למה לא אמרת שיש לדל ( יופאן) *** של שירות? :-)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
mp3lll (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

למה לא אמרת שיש לדל ( יופאן) *** של שירות? :-)

נושא שלא נקרא #1 

סיפור עצוב.

"אנו מזמינים אותך לנהל עימנו דיאלוג פתוח מתוך רצון אמיתי לעניק לך אחריות גדולה" כן בסדר. (n)

רכשתי מחשב חדש ( טוב לא אני, אני רוכש רק HP אבל זה לא הסיפור)

המחשב הגיע לפני כרבע שעה,

יש הודעה ב POST שאומרת שהסוללה לא תקינה ויש להחליף אותה.
התקשרתי לתמיכה של דל, מעבר לזה שהבחור היה מוזר והקריא מדף ( ממש אבל דיקלם) את כל מה שאמר לי.

הוא הסביר את הדבר הבא:
כאשר סוללה לא תקינה, הוא יכול לפתוח קריאה לסוללה זה יקח כמה ימים לאחר מכן אני צריך לגשת לתל אביב לקחת את הסוללה.
הסברתי לו שהמחשב בין דקה, ולא הגיוני כבר מעבדה ( נראה לי סביר לא? )

ההסבר שלו הוא כזה ( תקשיבו)

"אין החלפה למחשב חדש, רק אם יהיו 3 תקלות בחודש הראשון אז עלי להגיע למעבדת השירות בתל אביב, להפקיד את המחשב, לאחר שבוע שבועים יבדקו ויחליטו האם מגיע מחשב חדש"


what the?>!?>!>?! מה זה השטיות האלה?


( אגב לסבן לכם את האוזן מוזר חדש של HP ב 14 יום , לקוח מקבל אישור החלפה מיד וניגש לחנות לקבל חדש)

כעת אני עם ניופאן, שיחה ראשונה קיבלתי ניתוק בפנים.
שיחה שניה נראה....

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20360
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 938 פעמים
קיבל תודות: 819 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

איזה כיף לקנות מחשב חדש!!
העם דורש..... כל מיני דברים

Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3720
הצטרף: דצמבר 2005
שם מלא: nunatak
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

איפה רכשו את המחשב? שילכו לשם ויחליפו במקום.
מוצר חדש חייב להיות תקין מטבעו, אם קיבלת מוצר לא תקין בעצם לא קיבלת את מה שרכשת אלא משהו אחר.

mp3lll (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

sam22 כתב:איזה כיף לקנות מחשב חדש!!
...
הכי כיף (Y) רק חבל שזה של דל.

אין לי בעיה עם מחשב אחרי חודש חודשים משהו לא תקין הגיוני.

מחשב נפתח! יש הודעה ב Post והבחור מדל בשיא ההדישות אומר לי "רק עד שלוש תיקונים בחודש" מה אתה ליצן?

כעת מנסים למצוא סוללה לשלוח לי במקום אחרי הרבה ריבים.

אוף.

mp3lll (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

דיברתי עם מנהלת בשעה 1 אמרה תוך שעה חוזרת אלי, כמובן שלא חזרה.
התקשרתי בשעה התקשרתי ביוזמתי בשעה 2 וחחצי, אין לי עדין תשובה " אז למה לא חזרת להגיד שאין לך תשובה" אני עד 5 כאן, אני עושה מאמץ לפיתרון עד 5 אני אחזור אליך מצוין תודה.
4:57 אין טלפון, מתקשר אני שוב והפעם אני מקבל " היא תחזור אליך מחר ב 12" ואני לאאאאאאאאאאאאאא אני מחכה על הקו.


איזה טעות אנשים בחיים אל תרכשו מחשבים מאינטרנט או כל מוצר יקר.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אין קשר לקנייה באינטרנט.
השירות של דל יותר נמוך מהרצפה, על הפנים ואני מדבר מניסיון.
ממה שאני יודע, השירות לקוחות שלהם נמצא בחול.
כשקניתי את המחשב שלי (DELL) רכשתי אותו בלי מערכת הפעלה, לקח לי לעבור על כל האינטרנט בשביל לקבל דרייברים!!
מה ביקשתי?
התקשרתי לשירות לקוחות, הם רצו כסף על דרייברים שהם לא סיפקו לי.
הלכתי לחנות, KSP במקרה הזה, הם שלחו אותי לשירות..
מאז אני לא ממליץ ולא מתקרב לחברה הזו..
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

mp3lll (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

עזוב דרייברים ( בלי להשביץ) אני איש טכנית בדקות אני מסדר את זה.

אבל המוצר לא תקין!!! דיברתי שוב עם מנהלת של ניופאן לצערי ראש בקיר.
לא נראה לי הגיוני שאני מתעצבן (המחשב פאקניג בין שלוש שעות)
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

הטענת אותה כמה שעות טובות בכלל?
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

uriler
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 10116
הצטרף: פברואר 2005
מיקום: חולון
נתן תודות: 190 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

Nba,
זה מאוד תלוי ביבואן - לי יש מחשב Dell מיבוא של בינת וקיבלתי מהם שירות מעולה (היו לי כמה תקלות חומרה במהלך שלוש שנות האחריות ובכולן קיבלתי שירות מעולה, מהיר ויעיל).

eg99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2999
הצטרף: פברואר 2006
מיקום: רמת השרון
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 58 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

1. גם אני עם לפטופ של דל שעושה צרות מהיום שהגיע.

2. אני לקוח עסקי עם אחריות מלאה באתר הלקוח (כלומר אפילו אצלי בבית אם צריך, והיה צריך כבר יותר מפעם אחת), ולמרות זאת השירות לא משהו.

3. אני עדיין (4 חודשים מהרכישה) חווה לא מעט הפתעות לא נעימות - החל מתקלות חומרה, ועד בעיות תוכנה וניהוליות.
למשל - המחשב הגיע עם ויסטה עם אפשרות שידרוג ל 7.
השירות הטכני נדרש בשלב כלשהו להתקין הדיסק הקשיח מחדש (לא הבעיה הראשונה, אחת מני כמה).
הם מתקינים 7 נקי, אבל לא יכולים לתת לי דיסקים של 7 ("זה לא הם זה מיקרוסופט"), כלומר אני "אמור" להשאר עם מערכת הפעלה שהותקנה רשמית ע"י בא כח של היצרן, אבל ללא יכולת לקבל את הדיסקים להתקנה מקורית. אם ארצה להתקין מע' הפעלה בעתיד, לא יהיו לי דיסקים המתאימים להתקנה...

4. ולמרות כל זאת, אני עדיין לא מסיק שזה בעיה כללית של דל, אולי של מקרה של מוצר לא מוצלח (קורה. מעצבן אבל קורה).
אם זה לא יפתר בקרוב, כנראה שכבר אשנה את דעתי על המותג...
ערן

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

3. בדיוק מה שהיה לי.

אני חייב לציין שאין לי (טפו טפו) שום בעיות עם המחשב (כבר שנתיים ו..), רק רציתי דרייברים.
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה במקרה של..
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20360
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 938 פעמים
קיבל תודות: 819 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני עם דל מעל 3 שנים.
כל התקלות שהיו טופלו יפה
האחריות היא של אומניטק
לא שיא האדיבות שם
אבל הוגנים ויעילים

היו לי כבר הרבה ניידים
מכל החברות
תקלות קורות
השרות הוא קריטי
נערך לאחרונה על ידי sam22 ב 12/05/2010 10:22, נערך פעם 1 בסך הכל.
העם דורש..... כל מיני דברים

madror
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2458
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אכן במיוחד בניידים , השרות הוא קריטי (החל מנקודות שירות/איסוף מהביית ועד ל זמן טיפול במכשיר במעבדה ומשך האחריות).

בכל מקרה , נישמע לי די הזוי שעל מכשיר חדש (בן דקה) לא הוציאו DOA על המכשיר והחלפתו בחדש אל מול החנות שבה ניקנה המכשיר ??!?!?

מאחל לך בהצלחה בנושא , דווח המשך טיפול.
תקנה פלאסמה ב 1000 שקל , תקנה LED ב 20000 שקל , בסוף תמיד , תראה עליה בוב ספוג.

http://www.hometheater.co.il/vt145341.V ... 7%99%D7%AA

boazj
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2374
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 91 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

הבעיה כרדע של ניופאן שמכרו לך את המחשב, ולא של דל.
אני עם דל שנה, ארוע תמיכה אחד מדל עצמם, ומאד מרוצה.
אימון אישי/קואצינג, טיפול, הנחיית קבוצות וסדנאות.
פריצות דרך בתחום האישי והכלכלי,חיבור ליעוד.
וגם מוזיקה, אופני הרים, קפה, מערכות סטראו, יוגה, ריצה ועוד כאן: https://asimonim.ravpage.co.il/BOAZJ

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”