TOP AUDIO.
לפני מספר ימים רכשתי ממאירקה את הרסיבר ONKYO NR905.
מדובר בסדרת העל של החברה מלפני 3 שנים.
מכשיר בנוי לתלפיות.
קראתי קצת באינטרנט וראיתי כי יש גרסת FIRMWARE חדשה וכן עדכוני DSP.
הבעיה שהביצוע מורכב ובחלקו אפשרי רק במעבדה.
שלחתי מייל מהאתר של טופ אודיו ובו שאילת לגבי השדרוג. נענתי תוך שעות בודדות בטלפון אישי ממנהל המעבדה - אבי. תגיע נבצע חינם אין כסף.
לא רק שביצעו ללא תמורה, הטכנאי שבדק את המכשיר הוסיף מאוורר למעגל ה HDMI אשר נוטה להתחמם ברוב הרסיברים וגורם נזק לעצמו, גם זה חינם אין כסף. בנוסף הוא ביצע תיקון מסויים לאותו כרטיס אשר כבר הראה לטענתו (אני לא ראיתי תופעות של הפרעות וכו' אבל כנראה שהן היו כבר בדרך...) גם זה חינם אין כסף.
הכל בוצע מהיום למחר.
זה שרות. כל הכבוד.
גביע השרות מבחינתי הולך ל
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75317
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- kobbi (פותח השרשור)
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4512
- הצטרף: דצמבר 2004
- נתן תודות: 223 פעמים
- קיבל תודות: 377 פעמים
אינני יודע מה שמו של הטכנאי עצמו, יתכן ורובי
בכל מקרה את התקשורת ניהלתי מול מנהל המעבדה אבי פרנס, הוא היה כל כך אדיב ובעדניק.
האמת שזאת איננה הפעם הראשונה שאני נתקל שם בשרות מסביר פנים, לפני כשנתיים כשקניתי את ה 804 של אונקיו מיד שניה התקשרתי לברר בקשר לרכישת מיקרופון לכיול והם סיפקו לי אותו בחינם.
אני בטוח שהמיקרופון לא עולה מליונים אבל בכל זאת זה כיף לקבל שרות כזה.
קובי
האמת שזאת איננה הפעם הראשונה שאני נתקל שם בשרות מסביר פנים, לפני כשנתיים כשקניתי את ה 804 של אונקיו מיד שניה התקשרתי לברר בקשר לרכישת מיקרופון לכיול והם סיפקו לי אותו בחינם.
אני בטוח שהמיקרופון לא עולה מליונים אבל בכל זאת זה כיף לקבל שרות כזה.
קובי
באמת כל הכבוד
טוב לשמוע על שירות טוב.
גם אני זכיתי לבקר במעבדות טופ-אודיו לפני כשנה לתיקון רסיבר ONKYO 607.
יצא לי לקבל שירות מאבי גם כן, כל שאלה שהייתה לי הוא ענה בסבלנות, ואכן גם לרסיבר שלי הוסיף מאוורר נוסף בחינם בגלל הנטייה להתחממות.
כל שנותר להוסיף הוא, כן יירבו.
גם אני זכיתי לבקר במעבדות טופ-אודיו לפני כשנה לתיקון רסיבר ONKYO 607.
יצא לי לקבל שירות מאבי גם כן, כל שאלה שהייתה לי הוא ענה בסבלנות, ואכן גם לרסיבר שלי הוסיף מאוורר נוסף בחינם בגלל הנטייה להתחממות.
כל שנותר להוסיף הוא, כן יירבו.
- Alparnas
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: ספטמבר 2010
- מיקום: הרצליה פיתוח
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
רובי עדיין כאן ומנהל את המעבדה, אני יד ימינו.
ותודה רבה לכולם, שמח לתת שירות תמיד.
ותודה רבה לכולם, שמח לתת שירות תמיד.
אבי פ.
מנהל אדמיניסטריבי ותמיכה, מעבדת שירות טופ אודיו.
http://www.topaudio.co.il/
[email protected]
מנהל אדמיניסטריבי ותמיכה, מעבדת שירות טופ אודיו.
http://www.topaudio.co.il/
[email protected]
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- amira
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 680
- הצטרף: דצמבר 2004
- שם מלא: אמיר
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 160 פעמים
- קיבל תודות: 89 פעמים
גם עבור מוצר שלא נרכש מטופ אודיו נתקלתי (טלפונית) ברובי שנתן שרות פשוט מדהים!!!
אנשים כאלה הם מצרך נדיר, אין ספק שמבחינתי זה בהחלט יעשה כאב ראש בפעם הבאה שאשקול רכישה מחו"ל מול בארץ
טופ אודיו יקבלו אצלי עדיפות מול ספקים אחרים בעיקר בזכות זה
mp3lll - אתה כנראה סובל מחוסר תשומת לב...חפש אותו במקום אחר
אנשים כאלה הם מצרך נדיר, אין ספק שמבחינתי זה בהחלט יעשה כאב ראש בפעם הבאה שאשקול רכישה מחו"ל מול בארץ
טופ אודיו יקבלו אצלי עדיפות מול ספקים אחרים בעיקר בזכות זה
mp3lll - אתה כנראה סובל מחוסר תשומת לב...חפש אותו במקום אחר
I'm never wrong
i once thought i was wrong
but i was mistaken
i once thought i was wrong
but i was mistaken