סיפור עצוב.
"אנו מזמינים אותך לנהל עימנו דיאלוג פתוח מתוך רצון אמיתי לעניק לך אחריות גדולה" כן בסדר.
רכשתי מחשב חדש ( טוב לא אני, אני רוכש רק HP אבל זה לא הסיפור)
המחשב הגיע לפני כרבע שעה,
יש הודעה ב POST שאומרת שהסוללה לא תקינה ויש להחליף אותה.
התקשרתי לתמיכה של דל, מעבר לזה שהבחור היה מוזר והקריא מדף ( ממש אבל דיקלם) את כל מה שאמר לי.
הוא הסביר את הדבר הבא:
כאשר סוללה לא תקינה, הוא יכול לפתוח קריאה לסוללה זה יקח כמה ימים לאחר מכן אני צריך לגשת לתל אביב לקחת את הסוללה.
הסברתי לו שהמחשב בין דקה, ולא הגיוני כבר מעבדה ( נראה לי סביר לא? )
ההסבר שלו הוא כזה ( תקשיבו)
"אין החלפה למחשב חדש, רק אם יהיו 3 תקלות בחודש הראשון אז עלי להגיע למעבדת השירות בתל אביב, להפקיד את המחשב, לאחר שבוע שבועים יבדקו ויחליטו האם מגיע מחשב חדש"
what the?>!?>!>?! מה זה השטיות האלה?
( אגב לסבן לכם את האוזן מוזר חדש של HP ב 14 יום , לקוח מקבל אישור החלפה מיד וניגש לחנות לקבל חדש)
כעת אני עם ניופאן, שיחה ראשונה קיבלתי ניתוק בפנים.
שיחה שניה נראה....
למה לא אמרת שיש לדל ( יופאן) *** של שירות? :-)
- mp3lll (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- mp3lll (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- mp3lll (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
דיברתי עם מנהלת בשעה 1 אמרה תוך שעה חוזרת אלי, כמובן שלא חזרה.
התקשרתי בשעה התקשרתי ביוזמתי בשעה 2 וחחצי, אין לי עדין תשובה " אז למה לא חזרת להגיד שאין לך תשובה" אני עד 5 כאן, אני עושה מאמץ לפיתרון עד 5 אני אחזור אליך מצוין תודה.
4:57 אין טלפון, מתקשר אני שוב והפעם אני מקבל " היא תחזור אליך מחר ב 12" ואני לאאאאאאאאאאאאאא אני מחכה על הקו.
איזה טעות אנשים בחיים אל תרכשו מחשבים מאינטרנט או כל מוצר יקר.
התקשרתי בשעה התקשרתי ביוזמתי בשעה 2 וחחצי, אין לי עדין תשובה " אז למה לא חזרת להגיד שאין לך תשובה" אני עד 5 כאן, אני עושה מאמץ לפיתרון עד 5 אני אחזור אליך מצוין תודה.
4:57 אין טלפון, מתקשר אני שוב והפעם אני מקבל " היא תחזור אליך מחר ב 12" ואני לאאאאאאאאאאאאאא אני מחכה על הקו.
איזה טעות אנשים בחיים אל תרכשו מחשבים מאינטרנט או כל מוצר יקר.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
אין קשר לקנייה באינטרנט.
השירות של דל יותר נמוך מהרצפה, על הפנים ואני מדבר מניסיון.
ממה שאני יודע, השירות לקוחות שלהם נמצא בחול.
כשקניתי את המחשב שלי (DELL) רכשתי אותו בלי מערכת הפעלה, לקח לי לעבור על כל האינטרנט בשביל לקבל דרייברים!!
מה ביקשתי?
התקשרתי לשירות לקוחות, הם רצו כסף על דרייברים שהם לא סיפקו לי.
הלכתי לחנות, KSP במקרה הזה, הם שלחו אותי לשירות..
מאז אני לא ממליץ ולא מתקרב לחברה הזו..
השירות של דל יותר נמוך מהרצפה, על הפנים ואני מדבר מניסיון.
ממה שאני יודע, השירות לקוחות שלהם נמצא בחול.
כשקניתי את המחשב שלי (DELL) רכשתי אותו בלי מערכת הפעלה, לקח לי לעבור על כל האינטרנט בשביל לקבל דרייברים!!
מה ביקשתי?
התקשרתי לשירות לקוחות, הם רצו כסף על דרייברים שהם לא סיפקו לי.
הלכתי לחנות, KSP במקרה הזה, הם שלחו אותי לשירות..
מאז אני לא ממליץ ולא מתקרב לחברה הזו..
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
- mp3lll (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- eg99
- חבר ותיק
- הודעות: 2999
- הצטרף: פברואר 2006
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 58 פעמים
1. גם אני עם לפטופ של דל שעושה צרות מהיום שהגיע.
