תהייה לגבי אחריות בינלאומית של ניידים

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

Huber כתב:[left]If a product is not sold in the traveling country, you will not get the support in that country. [/left]
זה אומר שאם הדגם לא נמכר במדינה בה את הנמצא, אין אחריות, אבל למיטב ידיעתי הדגם הזה כן נמכר.
בכל מקרה אפשר פשוט להתקשר לתמיכה שלהם ולשאול - יש להם שירות מעולה.
...
קראת גם את ה- Attention שרשום לאחר המשפט שציטטת?
Attention: Please note customers with Alienware, Inspiron, G-Series and XPS systems, including peripherals and monitors shipping from March 13, 2017, with Basic Warranty, will no longer have International Warranty Service when traveling or relocating outside the original country of purchase.
...
כמו כן, אפשר לקרוא גם את סעיף 16 בחוזה השירות של DELL:
https://i.dell.com/sites/csdocuments/Le ... ion-HE.pdf
16 .הגבלות גאוגרפיות. אם נדרש שירות למערכות שאינן בתחומי אזור כיסוי השירות (כמו למשל בעת נסיעה, או אם המערכת הועברה למדינה אחרת), כי אז Dell עשויה להציע לך אפשרויות שירות אחרות בתשלום נוסף.
...
כלומר - אין אחריות בינלאומית, אם לא רכשת כזו.

מהכתוב נראה, שעבור דגם מחשב שלא נמכר במדינת היעד, אין טעם לקנות אחריות מורחבת, כי לא בטוח שתוכל לממש אותה בעת הצורך.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

Amir64 - אני יכול להגיד לך בוודאות שעל הדגמים שאני רוכש בחברה יש אחריות בנלאומית מלאה.

מי שרוצה לדעת שפשוט יתקשר למספר הזה, יתן את הדגם ויקבל תשובה קונקרטית ווזהו:

1-809-444-693

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

כחברה אתה רוכש מאמאזון?
יש הסכמי אחריות שונים לחברה ווללקוח פרטי.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

Amir64 - דל לא שואלים אותם היכן רכשת. מעניין אותם רק הדגם וזמן הרכישה.

לגבי חברה ולקוח פרטי - יתכן אבל אני יודע בוודאות ומכיר אדם פרטי שקנה נייד של דל וקיבל אחריות בארץ. שוב, אני חוזר, אם זה כ"כ מעניין אותך, תתקשר למספר שנתתי ותבדוק מולם ותדע. פשוט.

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

Huber כתב:Amir64 - דל לא שואלים אותם היכן רכשת. מעניין אותם רק הדגם וזמן הרכישה.

לגבי חברה ולקוח פרטי - יתכן אבל אני יודע בוודאות ומכיר אדם פרטי שקנה נייד של דל וקיבל אחריות בארץ. שוב, אני חוזר, אם זה כ"כ מעניין אותך, תתקשר למספר שנתתי ותבדוק מולם ותדע. פשוט.
...
מחזק את HUBER, כל מה שמעניין את DELL זה ה Service TAG אם הוא תחת אחריות תקבל שירות.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

kaplaey2 כתב:
...
...
מחזק את HUBER, כל מה שמעניין את DELL זה ה Service TAG אם הוא תחת אחריות תקבל שירות.
...
אם המחשב תחת אחריות ובאותו איזור גיאוגרפי שבו המחשב נרכש.
קראת מה שדל בעצמם אומרים?

אם אתה רוכש בחו"ל, מחשב עם limited warranty, שזו האחריות הנפוצה, לא תקבל שירות במדינה אחרת מהמדינה שבה הוא נרכש, אלא אם הדגם המסויים מגיע מראש עם אחריות בינלאומית מורחבת, או שרכשת כזו בנפרד.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

Amir64 - קשה אתה הא? אז עשיתי בשבילך את השירות, התקשרתי לשירות של דל, נתתי את הדגם הספציפי הזה וציינתי שנרכש מאמזון, ונחש מה? יש אחריות בארץ על כל דגם נייד של דל שנרכש בארה"ב (שאלתי ספציפית לגבי זה בגלל אמזון - אני מניח שזה לא רק) ללא שום סייגים. הדבר היחיד שצריך לעשות זה להיכנס לאתר שלהם ולהירשם - הנציג אפילו ידריך אותך איך לעשות את זה אם צריך. מה שכן האחריות היא במעבדה שלהם (השירות ניתן ע"י יעל פתרונות תוכנה, אנחנו עובדים איתם הרבה ויש להם יופי של שירות) ולא בבית הלקוח NBD כמו שיש אצלנו - שזה ההבדל בין לקוח עיסקי לרגיל (יהיה את זה אם תרכוש אחריות מורחבת PRO SUPPPORT אבל לטעמי ללקוח פרטי מיותר).

נתתי לך דרך לקבל תשובה, החלטת להמשיך להתפלסף ולדון באוויר - אז הנה עובדה קונקרטית לסיים את הדיון. לא מאמין לי? מוזמן להתקשר ולשאול בעצמך.


maoravni - אם אחריות בארץ זה השיקול שלך, רכוש מחשב של דל - נתתי לך קישור לדיל ממש טוב.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

@Huber
אתה ראית שאמרתי איפה שהוא שהדגם המסויים הזה שקישרת אליו לא כולל אחריות בינלאומית?
אבל זה לא נכון לכל הדגמים של דל.
אולי אמאזון שולחים לישראל רק דגמים שכוללים אחריות בינלאומית?

אתה לא עושה בשבילי שום שירות, כי אני לא מחפש לקנות מחשב.

אני רק מזהיר אנשים לוודא שהמחשב המסויים שנקנה ממקור מסויים בחו"ל, מכוסה באחריות בינלאומית, ויקבל שירות בישראל.
כי לפי מה שכתוב בהסכם השירות של דל (השינוי שנעשה ב- 2017), לא כל המחשבים מכוסים.

יותר כדאי לוודא אישית לגבי המחשב המסויים, מאשר להיות מופתע אחר-כך.

אני כמובן אשמח שכל מחשב (או כל מוצר אחר, של כל חברה) יקבל אחריות יצרן בישראל, למרות שנקנה בחו"ל, כי היבואן בישראל הוא נציגו הרשמי של אותו יבואן.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70328
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

Amir64 - ושוב מטחנת מילים, כנראה חייב להגיד את המילה האחרונה - רק חבל שהיא טועה מטעה. אז רק לציין שזה בדיוק מה שאמרתי, להתקשר לשירות של דל ולברר ספציפית לגבי הדגם שקונים (ואפילו סיקתי מקרו לבדיקה, ויתרה מזו הלכתי ובדקתי עבורו בעצמי) - אבל בדיעבד גיליתי להפתעתי שזה כן תקף לכל הדגמים בדל לפחות שזה הנייד שאני דיברתי עליו, בניגוד למה שאתה שב ומציין משום מה. אז תרשה לי להאמין למילה של השירות הרישמי של דל ולא של מה שאתה או אמזון רושמים. ממליץ לכל מי שחושש לעשות בדיוק אותו הדבר במידה והבדיקה שלי לא מניחה את דעתם (סיפקתי מספר מדויק לביצוע הבירור, ואתה ממשיך לספר לי על אמזון, מה רשום שם או פה ושאר ירקות).

אז השירות הוא לא בשבילך, הוא בשביל פותח הת'רד וכל מי שקורא את התגובות שלך ויכול לקבל מהתגובות שלך רושם לא נכון.

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

Amir64 כתב:
...
...
אם המחשב תחת אחריות ובאותו איזור גיאוגרפי שבו המחשב נרכש.
קראת מה שדל בעצמם אומרים?

אם אתה רוכש בחו"ל, מחשב עם limited warranty, שזו האחריות הנפוצה, לא תקבל שירות במדינה אחרת מהמדינה שבה הוא נרכש, אלא אם הדגם המסויים מגיע מראש עם אחריות בינלאומית מורחבת, או שרכשת כזו בנפרד.
...
חבר אני עובד ב DELL :) תחסוך אנרגיה,
כל עוד הדגם שלך נמכר גם בישראל וכל עוד
ה TAG שלך זכאי לשירות אתה תקבל אותו לא מעניין אותם איפה אתה.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”