באנדל 10 מגה NGN ו-014 - 99 לחודש עם התחייבות לשנה.
דיל לחברות למרות שאני מאמין כי גם לקוחות פרטיים יוכלו לקבל את המחיר הזה.
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
- Trip (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 952
- הצטרף: פברואר 2008
- מיקום: ארה"ב
- נתן תודות: 27 פעמים
- קיבל תודות: 91 פעמים
בזק מציעים בעקרון 49 ש"ח על 2.5 מגה. קח בחשבון שאנשים לרוב משיגים באותו מחיר 5 מגה, לכן המחיר הריאלי ל-2.5 נמוך יותר. לא חושב באמת שתשיג הרבה יותר נמוך מ-39.nokobik כתב:אתה מדבר על ספק או תשתית?Elad8 כתב:ל-12 מגה זה מחיר טוב. ל-2.5 קצת יקר....
כי HOT טוענים שלא קיים מחיר זול יותר מ-39 ש"ח עבור 2.5 מגה....
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
הרגע סיימתי שיחה עם שימור לקוחות אכן קיים מחיר קבוע של 69 שקל ל10 מגה בהתחייבות לשנה.b007 כתב:10 מגה NGN בזק - 69.firebird כתב:מה המחיר הכי טוב שהגעתם אליו לאחרונה עבור תשתית בזק ל10 מגה?...
בהצלחה.....
עם קנס יציאה של 600 שקל.
צריך לעבור את הקו הראשון להגיע לשימור (סליחה... קשרי לקוחות)ושם להתעקש שקיים מחיר כזה.
שימו לב זה מחיר חודשי קבוע ולא 3 חודשים חינם ואחר כך תשלום גבוה כלשהוא שמביא לממוצע חודשי של 69 שקל
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
הטעות שלך היא שאתה מתווכח.
אני למדתי שעם כל שירותי הלקוחות האלו אני מדבר בצורה יפה ונעימה גם אם המתנתי 20 דקות למענה אנושי ואני מעוצבן על זה.
לא פעם קיבלתי מחמאות מנציגי השירות שכיף להם לדבר איתי אחרי שכל המשמרת מקללים אותם וצועקים עליהם.
לפי מה שאתה רושם הגעת לנציג בקו הראשון של השירות ( הוא לא יכול לתת לך מחירים טובים בהגדרה) באותו רגע שהוא נותן לך מחיר כזה תסביר לו שהמחיר הזה גבוה לך מידי ושאל אותו מה הפרוצדורה שצריך לעשות על מנת להפסיק את השירות.
הוא יעביר אותך לנציג בכיר ( נציג קשרי/שימור לקוחות) ושם כבר תוכל לקבל מחירים ריאליים.
אני למדתי שעם כל שירותי הלקוחות האלו אני מדבר בצורה יפה ונעימה גם אם המתנתי 20 דקות למענה אנושי ואני מעוצבן על זה.
לא פעם קיבלתי מחמאות מנציגי השירות שכיף להם לדבר איתי אחרי שכל המשמרת מקללים אותם וצועקים עליהם.
לפי מה שאתה רושם הגעת לנציג בקו הראשון של השירות ( הוא לא יכול לתת לך מחירים טובים בהגדרה) באותו רגע שהוא נותן לך מחיר כזה תסביר לו שהמחיר הזה גבוה לך מידי ושאל אותו מה הפרוצדורה שצריך לעשות על מנת להפסיק את השירות.
הוא יעביר אותך לנציג בכיר ( נציג קשרי/שימור לקוחות) ושם כבר תוכל לקבל מחירים ריאליים.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
- BigDragoon
- חבר ותיק
- הודעות: 2166
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 25 פעמים
+1firebird כתב:הטעות שלך היא שאתה מתווכח.
אני למדתי שעם כל שירותי הלקוחות האלו אני מדבר בצורה יפה ונעימה גם אם המתנתי 20 דקות למענה אנושי ואני מעוצבן על זה.
לא פעם קיבלתי מחמאות מנציגי השירות שכיף להם לדבר איתי אחרי שכל המשמרת מקללים אותם וצועקים עליהם.
לפי מה שאתה רושם הגעת לנציג בקו הראשון של השירות ( הוא לא יכול לתת לך מחירים טובים בהגדרה) באותו רגע שהוא נותן לך מחיר כזה תסביר לו שהמחיר הזה גבוה לך מידי ושאל אותו מה הפרוצדורה שצריך לעשות על מנת להפסיק את השירות.
הוא יעביר אותך לנציג בכיר ( נציג קשרי/שימור לקוחות) ושם כבר תוכל לקבל מחירים ריאליים....