שמתקינים שרוצים כנראה להבטיח מכירה והתקנה של המוצר אינם נזהרים בדבריהם ומוסרים מידע שאינו משתמע לשני פנים ומסלף את החוזה. ההורים שלי מבוגרים ואינם מבינים דבר. הובטח להם שהשירות יהיה יוצא מן הכלל ולא יהיה כרוך בתיקונים או החלפות שכן יובטח להם מוצר חדש באריזה ברגע שתתברר תקלה מהסוג שציינתי. מיותר לציין שהייתי נוכח לשמע הדברים ולכן אני מתקומם כנגד ההתנהלות של ח'י בעניין.

ice2k
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 849
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 62 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

sagico כתב:@ice2k
·
זה לא המוח החריף. זה רק מה שאתה מזין את עצמך להאמין.
מה קשור ח. י. אנחנו מזמן לא דנים בח. י. אלא בסגנון של פותח הפוסט, אתה בוחר לתבל את ההודעות שלך בארס שלך שיהיה יותר עסיסי , אז בחרת להשתמש בזה.
אתה ביריון לא פחות. זה רק סגנון שונה של ביריונות. ושלך הוא הסוג הפחות טוב.
...
·

תגיד מה שתגיד ותתחמק מביקורת איך שתתחמק.
מה שחשוב הוא שהסגנון נרגע, הכותרת נערכה, והדיון נהיה יותר ענייני, לטובת כולנו.

כנראה זה עבד אחרי הכל, מעריך שנחסך עוד עמוד או שניים כמו שהיו בהתחלה, עוד כמה דקות כפול מאות קוראים, לא מעט זמן אנושי נחסך, ואפילו עקפנו את הסנגוריה שנכשלה.

לילה טוב לכולם. ועכשיו כשחזרנו לדרך הישר, באמת מעניין איך העניין יסגר כשכולנו מקווים שזה יהיה לטובה.
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000

MarkoVanTuches
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 164
הצטרף: מרץ 2018
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

אז מה קורה בסוף עם המסכים?

ran_lebvy
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 131
הצטרף: נובמבר 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אם מחליפים לך פאנל והבעיה נפתרת - מה עוד צריך?
אני גם הבנתי כמו החברים מעליי - במסגרת האחריות מתקנים ומחזירים את המוצר למצבו הקודם.

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

אז אם אין לך דרך להוכיח את טענתך, הולכים לפי תעודת האחריות.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

חברים, נא להקפיד על הלשון הנקייה. זה לא הסגנון שמקובל עלינו.

Oshrik24 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: נובמבר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

Nemesis כתב:אז אם אין לך דרך להוכיח את טענתך, הולכים לפי תעודת האחריות.
...
ואכן מעציב לדעת שעל מנת לקבל את השירות שהובטח לי אני צריך להוכיח שאכן כך הדברים סוכמו. היתה לי היכולת להוכיח את הממצאים אך הוידאו שצולם ( ללא ידיעתו של המתקין יש לציין ) אינו ברשותי. זה כבר לא משנה. אין לי עניין בתיקון שיעשו מה שהם רוצים. מעדיף להשאיר את הטלוויזיות במצבן הנוכחי. לא היתה כאן שקיפות ולא יושר מצד המתקין שהבטיח לי הבטחות שווא למעט ניצול ציני חסר התחשבות של אנשים מבוגרים שלמענם נרכשו המסכים ועל סמך הדברים שנמסרו על ידו שוכנעו להמשיך בהתקנה. אני אדם ישר ואין לי עניין בגזל. אבל זה עניין עקרוני שמסתבר שללא הוכחה הנושא אבוד. הרכישה נעשתה ב 2017 וכנראה שבזמנו לא היה להם אכפת כל כך לצאת בהצהרות מול חלק מהלקוחות.

שלח תגובה

חזור אל “מסכי OLED בחסות LG”