אח, איזו חוויה !
יואב ידידי היקר,
אתייחס לכמה דברים שכתבת
אמת לא ניתן לשחק "טונאלית" עם הערוצים (פרט ל-trebel ו-bass לכל ערוץ, השהיות, קרוסים, ועוצמות)
כדי להגיע לרמה גבוהה עם audyssey יש לכייל ע"פ ההוראות, ע"פ 8 מקומות הישיבה, כאשר כל "מושב" מרוחק על הס"מ מהשני, לרמת דיוק טובה יותר.
אתה שוכח יואב שאני "משוגע", וכדי להגיע לכיול שאני נמצא בו כעת, כיילתי מעל 10 פעמים בחצי שנה האחרונה, ובכיול האחרון באותה הפעם כיילתי 5 פעמים, תוך שינוי מקום הישיבה, והמרחקים, וחישוב של כל החלל הנתון, חלקי מספר המקומות שאני צריך/הפרוססור הכוונה צריך לחשב. וכמובן קבלת כיול משובח והגעה לאיזון מעולה עם הסאב, הקדמיים והטון הכללי.
לא פשוט יואב, זה לא plug n play כמו שרבים חושבים.
מה עוד שלאחר מכן, אני מתחיל לכייל את הכרוסים להתאמת באס/נפח זהה (בעזרתו של הסאב כמובן) שיגיע מהסראונד, והסנטר וה-hight ושיהיה דומה וכמעט זהה ליכולות הסאב של ה-801, התוצאה נפח מדהים מכל עבר.
אצלי אפילו חיתוך של 5hz משפיע ומשנה את הגון כולו.
לאחר מכן אני משווה ומכייל שוב את הסאב (רצוי שיהיה איכותי עד כמה שניתן), ומתאים אותו אבסולוטית עם החלל והרמקולים, עבודה קשה במיוחד, אבל תורמת רבות "להעלמות" הסאב בחלל וכמובן השלמה אבסולוטית של כל התדרים במערכת.
לאחר מכן אני מכוון השהיות, ולא תמיד אני מתייחס ליחס המרחק הפיזי בין הרמקול לאוזן אלא יותר בהשפעה של הערוץ בחלל ובהתאמה עם הערוצים האחרים, כדי לקבלת מקסימום 360 מעלות ברמה הכי טובה שאני יכול בחלל אצלי, ואכן ה-360 נשמע מדהים מדהים מדהים
לאחר מכן משפר עוד מבחינת עוצמות בכדי להגיע לאיזון טונאלי טוב יותר, ואח"כ שוב חוזר להשהיות אם צריך לשיפור טוב עוד יותר של הקרוסים שמושפעים אקוסטית בגלל ההשהיות והסאב,משפר עם צריך קצת אקולוזציה של באס וטרבל לכל ערוץ במידה וחסר או יש מידי. ואז שוב חוזר ושוב מכייל עד שאני מגיע לאיזון טונאלי אחיד, הומוגני, מדוייק ו"גדול" בקיצ קוצ כמו שאני אוהב "לסבך" הכל ולהגיע לאיזון מוצלח יותר.
אבל ה-dts es הזה נשמע באמת מדהים והרבה הרבה הרבה יותר משובח מגרסת ה-DVD אפילו מגרסת ה-LD ה-LIMITED EDITION המשובחת שיצאה בזמנו ב-Dolby Digital surround EX 6.1 שהיה עם פסקול דינאמי ו"מלא" במיוחד.
אתייחס לכמה דברים שכתבת
אבל אבל אבל ברגע שהאודסי עובד ( ואצל איתי הוא עובד) לא ניתן לשחק בטונים לכל ערוץ...
אמת לא ניתן לשחק "טונאלית" עם הערוצים (פרט ל-trebel ו-bass לכל ערוץ, השהיות, קרוסים, ועוצמות)
ה-audyssey 32XT לא רק שמשנה אקוליזציה (טונים, גוון, תדרים עומדים וכו'...) אלא שינוי מהותי לכל ערוץ מבחינה אקוסטית והתאמה נכונה לכל ערוץ ביחס לשני, ז"א מגיע להתאמה מצויינת בין הקדמים לסנטר, בין הקדמיים לצידיים ובין הצידיים לאחורי וכן הלאה.בטח לא בזכות שינוי טונים בעזרת הפרוססור. ברגע שהאודסי עובד אין לך שליטה על זה, הכל מבוצע אוטומט ואני לא ממש מאמין שהאודסי מזהה שינוי בגוון צליל, בין הקידמיים לסנטר ועושה התאמה בניהם....
כדי להגיע לרמה גבוהה עם audyssey יש לכייל ע"פ ההוראות, ע"פ 8 מקומות הישיבה, כאשר כל "מושב" מרוחק על הס"מ מהשני, לרמת דיוק טובה יותר.
אתה שוכח יואב שאני "משוגע", וכדי להגיע לכיול שאני נמצא בו כעת, כיילתי מעל 10 פעמים בחצי שנה האחרונה, ובכיול האחרון באותה הפעם כיילתי 5 פעמים, תוך שינוי מקום הישיבה, והמרחקים, וחישוב של כל החלל הנתון, חלקי מספר המקומות שאני צריך/הפרוססור הכוונה צריך לחשב. וכמובן קבלת כיול משובח והגעה לאיזון מעולה עם הסאב, הקדמיים והטון הכללי.
לא פשוט יואב, זה לא plug n play כמו שרבים חושבים.
מה עוד שלאחר מכן, אני מתחיל לכייל את הכרוסים להתאמת באס/נפח זהה (בעזרתו של הסאב כמובן) שיגיע מהסראונד, והסנטר וה-hight ושיהיה דומה וכמעט זהה ליכולות הסאב של ה-801, התוצאה נפח מדהים מכל עבר.
אצלי אפילו חיתוך של 5hz משפיע ומשנה את הגון כולו.
לאחר מכן אני משווה ומכייל שוב את הסאב (רצוי שיהיה איכותי עד כמה שניתן), ומתאים אותו אבסולוטית עם החלל והרמקולים, עבודה קשה במיוחד, אבל תורמת רבות "להעלמות" הסאב בחלל וכמובן השלמה אבסולוטית של כל התדרים במערכת.
לאחר מכן אני מכוון השהיות, ולא תמיד אני מתייחס ליחס המרחק הפיזי בין הרמקול לאוזן אלא יותר בהשפעה של הערוץ בחלל ובהתאמה עם הערוצים האחרים, כדי לקבלת מקסימום 360 מעלות ברמה הכי טובה שאני יכול בחלל אצלי, ואכן ה-360 נשמע מדהים מדהים מדהים
לאחר מכן משפר עוד מבחינת עוצמות בכדי להגיע לאיזון טונאלי טוב יותר, ואח"כ שוב חוזר להשהיות אם צריך לשיפור טוב עוד יותר של הקרוסים שמושפעים אקוסטית בגלל ההשהיות והסאב,משפר עם צריך קצת אקולוזציה של באס וטרבל לכל ערוץ במידה וחסר או יש מידי. ואז שוב חוזר ושוב מכייל עד שאני מגיע לאיזון טונאלי אחיד, הומוגני, מדוייק ו"גדול" בקיצ קוצ כמו שאני אוהב "לסבך" הכל ולהגיע לאיזון מוצלח יותר.
יש לי את המארז בלוריי שנמכר בארץ, שם לצערי הסרט (בהוצאה הגרמנית שלו אבל מכיל תרגום) בפסקול האנגלית ב-dts es 6.1 והגרמנית ב-dts hd 6.1.אימת הפאנטום שיש לך זה ב dts hd 7.1 או ב 6.1 ?...
אבל ה-dts es הזה נשמע באמת מדהים והרבה הרבה הרבה יותר משובח מגרסת ה-DVD אפילו מגרסת ה-LD ה-LIMITED EDITION המשובחת שיצאה בזמנו ב-Dolby Digital surround EX 6.1 שהיה עם פסקול דינאמי ו"מלא" במיוחד.
- ni-ro
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 279
- הצטרף: פברואר 2010
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 32 פעמים
ארז פוסט אחד היפים והכיפים שקראתי לאחרונה. שמחתי לראותך שוב, אחרי זמן מה.
חני ואתה כמובן מוזמנים אלי.
איתי תודה שוב על ההזמנה. כמובן שאין מה להוסיף למה שארז כתב למעט אולי לספר שעם 4 רמקולים (2 צידים ועוד 2 אחוריים), החלק האחורי שלך נשמע לא פחות ממושלם.
כיף לך לדעת שגם אחרי תערוכה, אתה חוזר הביתה ויכול לקבל אותה הנאה ואפילו יותר.
שבוע טוב ומקווה שלא אכלת (איתי) יותר מידי סטייקים בעל האש היום
חני ואתה כמובן מוזמנים אלי.
איתי תודה שוב על ההזמנה. כמובן שאין מה להוסיף למה שארז כתב למעט אולי לספר שעם 4 רמקולים (2 צידים ועוד 2 אחוריים), החלק האחורי שלך נשמע לא פחות ממושלם.
כיף לך לדעת שגם אחרי תערוכה, אתה חוזר הביתה ויכול לקבל אותה הנאה ואפילו יותר.
שבוע טוב ומקווה שלא אכלת (איתי) יותר מידי סטייקים בעל האש היום
ניר שמחתי לארח אותך, האמת אחרי שהלכת, ראינו את השעה והחלטנו לחתוך...ni-ro כתב:ארז פוסט אחד היפים והכיפים שקראתי לאחרונה. שמחתי לראותך שוב, אחרי זמן מה.
חני ואתה כמובן מוזמנים אלי.
איתי תודה שוב על ההזמנה. כמובן שאין מה להוסיף למה שארז כתב למעט אולי לספר שעם 4 רמקולים (2 צידים ועוד 2 אחוריים), החלק האחורי שלך נשמע לא פחות ממושלם.
כיף לך לדעת שגם אחרי תערוכה, אתה חוזר הביתה ויכול לקבל אותה הנאה ואפילו יותר.
שבוע טוב ומקווה שלא אכלת (איתי) יותר מידי סטייקים בעל האש היום...
מה שכן,
אני משאיר את הסרט איפה שעצרנו, וכאמור נעשה REsession איתך ועם ארז וחני, באיזה ערב.
שבוע טוב ידידי ונשתמע
קצת פירוט על מה שמענו ועוד:
כאמור המפגש היה ספונטני לחלוטין, זה כבר כמה זמן שאני וארז (וחני) מתכתבים במייל בנושא כזה ואחר, ולא פעם ולא פעמיים עולה האפשרות למפגש הכרות והתרשמות, בשישי האחרון, אני ורעייתי החלטנו לראות את הסרט "רובוטריקים 3" , מאוד רצינו לראות בקולנוע כאשר הוא יצא ומסיבה כזו ואחרת, לא יצא לנו, וכאשר קבלנו את הסרט החלטנו להקדיש איזה שישי בערב לזה, ונפל הפור על שישי האחרון, עם ניר ורעייתו כבר קבענו מראש, וכאמור הזמנתי גם ארז וחני להגיע לביקור.
התכנון היה להקדיש כחצי שעה עבור מוזיקת סטריאו ואז להתחיל בסרט (רובוטריקים 3).
אמנם התכנון אף פעם לא הולך כפי שהוא תוכנן, וכאמור כמו כל חבר פורום שאני נפגש איתו לראשונה, אנחנו מחשוחחים מכירים, שותים משהו מנשנשים ואז עוברים לפרולוג.
כאמור, המוזיקה שנבחרה (דיי באקראי), היו:
Nils Lofgren "Keith Don't Go
כמה קטעים שונים ממספר סימינרים אודיופיליים.
קטע נבחר של להקת genesis ע"פ בקשת ארז וחני.
שהיה רפרנס אמיתי עבור שניהם.
השעה כבר הגיעה סמוך לחצות
ואז עברנו לקולנוע, שם הדגמתי "קטעון" מתוך שודדי הקריביים 4 סצינות הממחישות סראוונד ב-360 מעלות, עם פירוט אדיר של בטן אונייה, וקרקים של עץ שפשוט סוחפים וסובבים את הצופה מכל כיוון.
עוד כמה סצינות בשביל להדגים גם את איכות התמונה המצויינת שיש לסרט ואת יכולות עיבוד הווידאו של הפרוססור. החלטנו חד משמעית, שאין כמו מקרן .
ואז עברנו לרובוטריקים 3.
פסקול סרט זה לא נח לרגע, עם שלל של פיצוצים,יריות, מעברי מכוניות, כל פיפס שקיים בסרט נע ממקום למקום, מערוץ לערוץ , מרמקול לרמקול ברמה הטבעית, המופרדת והאבסלוטית ביותר.
גדוש בצליל "מלא" ועוטף.
ראוי לציין, שלבקשת ארז וחני, הסרט לא "נוגן" בווליומים "מקפיצים" יחסית (במיוחד לא בווליומים שאיתם אני אוהב להדגים), והסרט נוגן בווליום יחסית שקט ורגוע (רק לשם השוואה במינוס 22 מול מינוס 12 שאיתו אני אוהב להדגים ), והיה ניתן להבחין בכל פיפיס, מעבר, עומק קולנועי, באס מרטיט וממלא כל אזור בחלל, סאונד עוטף, חם ומלא.
כאמור השעה כבר הייתה מאוחרת, החלטנו לחתוך במיוחד בגלל כמות הזמן שנישאר לסרט, זה חתיכת אורך כ-שעתיים פלוס), כאמור נמשיך בהזדמנות אחרת מהנקודה שעצרנו.
שיהיה שבוע מקסים לכולנו
כאמור המפגש היה ספונטני לחלוטין, זה כבר כמה זמן שאני וארז (וחני) מתכתבים במייל בנושא כזה ואחר, ולא פעם ולא פעמיים עולה האפשרות למפגש הכרות והתרשמות, בשישי האחרון, אני ורעייתי החלטנו לראות את הסרט "רובוטריקים 3" , מאוד רצינו לראות בקולנוע כאשר הוא יצא ומסיבה כזו ואחרת, לא יצא לנו, וכאשר קבלנו את הסרט החלטנו להקדיש איזה שישי בערב לזה, ונפל הפור על שישי האחרון, עם ניר ורעייתו כבר קבענו מראש, וכאמור הזמנתי גם ארז וחני להגיע לביקור.
התכנון היה להקדיש כחצי שעה עבור מוזיקת סטריאו ואז להתחיל בסרט (רובוטריקים 3).
אמנם התכנון אף פעם לא הולך כפי שהוא תוכנן, וכאמור כמו כל חבר פורום שאני נפגש איתו לראשונה, אנחנו מחשוחחים מכירים, שותים משהו מנשנשים ואז עוברים לפרולוג.
כאמור, המוזיקה שנבחרה (דיי באקראי), היו:
Nils Lofgren "Keith Don't Go
כמה קטעים שונים ממספר סימינרים אודיופיליים.
קטע נבחר של להקת genesis ע"פ בקשת ארז וחני.
שהיה רפרנס אמיתי עבור שניהם.
השעה כבר הגיעה סמוך לחצות
ואז עברנו לקולנוע, שם הדגמתי "קטעון" מתוך שודדי הקריביים 4 סצינות הממחישות סראוונד ב-360 מעלות, עם פירוט אדיר של בטן אונייה, וקרקים של עץ שפשוט סוחפים וסובבים את הצופה מכל כיוון.
עוד כמה סצינות בשביל להדגים גם את איכות התמונה המצויינת שיש לסרט ואת יכולות עיבוד הווידאו של הפרוססור. החלטנו חד משמעית, שאין כמו מקרן .
ואז עברנו לרובוטריקים 3.
פסקול סרט זה לא נח לרגע, עם שלל של פיצוצים,יריות, מעברי מכוניות, כל פיפס שקיים בסרט נע ממקום למקום, מערוץ לערוץ , מרמקול לרמקול ברמה הטבעית, המופרדת והאבסלוטית ביותר.
גדוש בצליל "מלא" ועוטף.
ראוי לציין, שלבקשת ארז וחני, הסרט לא "נוגן" בווליומים "מקפיצים" יחסית (במיוחד לא בווליומים שאיתם אני אוהב להדגים), והסרט נוגן בווליום יחסית שקט ורגוע (רק לשם השוואה במינוס 22 מול מינוס 12 שאיתו אני אוהב להדגים ), והיה ניתן להבחין בכל פיפיס, מעבר, עומק קולנועי, באס מרטיט וממלא כל אזור בחלל, סאונד עוטף, חם ומלא.
כאמור השעה כבר הייתה מאוחרת, החלטנו לחתוך במיוחד בגלל כמות הזמן שנישאר לסרט, זה חתיכת אורך כ-שעתיים פלוס), כאמור נמשיך בהזדמנות אחרת מהנקודה שעצרנו.
שיהיה שבוע מקסים לכולנו
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
- ארז_וחני (פותח השרשור)
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4931
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 51 פעמים
- קיבל תודות: 204 פעמים
לזה אתה קורא ווליום נמוך?itay123 כתב:
ראוי לציין, שלבקשת ארז וחני, הסרט לא "נוגן" בווליומים "מקפיצים" יחסית (במיוחד לא בווליומים שאיתם אני אוהב להדגים), והסרט נוגן בווליום יחסית שקט ורגוע (רק לשם השוואה במינוס 22 מול מינוס 12 שאיתו אני אוהב להדגים ), והיה ניתן להבחין בכל פיפיס, מעבר, עומק קולנועי, באס מרטיט וממלא כל אזור בחלל, סאונד עוטף, חם ומלא.
...
תהיה לי בריא...
זה היה בווליום מושלם. אם היה יותר חזק אז הייתי חוטף צפצופים באוזניים...
לא חבל על האוזניים?....
ארז
ארז ידידיארז_וחני כתב:לזה אתה קורא ווליום נמוך?itay123 כתב:
ראוי לציין, שלבקשת ארז וחני, הסרט לא "נוגן" בווליומים "מקפיצים" יחסית (במיוחד לא בווליומים שאיתם אני אוהב להדגים), והסרט נוגן בווליום יחסית שקט ורגוע (רק לשם השוואה במינוס 22 מול מינוס 12 שאיתו אני אוהב להדגים ), והיה ניתן להבחין בכל פיפיס, מעבר, עומק קולנועי, באס מרטיט וממלא כל אזור בחלל, סאונד עוטף, חם ומלא.
...
תהיה לי בריא...
זה היה בווליום מושלם. אם היה יותר חזק אז הייתי חוטף צפצופים באוזניים...
לא חבל על האוזניים?....
ארז...
הכל יחסי
אתה לא רוצה לדעת מה הולך אצל יואב...
אצלו עד שעור התוף לא מזנק לו החוצה, הוא עם האצבע על הפלוס בשלט
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
אצלי הפרוססור ,כשהוא נדלק ,זה על 15-itay123 כתב:ארז ידידיארז_וחני כתב:לזה אתה קורא ווליום נמוך?itay123 כתב:
ראוי לציין, שלבקשת ארז וחני, הסרט לא "נוגן" בווליומים "מקפיצים" יחסית (במיוחד לא בווליומים שאיתם אני אוהב להדגים), והסרט נוגן בווליום יחסית שקט ורגוע (רק לשם השוואה במינוס 22 מול מינוס 12 שאיתו אני אוהב להדגים ), והיה ניתן להבחין בכל פיפיס, מעבר, עומק קולנועי, באס מרטיט וממלא כל אזור בחלל, סאונד עוטף, חם ומלא.
...
תהיה לי בריא...
זה היה בווליום מושלם. אם היה יותר חזק אז הייתי חוטף צפצופים באוזניים...
לא חבל על האוזניים?....
ארז...
הכל יחסי
אתה לא רוצה לדעת מה הולך אצל יואב...
אצלו עד שעור התוף לא מזנק לו החוצה, הוא עם האצבע על הפלוס בשלט...
ביום רגיל 3+
איך אפשר קולנוע ביתי ב 22- ?? מה השתגעתם?
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- חיים
- חבר במועדון HT
- הודעות: 4882
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: חיים לגו
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 1169 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
ארז_וחני כתב:חברים,istarmini כתב:
אצלי הפרוססור ,כשהוא נדלק ,זה על 15-
ביום רגיל 3+
איך אפשר קולנוע ביתי ב 22- ?? מה השתגעתם?...
רק שתדעו שחטפתי טנטון בגלל חשיפה לרעש מוגזם.
זה קרה אחרי ארוע שהייתי בו ומאז לא עוזב אותי (בערך שנתיים...).
זה לא תענוג.
ממליץ לכם להמנע מזה.
ארז...
גם אני חטפתי את זה
ומאז הציפצוף באוזן ימין לא עוזב אותי
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
חיים-0532253784