·Oshrik24 כתב:·תגיד לי אתה נורמלי ? "לשון הרע" ? באיזה יקום אתה בכלל חי ? התגובה שלך לא פחות ממקוממת. ואתה יודע מה, לא אכפת לי מהטלוויזיה. לא חיים ומתים מזלול בלקוח, החיים יותר מורכבים מזה . שתלך הטלוויזיה לקיבימינט . אנשים כמוך שמוצאים אנשים כמוני כמוציאי דיבה זו הסיבה שכל הפורום והבמה הזו לא שווים רגע אחד של פרסום חוויה אישית ובאמת קלוקלת של לקוח תמים מול קונצרן ענק שמה לעשות לא רואה אחרים בעיניים כשמתחשק לו. ולולא השיחה הטלפונית שלי איתם שבאמת היממה אותי לא הייתי טורח לפרסם את הפוסט הזה בטון כל כך מאוכזב. ואני שם לב שכמה מהתגובות כאן פשוט לא הגיוניות בעליל ותומכות בי'ח כאילו קירבנתי אותם, המסכנים המתוקים. מפתיע, באמת. מצטער שטרחתי לפרסם ולהתריע בפני אחרים שעתידים אולי לחוות את אותה החוויה ממתקיני החברה שמבטיחים הבטחות שווא ללקוחות שרכשו מוצר בתום לב ומה לעשות, קיבלו סטירה כמוני..........
אם היית פותח שרשור, בו היה כתוב כי עובד של ח. י. הבטיח לך כי במקרה של תקלה יוחלף המסך בחדש ולא יתוקן, ויש לך דרך לגבות את דבריך, אני הראשון שהיה אומר שגם אם העובד לא היה מוסמך להבטיח את מה שהבטיח לדעתי עליהם להחליף את המסך כמובטח, למרות שאישית אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל, ולבוא חשבון אחר כך עם אותו עובד.
כיוון שבחרת לכתוב כותרת 'ח. י. נוכלים' ולכתוב פוסט מתלהם, לא חושב שזו הדרך המקובלת להעביר ביקורת גם אם היא מוצדקת, וזה גם יכול להזיק לך מאוד.
אני שמח לראות כי בחרת לקבל עצה טובה ושינית את נוסח הדברים לצורה יותר מקובלת. אני חושב שזה חשוב שמשתמשים יתנו פידבק בפורום, אבל חשוב עוד יותר לשמור על צורה עניינית.
בכל אופן, אני במקומך הייתי שולח פניה מנומסת ל ח.י. בצירוף הסרטון המדובר בהנחה והוא אינו משתמע לשתי פנים, ומבקש שיעמדו מאחורי המובטח. אני רוצה להאמין שיכבדו את זה למרות שכאמור אני לא רואה מה רע בהחלפת פנל. אבל אם הבטיחו אז הבטיחו. נשמח אם תעדכן איך נגמר