הבאתי אייפון 4 מה UK, בתחילה אונרג' לא היו מוכנים להפעיל עליו חוק ניתוק זיקה כיוון שהם "עובדים" רק עם קבלות במטבעות הבאים: דולר,אירו, רובל...
שלחתי מכתב למשרד התקשורת + CC לשירות לקוחות אורנג', שמצידם די מהר אמרו שאין שום בעיה ואנחנו "נסכים" לכבד את הקבלה....
למה לא מההתחלה אורנג' ? למה בזמן האחרון תמיד ישר לא ואז אתם מתרצים ?
בכל אופן זה קרה כבר לפני 4 חודשים.
חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר
- Shayosef
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5891
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 448 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
המקרה שלי היה וטופל ע"י משרד התקשורת (במהירות וביעילות מפתיעה) UK
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
שי
הלכתי היום למרכז שירות של אורנג' כדי לקבל את המגיע לי בניתוק זיקה (אייפון 4, אשר נרכש דרך האתר הרשמי של אפל בהונג-קונג עם השם שלי על החשבונית)
סיבוב ראשון !
ישבתי שעה בשירות לקוחות והמתנתי כמו ילד טוב לתור שלי...
לאחר כשעה התיישבתי ואמרתי לנציגה שרכשתי מכשיר בחו"ל ואני מעוניין לקבל את ההחזרים המגיעים לי.
היא התחילה ישר בעבודה, נתתי לה את המכשיר, תעודה מזהה ואת החשבונית המקורית שהיא על שמי. במשך 7 דקות היא לא הפסיקה לתקתק על המחשב וכמעט לא דיברה איתי-היה מוזר.
פתאום היא פונה אלי ואומרת : " אין לי את מספר ה IMEI על החשבונית" (מזל שאני קצת מבין במכשיר והגעתי מוכן), אמרתי לה שאין על החשבונית יש בתוך המכשיר וניתן להוציא אותו משם, "לא!" היא התעקשה "אני צריכה לראות שהחשבונית עם המספר IMEI תואמת למכשיר" ,
אמרתי לה שזה מה שנתנו לי כחשבונית מקורית של אפל ויש שם את כל הפרטים כולל מספר סידורי של המכשיר ומספר דגם, השם האישי שלי והסכום ששילמתי, מה לא מספיק בזה ?! היא סיננה בין השפתיים שהיא מקבלת 15 פניות לניתוק זיקה ביום ותמיד בכל חשבונית מופיעים פרטי IMEI, בכל מקרה לאחר המשך ההתעקשות שלי היא הסכימה להמשיך את התהליך....
שוב חזרה לתקתק במשך 8 דקות ולא דיברה איתי.
"הוא (המחשב) לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך למערכת הוא טוען שזה לא מתאים" אמרה והמשיכה לתקתק "אה! רגע בכלל אתה בחבילה שלא מאפשרת את זה, אתה ב TOTAL 200, רגע אולי אני אחפש לך חבילה אחרת כדי שזה יתאים"....כל הזמן הזה אני מסתכל עליה ושותק, זה היה נראה כאילו היא מבצעת תהליך עם עצמה, היא מגיעה למסקנות שואלת שאלות ועונה את התשובות.... מזל שיש לי קצת הבנה בסיסית במושגים של סלולר, בשביל לקוח רגיל זה היה סינית. שוב חזרה לתקתק לעוד שתיקה של 5 דקות. "טוב הוא לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך, אני אצטרך להגיש בקשה שיאשרו לי אותו ואז יכניסו את זה, אני אתקשר לדווח לך איך זה מתקדם"
שאלתי אותה על גובה ההחזר, היא אמרה שזה יהיה 98 ש"ח אם אדבר מעל 248 ש"ח "ואם לא אדבר את מלוא הסכום שאת נוקבת בו ?" שאלתי, "אז לא תקבל שום החזר באותו החודש", אמרתי לה שאני לא מצליח להבין את הקשר בין החבילה לבין ההחזר על המכשיר, היא טענה שהיא מחויבת לתת את התנאים שכל לקוח אחר מקבל אם הוא היה קונה את המכשיר אצלהם ואלה החבילות והמסלולים שמופיעים לה לאייפון 4-בשלב הזה כבר הייתי מותש ולא היה לי כוח להתווכח, בד"כ אלה הסכומים שאני מדבר אז זה כבר לא עניין לויכוח ועשיית שריר.
