מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


החלפת טלויזיה במסגרת אחריות של אלטרוניקס פרו


עמוד 5 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
ahersko (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 01, 2006

מיקום: סינגפור
הבעות תודה: 289
מספר הודעות: 2640

 #61  נשלח: ב' 14/09/2020 5:14

adv10 כתב:

היום נשבעתי כי גם אם יתנו לי 80% הנחה על מוצרי סמסוהג-לעולם לא אתקרב לחברה הזו -פשוט חברה של נוכלים !


·
Welcome ot the club
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1283

 #62  נשלח: ב' 14/09/2020 6:25

adv10
·ממש בושה לקרוא את זה ,מה יהיה איתם ועם השירות ,ניסו לחסוך קצת כסף וקיבלו פרסום שלילי ,
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Tom1998
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2020
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 47

 #63  נשלח: ב' 14/09/2020 11:37

ואוו פשוט מזעזע הוא אשכרה רצה להתקין לך טלווזיה אחרת ועוד עם שבר במסך ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #64  נשלח: ב' 14/09/2020 11:46

חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !

הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1039

 #65  נשלח: ב' 14/09/2020 12:10

adv10 כתב:
חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !

הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?


ממש הזוי, חוץ מלהצביע ברגליים, להפיץ בכל מקום אפשרי אין יותר מדי מה לעשות שכן תמיד יהיו כאלו שלא מודעים מדוע לא להתקרב למוצרי סמסונג
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #66  נשלח: ב' 14/09/2020 14:17

אני חושב שמגיע לחברה הזאת שמישהו ינער אותם אחת ולתמיד !
אולי תביעה יצוגית ?!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 336
מספר הודעות: 3294

 #67  נשלח: ב' 14/09/2020 23:32

adv10 כתב:
חברה של נוכלים אני מוכרח להודות שברוב תמימותי לפני שרכשתי הטלויזיה,חשבתי לתומי שמגזימים עם הביקורות עליהם,אך טעיתי בגדול ואני מצר על כך בכל ליבי ומשלם ביוקר ולכן נשבעתי שלעולם לא אקנה מוצר של סמסונג בישראל !

הם אמורים להביא לי טלויזיה "תקינה" מחר-מישהו יכול להדריך אותי איך אני בודק כמה שעות הטלויזיה באמת עבדה ?


·תשקול לפתוח שרשור חדש עם השאלה הזאת ושם הדגם. כנראה צריך תפריט טכנאים. בקש אולי אפילו מהוכנאים שיראו לך איך הם קבעו רק 100 שעות...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eldan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 12, 2018
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 386

 #68  נשלח: ג' 15/09/2020 0:31

adv10
·
מה נסגר בסוף ? נשמח שתעדכן אותנו מה בסוף קרה ?
אני לא יודע איך אנשים פה בפורום שחושבים שנותן השירות של סוני חברת “ברימאג “ הוא נוותן שירות טוב …
מחבריי ומשפחתי שרכשו מוצרים שנותן השירות הוא “ ברימאג “ חוו חוויה מזעזעת בדיוק כמו שחווית עם “אלקטרוניקס פרו” .
מציע לך לאור מה שחווית עם אלקטרוניקס פרו לא להתקרב ל ברימאג אלא אם אתה רוצה שמה שחווית יקרה שוב !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #69  נשלח: ג' 15/09/2020 0:43

eldan
מה אתה מציע לי לקנות ? אני חושש מאולד בגלל הצריבות...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #70  נשלח: ד' 16/09/2020 9:10

בוקר טוב לכלום...רציתי לעדכן את חברי הפורום שהיו ותמיד מאד נחמדים ,קשובים ומסייעים בעיצות טובות ומועילות.

אתמול הגיעו "שני ג'וקרים" מטעם אלקטרוניקס פרו -בחור צעיר מתלמד ובחור יותר מבוגר שהאחרון הציג עצמו כקבלן משנה של אלקטרוניקס ולפני שנכנסו אלי עם קרטון של טלויזיה אחרת-העמדתי להם תנאי שעיכב הכל בכ-20 דקות.אמרתי להם שאם הם לא מראים לי על המסך כמה שעות עבדה הטלויזיה-הם יכולים ללכת עם הטלויזיה-הם היו בהלם והטכנאי המבוגר רץ לרכבו לעשות שיחה ארוכה בקשר לדרישתי.לאחר כ-20 דקות עלה שוב לביתי ואמר לי שהטלויזיה חדשה ושאני אראה איך היא עטופה והשלט חדש באריזה,אך לא באמת ידע לתת הסבר הגיוני מדוע היא בקופסה אחרת.אמרתי לו שאני עומד על התנאי שלי והוא שוב ירד לעשות שיחה ובסוך חזר ואמר שיש אישור והפלא ופלא "0" שעות שידור -אז לפחות פה היה קצת טעם חיובי למרות שרציתי Q70R ולא Q60R !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #71  נשלח: ד' 16/09/2020 9:19

להערכתי, מספיק להחליף את הכרטיס הראשי בחדש כדי להציג 0 שעות.
המסך עצמו אולי היה תלוי בחנות והקרין במשך חודשים 24 שעות ביממה עם כל הפרמטרים על 100% !

לא רוצה לבאס אותך כמובן, אבל "0" לא באמת אומר משהו...ובמיוחד כשהמכשיר הובא אליך בקופסה לא מקורית...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dudis
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005
הבעות תודה: 107
מספר הודעות: 1283

 #72  נשלח: ד' 16/09/2020 9:45

הייתה מדבקת הגנה על המסך ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #73  נשלח: ד' 16/09/2020 10:15

Arie10

וואו,אני נאיבי-לא חשבתי בכלל על כאלה לכלוכים -זו רמה גבוהה של נוכלות !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adv10 (ארז וינשטיין)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 10, 2012
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 108

 #74  נשלח: ד' 16/09/2020 10:17

dudis
עכשיו שאתה אומר לי-כלל לא שמתי לב ,אבל לא היתה וזה רק מחזק את הסברה של קודמי !

בכל מקרה -אני עם סמסונג סיימתי הרומן לנצח מבחינת רכישת מוצרים חדשים !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 904

 #75  נשלח: ד' 16/09/2020 11:56

עצם העובדה שהמסך הגיע לא בקופסתו המקורית- זה כבר מתכון לשקשוקה.
מצד שני, יתכן שזה מסך שהוחזר ע"י לקוח שלא צפה בו זמן רב...והרי הסכמת לקבל מסך לא חדש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht