מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ביקור אצל BARIKO לשמיעת B&W 802 Diamond


עמוד 1 מתוך 7
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו יוקרתי
מחבר הודעה
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #1  נשלח: ו' 01/06/2012 16:22
ביקור אצל BARIKO לשמיעת B&W 802 Diamond

בקשה - אפרסם את רשמי במספר פוסטים, אבקש סבלנות ולא להדחף באמצע.

כאשר החבר אבי – bariko חיפש אותי לעצה בעניין הרמקולים דנן, הייתי עסוק בנושאים אישיים דחופים ולא הגבתי, אבל דעתי היית שהוא קופץ יותר מידי.

מה שעמיר הציע או ביקר בשרשורים הארוכים בעניין הרמקולים ותוספת ההגברה, ביטא את עיקר מחשבותיי בעניין.

לאחר שסיימתי את ענייני האישיים יצרתי קשר עם אבי והוזמנתי לראות ולשמוע את הקיקלופים החדשים.

אי לכך בפוסטים הבאים אסקור את מה שראיתי ואת מסקנותיי. יש לזכור כמובן שלעומת הסקירות המקצועיות שסקרתי ב- HT זוהי התרשמות של מספר שעות, ולא שבועות, ללא מחקר רקע, עם מערכת וחדר נתונים עם כל הבעיות שלהם, כך שזה דומה לכל התרשמות מביקור חטוף, עם כל ההשפעות השליליות של ההטיות האישיות, כפי שזה קורה לכל אחד.

בברכה – יוסי הרי
(1) הבעות תודה: bariko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #2  נשלח: ו' 01/06/2012 16:28
"פורנוגרפיה של 802 - וגם הסנטר המדהים

הנה כמה תמונות - לכל תמונה מספר החל מאחד

תמונה 1

תמונה 2

תמונה 3

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #3  נשלח: ו' 01/06/2012 16:36
המערכת של אבי

כל מערכת אודיו וקולנוע ביתי, אינה רק המכשירים. חדר ההאזנה, סידור הכבלים וסוגיהם, מערכת החשמל – לכל אחד יש משקל על התוצאה הסופית.

אין ספק שהמערכת של אבי אינה מאוזנת, מאוד לא מאוזנת מבחינה אודיופילית.
בתגובות בשרשורים אנשים בטאו זאת בצורה נחרצת, כאשר לעניות דעתם גישתם היא האמת המוחלטת, כמו הקביעה המוחלטת שפיוניר אינו מתאים כלל להנעת הרמקולים – פשוט לא יעלה על הדעת.

נסקור מה יש:
מקורות:
נגן DVD פיוניר
נגן BD סוני
שניהם דגמי כניסה - לא משהו.
פופקורן 200
מחשב מדיה – לדברי אבי אין בו כבר שימוש.
ממיר HOT HD

הגברה:
רסיבר LX83 מחובר ב- HDMI למקורות לכן כל המקורות עובדים כטרנספורט. הדאק, הקדם וה- POWER זה הרסיבר כרגע – לטוב או לרע.

חלל ההאזנה:
החדר קטן ועמוס בספה, כורסאות ארונות ופתח מאוד רחב למטבח ברמקול שמאל – תמונה 1.

הרוחב בין ימין לשמאל הוא פחות מ- 2 מטר כאשר הישיבה במרחק של 2.7.
המצב יותר טוב מההעמדה של הרמקול פוקל הקודם. העומק של הסנטר (הענק) HTM (תמונה 2) אילץ את אבי להרחיק את על המערכת מהקיר. יש מקום להרחיק את זוג הקדמיים בעוד כ- 20 ס"מ מהקיר האחרוי – אבל זה יחייב כיול מחדש.

