בתקופה האחרונה דווקא היו הרבה תלונות על השירות של ח.י שפתאום נרגעו ונעלמו , גם התלונות על אלקטרוניקס פרו בתקופה האחרונה יחסית נרגעו , אבל רק מזכירים אלקטרוניקס פרו וגם כל אלו שלא רכשו סמסונג מגיבים על השירות שבחיים לא קיבלו , לא כל מי שרכש סמסונג נמצא באתר הזה ויכול להגיב וכנראה גם אין נותן חסות שיושב באתר קורא את הפוסטים ודואג לטפל בהם שלא יהיה הרבה רעש, אז לסמסונג יש באמת טלויזיות טובות שמתחרות עם הטלויזיות של LG ו SONY וחבל שבגלל התגובות ממשתמשים שלא "קיבלו" שירות מאלקטרוניקס פרו כאן לא ירכש סמסונג בגלל השירות .
גילוי נאות : יש לי טלויזיה של חברת סמסונג ומבקש את סליחתכם
שרשור תגובות: סמסונג וסמליין משיקות את סדרת הטלויזיות ל-2020
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
·eldan כתב:@טלHD
·
בגלל שירות לא קונים מותג כמו סמסונג ?? מה אנשים לא קונים טלפונים ביבוא מקביל עם שירות גרוע ? מה אנשים לא קונים מכונות כביסה , מדיחים בגלל שירות ? חברה , אתם מגזימים , נכון שהשירות של אלקטרוניקס -פרו לא טוב אבל בגלל זה לא לקנות סמסונג .... 🙄
אגב גילוי נאות - אני עם מסך 65 אינץ nu8000 כבר שנתיים היו לי גם כמו בחברים פה בפורום היו ויכוחים איתם אבל בסוף הגעתי איתם למה שרצתי . השירות הגרוע הוא לא רק אצלם אלא ככה זה המצב גם בהרבה נותני שירות פה במדינה ......
תראה....שאין אלטרנטיבה אחרת זו בעיה.
אני מאוד אוהב את מותג סמסונג ופעם היו לי כמה וכמה מסכי HI END שלהם ואפילו פלאזמות.
ואז...חוויתי את רמת השירות של סמליין הדומה לאחרון הסוחרים בשוק שהלכה והתדרדרה עוד יותר לאלקט' פרו.
כל כך חבל כי למותג סמסונג מגיע יבואן רשמי ונותן שירות טוב יותר המקביל לרמת המותג.
כמה טוב שיש אלטרנטיבה אחרת ...וקיים השילוב של מוצר מנצח כמו OLED עם יבואן שנותן שירות ברמה מקבילה למוצר.
- nils3373
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4638
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: nils3373
- מיקום: בורה בורה
- נתן תודות: 52 פעמים
- קיבל תודות: 143 פעמים
·סליחה שאני מערב פוליטיקה, אבל גם ביבי קיבל לא מעט מנדטים אך עם זאת יתכן שהוא לא הבחירה הנכונה לאותם הבוחרים וכמובן גם לשאר. הרוב לא תמיד מייצג את הבחירה הנכונה.oferlaor כתב:נראה לי שאתם טיפה חיים בבועה...
יותר משליש מהמסכים בישראל מסופקים על ידי סמסונג וסמליין. בפורום אנחנו רואים יותר תלונות אבל הולך להם ממש ממש טוב......
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
הייתי לא מזמן עם מסך Q90R של סמסונג והיום עם ה LG GX, ובעבר גם עם מסכי סוני (XG9505),
אני חייב לומר שלאחרונה אני מעט מאוכזב מהתגובות פה בפורום ואת חלקן מקבל בעריבון מוגבל.
יש פה ללא ספק (ורק פה) תחושה שהשירות של ח.י. מושלם, אומנם לא ממש נזקקתי לו, אבל כשהתקשרתי לברר סוגיה מסוימת הבטיחו תשובה תוך גג 3 ימי עסקים, בפועל לא חזרו אליי, בסופו של דבר אני זה שהתקשרתי ואז נתנו לי תשובה
(זה הרגיז אותי מאוד!!) וזה רחוק ממש שתיארו פה, אבל בסדר.
אלקטרוניקס פרו, נכון אולי לא מושלמים, אבל לפני קצת פחות משנה ההורים שלי קנו במבצע של יס מסך סוני 7096, שאחרי חודש וקצת הופיע פס (השירות היה של אלקטרוניקס פרו) ויאמר לזכותם שהחליפו את המסך בלי להתווכח (יותר מדי) אולי זה הגיע מישפאר בכלל אבל בשורה תחתונה היו בסדר איתנו.
