שרשור תגובות: EyeTV Netstream DTT - מקלט עידן+ מקליט לרשת הביתית

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
guyezra (פותח השרשור)
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

שרשור תגובות: EyeTV Netstream DTT - מקלט עידן+ מקליט לרשת הביתית

נושא שלא נקרא #1 

למאמר: EyeTV Netstream DTT - מקלט עידן+ מקליט לרשת הביתית

תמונה

רוצים לראות בקלות טלויזיה באייפד שלכם או במחשבים בבית? חברת Elgato מציגה פיתרון DTT לרשת הביתית שלנו: ממיר בעל שני טיונרים המתחבר לראוטר והופך כל מכשיר המחובר לראוטר לטלויזיה. בדקנו.

kobid84
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 833
הצטרף: אוגוסט 2006
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

יש את HD HOMERUN שהוא מתממשק לתוכנות כגון: XBMC,7MC,MP ועוד

http://www.silicondust.com/products/models/hdhr3-eu
ויותר זול ב 100 יורו :)
Kobi D

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6782
הצטרף: נובמבר 2005
שם מלא: אורי שמאי
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

יש את סלינג בוקס ...

dhead666
סמל אישי של משתמש
גורו HTPC
גורו HTPC
הודעות: 2975
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 879 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

תודה על הסיקור.

אני מחזק את kobid84, בהשוואה לHD HOMERUN הוא יותר יקר באופן משמעותי,
אם אני מבין נכון אז הוא המוצר מחייב שימוש בתוכנה ייעודית לעומת הHD HOMERUN שעובד עם כמעט כל שרת PVR , ובאופן עקרוני איננו מחייב שימוש בשרת PVR, ניתן לצפות הישר מWMC,VLC ומXBMC ללא התקנת שרת PVR.

המשותף לשניהם שהם נתמכים במערכות אפל למיניהם ע"י תוכנת EYETV אך לא באנדרויד, הפתרון לכך הוא להתקין שרת PVR כלשהוא שניתן לצפות בערוציו ע"י תוכנה ייעודית לשרת לאנדרואיד או אם התוכנת הPVR משדרת סטרים וידאו סטנדרטי (כמו שTVHEADEND עושה) אז ניתן לצפות בסטרים ע"י תוכנה כמו VPLAYER.
הענייין הוא שברגע שצריך להתקין שרת PVR המוצר מאבד הרבה מהאטרקטיביות שלו, כי אז שום דבר לא מונע להוסיף לשרת דונגל DVB-T זול, ואם השרת מבוסס על מערכת ARM זולה כמו RPi אז כל העסק יכול מקסימום לעלות כ50$.


http://www.silicondust.com/products/models/hkdhr3-dt/
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=HDHomeRun

חיים
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 4882
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: חיים לגו
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 1169 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אחלה רעיון
תודה רבה על הסיקור (Y)
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לא הבנתי. בשביל מה זה טוב?
אני כבר בבית, אז צריך איזה "מכשיר" כדי שאראה טלוויזה לא על הטלוויזה אלא על מחשב?
נראה לי מוצר מיותר לגמרי.
היישום היחידי שנראה לי איכשהו סביר הוא האייפד.

guyezra (פותח השרשור)
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

nir11,
ואם הטלויזיה תפוסה ע״י מישהו מדיירי הבית? נתתי דוגמא בביקורת...
לא נטען בשום מקום שזהו מוצר חובה שאי אפשר בלעדיו אבל אם אתה רוצה לראות טלויזה חייבים ממיר כלשהו, מחשב או לא

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

גיא הביקורת שלי היא על המוצר, לא על הביקורת שלך.
אני חושב שברוב המשפחות יש היום מסכי טלוויזה מרובים, פשוט נראה לי מוצר מיותר.

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

הסיפור עם שני הטיונרים כדי שאפשר יהיה להקליט ולצפות בו זמנית - אני לא יודע איך לאכול את זה. מראש אני אומר שאני לא מתמתא יותר מדי ב- DVB-T, אבל זה נשמע לי מוזר, בלשון המעטה, ואני אסביר:
השידור של כל הערוצים מרובב, ביחד. אז המקלט קולט בו זמנית את כל השידור. כל שנותר לעשות הוא "לקלף" איזה שכבה/שתיים של פרוטוקול שידור ולהמיר אותה (לא את המדיה, את פורוטול השידור) לפורמט אחר של שידור ברשת. המגבלה של מספר ה- clients (מחשב, נייד, טאבלט) שמציגים (או מקליטים!), במקביל, שידורים (ערוצים שונים או אותו ערוץ) שמגיעים מהמכשיר האחד לא תלויה במספר הטיונרים אלא בכמות העיבוד הנדרשת - וזאת אמורה להיות מינימלית.

אם יש אילוץ של שני שידורים במקביל זה נובע או מכוח עיבוד נמוך במיוחד (=אמור להשתקף במחיר המכשיר) או מסיבות מסחריות (לגרום ללקוחות לקנות עוד מכשירים).

בקיצור, נראה לי שהסיפור עם שני הטיונרים, שאמור להיות מוכר למשתמשים מעולם הטלויזיה הישן ולא רלוונטי בכל מה שנוגע לטכנולוגיית DVB-T, בא להצדיק החלטה מסחרית מפוקפקת (לטעמי).

