אומנם פירסמתי את זה כהודעה בשרשור אחר (וגם קצת באיחור) אבל אני חושב שכדאי לתת לזה שרשור יעודי על מנת שכל מי שנתקל בביוקרטיה של חברות הסלולאר כאשר אתם באים מבקשים מהם לתת לכם החזרים בגין המכשיר שרכשתם בעצמכם (חוק ניתוק זיקה), תדעו שיש כתובת לתלונות והיא משרד התקשורת...שבמקרה שלי גם ידע להפעיל לחץ על אורנג' כדי לתת לכם את המגיע על פי חוק!
אין לי כוח לספר את כל הסאגה שעברתי מול אורנג' בקשר לניתוק הזיקה על מכשיר הנקסוס שרכשתי בארה"ב......אבל סוף הסיפור היה כזה, שכעבור חודש וחצי של צעקות מול אורנג', הם אישרו לתת לי את הזיכוי המיוחל (כולל החזר על חודשי הויכוח שלי מולם) וזה התרחש רק אחרי שמשרד התקשורת פנה אליהם בעקבות הגשת תלונה שלי כנגד אורנג' (נציב תלונות במשרד התקשורת)......במקרה שלי, משרד התקשורת עשה יופי של עבודה וגרם לאורנג' להעניק לי את ההטבה כנדרש על פי חוק...הנה המכתב שקיבלתי ממשרד התקשורת בגין התלונה (תגובת אורנג'). מסקנה נוספת שלי מכל מהמקרה הוא שאורנג' ידעו יפה מאוד מה זה חוק ניתוק זיקה והם פשוט ניסו לעשות הכל כדי לא לתת לי את זה.....
חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר
- osherov (פותח השרשור)
- גורו Android
- הודעות: 15029
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 201 פעמים
- קיבל תודות: 513 פעמים
חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
אריה,
אני שמח על כך שהצלחת לקבל החזר, ברור שחברות הסלולר מתעקשות על שיטת מצליח שב 99% מהמקרים מצליחה.
גם אני, בכל "מחלוקת" שהיתה לי עם גורם תקשורת, פניתי אל משרד התקשורת שהורה לתקן את העוול.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.
אני שמח על כך שהצלחת לקבל החזר, ברור שחברות הסלולר מתעקשות על שיטת מצליח שב 99% מהמקרים מצליחה.
גם אני, בכל "מחלוקת" שהיתה לי עם גורם תקשורת, פניתי אל משרד התקשורת שהורה לתקן את העוול.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.
יש לזה 3 סיבותNissim כתב:.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט....
1 - אם יתעקשו זה יגיע לתקשורת , ואז הרבה יותר יידעו וינסו למצות את זכויותיהם
2 - לא כדאי שיהיו יותר מידי תלונות כי אז הרגולטור "יארגן" אמצעי אכיפה
3 - שיטת "מצליח" עובדת רק בשקט כשלא מתנגדים , בדיוק כמו בריונות , כשמתנגדים לה , היא מתקפלת
- osherov (פותח השרשור)
- גורו Android
- הודעות: 15029
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 201 פעמים
- קיבל תודות: 513 פעמים
משה,
האם האתר הזה לא מספיק גדול
ת'כלס כל הארוע הזה הוציא ממני יותר מידי עצבים ולכן לא היה לי כוח לעורר את זה שוב. העצבים הגיעו, בעיקר כי אני באתי כל כך מוכן לכל התהליך הזה מול אורנג' והייתי מוכן לכל מיני דרישות שונות ומשונות מהם, על מנת לקבל את ההטבה. אחרי שוידאתי טלפונית להן עלי להגיע ומה עלי להביא. הגעתי כנדרש לאחד ממוקדי שלהם עם כל הקבלות, האישורים, תדפיס חשבון של כרטיס האשראי, המכשיר עצמו.......פשוט הבאתי הכל. אחרי שהעברתי כמעט שעתיים של "כיף" בשרות (הייתה להם תקלת מחשבים) ואחרי שנאמר לי שהכל תקין, בכל זאת ביום שלאחרי עשיתי את כל הטלפונים אליהם על מנת לוודא שהכל תקין והכל מאושר ואין שום בעייה. בנוסף שלחתי להם שוב את האישורים בפקס, רק כדי לוודא שלא חסר להם כלום.......הם אפילו אישרו שהכל בסדר ותוך מספר ימים הכל יאושר ולי נאמר שאין צורך לעשות יותר שום דבר (ברגע ששירות לקוחות אומר לכם שהכל בסדר וזה רק עניין של ימים ספורים עד שעניין יטופל, תתחילו לחשוש!)........בקיצור אחרי חודש שלם קיבלתי פתאום הטלפון מאורנג' ושם התבקשתי למסור עוד מספר פרטים (כמו מספר IMEI של המכשיר) ולמרות שהנורה האדומה כבר נדלקה אצלי, הם הודיעו שאין שום בעייה והכל תקין...כעבור מספר ימים, טלפון נוסף, בו נאמר לי שחסר להם מסמך כזה וחסר להם אישור אחר ולמרות שהתקלה הייתה אצלם (לטענתם אצל איש השרות שהגעתי אליו פיסית בפעם הראשונה), הם חייבים שאני הגיע שוב למרכז השירות עם כל הטפסים והמכשיר..........ופה התחילה הסאגה שגרמה לי לפנות למשרד התקשורת להגיש את התלונה........הסאגה הסתיימה במכתב שצירפתי לשרשור ובטלפון נחמד מאוד מאורנג' שהודיע לי שהכל אושר וטופל ואני אקבל מידית את החזרים על החודשים האחרונים.....ובאמת הכסף נכנס והכל מוליע כשורה בתדפיסי החשבון מאז.....
האם האתר הזה לא מספיק גדול
ת'כלס כל הארוע הזה הוציא ממני יותר מידי עצבים ולכן לא היה לי כוח לעורר את זה שוב. העצבים הגיעו, בעיקר כי אני באתי כל כך מוכן לכל התהליך הזה מול אורנג' והייתי מוכן לכל מיני דרישות שונות ומשונות מהם, על מנת לקבל את ההטבה. אחרי שוידאתי טלפונית להן עלי להגיע ומה עלי להביא. הגעתי כנדרש לאחד ממוקדי שלהם עם כל הקבלות, האישורים, תדפיס חשבון של כרטיס האשראי, המכשיר עצמו.......פשוט הבאתי הכל. אחרי שהעברתי כמעט שעתיים של "כיף" בשרות (הייתה להם תקלת מחשבים) ואחרי שנאמר לי שהכל תקין, בכל זאת ביום שלאחרי עשיתי את כל הטלפונים אליהם על מנת לוודא שהכל תקין והכל מאושר ואין שום בעייה. בנוסף שלחתי להם שוב את האישורים בפקס, רק כדי לוודא שלא חסר להם כלום.......הם אפילו אישרו שהכל בסדר ותוך מספר ימים הכל יאושר ולי נאמר שאין צורך לעשות יותר שום דבר (ברגע ששירות לקוחות אומר לכם שהכל בסדר וזה רק עניין של ימים ספורים עד שעניין יטופל, תתחילו לחשוש!)........בקיצור אחרי חודש שלם קיבלתי פתאום הטלפון מאורנג' ושם התבקשתי למסור עוד מספר פרטים (כמו מספר IMEI של המכשיר) ולמרות שהנורה האדומה כבר נדלקה אצלי, הם הודיעו שאין שום בעייה והכל תקין...כעבור מספר ימים, טלפון נוסף, בו נאמר לי שחסר להם מסמך כזה וחסר להם אישור אחר ולמרות שהתקלה הייתה אצלם (לטענתם אצל איש השרות שהגעתי אליו פיסית בפעם הראשונה), הם חייבים שאני הגיע שוב למרכז השירות עם כל הטפסים והמכשיר..........ופה התחילה הסאגה שגרמה לי לפנות למשרד התקשורת להגיש את התלונה........הסאגה הסתיימה במכתב שצירפתי לשרשור ובטלפון נחמד מאוד מאורנג' שהודיע לי שהכל אושר וטופל ואני אקבל מידית את החזרים על החודשים האחרונים.....ובאמת הכסף נכנס והכל מוליע כשורה בתדפיסי החשבון מאז.....
- osherov (פותח השרשור)
- גורו Android
- הודעות: 15029
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 201 פעמים
- קיבל תודות: 513 פעמים
טמבל אני
שכחתי לצרף את מכתב התגובה של משרד התקשורת שהגיע אלי ביחד עם המסמך שראיתם בהודעה הראשונה בשרשור, אז הנה אני מעלה אותו לכאן. בנימה קצת אישית, ואם נעזוב רגע את אורנג' בצד, אני חושב שצריך לדעת להגיד שאפו לטיפול של משרד ממשלתי (משרד התקשורת) שברוב ימות השנה רובנו יואדים עליו בוקר וערב...אז הנה לעיתים הדברים עובדים כמו שצריך (אותי זה מאוד הפתיע)
שכחתי לצרף את מכתב התגובה של משרד התקשורת שהגיע אלי ביחד עם המסמך שראיתם בהודעה הראשונה בשרשור, אז הנה אני מעלה אותו לכאן. בנימה קצת אישית, ואם נעזוב רגע את אורנג' בצד, אני חושב שצריך לדעת להגיד שאפו לטיפול של משרד ממשלתי (משרד התקשורת) שברוב ימות השנה רובנו יואדים עליו בוקר וערב...אז הנה לעיתים הדברים עובדים כמו שצריך (אותי זה מאוד הפתיע)
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
מעניין לעניין באותו בניין - התניית שירות בשירות לרווחת כל המשתמשים
רצ"ב מלחמה שערכתי לפני כ 4 שנים בחברת אורנג'
לרווחתם של אלו שלא מעוניינם בחבילת הגלישה בדור 3
לרווחתם של אלו שלא מעוניינם בחבילת הגלישה בדור 3
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים