מחבר |
הודעה |
 |
oferlaor (עפר לאור)מנהל


 הצטרף בתאריך: Nov 10, 2004
מיקום: מודיעין, ישראל הבעות תודה: 3674 מספר הודעות: 69036
|
#166
נשלח: ג' 10/07/2012 20:24
|
|
|
|
|
יפה, אי אפשר שלא להעריך שירות טוב מהחנות ומהיבואן. כל הכבוד לשניהם על הטיפול.
לגבי שטיפה לבנה, חפש סרטון בשם 100 IRE FIELD באתר W6rz.net
ההוראות להרצה יש במאמר באתר. חיפוש זריז ואתה שם.
_________________ נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד |
|
(1) הבעות תודה:
|
BigDragoon
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
saar156 חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: Sep 05, 2005 הבעות תודה: 78 מספר הודעות: 966
|
#167
נשלח: ג' 10/07/2012 20:40
|
|
|
|
|
purpleman כתב: | ברכות על החלפת המסך.
תיכנס ללינק הזה:
http://www.highdefjunkies.com/showthread.php?12986...
(תצטרך להירשם לאתר לפני שתוכל באמת לגשת אל השרשור הזה).
בהודעה הראשונה של השרשור מצורף קובץ בשם Panel_Prep_Slides.zip. תעתיק את כל התמונות שבתוכו לדיסק-און-קי או כרטיס זיכרון והכנס למסך שלך.
בטל את כל מנגוני החלקת התמונה, שומרי מסך וכיו"ב, את כל הגדרות התמונה השאר על ברירת המחדל למעט ה-CONTRAST - שאותו תעלה ל-100 אחוז (אזהרה: הגדרה זו מיועדת אך ורק להרצה ואך ורק לתוכן הזה, בכל תצורה אחרת הגדרת הקונטרסט ל-100 אחוז תגרום צריבות למסך).
הפעל את התמונות באמצעות ה-Photo Viewer שבמסך, תפעיל Slide Show, תגדיר שכל 30 שניות תתחלף תמונה (ללא אפקט Fade). ותן לזה לרוץ 100 שעות (כ-4 יממות).
חשוב שלפחות בשעה הראשונה תהיה ערני לוודא שכל 30 שניות מתחלפת תמונה (גוון/צבע) ושאין איזה מנגנון שומר מסך ששכחת לבטל.
בסוף התהליך הורד את הקונטרסט למשהו שפוי כמו 60-65 ותהנה מהמסך!
ב ה צ ל ח ה! |
אתה יכול להוריד את הקובץ עם תמונות ההרצה גם מפה:
http://www.eaprogramming.com/downloads/files/BreakIn_Images.zip
תכוון את הפרמטרים הבאים:
Contrast: 100
Brightness: 50
Color: 70
Tint: 0
Sharpness: 50
Color Temp: Cool2
Photo Enhancement: Off
C.A.T.S: Off
Video NR: Off
Slideshow Settings
Frame: Off
Photo Effect: Off
Transition Effect: Off
Photo Size: Normal
Burst Playback: Off
Display Interval: Slow
Repeat Playback: On
אתה יכול גם להריץ עם Contrast: 50 אבל אז כדי להשיג את אותו אפקט אתה תיצטרך להריץ יותר זמן 200 שעות , בהרצה כזאת אין סיכון שתשכח את ה- Contrast על 100 בזמן שאתה צופה בתוכניות רגילות בערוצים השונים.
|
|
(1) הבעות תודה:
|
BigDragoon
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
sam22 חבר במועדון 10K


 הצטרף בתאריך: Nov 30, 2006
מיקום: תל אביב הבעות תודה: 823 מספר הודעות: 20219
|
#168
נשלח: ג' 10/07/2012 22:27
|
|
|
|
|
סחתיין וכל הכבוד לישראל ויורוקום
_________________ העם דורש..... כל מיני דברים
נערך בפעם אחרונה על-ידי sam22 בתאריך ד' 11/07/2012 9:04, נערך סך הכל פעם אחת |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
shay1 חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Dec 29, 2004 הבעות תודה: 67 מספר הודעות: 2095
|
#169
נשלח: ד' 11/07/2012 3:44
|
|
|
|
|
כל הכבוד ליורוקום
לצערי אין אף יבואן שעומד ברף השירות שיורוקום הציבה כמובן שיש לציין כי לחנות היה משקל
מזרז או משפיע על רמת השירות. ויש הבדל בהתנהלות יורוקום בשירות דרך החנויות המתמחות או דרך פניה פרטית של הצרכן ישירות ולצערי מהנסיון שלי יש גם חנויות מתמחות שגם שירות לאחר רכישה לא יודעות לתת וחבל שכך
_________________ כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש. |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
il62 עוסק בתחום