ככה או ככה אני חושב שאי אפשר "לחרוץ" את דינם של נותני השירות ולהכליל, כל מקרה לגופו,
לטעמי מבחינת מוצר, נכון הOLED אולי נותנת תמונה טובה יותר מהQLED, אבל למסכי ה QLED בסדרות הגבוהות של סמסונג יש תמונה מטורפת גם כן, עם שחורים לא רעים בכלל, עם תחושת פרימיום וללא החשש מצריבות ובעיות אחרות,
מה גם שבדברים הקטנים, בעוד ש LG נותנת גם למסך ה GX שלי את אותו שלט פלסטיק מכוער ומגושם שיש גם במסכים של 1000 שקל, בסמסונג מקבלים שלט פרימיום, ויש עוד דברים קטנים וגדולים יחד שהופכים את המוצר למצוין.
לדעתי כמו שרשמו לפניי, יש גם כאלו שירשמו שהשירות לא טוב מבלי שהתנסו בו ולכן אני חושב שצריך לספור עד 10 לפני שרצים וישר רושמים שהשירות לא טוב, או שהוא מצוין, ורצוי שנהיה אובייקטיבים כלפי עצמנו ונרשום באמת רק מתוך ניסיון אישי והתנסות אישית.
אני חייב לומר שלאחרונה אני מעט מאוכזב מהתגובות פה בפורום ואת חלקן מקבל בעריבון מוגבל.
יש פה ללא ספק (ורק פה) תחושה שהשירות של ח.י. מושלם, אומנם לא ממש נזקקתי לו, אבל כשהתקשרתי לברר סוגיה מסוימת הבטיחו תשובה תוך גג 3 ימי עסקים, בפועל לא חזרו אליי, בסופו של דבר אני זה שהתקשרתי ואז נתנו לי תשובה
(זה הרגיז אותי מאוד!!) וזה רחוק ממש שתיארו פה, אבל בסדר.
אלקטרוניקס פרו, נכון אולי לא מושלמים, אבל לפני קצת פחות משנה ההורים שלי קנו במבצע של יס מסך סוני 7096, שאחרי חודש וקצת הופיע פס (השירות היה של אלקטרוניקס פרו) ויאמר לזכותם שהחליפו את המסך בלי להתווכח (יותר מדי) אולי זה הגיע מישפאר בכלל אבל בשורה תחתונה היו בסדר איתנו.
ככה או ככה אני חושב שאי אפשר "לחרוץ" את דינם של נותני השירות ולהכליל, כל מקרה לגופו,
לטעמי מבחינת מוצר, נכון הOLED אולי נותנת תמונה טובה יותר מהQLED, אבל למסכי ה QLED בסדרות הגבוהות של סמסונג יש תמונה מטורפת גם כן, עם שחורים לא רעים בכלל, עם תחושת פרימיום וללא החשש מצריבות ובעיות אחרות,
מה גם שבדברים הקטנים, בעוד ש LG נותנת גם למסך ה GX שלי את אותו שלט פלסטיק מכוער ומגושם שיש גם במסכים של 1000 שקל, בסמסונג מקבלים שלט פרימיום, ויש עוד דברים קטנים וגדולים יחד שהופכים את המוצר למצוין.
לדעתי כמו שרשמו לפניי, יש גם כאלו שירשמו שהשירות לא טוב מבלי שהתנסו בו ולכן אני חושב שצריך לספור עד 10 לפני שרצים וישר רושמים שהשירות לא טוב, או שהוא מצוין, ורצוי שנהיה אובייקטיבים כלפי עצמנו ונרשום באמת רק מתוך ניסיון אישי והתנסות אישית.
·oferlaor כתב:נראה לי שאתם טיפה חיים בבועה...
יותר משליש מהמסכים בישראל מסופקים על ידי סמסונג וסמליין. בפורום אנחנו רואים יותר תלונות אבל הולך להם ממש ממש טוב......
מי שחי בבועה הם סמליין.
אני לא קניתי סמסונג לפני חצי שנה בגלל אלקטרוניקס פרו, הלכתי לכיוון LG.
כל מי שמסביבי ושואל אותי- מיד מקבל תשובה "רק לא סמסונג" ! (אגב לא רק במסכים) !
ככה מחנכים את הקהל ובסופו של דבר גם היבואן ירגיש את זה בכיס...
עופר מה הקשר? לא הבנתי זה שקונים מסכים של סמסונג (אין הרבה אפשרויות ממילא) אומר משהו על הבדלי איכות בינם למסכים של LG ? הלא אני אפילו לא דיברתי על עניין השירות שהמגיבים מתלוננים,אני מדבר על ההבדלים בין שתי הפלטפורמות הטכנולוגיות של המסכים..Oled פשוט כטכנולוגיה עדיפה על השאר... לא קשור בכלל לסמסונג כחברה. יש לי כמה ניידים של סמסונג ואני מאד מרוצה...
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
@shlomore
מי שקורא את השרשור עלול להתבלבל ולחשוב שהדעות הנחרצות של האנשים כאן משמעותם להתרחק ולא לרכוש סמסונג. בפועל זה ממש לא ככה.
אני גם לא בטוח כמה מאלה שפסלו את אלקטרוניקס פרו באמת חוו אותם בעצמם ושזה לא נהיה מין מנטרה כזו.
צריך לזכור שטלויזיות כמעט לא מתקלקלות וששירות זה חשוב אבל מדובר במותג מהנמכרים בישראל, לא איזה מוצר מדבקה.
מי שקורא את השרשור עלול להתבלבל ולחשוב שהדעות הנחרצות של האנשים כאן משמעותם להתרחק ולא לרכוש סמסונג. בפועל זה ממש לא ככה.
אני גם לא בטוח כמה מאלה שפסלו את אלקטרוניקס פרו באמת חוו אותם בעצמם ושזה לא נהיה מין מנטרה כזו.
צריך לזכור שטלויזיות כמעט לא מתקלקלות וששירות זה חשוב אבל מדובר במותג מהנמכרים בישראל, לא איזה מוצר מדבקה.
במקום להתעסק בשירות מה עם המהות
משהוא יכול להגיד מה חדש בדגמים של 2020 זה אותן אותיות , האם יש הבדל מדגמי 2019 ?
·oferlaor כתב:@shlomore
מי שקורא את השרשור עלול להתבלבל ולחשוב שהדעות הנחרצות של האנשים כאן משמעותם להתרחק ולא לרכוש סמסונג. בפועל זה ממש לא ככה.
אני גם לא בטוח כמה מאלה שפסלו את אלקטרוניקס פרו באמת חוו אותם בעצמם ושזה לא נהיה מין מנטרה כזו.
צריך לזכור שטלויזיות כמעט לא מתקלקלות וששירות זה חשוב אבל מדובר במותג מהנמכרים בישראל, לא איזה מוצר מדבקה....
אני מדבר מנסיון מר, לצערי.
לסמסונג אני לא אחזור כל עוד אלקטרוניקס פרו בתמונה.
אני גם בודק מכשירים אחרים לפני קניה וכל פעם שאני רואה את אלקטרוניקס פרו- אני מתרחק !
בלי שום קשר...האם לא צריך לשמוע מנסיונם של אחרים לגבי טיב שירות של חברה כזו או אחרת ?
הרי היו כאן מאות סיפורי אימה על החברה הזאת. רק מלשמוע את הסיפורים היתי מתרחק מהם כמו מאש.
עד עכשיו לא מבין איך לא פתחו עליהם בחקירה כזו או אחרת ?
Re: במקום להתעסק בשירות מה עם המהות
·mor873 כתב:משהוא יכול להגיד מה חדש בדגמים של 2020 זה אותן אותיות , האם יש הבדל מדגמי 2019 ?...
לא!
לא!!!
ממש לא!
יש הבדל משמעותי בין האותיות של שנה שעברה, לאלו של השנה:
RU7100 = TU8000
Q60R = Q70T
Q70R = Q80T
נכון ביותר!oferlaor כתב:@shlomore
מי שקורא את השרשור עלול להתבלבל ולחשוב שהדעות הנחרצות של האנשים כאן משמעותם להתרחק ולא לרכוש סמסונג. בפועל זה ממש לא ככה.
אני גם לא בטוח כמה מאלה שפסלו את אלקטרוניקס פרו באמת חוו אותם בעצמם ושזה לא נהיה מין מנטרה כזו.
צריך לזכור שטלויזיות כמעט לא מתקלקלות וששירות זה חשוב אבל מדובר במותג מהנמכרים בישראל, לא איזה מוצר מדבקה....
קניתי 5 טלוויזיות של סמסונג לאורך השנים 4 מהן עדיין ברשותי (אחת נמכרה) .
הישנה ביותר בת 11 והאחרונה Q7FN 65
למעט ספק כוח שהתקלקל בישנה ביותר כעבור כ- 7 שנים לא חוויתי שום קלקול או פגם באחרות.