כבלים:
בגלל חיבור ה- HDMI אין הסתבכות עם אינטרקונקטים (הוספת POWER או פרה תחייב את אבי להיכנס גם לנושא זה)
כבלי הרמקול הם מונסטר מהסוג המינימאלי כמעט כמו כבל מנורת לילה. למרות האורך הקצר מאוד, לא יזיק להחליפם לכבל עבה ייעודי לרמקולים – מבחינה טכנית העכבת של 802 עולה ויורדת כמו סערה בים, והיצרן ממליץ על כבל עם עכבה נמוכה.

חשמל וסידור כבלים:
כמובן שאין טיפול בחשמל, אבל גם מה שתלוי באבי הוא פשוט רע.
לאורך כל הקיר מאחורי המערכת רצים בתעלה רחבה כבלי החשמל של המערכת – מימין לשמאל, וכבל המזגן הראשי הגדול משמאל לימין.
בתוך אותה תעלה קבורים כבלי הרמקול, כאשר הכבל לרמקול שמאל מהודק בעזרת אזיק לכבל מתח המזגן.
יש להפריד בין הולכת חשמל להולכת אודיו. במקום תעלה רחבה יספיק שתי תעלות צרות, אחת לטובת שני כבלי חשמל, והשנייה מעט יותר רחבה להעברת כבלי כל 8 הרמקולים.
למרות כל זאת לא מדווח אבי על הפרעות חשמל או השפעות מהפעלת המזגן -
זה מראה עד כמה רסיבר מודרני חסין בפני הפרעות חשמל, ו- LX83 בגלל טכנולוגית דרגה D – זה מחויב בגלל שהטכנולוגיה רגישה להפרעות חשמל מעל ומעבר להגברה אנלוגית נפוצה.
אני עובר לכיול.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #4  נשלח: ו' 01/06/2012 16:43
כיול

לאחר שמיעה בסטיראו וסרטים עם הכיול הישן בצעתי כיול מלא ומקיף של הרסיבר – תמונה 4.
הכיול שנבחר היה:
b. Auto MCACC

כי רק כאן אפשר לבחור בכיול מתקדם עבור הפיוניר. טעות או באג זה קיימים בפיוניר לפחות 6 שנים, והרבה בעלי רסיברים לא מנצלים כראוי את האפשרות לכיול מתקדם כי לפי השם, כיול לפי a. (תמונה 4) הוא מלא, אבל למעשה הוא חלקי והכיול המלא הוא ב- b.

כבר בשמיעה הראשונה לפני הכיול ניתן היה להתרשם מהבאס המדויק והמוסיקלי (אכן כך) של 802, ותוצאות הכיול גם הן מצביעות שהרמקול יורד מאוד נמוך, והנצילות שלו מתגברת מאוד בתדר 63. (תמונה 5)

אי לכך החלטתי עבור אבי לא להפעיל את אופציית SW PLUS, ולהגדיר את תדר החיתוך ב- 50, כך פרט לאפקטים של סרטים עיקר הבאס יסופק על ידי 802 – רמקול "מעט" יותר מוסיקלי מהסאב של וורפדייל.

אבי כמובן יוכל תמיד לנסות את האופציה של +.

לאחר מעבר על כל הכיולים במצב ידני, פרט לתיקון קל ברמקול אחורי שנשמע בולט, והדגשה של 2db
של הסנטר לטובת הדיאלוג – בקשה מפורשת של אבי, הכיול הסתיים.

מאוד מעניין יצא התיקון של מערכת הכיול לרמקול שמאל, הוא קיבל העדפה של 2.5 ד"ב בעוצמה לעומת הימני – זאת בגלל החלל הריק שלצידו.

בכיול המלא מקבל המשתמש 3 אופציות שונות לגמרי של כיול, כאשר מהן, אופציה אחת שונה דרסטית משתי האחרות. האופציות הן:
FRONT ALIGN
ALL CH ADJ
SYMMETRY

בעת הכיול המשתמש יכול לבחור באחת מתוך 6 עמדות הזיכרון – MEM1-6 (מציע סדר התחלתי אחר ראה תמונה 6) אני בחרתי בסדר שלעיל - הראשון ב- MEM1 וכן הלאה.

האופציה השונה היא FRONT ALIGN – במצב זה אין הרסיבר מנסה לתקן או ליישר את התנהגות הרמקולים הקדמיים, ומספק להם מתח FLAT לחלוטין. שאר הרמקולים מותאמים לקבלת חתימת צליל דומה לקדמיים.

בשתי השיטות הנוספות הרסיבר מנסה ליישר את תפוקת הרמקולים, כאשר הרעיון העיקרי הוא שיישור זה מתקן בצורה מסוימת את האקוסטיקה של החדר. תמונה 5 נותנת דוגמא ויזואלית למה שמתקבל.

המשתמש יכול לבחור (בעזרת Audio Parameters) בקלות אחת משלושת מעטפות הכיול השונות ולבחור בסופו של דבר את זו שנותנת לו את התוצאה האופטימאלית לטעמו, או למצוא שלסוג חומר שונה עדיף להתאים מעטפה שונה – מומלץ לבצע הרבה ניסויים באופציה זו.

כמעט ללא קשר לאבי – נתקלתי במקרים לא מעטים ש- "מומחה" כייל ידנית – (מה שאפשרי רק בפיוניר) העתיק תוצאות כיול – נניח ל- MEM4 והעלה את עוצמת כל אחד מהרמקולים (בכיול ידני של SP-Level) במספר ד"ב.
במצב זה המשתמש בוחר את הכיול הישן, מקשיב, ומעביר לכיול החדש והמתוקן, והופל'ה זה נשמע יותר טוב. בהשוואה כזו המה שנשמע יותר חזק נשמע יותר טוב – ובכדי להבין זאת אפשר לבדוק את הערך פלטשר – מונסון בויקיפדיה.
מעשית כיול כזה קרוב לודאי לא מוסיף, ואולי גורע.


תמונה 4

תמונה 5

תמונה 6

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #5  נשלח: ו' 01/06/2012 16:49
האזנה

האזנה לקטעים שונים:

מוסיקה:
STEREO:
ויולדי עם סולני ונציה קלאודיו שימונה
http://www.amazon.co.uk/Vivaldi-Violin-Concertos-Solisti-Veneti/dp/B00009RAXN/ref=sr_1_7?tag=quabyvii-21&s=music&ie=UTF8&qid=1338556010&sr=1-7

מוסיקה ב- BD
מנחם פרסלר בפסנתר:
http://www.amazon.co.uk/Menahem-Pressler-Recital-Piano-Euroarts/dp/B007C7FFKO/ref=sr_1_1?tag=quabyvii-21&s=dvd&ie=UTF8&qid=1338556173&sr=1-1

וגנר – טבעת ללא מילים:
http://www.amazon.co.uk/Wagner-Ring-Without-Words-Blu-ray/dp/B004DIPL3Q/ref=sr_1_1?tag=quabyvii-21&s=dvd&ie=UTF8&qid=1338556346&sr=1-1

סרטים:
קטעי ההתחלה מהרי פוטר 6 – BD ושלושת המוסקטרים מהפופקורן (HD מלא כולל אודיו)

החלנו בויולדי
המערכת והרמקולים בעיקר מורידים לגמרי את האבק מהדיסק העתיק של ויולדי (חלקו ADD)
כלי הקשת חדים וצלולים בגבוה, ומורגשים נפלא בליווי ה- CONTIUO, הצלו עמוד ורך, והמערכת כלל לא מפעילה את הסאב.
מבלי להכביר מילים רבות הקלטה יחסית טובה של מוסיקת ברוק עוברת נפלא במערכת וזה לא רק הרגשה שניתן להגדיל את העוצמה ללא הגבלה – הגדלתי לעוצמה של מינוס 12 וירדתי ל- 30 בשום מצב לא מקבלים את הרושם שרמקול פתאום כבה בעוצמה נמוכה.

עברנו ל3 המוסקטרים – בקטע הפתיחה עומד שומר ליד ארמן בוונציה והמים משכשכים בשפה. הרגשתי ממש "רטוב". בקטעי הדיאלוג נכנס הסנטר הענקי ונותן בהירות ומיקוד מפליאים למלל – פתאום אני מרגיש כמה חסרה לפעמים חיה כזו. ואז מגיעה ההתנקשות בשומר – בעוצמה של -14 ווליום – הכוח, העוצמה, והצלילות והחדות של הסאונד – האנלוגיה הטובה ביותר היא ההבדל תמונה SD שמקבלים מהוט לתמונה HD שמקבלים ממקור HD.

בהרי פוטר 6 התפצחות הגשר כמעט "מאלצת" אותי לברוח מהחדר.

עברנו למוסיקה מ- BD

מהטבעת השמענו – קטע ראשון "כניסת האלים לוואלהאלה" (זהב הריין) הקטע מתחיל בחצוצרות וממשיך בתרועת (המפורסמת) הקרנות – פשוט עמדו דמעות בעיני איך הברלינאים נשפו את זה ואיזה סאונד של קרנות נשמע בחדר הקט והצר. ואז מגיע מכת הקורנס האדירה של תור, וההד שלה שדועך באולם.
בקטע שני "דהירת הואלקירות" (הואלקירה) נאלצנו מעט להוריד את הווליום, זה בהחלט קטע קשה, ואני חושש והעדפת הסנטר כאן לא מוסיפה. לא ניתן לומר שהצליל לא היה נכון, מעוות ולא מדויק, יתכן אפילו שהאוזניים שלי לא עמדו בעומס. (אזניו תצילנה) כאן נדרש עוד מישהו כי לגבי אבי זה היה מעט זר.

קינחנו בפסנתר (כלי שמקשה על לא מעט מערכות) והוא נשמע נהדר. כל הניואנסים - החל המכה (צלצול הפעמון) של הנקישה על הקליד וכלה בהמהום העמוק באוקטאבות הנמוכות, יוצא מהכלל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosihary (יוסף הרי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2004

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 145
מספר הודעות: 1271

 #6  נשלח: ו' 01/06/2012 16:50
סיכום, מסקנות והמלצות - סוף

למרות כל הבעיות אבי הצליח לקבל שדרוג רציני בסאונד במערכת שלו. שלישיה קדמית ברמה של הפרמייר ליג מעלה את איכות הסאונד בצורה רצחנית (במובן החיובי והטוב) אולי גם בגלל הגודל הפיזי הענקי של הקיקלופים, הם מתעלמים מבעיות החדר ודוחפים לך את הסאונד שלהם קדימה.

מה שאותי הפתיע ונגד לחלוטין את הדעה המוקדמת שגם בסאונד של סרטים נוצר שיפור גדול (לא רוצה לומר עצום כי זה תמיד מדווח כמעט על ידי כל חובב – "שיפור עצום") ויש עכשיו לאבי גם אפקט וואו לא קטן.

כמובן שלפעמים הבמה שלו צרה, וזה מורגש יותר בסטריאו, וזוג הרמקולים האחוריים – SB בעצם לא קיים ולא מובחן.

מה שלא הפתיע אותי כלל (כפי שראיתם גם בשרשור) שרסיבר רציני סובל מדעות קדומות של אנשים שבדקו אותו בצורה לא רצינית לזמן קצר או שהדעות הקדומות שלהם לא אפשרו להם ראש פתוח. אני לפחות עיניתי את ה- 83 אצלי כ- 3 חודשים, והמסקנה שלי שקשה יהיה לאיזו שהיא הגברה להאפיל עליו כל עוד השידוך אינו מול רמקול מאוד קיצוני מבחינת ההפעלה

ההסבר שלי הוא פשוט: למרות כל מה שנאמר על מאפייני הצליל של הרסיבר – הסיבה היחידה שיכול כל אחד להציג תהיה טכנית
אם למגבר ייעודי יש עדיפות ניכרת לעומת 83 בהגברה יותר חלקה, או פחות עיוותים בתחום הנשמע או סוגי התנהגות במצבי קיצון של צירוף צלילים שמנסה להעביר את הרמקול מקצה לקצה ואין לרסיבר יכולת לספק את הזרם, אזי ניתן לשמוע הבדל מסוים וגם אז לא בכל חומר שמושמע אלא תמיד יידרש צירוף של כמה גורמים (כמו צירוף שקורה בתדר בו הרמקול הוא במינימום עכבה).

