tobenary כתב:מי אמר לך ?
לי שלחו ולעוד שלושה חברים והם לא שילמו מכס!
יש פעמים ויש פעמים.
לא אמרתי שהוא לא ישלם מכס אבל בדרך כלל לוג'יטק רושמת שעלות המשלוח+מוצר הוא 50 דולר
...
הכוונה שלי היתה ברורה, והכותב הבין. יש סיכוי שהוא ישלם מכס והוא צריך לקחת את זה בחשבון.
לוג'יטק יכולים לרשום שזה עולה גם 1 סנט. במידה והחבילה עולה בגורל, המכס יבדוק את מהימנות המחיר הזה.
טוב יש עדכון ואפילו אופטימי...
שיחת טלפון חינמית אחת דרך סקייפ ושלט חדש בדרך אליי.
פשוט שירות מדהים וזה לא מפליא שאין כאלו דברים בארץ.
השלט הישן נשאר אצלי ורק משביתים את האפשרות לעדכן את התוכנה שלו.
שוב תודה על העזרה - אעדכן כשאדע איך זה יסתיים.
nukh כתב:טוב יש עדכון ואפילו אופטימי...
שיחת טלפון חינמית אחת דרך סקייפ ושלט חדש בדרך אליי.
פשוט שירות מדהים וזה לא מפליא שאין כאלו דברים בארץ.
השלט הישן נשאר אצלי ורק משביתים את האפשרות לעדכן את התוכנה שלו.
שוב תודה על העזרה - אעדכן כשאדע איך זה יסתיים.
...
שאלה, התבקשת לציין תאריך קנייה? מה עוד שאלו?
לפני מספר ימים ההרמוני ONE שלי נדם ללא הודעה מוקדמת, לא נפל לא קיבל מכה, ככה פתאום מת
נראה לי שכבר עברה יותר משנה מאז הקנייה בארה"ב...
סיפור ההשבתה מרחוק אמיתי?
לא התבקשתי לציין תאריך קניה אבל כן את מספר הזהות הרשום בגב השלט (תחת מכסה הסוללה).
רק שאלו מה בדיוק הבעיה.
לגבי השבתה מרחוק טרם בדקתי, אם כי אמרו לי במפורש שתהיה השבתה אבל משמעותה רק שאי אפשר להוריד עדכונים של לוג'יטק לשלט.
nukh כתב:טוב יש עדכון ואפילו אופטימי...
שיחת טלפון חינמית אחת דרך סקייפ ושלט חדש בדרך אליי.
פשוט שירות מדהים וזה לא מפליא שאין כאלו דברים בארץ.
השלט הישן נשאר אצלי ורק משביתים את האפשרות לעדכן את התוכנה שלו.
שוב תודה על העזרה - אעדכן כשאדע איך זה יסתיים.
...
שאלה, התבקשת לציין תאריך קנייה? מה עוד שאלו?
לפני מספר ימים ההרמוני ONE שלי נדם ללא הודעה מוקדמת, לא נפל לא קיבל מכה, ככה פתאום מת
נראה לי שכבר עברה יותר משנה מאז הקנייה בארה"ב...
סיפור ההשבתה מרחוק אמיתי?
...
אני כמעט בטוח שהאחריות היא בינלאומית לשנתיים
תבדוק את העניין
אז ככה, השלט חזר לחיים אחרי הוצאה והכנסה פשוטה של הסוללה הנטענת.
שלחתי מייל בכל מקרה ללוג'יטק עם תאור המקרה, וראו איזה פלא, ללא שאלות מיותרות...
שלט חדש נשלח אליי עם UPS עד הדלת (ללא תשלום מכס או מע"מ).
לוג'יטק אכן הודיעו שלא ניתן יהיה לעדכן את השלט הישן וכמו כן ביקשו שאשלח את הסוללה והמטען הישנים בחזרה אליהם.
חייבים להוריד את הכובע בפני החברה הזאת, לא נתקלתי עדיין בכזה שרות לקוחות!
מדהים!!!
שלט חדש נשלח אליי עם UPS עד הדלת (ללא תשלום מכס או מע"מ).
...
באמת?
נשלח משם בלי מכס??
אז סתם אני עושה עיקוף דרך ארה"ב כדי להימנע ממכס או שפשוט היה לך פוקס?
...
וכי איך אדע? יכול להיות פוקס ויכול להיות שלא, מכיוון שזה נשלח כהחלפה למוצר מקולקל הערכה שלי שלא היה מוצהר מחיר במשלוח ואולי פה קבור הכלב. בכל מקרה כל עוד האפשרות בידיך להביא עם מישהו מארה"ב לא נראה לי שיש לך התלבטות בכלל, לעולם לא הייתי סומך על קפריזות המכס בארץ.
בהצלחה
pup26 כתב:הם מתעסקים עם כל הוצאות המכס במקרים האלה, אתה מקבל שלט עד הבית ללא שום הוצאות נוספות.
יש להם את השירות הטוב ביותר שראיתי מימיי.
...
הם לא מתעסקים עם הוצאות המכס.
או שהמכס פה תופס את זה ועושה בעיות (ואז אתה צריך לשלם) או שלא.
לוג'יטק בוודאי לא משלמת מכסים של מדינות אחרות מחוץ לארה"ב.
יש לי בדיוק אותה בעיה! באותם כפתורים אפילו... כנראה שזה בעיה ידועה בשלט...
פניתי אליהם במייל והם אמרו לי להתקשר אליהם לתמיכה בUK.
נראה לי אני אתקשר למספר החינמי של הסקייפ יותר זול
הבעיה שבטח כולם כבר בחופשת קריסמס אז זה בעיה...
מקסימום נחכה ליום ראשון שני