עכשיו אני ממשיך לראות אם מישהו באמת יחזור אלי לעדכון ומה הוא הולך לבשר לי.
מישהו יכול לבשר לי אחרת על החבילה שלו בעת ביצוע ניתוק זיקה וכמה החזר הוא מקבל על כמה דקות ?
עדכון ! 20:39
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!
עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.
עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.
לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.
סיבוב ראשון !
ישבתי שעה בשירות לקוחות והמתנתי כמו ילד טוב לתור שלי...
לאחר כשעה התיישבתי ואמרתי לנציגה שרכשתי מכשיר בחו"ל ואני מעוניין לקבל את ההחזרים המגיעים לי.
היא התחילה ישר בעבודה, נתתי לה את המכשיר, תעודה מזהה ואת החשבונית המקורית שהיא על שמי. במשך 7 דקות היא לא הפסיקה לתקתק על המחשב וכמעט לא דיברה איתי-היה מוזר.
פתאום היא פונה אלי ואומרת : " אין לי את מספר ה IMEI על החשבונית" (מזל שאני קצת מבין במכשיר והגעתי מוכן), אמרתי לה שאין על החשבונית יש בתוך המכשיר וניתן להוציא אותו משם, "לא!" היא התעקשה "אני צריכה לראות שהחשבונית עם המספר IMEI תואמת למכשיר" ,
אמרתי לה שזה מה שנתנו לי כחשבונית מקורית של אפל ויש שם את כל הפרטים כולל מספר סידורי של המכשיר ומספר דגם, השם האישי שלי והסכום ששילמתי, מה לא מספיק בזה ?! היא סיננה בין השפתיים שהיא מקבלת 15 פניות לניתוק זיקה ביום ותמיד בכל חשבונית מופיעים פרטי IMEI, בכל מקרה לאחר המשך ההתעקשות שלי היא הסכימה להמשיך את התהליך....
שוב חזרה לתקתק במשך 8 דקות ולא דיברה איתי.
"הוא (המחשב) לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך למערכת הוא טוען שזה לא מתאים" אמרה והמשיכה לתקתק "אה! רגע בכלל אתה בחבילה שלא מאפשרת את זה, אתה ב TOTAL 200, רגע אולי אני אחפש לך חבילה אחרת כדי שזה יתאים"....כל הזמן הזה אני מסתכל עליה ושותק, זה היה נראה כאילו היא מבצעת תהליך עם עצמה, היא מגיעה למסקנות שואלת שאלות ועונה את התשובות.... מזל שיש לי קצת הבנה בסיסית במושגים של סלולר, בשביל לקוח רגיל זה היה סינית. שוב חזרה לתקתק לעוד שתיקה של 5 דקות. "טוב הוא לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך, אני אצטרך להגיש בקשה שיאשרו לי אותו ואז יכניסו את זה, אני אתקשר לדווח לך איך זה מתקדם"
שאלתי אותה על גובה ההחזר, היא אמרה שזה יהיה 98 ש"ח אם אדבר מעל 248 ש"ח "ואם לא אדבר את מלוא הסכום שאת נוקבת בו ?" שאלתי, "אז לא תקבל שום החזר באותו החודש", אמרתי לה שאני לא מצליח להבין את הקשר בין החבילה לבין ההחזר על המכשיר, היא טענה שהיא מחויבת לתת את התנאים שכל לקוח אחר מקבל אם הוא היה קונה את המכשיר אצלהם ואלה החבילות והמסלולים שמופיעים לה לאייפון 4-בשלב הזה כבר הייתי מותש ולא היה לי כוח להתווכח, בד"כ אלה הסכומים שאני מדבר אז זה כבר לא עניין לויכוח ועשיית שריר.
עכשיו אני ממשיך לראות אם מישהו באמת יחזור אלי לעדכון ומה הוא הולך לבשר לי.
מישהו יכול לבשר לי אחרת על החבילה שלו בעת ביצוע ניתוק זיקה וכמה החזר הוא מקבל על כמה דקות ?
עדכון ! 20:39
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!
עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.
עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.
לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.
נערך לאחרונה על ידי דאוס ב 21/11/2010 18:02, נערך 2 פעמים בסך הכל.
יכול להיות שיש להם איזה פורמט בסיס למספרי IMEI של אייפון נגיד ספרה אחרונה צריכה להיות 0, אחד עשר ספרות וכדו...וברגע שהמספר IMEI באייפון שלך לא תואם את הפורמט שלהם, זה פשוט לא מאשר.osherov כתב:מסרב לקבל את מספר ה IMEI
איזה שטויות! הרי הם מחייבים אותך להגיע עם המכשיר החדש ויכולים בעצמם לראות את מספר ה IMEI שלו ולכן לא מבין מאיפה בדיוק ניתן לקבל דחייה במערכת של הכנסת המספר הזה. מה הם פונים למאגר עולמי IMEI של כל מכשירי הסלולאר שמיוצרים בעולם על מנת לוודא שקיים כזה מספר...
אני צריך לקבל עדכון מחר לגבי המשך הטיפול-אדווח.
- avioren
- חבר ותיק
- הודעות: 2555
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 63 פעמים
- קיבל תודות: 128 פעמים
דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"avioren כתב:דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר....
- eg99
- חבר ותיק
- הודעות: 2999
- הצטרף: פברואר 2006
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 114 פעמים
- קיבל תודות: 58 פעמים
אני לא חושב שזה המקרה, ועל אורנג' אני לא יכול להגן בשום צורה (השירות שלהם מתחרה ראש בראש עם השירות של הוט מי ה $%^* ביותר), אבל לידיעה כללית (60 שניות על):יכול להיות שיש להם איזה פורמט בסיס למספרי IMEI...
למפעילים סלולרים יש EIR, שזה בסיס נתונים - שלהם, ברמת מדינה או ברמה עולמית - שמכיל מספרי IMEI שחשודים כגנובים או פסולים (Black or Gray lists).
הרעיון היה לבנות בסיס נתונים כלל עולמי כדי להלחם במכת הגניבות של טלפונים סלולרים.
זה התחיל מבסיס נתונים לכל מפעיל, והגנבים היו מוכרים כמחובר למפעיל אחר.
אח"כ בנו בסיסי נתונים משותפים לכל מדינה, ובהמשלך ניסו כלל אירופאי, והבינו שמוכרים את הגנובים ביבשות אחרות.
העסק לא כל כך מצליח ברמה העולמית, כי נדרשת תקשורת רצופה עם בסיס הנתונים הזה, ולמפעילים במדינות עניות אין עניין אמיתי להשקיע בזה כסף.
ערן
- avioren
- חבר ותיק
- הודעות: 2555
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 63 פעמים
- קיבל תודות: 128 פעמים
זה לא סותר את מה שכתבתי, דיברת מעל 249 ש"ח זה אומר שעמדת בתנאים של החבילה שלהם ולכן מגיע לך זיכוי זהה.דאוס כתב:הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"avioren כתב:דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.......
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
אבל יש כאן דוגמאות של אנשים שמדברים 150 ש"ח ומקבלים זיכוי של 50 ש"ח, על איזה חבילה מדובר כאן ?avioren כתב:זה לא סותר את מה שכתבתי, דיברת מעל 249 ש"ח זה אומר שעמדת בתנאים של החבילה שלהם ולכן מגיע לך זיכוי זהה.דאוס כתב:הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"avioren כתב:דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר..........
עדכון ! 20:39
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!
עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.
עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.
לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!
עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.
עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.
לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.