מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו


עמוד 3 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2641

 #31  נשלח: ב' 07/09/2020 10:10

shmizan כתב:
ציטוט:
...
·

מדוע?? האין אתה רואה שהוא יותר ממסוגל לתבוע ולקבל את שמגיע לו בבית המשפט?
בנוסף הניסיון שלו במידה ויבחר לעשות כן יכול להוות "תבנית" מעולה עבור שאר החברים שעלולים להיתקל בהתנהגות שלהם בעתיד!

מנטרת ה-"רק לא סמסונג" שלך ברורה כבר שנים ארוכות כאן בפורום אבל עבור חברים שכבר קנו וצריכים כעת להתמודד איתם זה פשוט לא מתאים.
·

מסתבר שהמנטרה שלי מחזיקה מים יפה יפה...
אתה רוצה שהוא יסלול את הדרך לכל אלו שקנו?
חברים שקנו, ידעו והוזהרו שזה מה שיקרה להם, אבל הם עצמו עיניים ועכשיו אתה רוצה שאחרים גם יסללו (כאילו שהפסיקה של השלום/ת קטנות מחייבת) לכל "המסכנים" את הדרך... חזק!

אני כותב פה את דעתי, וברור לי שהיא הרבה פעמים נוגדת את "עמדת החכמים"
כשיעצתי לא לקנות... לא הקשיב
עכשיו אני מיעץ, לא להלחם בטחנות רוח... ירצה יקשיב, לא ירצה לא יקשיב

גם זמן שווה כסף, לבזבז את הזמן בבתי משפט, עם סיכוי גבוה שהשופט בכלל לא יבין במה מדובר, בשביל הסיכוי לקבל עוד כמה אחוזים במפרט, נשמע לי רעיון טיפשי.

היות ו... פותח השרשור בנאדם מבוגר, תבוני ואפילו עו"ד ולכן יקבל את ההחלטות לעצמו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2007
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 616

 #32  נשלח: ב' 07/09/2020 12:13

adv10
מנסיון השופט לא אישר לי יצוג של עורך דין וגם ערעור על זה לא עזר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Chernobog
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 23, 2009
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 95

 #33  נשלח: ב' 07/09/2020 12:27

עקבתי קצת אחרי השירשור.
כמה דברים:

1. לא ברור לי איך החברה יכולה להתנער מאחריות (לא להתחייב למוצר חליפי) במקרה שאי אפשר לתקן, כפי שפותח השירשור כתב זה מאיין את האחריות ולא סביר שיעבור בבית משפט, אלא אם כן הם יחזירו לו את הכסף ששילם.

2. (פספסתי את העובדה שהציעו לך Q60R, לפחות זה, מרתיח שאדם צריך להתווכח ולאיים בתביעה ע"מ לקבל את המגיע לו - מוצר באותה רמה שהוא שילם עליו במיטב כספו ועדיין תחת אחריות.) ה"טבלאות" שלהם שוות ל***, כשסמסונג משנה מפרטים וממצבת את סדרת ה 8000 כנחותה יותר משנה לשנה ההשוואה בין השנים השונות זה תפוחים לתפוזים.

3. בשורה תחתונה על כל אחד ששוחה בתחום ופותח שרשור בפורום יש 100, 1000, שקונים סמסונג, כי יש להם טלפון של סמסונג, או שלאח שלהם יש, או כי המוכר שיכנע אותם וכי המחיר סבבה ואם יש תקלה אם יקבלו חליפית ולא יבחינו, יידעו, יתעניינו או יבינו בכלל מה ההבדלים. זו המציאות.

עצוב שאני, בתור הבעלים המרוצה של NU8000, ממליץ כיום לכל מי ששואל אותי לקנות סוני או LG.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Chernobog בתאריך ב' 07/09/2020 13:41, נערך בסך הכל 4 פעמים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2641

 #34  נשלח: ב' 07/09/2020 12:54

בואו נעשה תרגיל.
תרימו את הכפפה ותכינו טבלת השוואה בין ה 8000 שהיתה לו לQ60R ובאו נראה מה ההבדלים
אני מסוקרן
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #35  נשלח: ב' 07/09/2020 14:53

moog
אם תבעת בתביעות קטנות והשופו נתן לסמסונג להיות מיוצגים ע"י עו"ד-הוא חייב לתת לך רשות להיות מיוצג.

אם סמסונג לא מיוצגים ע"י עו"ד-גם אתה לא תוכל לקבל רשות לייצוג של עו"ד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yossi_s1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2007
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 185

 #36  נשלח: ב' 07/09/2020 14:56

הנה (בהנחה שהדגמים האמריקאים זהים לאלו שהיו בארץ? אין לי מושג)

https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-nu...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2007
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 616

 #37  נשלח: ב' 07/09/2020 14:56

adv10
אני תבעתי עורך דין (הוא יצג את עצמו) ביקשתי רשות בגלל שהוא עו"ד לקבל יצוג של עורך דין השופט סירב!
גם הערעור על הסירוב נדחה בטענות מגוחכות כמו "השופט יכול להיות העורך דין שלי"
כתבת "חייב"?
בבית משפט אף אחד לא חייב לך ויש הבדל גדול בין רשאי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #38  נשלח: ב' 07/09/2020 15:26

moog
ידידי,המקרה שלך שונה לגמרי ממה שאני כתבתי...שים לב -אם היית תובע את סמסונג והם היו מקבלים רשות להיות מיוצגים-אתה היית מקבל גם כזו רשות אם היית מבקש ואני עומד על המילה "חייב" ותאמין לי שאני יודע מה שאני כותב-יש לי רק 26 שנות ותק .במקרה שלך תבעת עו"ד באופן אישי והוא ייצג את עצמו ועצם העובדה שבמקרה הוא עו"ד לא מקנה לך זכות אוטומטית לייצוג משפטי שכן יכולת ,אם רצית לתבוע אותו בבימ"ש שלום ולהיות מיוצג ללא טובות של אף אחד.אפורפו אם הוא היה מבקש אישור לייצוג משפטי וב-"טעות" מקבל,אז רוב הסיכוי שהיית מקבל רשות ליצוג משפטי מבלי אפילו לבקש !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2007
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 616

 #39  נשלח: ב' 07/09/2020 16:11

חבר שלי קיבל גם סירוב ביצוג בבית משפט נגד חברת Yes
העורך דין שלי אמר שעוד הרבה מקבלים סירוב

חבל שאין לי כוח לחפש לך את ההחלטה של הערעור שלי, שנאמר לי במפורש שבית המשפט רשאי רק "מטעמים מיוחדים" להרשות לי עו"ד, והסיבה שהצד השני מיוצג אינה סיבה מוצדקת

סעיף 63(א) לחוק קובע הוראות בעניין זה:
(א) ייצוג בעל דין בבית משפט לתביעות קטנות על ידי עורך דין יהיה רק ברשות בית המשפט ומטעמים מיוחדים שיירשמו; בעל דין רשאי, ברשות בית המשפט, להיות מיוצג על ידי ארגון שקבע לענין זה שר המשפטים, ובמקרה זה ירשה בית המשפט לבעל הדין שכנגד להיות מיוצג כפי שיורה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaked
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2005
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 536

 #40  נשלח: ב' 07/09/2020 17:16

Arie10 כתב:
ציטוט:
...


·
זה ההסכם שכרגע מופיע באתר שלהם. משם למעשה העתקתי את השורות הללו.
הנה הלינקים:

http://www.samline.co.il/אודות-סמליין/מבצעים/תקנון...

ומשם לחיצה על ה"ראה קובץ":

http://www.samline.co.il/uploaded_files/news/165.p...

סעיף: 5.3.6 מתאר בדיוק את מה שרשמתי !
·
זה תקנון על זכאות להסכם שירות. בתעודת אחזקה (אם קונים מהטכנאי), הסעיף הזה לא מופיע ובשאר הסעיפים אין אזכור לתקנון הזה.



פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #41  נשלח: ב' 07/09/2020 20:01

moog
ידידי היקר,אני מכיר את החוק טוב ועצם הרשאה לצד אחד להיות מיוצג ע"י עו"ד חיצוני (בדגש על חיצוני ולא בעל הדין עצמו)מהווה טעם מיוחד להרשאה לצד השני להיות מיוצג ע"י עו"ד גם כן.אני מקבל את הרושם שההסבר שלי עד כה לא היה ברור ומתנצל על כך ומקווה שהפעם זה ברור יותר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gvid
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2007
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 86

 #42  נשלח: ג' 08/09/2020 12:10

ממעקב אחרי השרשור אני חושב שממש לא כדאי להיות מיוצג ולקחת עורך דין כי בסופו של דבר יכול לצאת שכרו בהפסדו ואם אתה תפסיד במשפט סתם שילמת לעורך דין הרבה יותר משווי הטלוויזיה.
ההצעה הכי פרקטית לדעתי היא לקחת את ה-Q60R שמציעים לך כי ההבדל הוא לא כזה גדול. נכון שיש ב-nu8000 את ה- local dimming אבל המסך הוא edge lit ולכן לא כזה תורם ואפילו הורס כשהבהירות משתנה גם כשלא צריך.
קח את ה-Q60R ואל תקנה סמסונג יותר!
(1) הבעות תודה: ahersko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ChinggisKhan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 20, 2011
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 339

 #43  נשלח: ג' 08/09/2020 12:46

לפותח האשכול,
אם אתה עו"ד אתה בטח יודע שלתביעות קטנות השופטים מגיעים עם החלטה מראש וזה די קרקס מה שהולך שם. לצערי, מתביעה שהגשתי שם למדתי שהשופטים שם גם לא באמת קוראים את החומר או לומדים את הסוגיה.
מציע לך גם להתפשר כרגע. קח בחשבון שגם חברות אחרות לא יתנו לך טלוויזיה חדשה אחרי 5 שנים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 1913

 #44  נשלח: ג' 08/09/2020 13:11

מישהו פה ניסה ליצור קשר ישירות עם SAMSUNG העולמית? או שלא אכפת להם בכלל איך מתנהל "המותג" שלהם
בפרובינציה הזעירה במזרח-התיכון ששמה ישראל?

מניסיון עם חברות בקליבר הזה... הם עונים ואו מעבירים את הטיפול לגורם המתאים בחברה,
חשוב שהאנגלית תהיה ברמה מקצועית, ההודעה מתומצתת, והמקרה מוסבר בצורה ברורה.


Christopher Kim
Vice President of Customer Care
85 Challenger Road, Suite 500
Ridgefield Park, NJ 07660-2112
[email protected]

or email [email protected]


John Herrington
Senior Vice President Home Appliances
85 Challenger Road, Suite 500
Ridgefield Park, NJ 07660-2112
[email protected]

John Stinziano
Executive Vice President of Consumer Electronics
85 Challenger Road, Suite 500
Ridgefield Park, NJ 07660-2112
[email protected]
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #45  נשלח: ג' 08/09/2020 14:35

ChinggisKhan

ידידי היקר, לגבי ההתנהלות בבימ"ש לתביעות קטנות-זה הרבה מזל-איך השופט ישן בלילה,אם יש לו בעיות שמטרידות אותו וכו'....בגדול יש מן הצדק בדבריך...לצערי שלא תחשוב שבבתי משפט שלום,מחוזי או עבודה הדברים ממש שונים בטח לא בזמנים הנוכחים כשרמת השפיטה יורדת מדי שנה בשנה.

הטלויזיה שלי בת 20 חודש ולא 5 שנים ובינתיים מאז שביקשתי מנהל ראשי ביום ראשון אף אחד בכלל לא חזר אלי....ממש שירות לעילא ולעילא .אמרו לי שיש איזה בחור בשם שי סרוסי שהוא מנהל קשרי לרוחות בסמסונג ואולי הוא יוכל לסייע....אנסה לאתר אותו...
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht