מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


תהייה לגבי אחריות בינלאומית של ניידים


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > HTPC ומחשוב > רשתות, IT ומחשוב
מחבר הודעה
Amir64 (אמיר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1171
מספר הודעות: 7670

 #16  נשלח: ד' 16/09/2020 20:30

Huber כתב:
If a product is not sold in the traveling country, you will not get the support in that country.

זה אומר שאם הדגם לא נמכר במדינה בה את הנמצא, אין אחריות, אבל למיטב ידיעתי הדגם הזה כן נמכר.
בכל מקרה אפשר פשוט להתקשר לתמיכה שלהם ולשאול - יש להם שירות מעולה.

קראת גם את ה- Attention שרשום לאחר המשפט שציטטת?

ציטוט:
Attention: Please note customers with Alienware, Inspiron, G-Series and XPS systems, including peripherals and monitors shipping from March 13, 2017, with Basic Warranty, will no longer have International Warranty Service when traveling or relocating outside the original country of purchase.

כמו כן, אפשר לקרוא גם את סעיף 16 בחוזה השירות של DELL:
https://i.dell.com/sites/csdocuments/Legal_service...

ציטוט:
16 .הגבלות גאוגרפיות. אם נדרש שירות למערכות שאינן בתחומי אזור כיסוי השירות (כמו למשל בעת נסיעה, או אם המערכת הועברה למדינה אחרת), כי אז Dell עשויה להציע לך אפשרויות שירות אחרות בתשלום נוסף.

כלומר - אין אחריות בינלאומית, אם לא רכשת כזו.

מהכתוב נראה, שעבור דגם מחשב שלא נמכר במדינת היעד, אין טעם לקנות אחריות מורחבת, כי לא בטוח שתוכל לממש אותה בעת הצורך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2918
מספר הודעות: 48669

 #17  נשלח: ה' 17/09/2020 13:30

Amir64 - אני יכול להגיד לך בוודאות שעל הדגמים שאני רוכש בחברה יש אחריות בנלאומית מלאה.

מי שרוצה לדעת שפשוט יתקשר למספר הזה, יתן את הדגם ויקבל תשובה קונקרטית ווזהו:

1-809-444-693

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1171
מספר הודעות: 7670

 #18  נשלח: ה' 17/09/2020 14:15

כחברה אתה רוכש מאמאזון?
יש הסכמי אחריות שונים לחברה ווללקוח פרטי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2918
מספר הודעות: 48669

 #19  נשלח: ה' 17/09/2020 14:30

Amir64 - דל לא שואלים אותם היכן רכשת. מעניין אותם רק הדגם וזמן הרכישה.

לגבי חברה ולקוח פרטי - יתכן אבל אני יודע בוודאות ומכיר אדם פרטי שקנה נייד של דל וקיבל אחריות בארץ. שוב, אני חוזר, אם זה כ"כ מעניין אותך, תתקשר למספר שנתתי ותבדוק מולם ותדע. פשוט.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 1913

 #20  נשלח: ה' 17/09/2020 14:33

Huber כתב:
Amir64 - דל לא שואלים אותם היכן רכשת. מעניין אותם רק הדגם וזמן הרכישה.

לגבי חברה ולקוח פרטי - יתכן אבל אני יודע בוודאות ומכיר אדם פרטי שקנה נייד של דל וקיבל אחריות בארץ. שוב, אני חוזר, אם זה כ"כ מעניין אותך, תתקשר למספר שנתתי ותבדוק מולם ותדע. פשוט.


מחזק את HUBER, כל מה שמעניין את DELL זה ה Service TAG אם הוא תחת אחריות תקבל שירות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1171
מספר הודעות: 7670

 #21  נשלח: ה' 17/09/2020 14:42

kaplaey2 כתב:

ציטוט:
...


מחזק את HUBER, כל מה שמעניין את DELL זה ה Service TAG אם הוא תחת אחריות תקבל שירות.

אם המחשב תחת אחריות ובאותו איזור גיאוגרפי שבו המחשב נרכש.
קראת מה שדל בעצמם אומרים?

