מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??


עמוד 305 מתוך 386
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  304  |  305  |  306  | ... |  384  |  385  |  386  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט
מחבר הודעה
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 414
מספר הודעות: 4036

 #4561  נשלח: ג' 17/03/2015 14:59

ברור שמישהו יטפל גם בבעיות פיזיות. אני לא חושב שהקו המת ישאר כך, ויגידו לך "אנחנו לא מבינים בנושא, אין מה לעשות. תודה שאתה משלם לנו כל חודש". אני די בטוח שבזק או משקרים, או מדקדקים בניסוח כדי להפחיד. ואם לא, 018 ישלחו מישהו.

ייתכן שזה לא מסמך מעודכן או לא מה שברשיון הסופי, אבל במסמך הזה מ-8/2014 כתוב בעמוד 16:
ציטוט:
תיקון תקלות בחצר לקוח מארון תקשורת מבני עד לשקע ראשון באתר הלקוח באחריות ספק השירות (באפשרות ספק השרות לבצע את התיקונים ע"י קבלן חיצוני או תמורת תשלום ע"י בעל התשתית).


כאן, מ-11/2014, עמוד 20, המלצת מחיר (לספק) לביקור טכנאי של 158 ש"ח לא כולל מע"מ.

מסמך מ-1/2015, בעמוד 17:
ציטוט:
...נדרש בעל התשתית להעמיד לספק השירות את הממשקים הבאים: ... להזמין לבטל בקשות שונות של לקוחות קצה ( כדוגמת: ... הזמנת טכנאי ...).


אני לא יודע מה בזק עושים כרגע כשהם שולחים טכנאי, אבל אני די בטוח שהוט משתמשים לפעמים, או יותר, בקבלנים חיצוניים.


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך ד' 18/03/2015 14:33, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4562  נשלח: ד' 18/03/2015 11:38

mulder
·
לציטוט הכפול שטתה מביא מבזק ואקספון יש גם פרשנות אחרת:
במקרה של תקלה, אין לך מה לדבר עם בזק - כי אתה לא לקוח שלהם.
אבל (!!!) אקספון הם הלקוח של בזק, לכן את עבודת ההתקשרות מול בעל התשתית, תיעשה ע"י מי שלקוח של בזק. וזה לא אתה, אלא אקספון.
אתה מניח שזה יוריד מאיכות המוצר?
למה לא להניח שזה דווקא מעלה את איכות המוצר? נפטרת מלהתקשר לבעל התשתית במקרה של תקלה, שמפנה אותך לבדוק מול הספק, שמחזיר אותך אל התשתית...
בקונסטלציה של השוק הסיטונאי שני הגופים (תשתית וספק) יפתרו את סוגיות התקלות בינהן. זמן ההמתנה של הלקוח ייפול, בתפיסת איכות השירות, על שתיהן. רק בלי אפקט היו-יו.

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 281
מספר הודעות: 4654

 #4563  נשלח: ד' 18/03/2015 14:02

ufffnick

עדכון קצר: נציגה של אקספון אמרה לי שיש בבזק מוקד עצמאי לנושא הזה ושבזק לא אומרים את זה ללקוחות.

כן, יש יתרון גדול בלפתור בעיות טכניות מול גוף אחד, השאלה איך זה יעבוד במבחן המציאות.. כל אחד ושיקולו..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4564  נשלח: ד' 18/03/2015 14:11

mulder
·
תחשוב על זה מהצד של הגופים העסקיים -
הם מודעים לזהמשכל שינוי לרעה באיכות השירות בעיני הלקוח תפגע בהם. גם בבזק, ואולי בעיקר.
לכן יש אינטרס משותף לשני הגופים לפתור תקלה מהר יותר, מבלי לשחק את משחקי הטירטור.
ייתרון נוסף - השיח בינהם הוא שיח בין אנשי מקצוע, שזה דבר מאוד מקל מאשר השיח הנעשה מול לקוח ללא ידע בתחום.
תחשוב שמול הלקוח מתקשר איש שירות ללא ידע עמוק במיוחד, היום בשני הצדדים, כשרחוק מאחוריהם יושבים טכנאים. במצב החדש, הלקוח מדבר מול נותן שירות אחד, והשיח בין הגופים נעשה ברמת טכנאים/מהנדסים מהתחום.