 הצטרף בתאריך: Jan 25, 2005
מיקום: חיפה הבעות תודה: 39 מספר הודעות: 5953
|
#170
נשלח: ד' 11/07/2012 5:09
|
|
|
|
|
אם יורשה לי להגיד כמה מילים וממש אבל ממש לא בקטע של פרסומת חלילה
קודם כל אני ממליץ לכל האנשים בפורום לקנות תמיד מיבואנים רשמיים של כל מוצר -בכל תחום!
כפי שאתם רואים יבואן רשמי זה גב חזק ויש עם מי לדבר
אני סך הכל ביצעתי את חובתי כחנות מתמחה ולכן התודה אליי מחמיאה אבל זה פשוט מה שמצופה מחנות מתמחה
אחרת אין זכות קיום לחנויות כאלו .
אבל יורוקום ואני לא בטוח שכולם רואים זאת באור הנכון יצר פה רף שירות גבוה מאוד
בכל תעודות האחריות של כל החברות צריבת מסך אינה מוגדרת במסגרת אחריות
יתרה מזאת בדרך כלל תקלה מסוג זה (שלא במקרה הזה)מוגדרת כתקלה משמעתית ואף חברה אינה נושאת באחריות ובנזק אם נגרם וזה לא רק בארץ אלא בכל העולם !
כאן יורוקום הרימו כפפה והחליפו את המסך !
ורק שתדעו שיש שם ביורוקום בחור צנוע בשם איתי -צ שהוא מנהל השירות שבזמן המועט שלו קורא כאן את הפורום ומאוד מאוד אכפת לו שלקוחות החברה שלו יהיו מרוצים ...
הוא האיש שבשקט שלו עושה מעשים שמחברים את המונח איכות עם החברה שהוא מייצג...
ראויה לציון ההתנהגות הרגועה הסולידית והלא מתלהמת של הלקוח טלמון
שחיכה בסבלנות ואין ספק שהיא גם חלק מהתוצאה המצופה וגם מכך יש ללמוד
בתודה ..
ישראל
נערך בפעם אחרונה על-ידי il62 בתאריך ד' 11/07/2012 12:15, נערך סך הכל פעם אחת |
|
(6) הבעות תודה:
|
MartinHSabag , sam22 , omz , BigDragoon , חיים , eitan-z
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
ofir_nim חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Sep 09, 2005
מיקום: ראשל"צ הבעות תודה: 17 מספר הודעות: 329
|
#171
נשלח: ד' 11/07/2012 6:33
|
|
|
|
|
אין לי ספק שפרסום הפוסט בפורום הזה וכמות התגובות בו, היו הטריגר לתוצאה הסופית !!!!
אני לא בטוח שהתוצאה הייתה זהה לולא הפורום הזה.
|
|
(2) הבעות תודה:
|
MartinHSabag , חיים
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
המתופף חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Apr 25, 2011 הבעות תודה: 23 מספר הודעות: 338
|
#172
נשלח: ד' 11/07/2012 9:03
|
|
|
|
|
ofir_nim
אני גם מחזיק בדעתך- לעיתים קרובות ראיתי שבתחילה החנויות מנסות להתנער בכל מיני תירוצים- ורק לאחר שהם רואים שיש רעש והמולה מצד הצרכנים,הם פתאום נהיים נחמדים "ולפנים משורת הדין" הם עוזרים ופותרים בעיות . ולא רק בנושא מסכי טלויזיות אלא גם במוצרי חשמל אחרים.
אך אני גם מצטרף לקודמים לי -ומשבח ומפאר ומרומם ומקלס, את החנות ואת היבואן שעזרו לרוכש-ובא לציון גואל.
בברכה...
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
shay1 חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Dec 29, 2004 הבעות תודה: 67 מספר הודעות: 2095
|
#173
נשלח: ד' 11/07/2012 10:52
|
|
|
|
|
רק להוסיף ממשהו לאניגמה על אחריות בחו"ל
שם ההתיחסות לאחריות עבור המוצר שונה מהבסיס אין לך צורך לרוץ אחרי הדילר כי מראש רמת השרות היא גבוהה
וכן וידוע לי על החלפות של מסכים (בארה"ב לפחות) אם נצרבו במהלך תקופה קצרה של שימוש
אתן דוגמא
לפני מס' שנים שביקרתי בארה"ב רכשתי זוג מגפי שלג בסיגנון הנעליים שמקבלים בצבא (מה שאנחנו קוראים להם נעליים קנדיות למי שמכיר) מגפיים של חברה טובה וידועה עלו לי למעלה ממאה דולר וזה נחשב יקר במושגים של ארה"ב. לאחר שנתיים שבקושי היו בשימוש אלה רק בפעילות צבאית המגפיים נקראו לגמרי כל התפרים והדבק נפתחו ולא ניתן היה לתקן
ניסיתי לדבר עם המפיץ בארץ הוא היה באמת בסדר ואמר לי שהוא לא יכול להחליף לי את הנעליים כי רכשתי את המגפיים בחו"ל והיציע לי לכתוב ליצרן וכך עשיתי ,צילמתי את המגפיים בכמה זוויות צילום ושלחתי להם מייל וסיפרתי את מה שקרה לאחר מס' החלפות מיילים אשר נדרשתי לבדוק מס ' דברים במגף החברה החלליפה לי את המגף לחדש ואפילו לא נדרשתי להציג חשבונית רכישה למעט זה שהם לא שלחו לארץ ונאלצתי להמתין להזדמנות שמישהו יביא לי אותם הכל היה בסדר
איזה יבואן בארץ היה מתיחס כך ללקוחות היבואנים בארץשל מרבית הדברים לא סופרים את הלקוח
אתן עוד דוגמא קצרה אני עכשיו מחפש לרכוש כמה כלי עבודה נטענים ועשיתי קצת ברור בעניין בחו"ל יצרנים נותנים על המוצרים עד 10 שנים אחריות ועל הסוללות גם ניתן לקבל 3 שנים ויש גם יצרן שנותן אחריות לכל החיים על סוללות עם היא נפגמת היא מוחלפת ללא חיוב
בארץ כל היבואנים נותנים שנה אחריות ומסייגים את האחריות מכאן ועד באר שבע רק כדי להימנע מלתת שירות למרות שהוא מגובה מול היצרן
וזה ההבדל בין חו"ל לישראל ולסיכום יש להגיד כל הכבוד ליורוקום
_________________ כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש. |
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
BigDragoon (יובל)חבר ותיק

 הצטרף בתאריך: Jul 21, 2008
מיקום: חיפה הבעות תודה: 25 מספר הודעות: 2166
|
#174
נשלח: ד' 11/07/2012 12:14
|
|
|
|
|
עדכון אחרון:
היום בבוקר הגיע נציג יורוקום עם מסך חדש!
תוך 10 דקות המסך מותקן על הקיר ועובד.
עכשיו המסך בהרצה של 3-4 ימים לפי ההנחיות של אנשים טובים מהפורום.
רציתי שוב להודות לישראל מאניגמה וליורוקום!
אני די בטוח שגם בלי הפוסט הזה הייתי מקבל מישראל את אותו השירות והמקרה היה נפתר בדרך זהה.
בכלל,
כיף להיות חלק מפורום כזה שרוצה ומוכן לעזור ולענות לכל שאלה!
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
uv2u (yuval)חבר פעיל במיוחד

 הצטרף בתאריך: Sep 25, 2005 הבעות תודה: 32 מספר הודעות: 752
|
#175
נשלח: ד' 11/07/2012 12:32
|
|
|
|
|
תתחדש
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
AviBiton (אבי ביטון)גורו HTmobile

 הצטרף בתאריך: Apr 10, 2005
מיקום: קרית שמונה הבעות תודה: 359 מספר הודעות: 17346
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
טלHD חבר במועדון 10K

 הצטרף בתאריך: Nov 15, 2008 הבעות תודה: 961 מספר הודעות: 13084
|
#177
נשלח: ד' 11/07/2012 17:32
|
|
|
|
|
BigDragoon כתב: | עדכון אחרון:
היום בבוקר הגיע נציג יורוקום עם מסך חדש!
תוך 10 דקות המסך מותקן על הקיר ועובד.
עכשיו המסך בהרצה של 3-4 ימים לפי ההנחיות של אנשים טובים מהפורום.
רציתי שוב להודות לישראל מאניגמה וליורוקום!
אני די בטוח שגם בלי הפוסט הזה הייתי מקבל מישראל את אותו השירות והמקרה היה נפתר בדרך זהה.
בכלל,
כיף להיות חלק מפורום כזה שרוצה ומוכן לעזור ולענות לכל שאלה!  |
שמח בשבילך על החלפת המסך ואכן כל הכבוד לאניגמה ויורוקום.
יחד עם זאת, צריך לזכור ולשבח שלחשיפת הנושא כאן בפורום יש משקל לא פחות מהם בהחלפה.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
abu-garaa (BoaZz)חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Jun 23, 2012 הבעות תודה: 7 מספר הודעות: 148
|
#178
נשלח: ד' 11/07/2012 18:14
|
|
|
|
|
ישראל אניגמה/יורוקום:
מהלך מבורך
תקדים מסוכן......
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
|
Onlyktm חבר פעיל מאוד

 הצטרף בתאריך: Apr 25, 2011
מיקום: רחובות הבעות תודה: 8 מספר הודעות: 378
|
#179
נשלח: ה' 12/07/2012 14:29
|
|
|
|
|
nir11 כתב: | דיון מצויין לתשומת ליבם של כל הודיאופילים שהשכם וערב חופרים לנו במוח על עליונות הפלזמה.
מסך טלווזיה נועד כדי לשרת אותי, לא כדי שאני אקח אותו לספא רק בגלל שצפיתי באותו ערוץ חצי שעה.
טכנולוגיה שכל מי שחפץ בחיי אושר ישמור ממנה מרחק.
העיקר טוחנים פה לכל מי ששואל - שפלזמה זה עדיף. ויש גם את המיתוס ש"התופעה הרבה יותר חלשה \ לא קיימת בדגמים חדשים".
זו הולכת שולל בעיני. |
רק בשביל לא להיכנס למלחמה של מה עדיף,
אצלי בבית יש 2 פלאזמות - אחת סמסונג אחת פנסוניק,
הורים שלי עם סדרת PS9 הוותיקה של פנסוניק,
וכל החברים שלי קנו פלאזמות בהמלצתי,
מצטער מעולם לא ראיתי צריבה בעשור האחרון.
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
niko (איתן)חבר מביא חבר

 הצטרף בתאריך: Dec 13, 2004
מיקום: פתח-תקוה הבעות תודה: 186 מספר הודעות: 3923
|
#180
נשלח: ה' 12/07/2012 14:48
|
|
|
|
|
il62 כתב: | אם יורשה לי להגיד כמה מילים וממש אבל ממש לא בקטע של פרסומת חלילה
קודם כל אני ממליץ לכל האנשים בפורום לקנות תמיד מיבואנים רשמיים של כל מוצר -בכל תחום!
כפי שאתם רואים יבואן רשמי זה גב חזק ויש עם מי לדבר
אני סך הכל ביצעתי את חובתי כחנות מתמחה ולכן התודה אליי מחמיאה אבל זה פשוט מה שמצופה מחנות מתמחה
אחרת אין זכות קיום לחנויות כאלו .
אבל יורוקום ואני לא בטוח שכולם רואים זאת באור הנכון יצר פה רף שירות גבוה מאוד
בכל תעודות האחריות של כל החברות צריבת מסך אינה מוגדרת במסגרת אחריות
יתרה מזאת בדרך כלל תקלה מסוג זה (שלא במקרה הזה)מוגדרת כתקלה משמעתית ואף חברה אינה נושאת באחריות ובנזק אם נגרם וזה לא רק בארץ אלא בכל העולם !
כאן יורוקום הרימו כפפה והחליפו את המסך !
ורק שתדעו שיש שם ביורוקום בחור צנוע בשם איתי -צ שהוא מנהל השירות שבזמן המועט שלו קורא כאן את הפורום ומאוד מאוד אכפת לו שלקוחות החברה שלו יהיו מרוצים ...
הוא האיש שבשקט שלו עושה מעשים שמחברים את המונח איכות עם החברה שהוא מייצג...
ראויה לציון ההתנהגות הרגועה הסולידית והלא מתלהמת של הלקוח טלמון
שחיכה בסבלנות ואין ספק שהיא גם חלק מהתוצאה המצופה וגם מכך יש ללמוד
בתודה ..
ישראל |
ישראל ידידי,
מצטרף למילים החמות לאיתי, עזר לי פעמיים כשהייתי צריך שירות
|
|
|
פרופיל | שלח הודעה | חפש
|
|
 |
|