מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו


עמוד 2 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #16  נשלח: א' 06/09/2020 14:40

מצאתי את הפיסקה שמתייחס להחלפת מסכים בסמסונג:
אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו,
אך החברה רשאית לפי שיקול דעתה להציע החלפת המוצר במוצר זהה או דומה,
בין אם חדש ובין אם מחודש.

הם בכלל לא חייבים להחליף לך את המסך במקרה שלא מצליחים לתקנו.
הם למעשה עושים לך ממש טובה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #17  נשלח: א' 06/09/2020 15:29

אם אלקטרוניקס יסרבו לתת מסך חליפי זהה או דומה עקב היעדר יכולת/אפשרות לתקן המסך הקיים -הם יפסידו בבית משפט כי מעשה כזה בעצם מאיין האחריות מיסודה ולשם אני לא מאין שהם חותרים....

מה שכן, אם הם באמת מופיעים על בסיס יום יומי בבתי משפט,אז כל השופטים מכירים אותם וזה לצערי יכול לעבוד דווקא לרעת האזרח הקטן !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #18  נשלח: א' 06/09/2020 16:03

טעות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2018
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 386

 #19  נשלח: א' 06/09/2020 18:07
Re: החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו

adv10
·
תראה ארז גל לי יצא לדבר איתם כמה פעמים אומנם לא בנושא הזה אבל דיברתי איתם כמה פעמים זה נראה שהם לא מבינים בכלל בטלווזיות והם פועלים הכל ממתוך אינטרס של כסף . שתבין הם בקושי יודעים מה זה Qled ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 1708
מספר הודעות: 14461

 #20  נשלח: א' 06/09/2020 20:02

adv10
·
לדעתי Q60R זו פשרה סבירה, למרות שעדיין לא ממש ברמה של NU8000. זה היה דגם מאד מוצלח מבחינת יכולות ועלות\תועלת.
איך שלא תסובב את זה, אין לסמסונג משהו מקביל לחלוטין למסך שברשותך בשנתיים האחרונות. ה-Q70R\Q80T כנראה הכי קרוב.
השאלה היא האם שווה ללכת איתם לבית משפט על זה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #21  נשלח: א' 06/09/2020 20:08

ברור לגמרי שהם פועלים רק מתוך שיקולים כספיים-כשהסברתי לאותה "חכמולוגית" שהם מחוייבים לתת לי טלויזיה באותה רמה-טענה בעקשנות שברגע שהם נותנים לי אותה סידרה 8000 הם מילאו חובתם כלפי הלקוח -ניסיתי בעדינות להסביר לה שאין שום קשר בין RU8000 או TU8000 k לטלויזיה שלי NU8000 ,אך ההסבר נפל על אזנים ערלות ובסופו של דבר,אמרתי לה שמבחינתי זה לא נתון למו"מ ואני לא מוכן אפילו להאזין לשטויות שהיא מדברת (שהם עובדים לפי טבלאות של סמליין)ושתעביר הענין למנהלים שלה ואז באמת שיפרו במקצת ההצעה,אך עדין לא לשביעות רצוני ואני חוזה לצערי עוד בעיות בדרך.....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1039

 #22  נשלח: א' 06/09/2020 20:45

adv10 כתב:
לצערי יש מצב שאתה צודק....למרות שהם כאילו יצאו מגדרם שהציעו לי את ה-Q60R שהם בכלל לא חשבו להציע לי משהו ברמה הזו ?!

מענין אם יש פה אנשים עם נסיון בתביעות נגדם-איך בתי המשפט ,שלצערי לא מלאי סבלנות ודואגים תמיד לצרכן הקצה, מתייחסים לתביעות כאלה ?!

אשמח לשמוע רשמים מנסיון בשטח של חברים מפה שהגישו תביעות כאלה נגד סמליין/אלקטרוניקס פרו !

האם החברים המומחים פה חושבים שאני צודק עם ההתעקשות שלי או שמא עלי להתפשר על Q60R ?
·

התביעה היא בבימש לתביעות קטנות שבד"כ לוקחת מספר חודשים ואסור לנתבע להשתמש בשירות עו"ד למרות שאצלי כן היה אחד והשופט היה מודע לבעייה

אני תבעתי חברת ביטוח על תביעה בגין נזק בדירה שנדחתה, הניסוח בפוליסה מעורפל. למרות שלדברי השופט הצדק היה עם חברת הביטוח, בגלל שהניסוח היה בעייתי יעץ להגיע לפשרה שהיתה גבוהה מכל הצעה קודמת שהוצעה לי. קיבלתי כ-30% מהנזק (אלפי ש"ח בודדים סה"כ הנדק)

עצם הגשת התביעה בד"כ משנה את התייחסות נותן השירות והוא מעוניין להגיע להסכמות גם באם לפי משורת הדין או ללא הכרה בנזק מעדיף להתפשר ולא להגיע לדיון עצמו


נערך בפעם אחרונה על-ידי carmonle בתאריך א' 06/09/2020 21:01, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #23  נשלח: א' 06/09/2020 20:50

חשוב לי להבהיר ולהזהיר את הצפונים בינינו בקשר לחנות שנקראת אלקטריק דיל מרחוב המגינים 32 חיפה-שם רכשתי הטלויזיה שהתקלקלה ושהטכנאים המהוללים של אלקטרוניקס פרו השביתו לי. בתור לקוח החנות הנ"ל-התקשרתי אליהם בבוקר לבקש עיצה-ענה לי בחור בשם יונתן שנשמע מאד סמכותי ורציני(אולי הוא הבעלים-אין לי מושג) הוא שמע בטלפון את הסיפור שלי ומייד אמר לי-"אין לך מה לדאוג-אני אפתור לך את כל הענין מול סמסונג-תהיה רגוע-לא אתן לאף אחד שיסדר אותך-רק תשלח לי האחריות" -בתמימותי הראשונית שאלתי אותו -" אתה בטוח" ? הוא השיב בחיוב ואמר לי "כמובן אתה לקוח שלנו ואני מחוייב לדאוג לך וכך אעשה". בקיצור שלחתי לו האחריות וכתבתי לו שהציעו לי RU8000 מעודפים ו-TU8000 חדשה בתוספת 900 ש"ח ושניהם לא ברמה של NU8000 שיש לי ואני רוצה או את אותה טלויזיה בדיוק ואם אין להם אז אשמח לקבל Q70R -תשובתו היתה שאם קניתי סדרה 8000 אז מגיע לי סידרה 8000 ובאיזו זכות אני מבקש Qled ? הסברתי לו שהטלויזיה הכי קרובה ברמה שלה לטלויזיה שלי היא Q70R ושאם היה משהו אחר באותה רמה בסדרה יותר נמוכה הייתי מבקש אותו ,אך אין.

תגובתו היתה שהוא לא אוהב סחטנים !

נדהמתי מעזות המצח שלו לקרוא לי סחטן והבטחתי לו שלעולם לא אני ולא מכרי נדרוך בחנותו ושהוא צריך להתבייש בכזו התנהגות שבמקום להגן על לקוחותיו שמביאים לו פרנסה הוא "מלקק" לסמסונג -הוא לא התרגש וכתב לי שהוא מעדיף שלקוחות סחטנים כמוני לא יקנו בחנותו !

שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה בחייו ויקנה בכל חנות שיחפוץ,אך חשוב היה לי להעביר את החוויה האישית המפוקפקת שעברתי עם אותו סוחר ולדעתי סוחר כזה שלא מעריך או מכבד את מי שמפרנס אותו - לא ראוי שיקנו ממנו ולו סיכה ומקווני שאחרים ילמדו ויפנימו מנסיוני.
(2) הבעות תודה: Chernobog , mdk_25
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaked
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2005
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 534

 #24  נשלח: א' 06/09/2020 23:03

Arie10 כתב:
מצאתי את הפיסקה שמתייחס להחלפת מסכים בסמסונג:
אם לא ניתן לתקן את המוצר ויש להחליפו, האחריות איננה כוללת החלפה שכזו,

[/b]הם בכלל לא חייבים להחליף לך את המסך במקרה שלא מצליחים לתקנו.
הם למעשה עושים לך ממש טובה.
·
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...


עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1039

 #25  נשלח: א' 06/09/2020 23:36

shaked כתב:
ציטוט:
...
·
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...


עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?
·

רק אדם פרטי, התובע בעצמו (לא ניתן להיות מיוצג)

https://www.gov.il/he/service/filing_a_small_claim
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #26  נשלח: ב' 07/09/2020 0:20

עו"ד יכול לתבוע כל אחד בבימ"ש לתביעות קטנות ובלבד שהוא מציין בכתב שהוא עו"ד ורוב הסיכוי שאם הנתבע יבקש להיות מיוצג ע"י עו"ד מטעמו-ביהמ"ש יאשר זאת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2640

 #27  נשלח: ב' 07/09/2020 4:08

לרוב ההדיוטות, סדרה 8000 היא סדרה 8000 ואף מוכר או נציג שרות לא בקיא בקוצו של פיקסל
מניח שגם בית המשפט לא ממש יבין למה כבודו מתעקש עד דגם שונה מ ה 8000 שרכש.
כנראה שגם בעל החנות שרצה לעזור, שלהבנתו פותח השרשור ביקש מה שנקרא בשפה שלו "עשיית עושר ולא במשפט"

חייב להוריד את הכובע בפני סמסונג שעשו תרגיל שיווקי מרשים עם "זחילת הדגמים" - שאפו

כמו שכתבתי לך, קח את הכי טוב שמציאים לך ותמשיך הלאה בחיים.
תקרא לזה שכר לימוד!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tascam (DAN)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005
הבעות תודה: 86
מספר הודעות: 2388

 #28  נשלח: ב' 07/09/2020 7:56

זאת הסיבה לקנות כל מותג אחר מסמסונג.
יש להם גם נטיה לתקלקל בדיוק בסוף האחריות

_________________
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בעיירה בינת ג'בל ניזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו, קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 36
מספר הודעות: 501

 #29  נשלח: ב' 07/09/2020 9:52

ahersko כתב:
כמו שכתבתי לך, קח את הכי טוב שמציאים לך ותמשיך הלאה בחיים.
תקרא לזה שכר לימוד!
·

מדוע?? האין אתה רואה שהוא יותר ממסוגל לתבוע ולקבל את שמגיע לו בבית המשפט?
בנוסף הניסיון שלו במידה ויבחר לעשות כן יכול להוות "תבנית" מעולה עבור שאר החברים שעלולים להיתקל בהתנהגות שלהם בעתיד!

מנטרת ה-"רק לא סמסונג" שלך ברורה כבר שנים ארוכות כאן בפורום אבל עבור חברים שכבר קנו וצריכים כעת להתמודד איתם זה פשוט לא מתאים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #30  נשלח: ב' 07/09/2020 9:58

shaked כתב:

ציטוט:
...


·
בהסכם שירות משנה שעברה החלק הראשון בסעיף הזה נעלם, כנראה למדו...


עו"ד יכול לתבוע חברה בבית משפט לתביעות קטנות?


·
זה ההסכם שכרגע מופיע באתר שלהם. משם למעשה העתקתי את השורות הללו.
הנה הלינקים:

http://www.samline.co.il/אודות-סמליין/מבצעים/תקנון...

ומשם לחיצה על ה"ראה קובץ":

http://www.samline.co.il/uploaded_files/news/165.p...

סעיף: 5.3.6 מתאר בדיוק את מה שרשמתי !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht