שוב שרשור על יבוא מקביל יוצא מכלל שליטה ודורש נעילה.
האמת? נמאס לי לחלוטין לנעול שרשורים ואני על סף הקפאה של מספר משתמשים שמדרדרים כאן כל דיון.
קחו בחשבון.
שוב פרסום סמוי
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- jukin
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 757
- הצטרף: דצמבר 2008
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 26 פעמים
- קיבל תודות: 15 פעמים
נמאס לחלוטין
כל הדיונים על מסכים הפכו להתנצחויות...תמיד בגלל אותם 5-6 אנשים...נהיה משעמם ומעצבן.
עדיף לטעמי במקום לנעול שרשורים להקפיא אנשים.
גם לא איכפת לי אם זה פרסום סמוי או לא...זה צורת הדיון הבזיונית שאוחזת בכל שרשור כזה
- blknom1
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1322
- הצטרף: נובמבר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 40 פעמים
Re: נמאס לחלוטין
jukin כתב:
כל הדיונים על מסכים הפכו להתנצחויות...תמיד בגלל אותם 5-6 אנשים...נהיה משעמם ומעצבן.
עדיף לטעמי במקום לנעול שרשורים להקפיא אנשים.
גם לא איכפת לי אם זה פרסום סמוי או לא...זה צורת הדיון הבזיונית שאוחזת בכל שרשור כזה...
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
אני אחזור לנאמר בשרשור אחר על הנושא.
מדובר על פרסום סמוי ולא על יבואן כזה או אחר.
מדובר על שיטות לקידום אג'נדה מסויימת ע"י יצירת דיונים מלאכותיים בנושאים מאוד ספציפיים ע"מ לעורר מספיק עיניין ולהביא את אותה אג'נדה לסדר היום.
זה נעשה ע"י מספר גופים, יבואנים, חנויות, חברות לקידום מדיה חברתית ואנשים פרטיים ואת כולם אנחנו מנסים למגר.
לא מעניין אותנו מי עומד מאחורי זה. מה שפסול בעינינו זו השיטה שב"כאילו" דרך דיון לגיטימי, משתמשים שלא מזוהים ככאלה שיש להם אג'נדה, יצירת דמות "רובין הוד"ית שבה בסה"כ רוצים "לעזור", למעשה מקדמים מוצר/חנות/יבואן/שירות.
בהרבה מאוד מהמקרים זה נעשה בצורה שקופה כל כך, שאף אחד לא מתרעם על זה כשמעיפים אותם מיד (אם תרצו אוכל להביא דוגמאות, כולם שמורים אצלנו במערכת), אבל יש מקרים די מתוחכמים שרק מי שרואה תמונה כוללת באתר לאורך זמן, יכול להבין את המניעים והאג'נדה.
אני חייב שתבינו משהו בסיסי. האתר הזה מושתת על אמינות ואובייקטיביות. הסיבה שהפורומים פה פורחים ואנשים רבים מרגישים בנוח לשאול פה שאלות ולקבל המלצות זה כי הם יודעים (או לפחות מניחים) שמי שעונה להם (הגולשים האחרים) לא מונעים מאג'נדה כזו או אחרת, קרי לא מדובר באנשים בעלי אינטרס מסויים שאינו נראה לעין (מעבר לאהדה או Pride Of Ownership).
ברגע שהיסוד הפשוט הזה מתערער, אפשר לסגור את הבסטה, כי אם אי אפשר להאמין למה שגולש "תמים" כותב, כי אולי הוא שליח של מישהו, הרי שאין זכות קיום לאתר.
אין מצב שאנחנו ניתן לזה לקרות ולכן אני חוזר שוב. זו לא דמוקרטיה. אין פה חופש ביטוי.
זה אתר פרטי והדימוי שאנחנו כל הזמן נותנים הוא של הסלון שלנו בבית. כולם, כולל כולם, מוזמנים להיות פעילים באתר כל עוד נשמרים 3 עקרונות בסיסיים שעליהם הושתת האתר מיומו הראשון:
1. מקצועיות.
