תקלה חמורה במסך פלזמה של פנסוניק - (אני ממש בשוק) אשמח לעצה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
amir77a (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 282
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

תקלה חמורה במסך פלזמה של פנסוניק - (אני ממש בשוק) אשמח לעצה

נושא שלא נקרא #1 

יש לי מסך פלזמה של פנסוניק דגם PV60 שנרכש (עצוב לומר) ב-15,000 ש"ח רק לפני 4 שנים.

במועד הרכישה, המסך היה אחד המשובחים (והיקרים) בשוק.

הופיעה לי אתמול תקלה לפיה מופיע פס ירוק דק לכל גובה המסך מלעלה למטה. הפס נראה בעיקר כאשר בתמונה מוקרנים גוונים הנוגעים בצבע האדום.

התקשרתי הבוקר לשירות יורוקום. לבסוף הגעתי לאחראי על המעבדה ו"ה"מומחה של המעבדה וסיפרתי לו על התקלה.
התשובה פשוט הממה אותי לגמרי. מדובר בתקלה בפנל שככל הנראה יש להחליפו. העלות כה גבוהה שהוא אפילו לא רצה לומר לי כמה (ככל הנראה 5 ספרות) ובמילים פשוטות הוא אמר לי שאין מה לעשות עם המסך. צריך לזרוק אותו לפח ולרכוש חדש.

נשמע לכם סביר?
אני בשוק. רכשתי מוצר שאמור להיות מהמשובחים בשוק והמוצר בפועל מתנהג כמו המוצר הירוד ביותר "פאר" התוצרת הסינית.

מה דעתכם?

denis29
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2742
הצטרף: ינואר 2007
מיקום: ישראל, נתניה
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

בכל מקרה לדעתי עדיף שיעבור בדיקה במעבדה, עולי זה סתם תקלה במעגל הגרפי שלו או משהוא כזה ..
" ... We can do nothing but to see the times go by in the path which God has chosen ... "

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....

roslan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

b2k כתב:לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....
...
בכל זאת-
אם תשווה למסכי ה CRT-אחוז התקלות שם שהצריכו השבתת מסך כתוצאה מתקלה היה כמעט אפסי

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20360
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 938 פעמים
קיבל תודות: 819 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

b2k כתב:לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....
...

יש הבדל (16 שנה) בין 4 ל20
מרגיז מאוד

Catskinner
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 16019
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 940 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

למסכי CRT היו 60 שנים שבהם הם יכלו לשכלל את הטכנולוגיה ולהביא אותה לרמת אמינות גבוהה. זה כבר לא יקרה לשום אביזר או מכשיר שתיקנו היום כי הטכנולוגיה משתנה בקצב ההולך וגובר כך שאין כבר סיכוי שהיום יהיה מכשיר כלשהו שיוכל לשמש מעל לשנים ספורות לפני שיהפוך ללא רלוונטי.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

sam22 כתב:
b2k כתב:לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה....
...

יש הבדל (16 שנה) בין 4 ל20
מרגיז מאוד
...
צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.

amir77a (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 282
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כאשר רוכשים מוצר שנתפס ועולה וממותג כאיכותי ויקר, הציפיה לאיכות הנה בהתאם.

מי שרוכש מכנסיים של ליוויס או דיזל במאות שקלים, מצפה למכנסיים שיחזיקו, זמן רב יותר ממכנסיים שנרכשו בשוק ב-30 ש"ח.


הם כמובן הציעו לי באותה שיחה לרכוש מסך חדש מהם, הפעם עם אחריות של 5 שנים. כמעט נחנקתי... אין בושה.

amir77a (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 282
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

denis29 כתב:בכל מקרה לדעתי עדיף שיעבור בדיקה במעבדה, עולי זה סתם תקלה במעגל הגרפי שלו או משהוא כזה ..
...
עבור בדיקת מעבדה הם מבקשים כ- 500 ש"ח (כולל הובלה למעבדה). זאת כמובן לפני כל תיקון.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

TANDBERG כתב: צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.
...
TANDBERG,

לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.

הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.

http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... =1#1379527

ran75ku
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: אפריל 2011
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

b2k כתב:
TANDBERG כתב: צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.
...
TANDBERG,

לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.

הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.

http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... =1#1379527
...
כן רק שבמקרה הנ"ל זה לא מדובר על מסך פרימיום ובטח שלא על מסך בעשרות אלפי ש"ח.
גם ככה זה כמובן לא אמור לקרות אבל זו לא דוגמה טובה לטענה שלך שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
קראתי את השרשור הזה ואני חושב שיבואן המסך פישל פה בגדול.

amir77a (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 282
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

כיום בוודאי שהמסך אינו פרימיום. בעת הקנייה הוא היה בהחלט מהיקרים יותר וגם האיכותיים יותר. לא האיכותי מכל אבל בוודאי שבליגה העליונה.

אני אגב מתכוון לפנות לכל מקור אפשרי... יורוקום בישראל ועד פנאסוניק העולמית. בתקווה לפתרון כלשהו.

בעסה.. הם יצאו היום לחופשת חג עד אחרי חול המועד...

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים. כל אחד לפי דעתו.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי - זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.
(ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף רב על מסך אחד- בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים ממותגים ופחות יוקרתיים )
נערך לאחרונה על ידי b2k ב 17/04/2011 16:29, נערך 2 פעמים בסך הכל.

amir77a (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 282
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

b2k כתב:ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי (ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף - בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים פחות יוקרתיים)
- זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.
...
היום קל לומר זאת. לפני 4 שנים מחירי המסכים היו שונים לגמרי.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4591
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

b2k, החבר kipkipod קיבל מענה לשביעות רצונו, זה בטוח - הוא חזר על כך מספר פעמים.
לפי מה שאתה כותב אז צריך לרכוש מוצר זול עם אחריות טובה ? איך זה מסתדר לך עם מוצרים אחרים ?
לגבי זה שאין מכשירים מוגנים - נכון. אבל עדיין, השאלה היא איך הלקוח מרגיש עם מה שאמרו לו אחרי מספר שנים. במקרה זה עברו ארבע שנים, לא חמש ולא שש ולא שבע. אורך חיי מסך צריך להיות בהתאם למחירו או לפחות פרופורציונלי.
במסגרת העבודה אני עוסק עם מוצרים שחלקם עולים מאות שקלים וחלקם מאות אלפי שקלים, מעולם לא נתנו ללקוח תשובה של: עברו ארבע שנים וגמרנו. עשינו כל מה שאפשר על מנת לטפל - דאגנו שהלקוח ירגיש את זה.
שוב - אני לא מעורה במקרה המסופר (מצידה של יורוקום) ולכן לא מהר לחרוץ את דינה. אבל אם הדברים האלו נכונים, כדאי שיעשו בדק בית עם מי החבר דיבר, ארבע שנים אחרי רכישה לא זולה של מוצר (ואני מאמין שהייתה תחרות) ראוי שיתנו ללקוח תחושה שעושים הכל על מנת לטפל בו. אחרת אין שום בידול בין מוצר שעולה כמה מאות למוצר שעולה כמה אלפים.
Vocare Ad Regnum

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”