בעיה במסך ps50c7000 יממה לאחר שימוש!
- Gili_Regev
- חבר במועדון HT
- הודעות: 5111
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: גילי
- מיקום: לפלנד
- נתן תודות: 343 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
חבר'ה
אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
...
firebird כתב:אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:
בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000.
הזמנתי מסך כזה מדיוידי סנטר שהיה אמור להשתחרר מהמכס היום.
היום בבוקר רונן התקשר אלי והודיע לי כי לצערו היתה טעות במשלוח והמסך עדיין לא הגיע, אבל הוא שולח לי לבנתיים מסך חליפי
כשהגעתי היום הביתה חיכה לי קובי המתקין שלו עם ה47SL9500 LED של LG.
לזה אני קורא שירות, צריך לדעת לא רק למכור ולשכוח (כמו במקרה של סטריאו סטאר) אלא לתת פתרונות יצירתיים במקרה של עיכוב....
Giliboy כתב:חבר'ה
אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס.....
- nils3373
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4638
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: nils3373
- מיקום: בורה בורה
- נתן תודות: 52 פעמים
- קיבל תודות: 143 פעמים
... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."Giliboy כתב:חבר'ה
אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס.....
- erezha (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 243
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 1 פעם
טובי דובי!!!! חחח אין בנאדם אתה ענקnils3373 כתב:... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."Giliboy כתב:חבר'ה
אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס........
ואחרי זה עוד אנשים טוענים למה שבשרשור יש רמה של גנון.... זה לא גנון זה פעוטון!
אני רוצה רק להגיד דבר אחר לכל אלו שמזלזלים ביבוא הפרללי.
לדעתי כולכם פה מלאי קינאה מפני שבחיים לא תקבלו יחס אישי מיורוקום או מיניליין.
ולא רק זה בחיים לא תרגישו שאחריי הוצאה כספית בסדר גודל כזה מישהו בכלל יורק לכיוון שלכם.
קחו דוגמא מחברים כמו DOR08 שרכש וקיבל את האמא והסבתא של האחריות ויודע גם לפרגן פה ושם.
לדעתי כולכם פה מלאי קינאה מפני שבחיים לא תקבלו יחס אישי מיורוקום או מיניליין.
ולא רק זה בחיים לא תרגישו שאחריי הוצאה כספית בסדר גודל כזה מישהו בכלל יורק לכיוון שלכם.
קחו דוגמא מחברים כמו DOR08 שרכש וקיבל את האמא והסבתא של האחריות ויודע גם לפרגן פה ושם.
- amirbd1967
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 26
- הצטרף: אפריל 2010
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:
בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "
הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:
בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "
הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר
Firebird משום-מה זרק פצצה ועשה "אחורה פנה"amirbd1967 כתב:Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:
בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "
הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר...
לא תמונות ,לא הסברים,שום כלום
- amirbd1967
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 26
- הצטרף: אפריל 2010
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
הV20 מרצדת.... הסמסונג לא (יותר נכון כמעט ולא
והC7000 הרבה יותר דקה
וברצינות,
קצת קשה להשוות בין הטלוויזיות כי הV20 היתה אצלי בקושי יומיים והן אף פעם לא היו זו לצד זו.
כרגע אני על ערכים נמוכים בקונטרסט ובבריטנס מעביר את הזמן עד ל200 שעות. אחרי זה נכייל ונרשום התרשמות בשרשור חדש.
והC7000 הרבה יותר דקה
וברצינות,
קצת קשה להשוות בין הטלוויזיות כי הV20 היתה אצלי בקושי יומיים והן אף פעם לא היו זו לצד זו.
כרגע אני על ערכים נמוכים בקונטרסט ובבריטנס מעביר את הזמן עד ל200 שעות. אחרי זה נכייל ונרשום התרשמות בשרשור חדש.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......