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 171
מספר הודעות: 3371

 #4565  נשלח: ד' 18/03/2015 14:26
אכן זה המצב בארץ

ufffnick כתב:
@mulder
·
תחשוב על זה מהצד של הגופים העסקיים -
הם מודעים לזהמשכל שינוי לרעה באיכות השירות בעיני הלקוח תפגע בהם. גם בבזק, ואולי בעיקר.
לכן יש אינטרס משותף לשני הגופים לפתור תקלה מהר יותר, מבלי לשחק את משחקי הטירטור.
ייתרון נוסף - השיח בינהם הוא שיח בין אנשי מקצוע, שזה דבר מאוד מקל מאשר השיח הנעשה מול לקוח ללא ידע בתחום.
תחשוב שמול הלקוח מתקשר איש שירות ללא ידע עמוק במיוחד, היום בשני הצדדים, כשרחוק מאחוריהם יושבים טכנאים. במצב החדש, הלקוח מדבר מול נותן שירות אחד, והשיח בין הגופים נעשה ברמת טכנאים/מהנדסים מהתחום.


לצערי גם שיש שיח בין שני אנשי מקצוע ,יש מגבלות של אחריות, שאף אחד מבין שני חברות לא לוקח אחריות עבור הצרכנים.
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4566  נשלח: ד' 18/03/2015 14:32

uh99
·
נכון, ותן לכוח השוק לקבוע זאת.
בסוף הפירמידה של עסק יושבים מי שקובעים מדיניות, שתפקידם להרוויח כסף. ליצור תחום אפור מבחינת אחריות בין שתי חברות זה דבר שיבטיח הפסד לשתי החברות.
אם אני רואה את זה, גם קובעי המדיניות בחברות רואים את זה.
לדעתי, זה יעודד אותם לעבוד יחד יותר מאשר להתנגח על גבולות אחריות (אולי בטווח הזמן המידי זה קצת יגמגם, אבל בטווח הארוך די בטוח).
אם אחת החברות היתה חברה ממשלתית (שאינה מחוייבת לריווחיות), הייתי מסכים מאוד עם החשש שלכם. אך מדובר בשתי חברות פרטיות עם מחוייבות הגדולה משמעותית על הדיון - איזה טכנאי יפתור איזו בעיה.

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 171
מספר הודעות: 3371

 #4567  נשלח: ד' 18/03/2015 14:43
אכן זה המצב בארץ

ראשית האמת שלא מדובר בחברה ממשלתית אלא עסקיות שכך שנים הנורמות אי מתן שירות נאות קיים בארץ בגלל שזה לא כלכלי להם ושנית כשכותבים על בזק ראו כמה שנים היא הצהרה על יכולת שלה עד היום אף מלקוחות הפרטים לא חובר לסיבים אופטימים ללא קשר לפירסה בכל הארץ
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alcd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 05, 2011
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2190

 #4568  נשלח: ד' 18/03/2015 16:12

איזה שירות גרוע מקבלים מבזק בינלאומי ברגע שמבקשים להתנתק - חבל - לא אחזור לשם בשום פנים ואופן. מה נסגר.....
_________________
https://goo.gl/enExGX על מי שמצטרף לAMAZON PRIME דרך הקישור שלי אני מקבל 5$
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Apr 29, 2010
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 623

 #4569  נשלח: ד' 18/03/2015 19:44

ufffnick כתב:
בסוף הפירמידה של עסק יושבים מי שקובעים מדיניות, שתפקידם להרוויח כסף. ליצור תחום אפור מבחינת אחריות בין שתי חברות זה דבר שיבטיח הפסד לשתי החברות.

ufffnick
זה היה נכון אילו היו חוסמים לבזק את האפשרות למכור תשתית ישירות לצרכנים, אבל לא עשו זאת.
אז מדוע שבזק לא תמשיך לתת שירות מצוין ללקוחות פרטיים, ושירות בינוני\רע ללקוחות השוק הסיטונאי?
סמוך על משרד התקשורת האנמי שלנו שבזק תסובב אותו על האצבע הקטנה והוא לא יצליח לעשות בקרה יעילה על כך.

ההתנגדות של בזק לשוק הסיטונאי רק מראה שהיא תרויח שם פחות. תרויח, אבל פחות.
כל לקוח שנשאר מחובר ישירות אליה במקום דרך השוק הסיטונאי מגדיל את הרווח שלה.
יש לקוחות (כמוני) שהזוועות שאנו שומעים על השירות של הוט מורידים את הוט כאופציה,
אז שירות גרוע של בזק אלי כלקוח בשוק הסיטונאי יחזיר אותי ישר לזרועותיה כלקוח ישיר, ולא יעביר אותי אל הוט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4570  נשלח: ד' 18/03/2015 20:07

Gico
·
לא יודע אם שמת לב, בזק לא מתנגדת לשוק הסיטונאי.
רוב משחקי הבג"צים והקשיים שהם מעמירים זה כדי להעלות את סף תשלום המינימום (ובהצלחה).
בזק מרוויחה גדוללה מהמהלך, כי נוצר לה שומן שאפשר לקצץ - מרכסי שירות לקוחות. תחשוב שמובטחת להם הכנסה קבועה בתקינה, ומכאן נשאר להם להתייעל בהתאם למספר הלקוחות - מה שאומר שעדיין יוכלו להגדיל את הרווח על אף שעל פניו תהיה ירידה בגבייה.
וכמו שציינתי קודם - שיח בין אנשי מקצוע יכול לייעל משמעותית פתרון תקלות, כך שגם כאן, לבזק ולספקית יש פוטנציטל לשפר שירות משמעותית, תוך הקטנת ההוצאות על מערך השרות.

אם כל זה יתממש, זו שאלה של רצון ויישום (וזמן), לדעתי המבנה שנוצר בשוק הסיטונאי מאפשר זאת ואף דוחף לשם.
הבעיה האמיתית היא שהמהלך יגיע לנקודת שיווי משקל של שירות ועלות מאוד מהר, כי המרחק בהוזלה קטן מאוד וקרוב למחיר מינימום שבתקינה.

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gico
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Apr 29, 2010
הבעות תודה: 43
מספר הודעות: 623

 #4571  נשלח: ד' 18/03/2015 20:36

ufffnick

כל הקשיים שבזק מערימה (עיכובים במעבר, הפחדת לקוחות, אמת חלקית, פרסום מאוחר מאוד של דרישה לממשק אוטומטי למעבר לקוחות, נושא הנתבים, השיחה עם הלקוח מיד אחרי שעבר לשוק הסיטונאי בנסיון להחזירו) לא עוזרים לה בנושא התעריף, ובטח לא תומכים בטענתך שבזק בעד השוק הסיטונאי.
בזק היחידים שיודעים את העלויות האמיתיות שלה עם\בלי שוק סיטונאי, ומהתנהגותם זו יש רק מסקנה הגיונית אחת: בזק לא רוצה את השוק הסיטונאי.
כן, בעתיד התיעלות, העלאת תעריף ובלה בלה, אבל תפתח את העיניים ותראה איך בזק נוהגת כעת: לו באמת הייתה מרויחה מהשוק הסיטונאי, האם הייתה מנסה להכשילו כך, אחרי שנקבעו התעריפים בו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alcd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 05, 2011
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2190

 #4572  נשלח: ה' 19/03/2015 0:21



_________________
https://goo.gl/enExGX על מי שמצטרף לAMAZON PRIME דרך הקישור שלי אני מקבל 5$
(2) הבעות תודה: Itay_Pollak , GalZilberman
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4573  נשלח: ה' 19/03/2015 1:02

Gico
·
לא נתקלתי במה שאתה מתאר מלבד מקרים בודדים ודיווחים של כתבים מתלהמים. מהניסיון שלי במעבר היה ממש חלק, מהיר, אדיב ובלי סיבוכיות. וכן, עזבתי את בזק.
כך שמי שצריך לפתוח את העיניים הם אלה שנבהלים מכמה שמועות של כתבי חצר עם אינטרס מפוקפק.

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 171
מספר הודעות: 3371

 #4574  נשלח: ה' 19/03/2015 1:44
הכי טוב בבית עם...?

ufffnick כתב:
@Gico
·
לא נתקלתי במה שאתה מתאר מלבד מקרים בודדים ודיווחים של כתבים מתלהמים. מהניסיון שלי במעבר היה ממש חלק, מהיר, אדיב ובלי סיבוכיות. וכן, עזבתי את בזק.
כך שמי שצריך לפתוח את העיניים הם אלה שנבהלים מכמה שמועות של כתבי חצר עם אינטרס מפוקפק.


תגובת Bezeq בזק בפייסבוק ללקוח שעזב אותם
"צר לי לקרוא לי לקרוא שהפסקת להיות לקוח מרוצה לאחר השדרוג למהירות top100.
מהירות האינטרנט מושפעת ממגבלות טכנולוגיות שונות, אנו עושים את מירב המאמצים בשביל לספק לכל לקוח מהירות גלישה מקסימאלית."

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 364
מספר הודעות: 3993

 #4575  נשלח: ה' 19/03/2015 1:47

uh99
·
ו...?
זו ההפחדה?
מה רצית לומר?
שמישהו משירות לקוחות של בזק ענה ללקוח שעזב אותם מסיבותיו הוא?

_________________
"אי שפיות היא לחזור על אותה הפעולה וכל פעם לצפות לתוצאה אחרת." ~אלברט איינשטיין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  304  |  305  |  306  | ... |  384  |  385  |  386  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht