משה,
אני חושב שברור לך למה אני חושב כך, רק אתה לא מסכים איתי
תעוד קולי מצמרר של תקלה בדוושת הגז ברכב של טויוטה בארה"ב
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
?!.... נקודה למחשבה
חברים יקרים...
אצלנו הכל בסדר (אני מנהל מכירות בטויוטה כבר 10 שנים...), אנחנו מבצעים את הוראות טויוטה העולמית ובודקים אלפי מכוניות. כל רכב נבדק משך פחות מחצי שעה, מקבל ארוחה זוגית כמתנת פינוק והולך לדרכו...
לא נתקלנו בדוושה אחת פגומה עד היום ( להזכירכם אחרי בדיקה של אלפי מכוניות) ולמרות זאת אנחנו מוסיפים חלק לדוושה שימנע תקלה אפשרית בעתיד. הסטטיסטיקה שהדוושה תיתפס היא אחד לחצי מיליון ובכל זאת טויוטה זימנה כ-8 מיליון מכוניות לבדיקה ותוספת החלק האמור. כל יצרן אחר לא היה נוהג כך ולו בגלל העלות המטורפת, כ-40 מיליארד דולר !!!
הכי תמוהה בכל הסיפור שיצרן הדוושות הבעיתיות (אחד מכמה ספקי דוושות של טויוטה ושל יצרנים אחרים),
מוכר אותה דוושה בדיוק גם להונדה, פז'ו, סיטרואן, פורד ועוד. איך אתם מסבירים את העליהום על טויוטה ואצל היצרנים האחרים אפילו לא קוראים לבדיקת הדוושה?!.... נקודה למחשבה.
דרך אגב, לנו יש השערה מדוע זה קרה/קורה. אם זה מעניין מישהו, אשמח לחלוק עמכם.
אצלנו הכל בסדר (אני מנהל מכירות בטויוטה כבר 10 שנים...), אנחנו מבצעים את הוראות טויוטה העולמית ובודקים אלפי מכוניות. כל רכב נבדק משך פחות מחצי שעה, מקבל ארוחה זוגית כמתנת פינוק והולך לדרכו...
לא נתקלנו בדוושה אחת פגומה עד היום ( להזכירכם אחרי בדיקה של אלפי מכוניות) ולמרות זאת אנחנו מוסיפים חלק לדוושה שימנע תקלה אפשרית בעתיד. הסטטיסטיקה שהדוושה תיתפס היא אחד לחצי מיליון ובכל זאת טויוטה זימנה כ-8 מיליון מכוניות לבדיקה ותוספת החלק האמור. כל יצרן אחר לא היה נוהג כך ולו בגלל העלות המטורפת, כ-40 מיליארד דולר !!!
הכי תמוהה בכל הסיפור שיצרן הדוושות הבעיתיות (אחד מכמה ספקי דוושות של טויוטה ושל יצרנים אחרים),
מוכר אותה דוושה בדיוק גם להונדה, פז'ו, סיטרואן, פורד ועוד. איך אתם מסבירים את העליהום על טויוטה ואצל היצרנים האחרים אפילו לא קוראים לבדיקת הדוושה?!.... נקודה למחשבה.
דרך אגב, לנו יש השערה מדוע זה קרה/קורה. אם זה מעניין מישהו, אשמח לחלוק עמכם.
איזה יופי. פוגשים פה אנשים מכל התחומים.
אשמח אם תחלוק איתנו את ההשערה שהזכרת.
אגב, על סמך מה בדיוק אתה טוען ש"כל יצרן אחר לא היה נוהג כך"? מה, אצל היצרנים האחרים מועסקים מנהלים עם היגיון שונה מאשר אלה שמועסקים בטויוטה?
ועכשיו למה שבעיקר מעניין אותנו בדיון מהיום, למרות שאני בספק אם תרצה לשתף אותנו במידע הזה.
מה קורה עם גרף המכירות שלכם מאז הסיפור הזה? האם הורדתם מחירים (לאו דווקא באופן ישיר) על דגמים חדשים? מה אתה שומע משוק המשומשות?
אשמח אם תחלוק איתנו את ההשערה שהזכרת.
אגב, על סמך מה בדיוק אתה טוען ש"כל יצרן אחר לא היה נוהג כך"? מה, אצל היצרנים האחרים מועסקים מנהלים עם היגיון שונה מאשר אלה שמועסקים בטויוטה?
ועכשיו למה שבעיקר מעניין אותנו בדיון מהיום, למרות שאני בספק אם תרצה לשתף אותנו במידע הזה.
מה קורה עם גרף המכירות שלכם מאז הסיפור הזה? האם הורדתם מחירים (לאו דווקא באופן ישיר) על דגמים חדשים? מה אתה שומע משוק המשומשות?
משה
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
דווקא עכשיו זה לא הזמן להוריד מחירים ולהכנס להיסטריה....
אפילו אם תיכננו מבצע מסויים לפני ה"פרשה", עכשיו נחשוב טוב טוב מאה פעמים אם לצאת במבצעים "רגילים" מכוון שעכשיו כל מבצע יתפרש כהורדת מחירים בגלל ה"פרשה"...
שוק המשומשות בהקפאה מסויימת אבל לא נפגע. אני מאמין שיופשר מהר מאוד ויחזור לשיגרה.
אנחנו דואגים קודם כל ללקוחותינו הוותיקים ונעשה הכל על מנת לא לפגוע במחירי המשומשות של טויוטה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3855318,00.html
לגבי ההיגיון של מנהלים אחרים אצל יצרנים אחרים....ראה את העליהום על טויוטה למרות שיצאו בהצהרה שיבדקו וידאגו וכד' לרבות עשרות פעולות מנע+ פיצוי בחשבון כולל של כ-40 מיליארד דולד...
אחרי זה מי ירצה לנהוג כך? כל יצרן שפוי (אחרי שראה כמה התקשורת לא מעודדת ולא מפרגנת להתנהלות כזו), יעדיף לנהוג בהסתרה ובכיסוי והעלמת כל זכר לתקלות ו/או תקלות אפשריות....לפחות עד יעבור זעם.
אפילו אם תיכננו מבצע מסויים לפני ה"פרשה", עכשיו נחשוב טוב טוב מאה פעמים אם לצאת במבצעים "רגילים" מכוון שעכשיו כל מבצע יתפרש כהורדת מחירים בגלל ה"פרשה"...
שוק המשומשות בהקפאה מסויימת אבל לא נפגע. אני מאמין שיופשר מהר מאוד ויחזור לשיגרה.
אנחנו דואגים קודם כל ללקוחותינו הוותיקים ונעשה הכל על מנת לא לפגוע במחירי המשומשות של טויוטה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3855318,00.html
לגבי ההיגיון של מנהלים אחרים אצל יצרנים אחרים....ראה את העליהום על טויוטה למרות שיצאו בהצהרה שיבדקו וידאגו וכד' לרבות עשרות פעולות מנע+ פיצוי בחשבון כולל של כ-40 מיליארד דולד...
אחרי זה מי ירצה לנהוג כך? כל יצרן שפוי (אחרי שראה כמה התקשורת לא מעודדת ולא מפרגנת להתנהלות כזו), יעדיף לנהוג בהסתרה ובכיסוי והעלמת כל זכר לתקלות ו/או תקלות אפשריות....לפחות עד יעבור זעם.
- osherov (פותח השרשור)
- גורו Android
- הודעות: 15029
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 201 פעמים
- קיבל תודות: 513 פעמים
לדעתי, עוד יעבור הרבה זמן עד אשר הציבור ישתכנע שהכל בסדר ברכבי טויוטה!
הנה מקרה נוסף שהגיע לכותרות ברחבי העולם, לארוע שהתרחש בקליפורניה והעלה שוב את בעיית דוושת הגז שנתקעת.
משה, לדעתי, לא יעזור כלום, המחיר של הרכבים שלהם ימשיך וימשיך לרדת!!
הנה מקרה נוסף שהגיע לכותרות ברחבי העולם, לארוע שהתרחש בקליפורניה והעלה שוב את בעיית דוושת הגז שנתקעת.
משה, לדעתי, לא יעזור כלום, המחיר של הרכבים שלהם ימשיך וימשיך לרדת!!
משטרת קליפורניה סייעה להאט מכונית מדגם טויוטה פריוס שהאצה לאחר שדוושת הגז נתקעה
קצין במשטרת התנועה בקליפורניה סייע להאט מכונית מדגם טויוטה פריוס, שהאצה למהירות של 94 מייל לשעה (151 קמ"ש) אתמול, לאחר שדוושת הגז של המכונית נתקעה בכביש מהיר במחוז סן דייגו, כך דיווחה המשטרה המקומית. נהג הפריוס, ג'יימס סיקס, התקשר ל-911 בצוהרי היום שעון קליפורניה, לאחר שהאץ את רכבו כדי לבצע עקיפה וגילה שהוא לא יכול עוד לשלוט ברכב.
"לחצתי על דוושת הגז כדי לבצע עקיפה, ואז הדוושה עשתה משהו משונה - היא זינקה ונתקעה", אמר סיקס בן ה-61 במסיבת עיתונאים. "ניסיתי לעצור את המכונית באמצעות הבלמים, אבל היא לא עצרה. היא לא עשתה כלום חוץ מלהמשיך להאיץ", הסביר. סיקס הוסיף כי יכול היה להריח את הבלמים נשרפים מרוב החוזק בו הוא לחץ עליהם.
לאחר שצילצל למשטרה, ליווה אותו רכב משטרתי שהעניק לו הנחיות באמצעות רמקולים. המכוניות הנחו אותו לנסוע לכיוון כביש בו היתה עלייה, ללחוץ חזק על הבלמים ולהרים את בלם היד. לאחר שהמכונית האטה ל-80 קמ"ש, סייקס כיבה את המנוע ונתן למכונית להאט. מכונית המשטרה נסעה לפני מכוניתו של סייקס כדי להאט אותה עוד יותר ולהביא לעצירה בטוחה.
כשלים בדוושת הגז ובבלמים בדגמים שונים של רכבי טויוטה הביאו להחזרה למוסכים של למעלה מ-8.5 מיליון מכוניות ברחבי העולם - למעלה מ-6 מיליון מהן בארה"ב לבדה. טויוטה כינסה אתמול מספר מומחים למסיבת עיתונאים בה הכחישה את טענותיו של מרצה מאילינוי שבארה"ב, אשר טען כי בעיית ההאצה הפתאומית של חלק מדגמיה נובעת מכשלים אלקטרוניים....
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- osherov (פותח השרשור)
- גורו Android
- הודעות: 15029
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 201 פעמים
- קיבל תודות: 513 פעמים
שמעתי על זה גם, אבל טויוטה פסלו את הטענה הזאת על הסף! לזכותם יאמר שהם לא הסתירו שום דבר מהציבור ולכן אני מאמין להם:oferlaor כתב:הטענה ששמעתי שאין שום בעיה בכלל עם הדוושה, ושהבעיה היא במחשב שמזהה בטעות מצב KICK DOWN.
אם כן, זה באג התוכנה הכי מסוכן שאנחנו מכירים.
ככל שהחיים שלנו יותר תלויים בתוכנה, כך סביר להניח שנתקל במצבים כאלה יותר ויותר....
טויוטה כינסה אתמול מספר מומחים למסיבת עיתונאים בה הכחישה את טענותיו של מרצה מאילינוי שבארה"ב, אשר טען כי בעיית ההאצה הפתאומית של חלק מדגמיה נובעת מכשלים אלקטרוניים.
טויוטה ציינה בכינוס כי אין אמת בדברי דיוויד וו. גילברט, אשר אמר כי דוושת הגז של המכוניות אינה האשמה בהאצה הפתאומית. גילברט אמר כי הצליח לשחזר את בעיית ההאצה הפתאומית במכוניות טויוטה על ידי התערבות במערכת האלקטרוניקה.
החברה זימנה לאירוע מומחים שטענו כי אותן האצות שהצליח גילברט להשיג הן לא מציאותיות לחלוטין תחת תנאי העולם האמיתי וכי אפשר להשיג אותן באמצעות אותן הדרכים שנקט גילברט בכל מכונית אחרת. טויוטה שכרה בנוסף את שירותיה של חברת הייעוץ אקספוננט כדי לבחון האם בעיה במערכת האלקטרוניקה עלולה לגרום להאצה פתאומית של כלי הרכב. לפי דו"ח החברה אין קשר בין המערכת האלקטרונית לבעיה....
אני מסכים איתך, ואף סביר שירדו בהרבה.osherov כתב:לדעתי, עוד יעבור הרבה זמן עד אשר הציבור ישתכנע שהכל בסדר ברכבי טויוטה!
הנה מקרה נוסף שהגיע לכותרות ברחבי העולם, לארוע שהתרחש בקליפורניה והעלה שוב את בעיית דוושת הגז שנתקעת.
משה, לדעתי, לא יעזור כלום, המחיר של הרכבים שלהם ימשיך וימשיך לרדת!!...
הסיפור החדש הזה משנה כמובן את התמונה. מדובר בדגם שלא נכלל בריקול, מה שעושה את העיניין הרבה יותר חמור.
מצד שני, כבר פחות ברור שאתה יכול לקנות טויוטה ללא חשש. זה הוריד בהרבה מאמינות החברה.
ניתן לראות בעייה בדוושה כתקלה שיכולה הייתה להיות אצל כל אחד, והריקול זו התגובה הנכונה של היצרן.
אותה תקלה בדגם שהוחלט לא לעשות לו ריקול לאחר שכבר התקלה ידועה בדגמים האחרים, נתפסת ובצדק כבעייה הרבה יותר עמוקה בהתנהלות החברה.
משה