ל- 83 יש חסרונות מבחינת ממשק אדם מכונה (ראו סקירה שלי מלפני שנה) אבל הוא מספק בצורה FLAT את כל תחום השמע, העיוותים שלו בתחום דומה לרוב הציוד שנמכר כיום, ויכולת הדחיפה שלו לזרם ולמתח היא הטובה בין הרסיברים בתחומו.

הרבה מאוד אנשים כולל אבי לא מבינים שמגבר 400 ואט אינו חזק פי 2.5 ממגבר של 160 ואט מבחינת האוזן שלנו. ההבחנה שלנו מבחינת ההאזנה תהיה שהוא חזק פי 2 ממגבר של 40 ואט אבל רק כ- 4 ד"ב מבחינת האוזן שזו מדרגה קלה למדי.

ההמלצות הסופיות לדעתי הן לשפר ככל האפשר את הדברים שביקרתי בסקירה.
בשום פנים ואופן לא לקנות מגבר ייעודי מבלי לבחון אותו בבית – ראש בראש מול הרסיבר. לקנות בעד 10 אלפים או יותר הגברה מבלי לשמוע את הצירוף בבית נוגד לחלוטין כל הגיון, האודיופיל יאמר שיתכן שלא תהיה סינרגיה, אני אומר שיתכן שלא יהיה הבדל או שלא מצדיק.
הצעתי לאבי את עזרתי בבחינה הזו כולל מערכת שתאפשר להעביר בין שתי ההגברות ואת כיול העוצמה הנדרש לשם אבחנה יותר נכונה.

אבי שתזכה להרבה נחת - יוסי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ADICT
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2007
הבעות תודה: 237
מספר הודעות: 7747

 #7  נשלח: ו' 01/06/2012 18:11

יוסי כיף לקרוא את הביקורות שלך
אני גם בעד התיזה שרסיוור מכובד יכול לתת פייט להגברה ייעודית באותם תנאים
וזאת כי גם לחלל ההאזנה ולאוזניים שלנו יש את המגבלות שלהם.....
וגם פאוור הכי חזק בעולם בסופו ינחית עצמו ויתאים עצמו לאותו חלל ..
בכל מקרה תודה על הסקירה
ואבי תבורך ותיהנה מהסט המדהים

_________________
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
(1) הבעות תודה: bariko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רוניקינג
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2005
הבעות תודה: 36
מספר הודעות: 507

 #8  נשלח: ו' 01/06/2012 18:32

יוסי
יופי של סקירה

אם נהנת במצב הזה אז תתאר לעצמך מה עומד להתרחש לאחר:
ברייק אין

מגבר טוב

כבלים טובים

מקור טוב

חדר טוב

אינטרקונקט טוב

חשמל טוב
ויש לעשות הכל אחד אחד על מנת להרגיש את השינויים

_________________
רוני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Soli
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 18, 2009
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1080

 #9  נשלח: ו' 01/06/2012 18:53

רוניקינג כתב:
יוסי
יופי של סקירה

אם נהנת במצב הזה אז תתאר לעצמך מה עומד להתרחש לאחר:
ברייק אין

מגבר טוב

כבלים טובים

מקור טוב

חדר טוב

אינטרקונקט טוב

חשמל טוב
ויש לעשות הכל אחד אחד על מנת להרגיש את השינויים

שכחת דבר חשוב ביותר,סבלנות

_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רוניקינג
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2005
הבעות תודה: 36
מספר הודעות: 507