2. אובייקטיוביות .
3. תרבות דיון.
מי שלא יכול לעמוד בשני העקרונות האחרונים (הראשון מיועד בעיקר אלינו), אנחנו לא מחייבים אותו להיות כאן. יש מספיק אתרים אחרים שיישמחו לארח אותם ולתת להם במה.
מדובר על פרסום סמוי ולא על יבואן כזה או אחר.
מדובר על שיטות לקידום אג'נדה מסויימת ע"י יצירת דיונים מלאכותיים בנושאים מאוד ספציפיים ע"מ לעורר מספיק עיניין ולהביא את אותה אג'נדה לסדר היום.
זה נעשה ע"י מספר גופים, יבואנים, חנויות, חברות לקידום מדיה חברתית ואנשים פרטיים ואת כולם אנחנו מנסים למגר.
לא מעניין אותנו מי עומד מאחורי זה. מה שפסול בעינינו זו השיטה שב"כאילו" דרך דיון לגיטימי, משתמשים שלא מזוהים ככאלה שיש להם אג'נדה, יצירת דמות "רובין הוד"ית שבה בסה"כ רוצים "לעזור", למעשה מקדמים מוצר/חנות/יבואן/שירות.
בהרבה מאוד מהמקרים זה נעשה בצורה שקופה כל כך, שאף אחד לא מתרעם על זה כשמעיפים אותם מיד (אם תרצו אוכל להביא דוגמאות, כולם שמורים אצלנו במערכת), אבל יש מקרים די מתוחכמים שרק מי שרואה תמונה כוללת באתר לאורך זמן, יכול להבין את המניעים והאג'נדה.
אני חייב שתבינו משהו בסיסי. האתר הזה מושתת על אמינות ואובייקטיביות. הסיבה שהפורומים פה פורחים ואנשים רבים מרגישים בנוח לשאול פה שאלות ולקבל המלצות זה כי הם יודעים (או לפחות מניחים) שמי שעונה להם (הגולשים האחרים) לא מונעים מאג'נדה כזו או אחרת, קרי לא מדובר באנשים בעלי אינטרס מסויים שאינו נראה לעין (מעבר לאהדה או Pride Of Ownership).
ברגע שהיסוד הפשוט הזה מתערער, אפשר לסגור את הבסטה, כי אם אי אפשר להאמין למה שגולש "תמים" כותב, כי אולי הוא שליח של מישהו, הרי שאין זכות קיום לאתר.
אין מצב שאנחנו ניתן לזה לקרות ולכן אני חוזר שוב. זו לא דמוקרטיה. אין פה חופש ביטוי.
זה אתר פרטי והדימוי שאנחנו כל הזמן נותנים הוא של הסלון שלנו בבית. כולם, כולל כולם, מוזמנים להיות פעילים באתר כל עוד נשמרים 3 עקרונות בסיסיים שעליהם הושתת האתר מיומו הראשון:
1. מקצועיות.
2. אובייקטיוביות .
3. תרבות דיון.
מי שלא יכול לעמוד בשני העקרונות האחרונים (הראשון מיועד בעיקר אלינו), אנחנו לא מחייבים אותו להיות כאן. יש מספיק אתרים אחרים שיישמחו לארח אותם ולתת להם במה.
נערך לאחרונה על ידי MartinHSabag ב 30/04/2011 11:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- LinkMattan
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 464
- הצטרף: דצמבר 2008
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 25 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
אישית אני חושב שלא צריך להפסיק עם שרשורי ההתחדשתי אבל שבאותם הודעות צריך להימנע מלציין מאיזו חנות ובאיזה מחיר
לעומת זאת צריך לשים לב לכל ההודעות שבהן כביכול מבקשים שיעזרו להם להחליט בין כמה דגמי מסכים שבהם מפרטים מהם היתרונות של כל מסך.
לעומת זאת צריך לשים לב לכל ההודעות שבהן כביכול מבקשים שיעזרו להם להחליט בין כמה דגמי מסכים שבהם מפרטים מהם היתרונות של כל מסך.
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.