יש לי מסך פלזמה של פנסוניק דגם PV60 שנרכש (עצוב לומר) ב-15,000 ש"ח רק לפני 4 שנים.
במועד הרכישה, המסך היה אחד המשובחים (והיקרים) בשוק.
הופיעה לי אתמול תקלה לפיה מופיע פס ירוק דק לכל גובה המסך מלעלה למטה. הפס נראה בעיקר כאשר בתמונה מוקרנים גוונים הנוגעים בצבע האדום.
התקשרתי הבוקר לשירות יורוקום. לבסוף הגעתי לאחראי על המעבדה ו"ה"מומחה של המעבדה וסיפרתי לו על התקלה.
התשובה פשוט הממה אותי לגמרי. מדובר בתקלה בפנל שככל הנראה יש להחליפו. העלות כה גבוהה שהוא אפילו לא רצה לומר לי כמה (ככל הנראה 5 ספרות) ובמילים פשוטות הוא אמר לי שאין מה לעשות עם המסך. צריך לזרוק אותו לפח ולרכוש חדש.
נשמע לכם סביר?
אני בשוק. רכשתי מוצר שאמור להיות מהמשובחים בשוק והמוצר בפועל מתנהג כמו המוצר הירוד ביותר "פאר" התוצרת הסינית.
מה דעתכם?
תקלה חמורה במסך פלזמה של פנסוניק - (אני ממש בשוק) אשמח לעצה
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
למסכי CRT היו 60 שנים שבהם הם יכלו לשכלל את הטכנולוגיה ולהביא אותה לרמת אמינות גבוהה. זה כבר לא יקרה לשום אביזר או מכשיר שתיקנו היום כי הטכנולוגיה משתנה בקצב ההולך וגובר כך שאין כבר סיכוי שהיום יהיה מכשיר כלשהו שיוכל לשמש מעל לשנים ספורות לפני שיהפוך ללא רלוונטי.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
צודק לגמרי.sam22 כתב:b2k כתב:לא יודע למה חושבים פה שאם קונים מסך יקר....מקבלים תעודת ביטוח שהוא לא יתקלקל 20 שנה.......
יש הבדל (16 שנה) בין 4 ל20
מרגיז מאוד...
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן.
TANDBERG,TANDBERG כתב: צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן....
לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.
הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... =1#1379527
כן רק שבמקרה הנ"ל זה לא מדובר על מסך פרימיום ובטח שלא על מסך בעשרות אלפי ש"ח.b2k כתב:TANDBERG,TANDBERG כתב: צודק לגמרי.
b2k - לא מאחל לך את התחושה של תקלת מוצר שנרכש בכסף טוב, ולא מדובר במוצר סוג ב. גם אני הייתי מצפה ליחס טיפה יותר טוב ממה שמתואר כאן. תגובה מסוג זה שהחבר קיבל היא לא מהסוג שמעודד אנשים לרכוש מסכי פרמיום או משהו קרוב אליהם. שוב - אני מתייחס אך ורק למה שנכתב כאן....
לדעתי, ושוב לדעתי, לקנות מסך בעשרות אלפי שקלים זה לזרוק כסף.
צריך לחשוב במקרה זה גם מה יקרה יום אחרי שתיגמר האחריות ויתקלקל.
אין מכשיר חשמלי שחסין מתקלה.
ממותג או לא ממותג.
השאלה מתי זה יקרה לך האם באחריות או כשנגמרה האחריות.
וכמה תצטרך לתקן מסך שעלה לך הרבה מאוד, מן הסתם התיקון יהיה בהתאם.
הנה עוד דוגמא למסך איכות שעשה בעיות רק כשיצא מהאריזה.
ומה התלאות שעבר kipikipod.
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... =1#1379527...
גם ככה זה כמובן לא אמור לקרות אבל זו לא דוגמה טובה לטענה שלך שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
קראתי את השרשור הזה ואני חושב שיבואן המסך פישל פה בגדול.
ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים. כל אחד לפי דעתו.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי - זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.
(ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף רב על מסך אחד- בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים ממותגים ופחות יוקרתיים )
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים. כל אחד לפי דעתו.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי - זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות.
(ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף רב על מסך אחד- בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים ממותגים ופחות יוקרתיים )
נערך לאחרונה על ידי b2k ב 17/04/2011 16:29, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- amir77a (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 282
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 3 פעמים
היום קל לומר זאת. לפני 4 שנים מחירי המסכים היו שונים לגמרי.b2k כתב:ran75ku,
לא אמרתי שאסור לרכוש מסכים יוקרתיים.
אמרתי שמסכים יוקרתיים הם לא חסינים מתקלה הן בתקופת האחריות והן לאחריה.
זה ששילמת יקר לא נותן לך ביטוח מפני תקלות.
לכן אם אני הייתי קונה מסך יוקרתי (ואין סיכוי שאני אקנה מסך ב 15000 ש"ח...לי אישית זה נראה זריקת כסף - בסכום כזה הייתי קונה 3 מסכים פחות יוקרתיים)
- זה רק מסך שיש לו מינימום 5 שנים אחריות....
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
b2k, החבר kipkipod קיבל מענה לשביעות רצונו, זה בטוח - הוא חזר על כך מספר פעמים.
לפי מה שאתה כותב אז צריך לרכוש מוצר זול עם אחריות טובה ? איך זה מסתדר לך עם מוצרים אחרים ?
לגבי זה שאין מכשירים מוגנים - נכון. אבל עדיין, השאלה היא איך הלקוח מרגיש עם מה שאמרו לו אחרי מספר שנים. במקרה זה עברו ארבע שנים, לא חמש ולא שש ולא שבע. אורך חיי מסך צריך להיות בהתאם למחירו או לפחות פרופורציונלי.
במסגרת העבודה אני עוסק עם מוצרים שחלקם עולים מאות שקלים וחלקם מאות אלפי שקלים, מעולם לא נתנו ללקוח תשובה של: עברו ארבע שנים וגמרנו. עשינו כל מה שאפשר על מנת לטפל - דאגנו שהלקוח ירגיש את זה.
שוב - אני לא מעורה במקרה המסופר (מצידה של יורוקום) ולכן לא מהר לחרוץ את דינה. אבל אם הדברים האלו נכונים, כדאי שיעשו בדק בית עם מי החבר דיבר, ארבע שנים אחרי רכישה לא זולה של מוצר (ואני מאמין שהייתה תחרות) ראוי שיתנו ללקוח תחושה שעושים הכל על מנת לטפל בו. אחרת אין שום בידול בין מוצר שעולה כמה מאות למוצר שעולה כמה אלפים.
לפי מה שאתה כותב אז צריך לרכוש מוצר זול עם אחריות טובה ? איך זה מסתדר לך עם מוצרים אחרים ?
לגבי זה שאין מכשירים מוגנים - נכון. אבל עדיין, השאלה היא איך הלקוח מרגיש עם מה שאמרו לו אחרי מספר שנים. במקרה זה עברו ארבע שנים, לא חמש ולא שש ולא שבע. אורך חיי מסך צריך להיות בהתאם למחירו או לפחות פרופורציונלי.
במסגרת העבודה אני עוסק עם מוצרים שחלקם עולים מאות שקלים וחלקם מאות אלפי שקלים, מעולם לא נתנו ללקוח תשובה של: עברו ארבע שנים וגמרנו. עשינו כל מה שאפשר על מנת לטפל - דאגנו שהלקוח ירגיש את זה.
שוב - אני לא מעורה במקרה המסופר (מצידה של יורוקום) ולכן לא מהר לחרוץ את דינה. אבל אם הדברים האלו נכונים, כדאי שיעשו בדק בית עם מי החבר דיבר, ארבע שנים אחרי רכישה לא זולה של מוצר (ואני מאמין שהייתה תחרות) ראוי שיתנו ללקוח תחושה שעושים הכל על מנת לטפל בו. אחרת אין שום בידול בין מוצר שעולה כמה מאות למוצר שעולה כמה אלפים.
Vocare Ad Regnum