2. אני לקוח עסקי עם אחריות מלאה באתר הלקוח (כלומר אפילו אצלי בבית אם צריך, והיה צריך כבר יותר מפעם אחת), ולמרות זאת השירות לא משהו.
3. אני עדיין (4 חודשים מהרכישה) חווה לא מעט הפתעות לא נעימות - החל מתקלות חומרה, ועד בעיות תוכנה וניהוליות.
למשל - המחשב הגיע עם ויסטה עם אפשרות שידרוג ל 7.
השירות הטכני נדרש בשלב כלשהו להתקין הדיסק הקשיח מחדש (לא הבעיה הראשונה, אחת מני כמה).
הם מתקינים 7 נקי, אבל לא יכולים לתת לי דיסקים של 7 ("זה לא הם זה מיקרוסופט"), כלומר אני "אמור" להשאר עם מערכת הפעלה שהותקנה רשמית ע"י בא כח של היצרן, אבל ללא יכולת לקבל את הדיסקים להתקנה מקורית. אם ארצה להתקין מע' הפעלה בעתיד, לא יהיו לי דיסקים המתאימים להתקנה...
4. ולמרות כל זאת, אני עדיין לא מסיק שזה בעיה כללית של דל, אולי של מקרה של מוצר לא מוצלח (קורה. מעצבן אבל קורה).
אם זה לא יפתר בקרוב, כנראה שכבר אשנה את דעתי על המותג...
2. אני לקוח עסקי עם אחריות מלאה באתר הלקוח (כלומר אפילו אצלי בבית אם צריך, והיה צריך כבר יותר מפעם אחת), ולמרות זאת השירות לא משהו.
3. אני עדיין (4 חודשים מהרכישה) חווה לא מעט הפתעות לא נעימות - החל מתקלות חומרה, ועד בעיות תוכנה וניהוליות.
למשל - המחשב הגיע עם ויסטה עם אפשרות שידרוג ל 7.
השירות הטכני נדרש בשלב כלשהו להתקין הדיסק הקשיח מחדש (לא הבעיה הראשונה, אחת מני כמה).
הם מתקינים 7 נקי, אבל לא יכולים לתת לי דיסקים של 7 ("זה לא הם זה מיקרוסופט"), כלומר אני "אמור" להשאר עם מערכת הפעלה שהותקנה רשמית ע"י בא כח של היצרן, אבל ללא יכולת לקבל את הדיסקים להתקנה מקורית. אם ארצה להתקין מע' הפעלה בעתיד, לא יהיו לי דיסקים המתאימים להתקנה...
4. ולמרות כל זאת, אני עדיין לא מסיק שזה בעיה כללית של דל, אולי של מקרה של מוצר לא מוצלח (קורה. מעצבן אבל קורה).
אם זה לא יפתר בקרוב, כנראה שכבר אשנה את דעתי על המותג...
ערן
- sam22
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20360
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 938 פעמים
- קיבל תודות: 819 פעמים
אני עם דל מעל 3 שנים.
כל התקלות שהיו טופלו יפה
האחריות היא של אומניטק
לא שיא האדיבות שם
אבל הוגנים ויעילים
היו לי כבר הרבה ניידים
מכל החברות
תקלות קורות
השרות הוא קריטי
כל התקלות שהיו טופלו יפה
האחריות היא של אומניטק
לא שיא האדיבות שם
אבל הוגנים ויעילים
היו לי כבר הרבה ניידים
מכל החברות
תקלות קורות
השרות הוא קריטי
נערך לאחרונה על ידי sam22 ב 12/05/2010 10:22, נערך פעם 1 בסך הכל.
העם דורש..... כל מיני דברים
אכן במיוחד בניידים , השרות הוא קריטי (החל מנקודות שירות/איסוף מהביית ועד ל זמן טיפול במכשיר במעבדה ומשך האחריות).
בכל מקרה , נישמע לי די הזוי שעל מכשיר חדש (בן דקה) לא הוציאו DOA על המכשיר והחלפתו בחדש אל מול החנות שבה ניקנה המכשיר ??!?!?
מאחל לך בהצלחה בנושא , דווח המשך טיפול.
בכל מקרה , נישמע לי די הזוי שעל מכשיר חדש (בן דקה) לא הוציאו DOA על המכשיר והחלפתו בחדש אל מול החנות שבה ניקנה המכשיר ??!?!?
מאחל לך בהצלחה בנושא , דווח המשך טיפול.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA
- boazj
- חבר ותיק
- הודעות: 2374
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 157 פעמים
- קיבל תודות: 91 פעמים
הבעיה כרדע של ניופאן שמכרו לך את המחשב, ולא של דל.
אני עם דל שנה, ארוע תמיכה אחד מדל עצמם, ומאד מרוצה.
אני עם דל שנה, ארוע תמיכה אחד מדל עצמם, ומאד מרוצה.
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