תקנו אותי אם אני טועה.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

guyezra (פותח השרשור)
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 34542
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 181 פעמים
קיבל תודות: 622 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

nir11 כתב:גיא הביקורת שלי היא על המוצר, לא על הביקורת שלך.
אני חושב שברוב המשפחות יש היום מסכי טלוויזה מרובים, פשוט נראה לי מוצר מיותר.
...
אני מבין את זה
הכוונה שלי שזה מוצר נישה
יש כאלה שיתאים - אולי כאלה שלא מחזיקים טלויזיה בבית אבל כן ירצו לצפות מדי פעם במשהו חשוב וככל הנראה לרוב האנשים לא

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

שלגון כתב:הסיפור עם שני הטיונרים כדי שאפשר יהיה להקליט ולצפות בו זמנית - אני לא יודע איך לאכול את זה. מראש אני אומר שאני לא מתמתא יותר מדי ב- DVB-T, אבל זה נשמע לי מוזר, בלשון המעטה, ואני אסביר:
השידור של כל הערוצים מרובב, ביחד. אז המקלט קולט בו זמנית את כל השידור. כל שנותר לעשות הוא "לקלף" איזה שכבה/שתיים של פרוטוקול שידור ולהמיר אותה (לא את המדיה, את פורוטול השידור) לפורמט אחר של שידור ברשת. המגבלה של מספר ה- clients (מחשב, נייד, טאבלט) שמציגים (או מקליטים!), במקביל, שידורים (ערוצים שונים או אותו ערוץ) שמגיעים מהמכשיר האחד לא תלויה במספר הטיונרים אלא בכמות העיבוד הנדרשת - וזאת אמורה להיות מינימלית.

אם יש אילוץ של שני שידורים במקביל זה נובע או מכוח עיבוד נמוך במיוחד (=אמור להשתקף במחיר המכשיר) או מסיבות מסחריות (לגרום ללקוחות לקנות עוד מכשירים).

בקיצור, נראה לי שהסיפור עם שני הטיונרים, שאמור להיות מוכר למשתמשים מעולם הטלויזיה הישן ולא רלוונטי בכל מה שנוגע לטכנולוגיית DVB-T, בא להצדיק החלטה מסחרית מפוקפקת (לטעמי).

תקנו אותי אם אני טועה.
...
אתה טועה, ברוב המדינות יש כמה מולטיפלקסים :)

adirbd
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 510
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

asaf23 כתב:
שלגון כתב:הסיפור עם שני הטיונרים כדי שאפשר יהיה להקליט ולצפות בו זמנית - אני לא יודע איך לאכול את זה. מראש אני אומר שאני לא מתמתא יותר מדי ב- DVB-T, אבל זה נשמע לי מוזר, בלשון המעטה, ואני אסביר:
השידור של כל הערוצים מרובב, ביחד. אז המקלט קולט בו זמנית את כל השידור. כל שנותר לעשות הוא "לקלף" איזה שכבה/שתיים של פרוטוקול שידור ולהמיר אותה (לא את המדיה, את פורוטול השידור) לפורמט אחר של שידור ברשת. המגבלה של מספר ה- clients (מחשב, נייד, טאבלט) שמציגים (או מקליטים!), במקביל, שידורים (ערוצים שונים או אותו ערוץ) שמגיעים מהמכשיר האחד לא תלויה במספר הטיונרים אלא בכמות העיבוד הנדרשת - וזאת אמורה להיות מינימלית.

אם יש אילוץ של שני שידורים במקביל זה נובע או מכוח עיבוד נמוך במיוחד (=אמור להשתקף במחיר המכשיר) או מסיבות מסחריות (לגרום ללקוחות לקנות עוד מכשירים).

בקיצור, נראה לי שהסיפור עם שני הטיונרים, שאמור להיות מוכר למשתמשים מעולם הטלויזיה הישן ולא רלוונטי בכל מה שנוגע לטכנולוגיית DVB-T, בא להצדיק החלטה מסחרית מפוקפקת (לטעמי).

תקנו אותי אם אני טועה.
...
אתה טועה, ברוב המדינות יש כמה מולטיפלקסים :)
...
אבל בנתיים פה לא, וחוץ מזה אני לא מבין למה לא לתת את האפשרות להקליט כמה ערוצים שעל אותו המולטיפלקס עם טיונר אחד, זה יתן הרבה יותר גמישות, גם אם זה עלול קצת לבלבל אנשים. וחוץ מזה, נגיד שיהיה פה בסופו של דבר 3 מולטיפלקסים אז יהיה אפשר לשים בממירים 3 טיונרים ואז תוכל להקליט כל ערוץ ללא הגבלה תאורתית.(אפילו שאני מאמין שיש צורך בכוח עיבוד די חזק בשביל זה).

nir11
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3893
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 235 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

זה לא על אותו מולטפלקס, זה על אותו TS, מה שנקרא בעברית transport stream. זה חלק מתקני DVB, וכן יש פה ריבוב של מספר סטרימים על אותו ערוץ. בישראל כשיהיו יותר ערוצים, הם כבר לא ירכבו על אותו TS (לא שאני יודע שזה ככה היום)

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

עד כמה שאני יודע, יש 2 תדרים בארץ עבור DTT. אולי אחד עדיין לא בשימוש (לא יודע) אבל בסוף ניתן יהיה לצפות באיזה ערוץ שרוצים במקביל כי זה רק לפענח את השידור הנכון מתוך אחד משני התדים.
ככה לא יכול להיות מצב שאני רוצה ערוץ 2, ומישהו רוצה חינוכית 23 (לדוגמא) ואי אפשר כי הם על תדרים אחרים
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אושרו עוד 2 מולטיפלקסים (תדרים) וכנראה שהם יעלו בשנה הבאה (2013).

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”