אם אתה רוכש בחו"ל, מחשב עם limited warranty, שזו האחריות הנפוצה, לא תקבל שירות במדינה אחרת מהמדינה שבה הוא נרכש, אלא אם הדגם המסויים מגיע מראש עם אחריות בינלאומית מורחבת, או שרכשת כזו בנפרד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2918
מספר הודעות: 48669

 #22  נשלח: ה' 17/09/2020 14:57

Amir64 - קשה אתה הא? אז עשיתי בשבילך את השירות, התקשרתי לשירות של דל, נתתי את הדגם הספציפי הזה וציינתי שנרכש מאמזון, ונחש מה? יש אחריות בארץ על כל דגם נייד של דל שנרכש בארה"ב (שאלתי ספציפית לגבי זה בגלל אמזון - אני מניח שזה לא רק) ללא שום סייגים. הדבר היחיד שצריך לעשות זה להיכנס לאתר שלהם ולהירשם - הנציג אפילו ידריך אותך איך לעשות את זה אם צריך. מה שכן האחריות היא במעבדה שלהם (השירות ניתן ע"י יעל פתרונות תוכנה, אנחנו עובדים איתם הרבה ויש להם יופי של שירות) ולא בבית הלקוח NBD כמו שיש אצלנו - שזה ההבדל בין לקוח עיסקי לרגיל (יהיה את זה אם תרכוש אחריות מורחבת PRO SUPPPORT אבל לטעמי ללקוח פרטי מיותר).

נתתי לך דרך לקבל תשובה, החלטת להמשיך להתפלסף ולדון באוויר - אז הנה עובדה קונקרטית לסיים את הדיון. לא מאמין לי? מוזמן להתקשר ולשאול בעצמך.


maoravni - אם אחריות בארץ זה השיקול שלך, רכוש מחשב של דל - נתתי לך קישור לדיל ממש טוב.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1171
מספר הודעות: 7670

 #23  נשלח: ה' 17/09/2020 15:47

Huber
אתה ראית שאמרתי איפה שהוא שהדגם המסויים הזה שקישרת אליו לא כולל אחריות בינלאומית?
אבל זה לא נכון לכל הדגמים של דל.
אולי אמאזון שולחים לישראל רק דגמים שכוללים אחריות בינלאומית?

אתה לא עושה בשבילי שום שירות, כי אני לא מחפש לקנות מחשב.

אני רק מזהיר אנשים לוודא שהמחשב המסויים שנקנה ממקור מסויים בחו"ל, מכוסה באחריות בינלאומית, ויקבל שירות בישראל.
כי לפי מה שכתוב בהסכם השירות של דל (השינוי שנעשה ב- 2017), לא כל המחשבים מכוסים.

יותר כדאי לוודא אישית לגבי המחשב המסויים, מאשר להיות מופתע אחר-כך.

אני כמובן אשמח שכל מחשב (או כל מוצר אחר, של כל חברה) יקבל אחריות יצרן בישראל, למרות שנקנה בחו"ל, כי היבואן בישראל הוא נציגו הרשמי של אותו יבואן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2918
מספר הודעות: 48669

 #24  נשלח: ה' 17/09/2020 15:54

Amir64 - ושוב מטחנת מילים, כנראה חייב להגיד את המילה האחרונה - רק חבל שהיא טועה מטעה. אז רק לציין שזה בדיוק מה שאמרתי, להתקשר לשירות של דל ולברר ספציפית לגבי הדגם שקונים (ואפילו סיקתי מקרו לבדיקה, ויתרה מזו הלכתי ובדקתי עבורו בעצמי) - אבל בדיעבד גיליתי להפתעתי שזה כן תקף לכל הדגמים בדל לפחות שזה הנייד שאני דיברתי עליו, בניגוד למה שאתה שב ומציין משום מה. אז תרשה לי להאמין למילה של השירות הרישמי של דל ולא של מה שאתה או אמזון רושמים. ממליץ לכל מי שחושש לעשות בדיוק אותו הדבר במידה והבדיקה שלי לא מניחה את דעתם (סיפקתי מספר מדויק לביצוע הבירור, ואתה ממשיך לספר לי על אמזון, מה רשום שם או פה ושאר ירקות).

אז השירות הוא לא בשבילך, הוא בשביל פותח הת'רד וכל מי שקורא את התגובות שלך ויכול לקבל מהתגובות שלך רושם לא נכון.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
(1) הבעות תודה: dudy3
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 1913

 #25  נשלח: ה' 17/09/2020 16:02

Amir64 כתב:

ציטוט:
...


אם המחשב תחת אחריות ובאותו איזור גיאוגרפי שבו המחשב נרכש.
קראת מה שדל בעצמם אומרים?

אם אתה רוכש בחו"ל, מחשב עם limited warranty, שזו האחריות הנפוצה, לא תקבל שירות במדינה אחרת מהמדינה שבה הוא נרכש, אלא אם הדגם המסויים מגיע מראש עם אחריות בינלאומית מורחבת, או שרכשת כזו בנפרד.


חבר אני עובד ב DELL תחסוך אנרגיה,
כל עוד הדגם שלך נמכר גם בישראל וכל עוד
ה TAG שלך זכאי לשירות אתה תקבל אותו לא מעניין אותם איפה אתה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רשתות, IT ומחשוב עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht