מהו הסרט האחרון בו צפיתם?

המלצה על סרטים ותוכניות טלויזיה, פורמטים, חוויות ועוד.
Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #7396 

mta194 כתב:
Catskinner כתב:Planet Terror הוא YAZM ואילו ב Death Proof יש קונספט מעניין. אבל אני ממש לא אעמוד בדרכם של אלו שיגידו שהם מעדיפים את PT.
...
סלח לי על הבורות אבל מה זה YAZM, ניסיתי לגגל אבל אין שום דבר שמסביר את זה.
...
אתה רוצה להגיד לי שניצחתי את גוגל? אני מה זה גדול!

ההסבר הוא בדיוק כפי ש guyezra נתן: Yet Another Zombie Movie

Malcontent
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3585
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #7397 

Catskinner כתב:
mta194 כתב:
Catskinner כתב:Planet Terror הוא YAZM ואילו ב Death Proof יש קונספט מעניין. אבל אני ממש לא אעמוד בדרכם של אלו שיגידו שהם מעדיפים את PT.
...
סלח לי על הבורות אבל מה זה YAZM, ניסיתי לגגל אבל אין שום דבר שמסביר את זה.
...
אתה רוצה להגיד לי שניצחתי את גוגל? אני מה זה גדול!

ההסבר הוא בדיוק כפי ש guyezra נתן: Yet Another Zombie Movie
...
אני שופט את הסרטים בקונטקסט שבו הם נוצרו - הם אמורים להיות מחווה לסרטי הטראש של שנות ה80. בתור מחווה, YAZM יהיה הרבה יותר טוב מסרט שכל קשר בינו ובין סרטי טראש משנות ה80 מקרי בהחלט, לא?

בלי קשר - ממש לא אהבתי את DP.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #7398 

לא. כי בלי קשר למחוות לעשורים קודמים. לדעתי - ואני מדגיש שוב שזו דעתי - איכויות המשחק והבימוי ב Death Proof התעלו על אלו ב Planet Terror ודי לבחון את משחקו של קורט ראסל לעומת זה של ברוס וויליס כדי להגיע לאותה מסקנה.

כשמחליטים לעשות סרט טראש טוב יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם. אחד מהם הוא הקריצה לצופים וכאן זה לא מספיק לעשות מחווה לעשורים קודמים. ב PT אין את הקריצה הזו ולכן לדעתי מה שנותר הוא חיקוי עכשווי לסרטי טראש גרועים משנות ה 80.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #7399 

22 בולטס....
סרט טוב ! מומלץ !
ז'אן רנו מגלם איש מאפיה המנסה להתנתק מחייו הסוערים, כדי לחיות ברוגע עם משפחתו, אך שותפיו לשעבר אינם מניחים לו ודנים אותו למוות.

Malcontent
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3585
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #7400 

Catskinner כתב:לא. כי בלי קשר למחוות לעשורים קודמים. לדעתי - ואני מדגיש שוב שזו דעתי - איכויות המשחק והבימוי ב Death Proof התעלו על אלו ב Planet Terror ודי לבחון את משחקו של קורט ראסל לעומת זה של ברוס וויליס כדי להגיע לאותה מסקנה.

כשמחליטים לעשות סרט טראש טוב יש כמה דברים שצריך להקפיד עליהם. אחד מהם הוא הקריצה לצופים וכאן זה לא מספיק לעשות מחווה לעשורים קודמים. ב PT אין את הקריצה הזו ולכן לדעתי מה שנותר הוא חיקוי עכשווי לסרטי טראש גרועים משנות ה 80.
...
אני חושב שאני מבין את שורש הבעיה - אנחנו פשוט ראינו דברים שונים לגמרי ב PT. בעיני הוא לא באמת סרט שהיית יכול לראות בקולנוע בשנות ה80 - רודריגז לקח את כל השטויות המופרכות משנות ה80 וניפח אותן עוד יותר. המשחק הגרוע הוא חלק מזה, והוא נראה לי מכוון לחלוטין, אנחנו הרי יודעים שברוס וויליס מסוגל לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחק ב PT. כל שוט בו, שנראה לך כמו "עוד שוט מסרט זומבים רגיל" נראה לי כמו "טוויסט מגניב על סרטי זומבים רגילים". זה לא לגמרי עניין של טעם, אבל רוב המשקל כאן הוא של הטעם, לא של משהו אובייקטיבי באמת.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #7401 

אני שמח שבסוף שנינו ראינו איפה בדיוק נבדלת נקודת ההתיחסות שלנו לסרט. אתה ראית בעצם המשחק הגרוע, עבודת המצלמה הבינונית ותסריט הנפל מחווה הומוריסטית לסרטי ה 80 ואילו אני יצאתי מההנחה שזה לא מספיק ושחסר שם את האלמנט הבסיסי של ההומור שבקריצה לצופים שאינו קיים באותו סרט - אבל נשפך מכל הכיוונים ב Machete למשל ולכן הוא גם הרבה יותר מוצלח, לדעתי, מ PT.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

Malcontent
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3585
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #7402 

יש לי את מאצ'טה בדיסק הקשיח והוא מחכה שאצפה בו. נשאלת השאלה - אפשר לצפות בו עם האישה? גם היא נהנתה מ PT, אם זה אומר משהו.

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #7403 

לדעתי כן. ראה את הביקורת שלי מלפני כמה עמודים על הסרט
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

esloan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2791
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #7404 

Malcontent כתב:יש לי את מאצ'טה בדיסק הקשיח והוא מחכה שאצפה בו. נשאלת השאלה - אפשר לצפות בו עם האישה? גם היא נהנתה מ PT, אם זה אומר משהו.
...
תזכיר לי, אישתך היא לא Noona שהייתה מסתובבת ב Radek Academy עם Shotgun ומכסחת לי ת'צורה?

אם כך, אני חושב שהתשובה לשאלתך ברורה.

ziv_r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #7405 

Grown Ups
חמישה חברים טובים נפגשים שוב לאחר 30 שנה בשל הלוויה של מאמן הכדורסל שלהם מהילדות. כל אחד מביא את האישה והילדים וביחד הם מבלים ומעלים זכרונות.

נשמע כמו Plot דבילי, אך הסרט פשוט כיף!
הסרט עטור בשל כוכבים ופרצופים מוכרים. הוא לא נע לפי תסריט קבוע עם סיפור התחלתי, אמצע וסוף כל רוב הסרטים, אלא מסתובב בין סצנות מצחיקות ומראה את תגובת החברים. הסרט מכיל מספר סצנות משעשעות כמו בילוי בפארק מים, פנטזיה על הבנות של אחד מהחברים, טיול ביער או סתם בילוי ביום העצמאות - קטעים שישאירו אותכם עם חיוך רחב.
איך יודעים שהסרט היה טוב? הוא יגרום לכם להתקשר בתומו לחברים שלכם ולקבוע איזה אירוע בו כולכם תוכלו להשתטות יחדיו.
פסקול DTS-HD Master Audio עשיר עם הרבה סראונד.
8/10

Malcontent
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3585
הצטרף: פברואר 2008
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #7406 

erezsolan כתב:
Malcontent כתב:יש לי את מאצ'טה בדיסק הקשיח והוא מחכה שאצפה בו. נשאלת השאלה - אפשר לצפות בו עם האישה? גם היא נהנתה מ PT, אם זה אומר משהו.
...
תזכיר לי, אישתך היא לא Noona שהייתה מסתובבת ב Radek Academy עם Shotgun ומכסחת לי ת'צורה?

אם כך, אני חושב שהתשובה לשאלתך ברורה.
...
אני חושב שאתה טועה.
אישתי היא נונה שהייתה מסתובבת באקדמיה של ראדק עם שוטגאן והרובוטים שלה היו מכסחים לך את הצורה.

esloan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2791
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 163 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #7407 

Malcontent כתב:
erezsolan כתב:
Malcontent כתב:יש לי את מאצ'טה בדיסק הקשיח והוא מחכה שאצפה בו. נשאלת השאלה - אפשר לצפות בו עם האישה? גם היא נהנתה מ PT, אם זה אומר משהו.
...
תזכיר לי, אישתך היא לא Noona שהייתה מסתובבת ב Radek Academy עם Shotgun ומכסחת לי ת'צורה?

אם כך, אני חושב שהתשובה לשאלתך ברורה.
...
אני חושב שאתה טועה.
אישתי היא נונה שהייתה מסתובבת באקדמיה של ראדק עם שוטגאן והרובוטים שלה היו מכסחים לך את הצורה.
...
כן, עכשיו נזכרתי.. :רובה:

ziv_r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #7408 

Machete
סוכן פדרלי לשעבר אשר נבגד על ידי מעסיקו, יוצא למסע דמים לנקום במי שבגד בו ובדרך גם עוזר לקהילה המקסיקנית ב US.

בדרך כלל B Movies לא יודעים שהם כאלו, הם מתחילים כשאיפה גדולה של השחקנים לצאת מהאנונימיות שלהם והמשקיעים בעלי ציפיות גבוהות לשבור את הבנק. הסרטים הללו לרוב נכשלים בקופות או שבכלל לא מגיעים לקופות וישר יוצאים ל DVD, למרות כל מאמצי ההפקה והשחקנים.
כאן המצב שונה לחלוטין. הסרט נוצר על מנת להיות המלך של כל סרטי ה B Movies ומהווה את המילון השלם והלא מצונזר של כל הקלישאות בסרטי ה B Movies. מה שמיוחד כאן שהסרט נעשה מראש בצורה זו והוא פשוט מצויין.
ראשים של בני אדם מתעופפים כמו כדורי-רגל במשחק של ילדים בבית ספר יסודי בהפסקה הגדולה, כל השחקנים אומרים בדיוק את הקלישאות שאנחנו מצפים מהם וכל הסרט צולם ונערך בסגנון שנות ה 80' אשר שפעו בסרטים מסוג זה.
זהו סרט חובה לכל מי שמחפש לראות משהו קצת שונה, מרענן ומצויין.
תמונה Blu-ray, אך פסקול DTS סטנדרטי.
8.5/10

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #7409 

אחד מחילופי הדברים הגדולים בתולדות סרטי ה B:


[left]
Sartana: I thought Machete don't text.
Machete: Machete improvise.
[/left]
:lol:
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

ziv_r (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44362
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4725 פעמים

נושא שלא נקרא #7410 

Devil's Playground
חברת תרופות גדולה מבטיחה תרופת מרץ חוקית אשר תעזור לאנשים להתמודד עם הלחצים היומיומיים. היא מגייסת 30,000 אנשים לניסוי ומתברר כי כמעט כולם לוקים בתופעות לוואי חמורות כמו דימומים פנימים, הקאות וסימנים מוזרים על הגוף. לאחר חודש ימים בהם החברה מתגוננת ממתקפת הציבור והתקשורת על הניסוי הגדול שהיא ערכה בבני אדם, כל הנסיינים עוברים שינוי ונהיים מפלצות רעבות לבשר אדם. רק נסיינית אחת משום מה לא מקבלת את התסמינים ולכן עובד בכיר בחברת התרופות יוצא למצוא אותה על מנת למצוא פתרון למשבר.

אין כמו ההתרגשות בצפיית סרט זומבים\וירוסים חדש. הסרט הזה לא איכזב וסיפק את הסחורה כמו שצריך.
אם נענה על השאלות הבוערות:
עירום נשי? אין.
מה נשתנה בסרט הזה לעומת סרטים קודמים דומים? הפעם הזומבים\מוכי וירוסים יודעים לרוץ באמוק וגם מאומנים בפארקור.
מה חסר בסרט? נשקים גדולים יותר. הנשק הפופולארי כאן הינו אקדח יד קטן. הייתי רוצה לראות נשק אוטומטי וגם ציוד חקלאי כמו מגלים, קילשונים, מאצ'טות וגם ציוד כבד אחר.
זה זומבים או וירוסים? אנחנו לא רואים את האנשים מתים, אלא ממצב חי הם עוברים למצב נגוע - לכן וירוסים. עוד חיזוק מתקבל בזה שהם רצים.
לראות? בהחלט. סרט מותח ומספק את הסחורה למי שאוהב את הז'אנר.
8.5/10

שלח תגובה

חזור אל “סרטים וטלויזיה”