רכשתי את המכשיר מלפני כמה ימים מחנות "אניגמה" המדהימה!
חיברתי את המזרים למסך שלי דרך כבל HDMI שהיה מצורף למארז.
ישנה בעיה אחת.... כשמדליקים את המכשיר מופיעה ההודעה לגבי ביצוע פירמוט כלשהו... צירפתי תמונות, אומנם כשלוחצים 'ביטול' זה עובר למסך הרגיל וניתן לצפות בסרטים, אבל השאלה מהו המסך הראשוני הזה? האם כך זה צריך להיות, אם לא, איך מבטלים אותו? - אני מפחד שכשהילדים יפתחו את המזרים ולא ישימו לב, ואוטומטית יאשרו 'OK' זה יפרמט לי את כל הדיסק וכל התוכן ימחק...
האם מישהו יכול להסביר לי מה התופעה, ואיך מסדרים את זה?
התחדשתי במכשיר PlayOn!HD!!! ויש לי שאלה/בעיה ......
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
אני מניח שעד שלא תבצע פירמוט ראשוני, ההודעה הזו תמשיך להופיע.
אני מקווה שהדיסק הפנימי לא מלא בחומר ושניתן להעבירו באופן זמני לדיסק אחר או למחשב.
במקרה זה, תאשר את הפירמוט ורק לאחר מכן תחזיר את החומר שהעברת לדיסק הפנימי.
שים לב, קח בחשבון שחומר שלא שמרת / העברת למקום אחר, ימחק ללא דרך לשיחזור ברגע שתאשר את הפירמוט.
אבל כדאי לבצע את זה עכשיו ולא שאחד הילדים יפרמט לך אותו עם כל החומר אח"כ...
אני מקווה שהדיסק הפנימי לא מלא בחומר ושניתן להעבירו באופן זמני לדיסק אחר או למחשב.
במקרה זה, תאשר את הפירמוט ורק לאחר מכן תחזיר את החומר שהעברת לדיסק הפנימי.
שים לב, קח בחשבון שחומר שלא שמרת / העברת למקום אחר, ימחק ללא דרך לשיחזור ברגע שתאשר את הפירמוט.
אבל כדאי לבצע את זה עכשיו ולא שאחד הילדים יפרמט לך אותו עם כל החומר אח"כ...
- ShraGadi (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3238
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: רמת יאבוייה ג'
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 0
כן, ראיתי את זה. קצת מסובך, צריך להוציא את ה- HD, לחבר אותו למחשב האישי, לחלק אותו למחיצות, ואז להוציא ולהכניס בחזרה למארז של המזרימדיה, והרי גם לזה אני אצטרך ל"שפוך" את התוכן לאנשהו, או להשתמש בתוכנה חיצונית....ולהתפלל לטוב... נוב, נראה, אניגמה המדהימים, מצאו לי איזשהו פתרון, כנראה אני אקח את המכשיר לאיזה חנות באיזור המרכז/שפלה ושם "ישפכו" לי את התוכן, יפרמטו ואח"כ יחזירו את התוכן בחזרה לכונן... זה נראה לי כרגע כפתרון הכי טוב....Satyr82 כתב:יש בפורום הרשמי שלהם הסברים כיצד להתקין מחיצות בכונן הקשיח על מנת שמהכשיר יחשוב שהכונן עבר פירמוט במכשיר....
טלHD
אכן צדקת, זה בדיוק מה שענה לי נציג החברה בפורום שלהם.
תודה בכל אופן
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים