מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


תקלה חמורה במסך פלזמה של פנסוניק - (אני ממש בשוק) אשמח לעצה


עמוד 1 מתוך 7
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
amir77a
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 269

 #1  נשלח: א' 17/04/2011 12:53
תקלה חמורה במסך פלזמה של פנסוניק - (אני ממש בשוק) אשמח לעצה

יש לי מסך פלזמה של פנסוניק דגם PV60 שנרכש (עצוב לומר) ב-15,000 ש"ח רק לפני 4 שנים.

במועד הרכישה, המסך היה אחד המשובחים (והיקרים) בשוק.

הופיעה לי אתמול תקלה לפיה מופיע פס ירוק דק לכל גובה המסך מלעלה למטה. הפס נראה בעיקר כאשר בתמונה מוקרנים גוונים הנוגעים בצבע האדום.

התקשרתי הבוקר לשירות יורוקום. לבסוף הגעתי לאחראי על המעבדה ו"ה"מומחה של המעבדה וסיפרתי לו על התקלה.
התשובה פשוט הממה אותי לגמרי. מדובר בתקלה בפנל שככל הנראה יש להחליפו. העלות כה גבוהה שהוא אפילו לא רצה לומר לי כמה (ככל הנראה 5 ספרות) ובמילים פשוטות הוא אמר לי שאין מה לעשות עם המסך. צריך לזרוק אותו לפח ולרכוש חדש.

נשמע לכם סביר?
אני בשוק. רכשתי מוצר שאמור להיות מהמשובחים בשוק והמוצר בפועל מתנהג כמו המוצר הירוד ביותר "פאר" התוצרת הסינית.

מה דעתכם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
denis29 (ירומקין דניס)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 01, 2007

מיקום: ישראל, נתניה
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 2558

 #2  נשלח: א' 17/04/2011 13:36

בכל מקרה לדעתי עדיף שיעבור בדיקה במעבדה, עולי זה סתם תקלה במעגל הגרפי שלו או משהוא כזה ..
_________________
" ... We can do nothing but to see the times go by in the path which God has chosen ... "
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 978
מספר הודעות: 4210

 #3  נשלח: א' 17/04/2011 13:45

לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....
_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roslan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 10, 2011
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 166

 #4  נשלח: א' 17/04/2011 13:52

b2k כתב:
לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....


בכל זאת-
אם תשווה למסכי ה CRT-אחוז התקלות שם שהצריכו השבתת מסך כתוצאה מתקלה היה כמעט אפסי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 821
מספר הודעות: 20202

 #5  נשלח: א' 17/04/2011 14:05

b2k כתב:
לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....



יש הבדל (16 שנה) בין 4 ל20
מרגיז מאוד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 665
מספר הודעות: 14929

 #6  נשלח: א' 17/04/2011 14:11

למסכי CRT היו 60 שנים שבהם הם יכלו לשכלל את הטכנולוגיה ולהביא אותה לרמת אמינות גבוהה. זה כבר לא יקרה לשום אביזר או מכשיר שתיקנו היום כי הטכנולוגיה משתנה בקצב ההולך וגובר כך שאין כבר סיכוי שהיום יהיה מכשיר כלשהו שיוכל לשמש מעל לשנים ספורות לפני שיהפוך ללא רלוונטי.
_________________
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 170
מספר הודעות: 4325

 #7  נשלח: א' 17/04/2011 14:14

sam22 כתב:
b2k כתב:
לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....



יש הבדל (16 שנה) בין 4 ל20
מרגיז מאוד

צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amir77a
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 269

 #8  נשלח: א' 17/04/2011 14:25

כאשר רוכשים מוצר שנתפס ועולה וממותג כאיכותי ויקר, הציפיה לאיכות הנה בהתאם.

מי שרוכש מכנסיים של ליוויס או דיזל במאות שקלים, מצפה למכנסיים שיחזיקו, זמן רב יותר ממכנסיים שנרכשו בשוק ב-30 ש"ח.


הם כמובן הציעו לי באותה שיחה לרכוש מסך חדש מהם, הפעם עם אחריות של 5 שנים. כמעט נחנקתי... אין בושה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amir77a
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 269

 #9  נשלח: א' 17/04/2011 14:26

denis29 כתב:
בכל מקרה לדעתי עדיף שיעבור בדיקה במעבדה, עולי זה סתם תקלה במעגל הגרפי שלו או משהוא כזה ..


עבור בדיקת מעבדה הם מבקשים כ- 500 ש"ח (כולל הובלה למעבדה). זאת כמובן לפני כל תיקון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 978
מספר הודעות: 4210

 #10  נשלח: א' 17/04/2011 15:41

TANDBERG כתב:

צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.


TANDBERG,

לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.

הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.

http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ran75ku
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2011
מספר הודעות: 22

 #11  נשלח: א' 17/04/2011 16:10

b2k כתב:
TANDBERG כתב:

צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.


TANDBERG,

לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.

הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.

http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...

כן רק שבמקרה הנ"ל זה לא מדובר על מסך פרימיום ובטח שלא על מסך בעשרות אלפי ש"ח.
גם ככה זה כמובן לא אמור לקרות אבל זו לא דוגמה טובה לטענה שלך שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
קראתי את השרשור הזה ואני חושב שיבואן המסך פישל פה בגדול.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amir77a
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 269

 #12  נשלח: א' 17/04/2011 16:20

כיום בוודאי שהמסך אינו פרימיום. בעת הקנייה הוא היה בהחלט מהיקרים יותר וגם האיכותיים יותר. לא האיכותי מכל אבל בוודאי שבליגה העליונה.

אני אגב מתכוון לפנות לכל מקור אפשרי... יורוקום בישראל ועד פנאסוניק העולמית. בתקווה לפתרון כלשהו.

בעסה.. הם יצאו היום לחופשת חג עד אחרי חול המועד...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 978
מספר הודעות: 4210

 #13  נשלח: א' 17/04/2011 16:25

ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים. כל אחד לפי דעתו.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי - זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.
(ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף רב על מסך אחד- בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים ממותגים ופחות יוקרתיים )


נערך בפעם אחרונה על-ידי b2k בתאריך א' 17/04/2011 16:29, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amir77a
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2004
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 269

 #14  נשלח: א' 17/04/2011 16:28

b2k כתב:
ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי (ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף - בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים פחות יוקרתיים)
- זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.


היום קל לומר זאת. לפני 4 שנים מחירי המסכים היו שונים לגמרי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 170
מספר הודעות: 4325

 #15  נשלח: א' 17/04/2011 16:35

b2k, החבר kipkipod קיבל מענה לשביעות רצונו, זה בטוח - הוא חזר על כך מספר פעמים.
לפי מה שאתה כותב אז צריך לרכוש מוצר זול עם אחריות טובה ? איך זה מסתדר לך עם מוצרים אחרים ?
לגבי זה שאין מכשירים מוגנים - נכון. אבל עדיין, השאלה היא איך הלקוח מרגיש עם מה שאמרו לו אחרי מספר שנים. במקרה זה עברו ארבע שנים, לא חמש ולא שש ולא שבע. אורך חיי מסך צריך להיות בהתאם למחירו או לפחות פרופורציונלי.
במסגרת העבודה אני עוסק עם מוצרים שחלקם עולים מאות שקלים וחלקם מאות אלפי שקלים, מעולם לא נתנו ללקוח תשובה של: עברו ארבע שנים וגמרנו. עשינו כל מה שאפשר על מנת לטפל - דאגנו שהלקוח ירגיש את זה.
שוב - אני לא מעורה במקרה המסופר (מצידה של יורוקום) ולכן לא מהר לחרוץ את דינה. אבל אם הדברים האלו נכונים, כדאי שיעשו בדק בית עם מי החבר דיבר, ארבע שנים אחרי רכישה לא זולה של מוצר (ואני מאמין שהייתה תחרות) ראוי שיתנו ללקוח תחושה שעושים הכל על מנת לטפל בו. אחרת אין שום בידול בין מוצר שעולה כמה מאות למוצר שעולה כמה אלפים.

_________________
Vocare Ad Regnum
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht