שלום,
אולי מישהו יודע אם יש דרך לנייד את המספר הסלולרי שלי לחברה אחרת ללא ניתוק הקו ? להסבר מפורט:
אחרי יותר מ 10 שנים שהייתי לקוח סלקום ללא כל התחייבות (אני לקוח הרבה יותר זמן מזה אבל "רק" באיזור ה 10 שנים ללא התחייבות) עשיתי את הטעות הנוראית ולקחתי חבילת תקשורת שכללה התחייבות ל 18 חודשים (אחרי שנדחקתי לפינה מבחינת מחירים)
מאז הפכתי ללקוח סוג ב' ואני מקבל יחס שלא מקובל עליי.. לא רוצה להכנס לפירוט או למי צודק ולמי לא, אקצר ואומר שאני לא מחפש להוציא מהם דיל מיוחד וגם לא שום קלף מיקוח.
אני רק רוצה לעזוב אותם ולהשאר עם המספר שלי. נותרו להתחייבות שלי 10 חודשים ואם לא אשתמש בטלפון הזמן הזה זה ייצא לי בערך 30 ש"ח לחודש כלומר 300 ש"ח שזה מחיר שאני מוכן לספוג.
הבעיה שאם אנתק את הקו - כלומר אעבור לחברה אחרת אצטרך לשלם קנס של 800 ש"ח שזה כבר תענוג שאני לא רוצה לתת להם.
(יש לי חשבונות קטנים ושום חברה לא תסכים לספוג בשבילי את הקנס)
מה שאני רוצה לדעת זה האם יש דרך להשאר לקוח של סלקום ולעבור לחברה אחרת עם המספר שלי ללא הפרת החוזה עם סלקום ? כלומר שאני ממשיך לקבל חשבונות כל חודש על 0 דקות זמן אוויר
אשמח לקבל כל מידע בנושא
ניוד מספר סלולרי ללא ניתוק הקו ?
עוד לא בררתי אבל הבנתי שהם לא מוכנים לעשות הצלבה עם קו שאין לו ותק של שנהohyaeli כתב:דרך קצת עקומה, אבל....
אתה צריך מכשיר שהוא ללא קו בבעלותך ולחבר לו קו של טוקמן (אפילו מכשיר GSM ישן). לאחר מכן לעשות הצלבה בין שני המספרים, המספר החדש יהיה על הקו עם ההתחייבות והמספר הישן על הקו עם הטוקמן.
לאחר מכן תיגש ותעבור לחברה אחרת עם המכשיר טוקמן שלך.
נראה לי שזו הדרך הכי פשוטה....
אגב, בדיוק עכשיו פורסמה כתבה על הנושא שעליו רבתי איתם ועליו אני כל כך מתקומם
(זה רק הקש ששבר את גב הגמל)
תברחו מהחברה הזו כל עוד נפשכם בכם... הם גם החברה היחידה שלא מאפשרת שליחת אסאמאס דרך השירותים של גוגל
(זה רק הקש ששבר את גב הגמל)
תברחו מהחברה הזו כל עוד נפשכם בכם... הם גם החברה היחידה שלא מאפשרת שליחת אסאמאס דרך השירותים של גוגל
- eg99
- חבר ותיק
- הודעות: 2999
- הצטרף: פברואר 2006
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 58 פעמים
שבלול,
אתה צודק, אבל האחרים לא יותר טובים!
אני למשל עם אורנג שמעבירה אותי מסכת יסורים שמתמודדת ראש בראש עם הוט.
ה&^%$ האלה לא מבינים כמה כסף הם מפסידים ככה.
התקשרו אלי מאורנג כדי לצרף אותי לשרותי האינטרנט, ואפילו לא הסכמתי להקשיב ולשמוע אם זה אטרקטיבי.
אין סיכוי שאני אקנה מהם יותר מהמינימום שאני מוכרח.
וכשיכנסו ה MVNO בשנה הבאה, הם ישלמו מחיר של התעללות מתמשכת, שתעלה להם מהאזניים (כמו ההפסדים של הכבלים והלווין).
אתה צודק, אבל האחרים לא יותר טובים!
אני למשל עם אורנג שמעבירה אותי מסכת יסורים שמתמודדת ראש בראש עם הוט.
ה&^%$ האלה לא מבינים כמה כסף הם מפסידים ככה.
התקשרו אלי מאורנג כדי לצרף אותי לשרותי האינטרנט, ואפילו לא הסכמתי להקשיב ולשמוע אם זה אטרקטיבי.
אין סיכוי שאני אקנה מהם יותר מהמינימום שאני מוכרח.
וכשיכנסו ה MVNO בשנה הבאה, הם ישלמו מחיר של התעללות מתמשכת, שתעלה להם מהאזניים (כמו ההפסדים של הכבלים והלווין).
ערן
כנראה שאתה צודק אבל אני עדיין מאמין שזה חשוב נורא להצביע ברגליים (ולא תמיד עומד בשאיפה הזו שלי). אולי אם נתחיל לעזוב חברות יותר בקלות כשמתייחסים אלינו !@#@ אז חברות ישקלו יותר לעומק את היחס שליהן אלינו.eg99 כתב:שבלול,
אתה צודק, אבל האחרים לא יותר טובים!...
בשנתיים שלוש האחרונות אני משתדל לגלות אחריות צרכנית יותר גדולה, לא מזמן החלפתי בנק , ביטלתי כ.אשראי מיותר שלא לדבר על אחד הקטעים המשעשעים שהתנתקתי מיס אחרי השתלשלות הארועים המוזרה הבאה:
אני: שלום, אני רוצה את המבצע של היס מקס HD
נציגה: אבל זה רק ללקוחות חדשים, אתה לא יכול לקבל את המחיר הזה
אני: אבל אין לי שום התחייבות אליכם
נציגה: זה לא משנה, אתה לא לקוח חדש
אני: טוב, תוכלי בבקשה לנתק אותי ולחבר אותי בחזרה בתור לקוח חדש ?
משם הנציגה היתה מבולבלת לחלוטין והתחילה לגמגם ולדבר שטויות (האמת שמה שהיה מצחיק זה בעיקר התגובות הלא הגיוניות שלה כאילו עליתי כאן אלגוריתם שמעולם חשבו עליו והמח שלה התפוצץ)
בסוף מחלקת שימור לקוחות התחילו לשקר לי על הפרטים של המבצע ללקוחות חדשים (אמרו לי שיש דמי התקנה, אז התקשרתי בשם אחר ושאלתי אם יש דמי התקנה וכמובן שלא היו) וכו וכו'
בסוף פשוט התנתקתי וקניתי סטרימר, זה היה ממש מטופש מצידם כי בסך הכל רציתי להשאר לקוח ורק רציתי מקס HD.
נסחפתי פה עם החפירה