 #10  נשלח: ו' 01/06/2012 20:04

Hybrid כתב:
רוניקינג כתב:
יוסי
יופי של סקירה

אם נהנת במצב הזה אז תתאר לעצמך מה עומד להתרחש לאחר:
ברייק אין

מגבר טוב

כבלים טובים

מקור טוב

חדר טוב

אינטרקונקט טוב

חשמל טוב
ויש לעשות הכל אחד אחד על מנת להרגיש את השינויים

שכחת דבר חשוב ביותר,סבלנות


פיני
תודה שהוספת גם את זה חשוב ביותר

פשש..איזה תמונה חדשה.
או שמזמן לא ראיתי אותך כותב.

_________________
רוני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
niko (איתן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004

מיקום: פתח-תקוה
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 3949

 #11  נשלח: ו' 01/06/2012 20:28

תענוג לקרוא יוסי [url]

אבי ידידי היקר אני מקווה שהגעת לנחלה ברמקולים, הגשמת חלום הרשה לי לומר של
רבים מאיתנו.
כל הכבוד על הדבקות במטרה שהצבת ואני יודע שזה לא היהי קל

איזה כיף להגשים חלום, מאחל לכולנו

עכשיו גש לעיקר(לפחות בינתיים) להנות מהמערכת
נשמח לרשמים גם ממך, הם ה כ י ח ש ו ב י ם.
(1) הבעות תודה: bariko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Soli
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 18, 2009
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1080

 #12  נשלח: ו' 01/06/2012 21:37

רוניקינג כתב:
Hybrid כתב:
רוניקינג כתב:
יוסי
יופי של סקירה

אם נהנת במצב הזה אז תתאר לעצמך מה עומד להתרחש לאחר:
ברייק אין

מגבר טוב

כבלים טובים

מקור טוב

חדר טוב

אינטרקונקט טוב

חשמל טוב
ויש לעשות הכל אחד אחד על מנת להרגיש את השינויים

שכחת דבר חשוב ביותר,סבלנות


פיני
תודה שהוספת גם את זה חשוב ביותר

פשש..איזה תמונה חדשה.
או שמזמן לא ראיתי אותך כותב.

העלתי אותה הערב,וחוץ מזה לא כתבתי מזמן.

_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
רוניקינג
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2005
הבעות תודה: 36
מספר הודעות: 507

 #13  נשלח: ו' 01/06/2012 22:29

לא מתאים לך לא לכתוב

התמונה יותר מוצלחת ומרעננת

_________________
רוני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jpost ((~))
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 205
מספר הודעות: 4861

 #14  נשלח: ו' 01/06/2012 23:00

תתחדש bariko,


בהמשך לתמונות, רציתי להמליץ להרחיק את הרמקולים מהקירות. לפי מה שרואים ב "תמונה 3".


בהוראות של ה 802 רשום:

ציטוט:

The speakers should be at least 0.5m away from the back wall, and at least 0.5m away from any side walls.
(1) הבעות תודה: bariko
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Soli
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 18, 2009
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 1080

 #15  נשלח: ו' 01/06/2012 23:47

רוניקינג כתב:
לא מתאים לך לא לכתוב

התמונה יותר מוצלחת ומרעננת

לא רוצה לפגוע באנשים תמימים שאינם מקשיבים לעצות חבר.
אני שמח שנפל בחלקו לרכוש את הרמקולים,אך עוד דרך ארוכה לפניו.
יש כאן נותני עצות מכל הלב,אך ריבוין של העצות מאוד מבלבל.
רכישה כזו היתה צריכה להיות מלווה בחריש עמוק אצל בעלי רמקולים של B&W.
ואז ההחלטה הייתה הרבה יותר מושכלת ונכונה לגביו.
בכל אופן אני לפני רכישה כזו,בצעתי רצף ביקורים שנמשך מספר חודשים ורק אז החלטתי.

_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו יוקרתי עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 



 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht