אז ככה
עם בזק סגרתי 30 מגה ב 95 ש"ח
אם בב"ל 014 סגרתי 50 מגה ב 30 ש"ח + חבילת גיימר ב 11.90 ש"ח
עד היום היה לי בנדל 15 מגה ב 115 שקל.
בזק רצו ל 30 מגה כ-120 ש"ח ובשימור הורידו לי ל 95 ש"ח
בב"ל רצו לתת לי 15 מגה ב 78 ש"ח אבל בשימור נתנו לי 50 מגה ב 30 ש"ח. המחיר ל 30 מגה הוא זהה.
בקיצור:
30 מגה + גיימר ב 136.9 ש"ח
או אני יכול גם: 50 מגה ב 151.9 ש"ח (110 לבזק).
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
- sufgi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3743
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: הריביירה הישראלית
- נתן תודות: 255 פעמים
- קיבל תודות: 218 פעמים
קחו בחשבון שבמהירות של 100Mb , החיבור אינו יציב עם חייגן, ולכן למעשה לא ניתן לשלב גיימר במהירות של 100Mb.l33cher כתב:בבזק בינלאומי תקבל בלי בעיה כל מהירות עד 100מגה ב29.90.
בשביל הגיימר תצטרך לעבור לשימור ושם להתחיל להתווכח,יש כאלה שמקבלים חינם,חלק משלמים "רק" 11ש"ח (כמוני),ולאחרים שלא מתמקחים כלל הם משלמים אפילו 25 (!) ש"ח.
קח חשבון אצלם בלי גיימר,בדוק אותו במשך כמה ימים לגבי הביצועים (הורדות\פינגים וכו').
אם יש בעיות ספצפיות (לא אמור להיות בגלל הכבל החדש..) אחרי זה תתקשר חזרה ותבקש העברה לשימור ומשם בערך יהיה לך בסיס לאיים ולהוריד מחיר...
אני כותב את זה לאחר שהיו לי המון ניתוקים מצד הספק, ואז המידע הנ"ל הגיע מאחד מנציגי התמיכה הבכירים.
כמובן שדאגתי לקבל זיכוי על כל תשלומי הגיימר מרגע שחוברתי למהירות 100Mb , כי למעשה לא נהינתי באמת מהשירות והוא גרם לבעיות (בגלל החיבור באמצעות חייגן) .
אין לי מושג אם זה בדיוק זה (לא הקפאתי שום קו), אבל התנאים נשמעים מאד דומים. ואכן אתה צודק, אני צריך לדבר שוב עם בזק אחרי 3 חודשים, ויש סיכוי שאז אעביר את הקו לספק כדי לשמור על מחיר שפוי.virus כתב: אם מדובר במבצע הזה, אז שים לב לכל התנאים. לאחר שלושה חודשים המחיר חוזר לרגיל ובשיחה מזוהה, תא קולי גם תהיה עלות חודשית....
אני בהחלט לא מרוצה מרמת הסיבוך של המבצעים של בזק. דווקא להוט יש בזמן האחרון מבצעים פשוטים ובלי יותר מידי מסחרות, אבל לפחות במקרה שלי ההצעה של הוט (שימור לקוחות) הייתה כ-30% יותר יקרה והמחיר ניצח.....
- ValorHeart
- חבר ותיק
- הודעות: 1348
- הצטרף: מרץ 2012
- נתן תודות: 45 פעמים
- קיבל תודות: 81 פעמים
- l33cher
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1809
- הצטרף: יולי 2009
- מיקום: לה לה לנד
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 61 פעמים
עוד שדרוג חבילה.
עכשיו אני משלם 134ש"ח על 600דקות לנייחים וניידים (72.40) ו62ש"ח על 20מגה (זה המחיר שהיה לי על ה15מגה,היום שדרגתי ל20).
כמובן שמחיר התשתית אינטרנט תקף לחצי שנה ואחרי זה מכפיל את עצמו.
הכל עם בזק כמובן
עדכון - תשתית שודרגה בבזק,התקשרתי לבב"ל והחוצפנים פתאום רוצים עוד עשרה שקלים בשביל שדרוג מ15 ל20.
מחכה לראשון ב"ה על הבוקר להתקשר לאיים כרגיל..
מה שכן משום מה אני גולש על 20 מבלי שינוי אצלם נו שוין..
עכשיו אני משלם 134ש"ח על 600דקות לנייחים וניידים (72.40) ו62ש"ח על 20מגה (זה המחיר שהיה לי על ה15מגה,היום שדרגתי ל20).
כמובן שמחיר התשתית אינטרנט תקף לחצי שנה ואחרי זה מכפיל את עצמו.
הכל עם בזק כמובן
עדכון - תשתית שודרגה בבזק,התקשרתי לבב"ל והחוצפנים פתאום רוצים עוד עשרה שקלים בשביל שדרוג מ15 ל20.
מחכה לראשון ב"ה על הבוקר להתקשר לאיים כרגיל..
מה שכן משום מה אני גולש על 20 מבלי שינוי אצלם נו שוין..
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
טוב, התעסקתי קצת עם הוט בימים האחרונים ואני יכול לעדכן על חבילות הטריפל שלהם, למי שמסיבה לגמרי לא ברורה מוכן להיות אומלל ומסכן ולקבל תשתית דפוקה ושירות מזעזע:
חבילת הטריפל Gold הכוללת תשתית אינטרנט 30 מגה + נתב אלחוטי, טלפון עם שיחות לניידים ונייחים ללא הגבלה, וטלויזיה עם חבילות שונות כולל חבילת HD נמכרת כידוע ב 329 ש"ח. הוט גובה 199 ש"ח על התקנה של SMARTBOX (נתב לאינטרנט ולטלפון), עניין הזוי ומקומם לחלוטין. לגבי התקנת הממירים לטלויזיה, כולם יכולים לקבל פטור מעלות התקנה של אלה בלי בעיה. לקוחות חדשים (גם אם הלקוח קיים בהוט, אבל חדש בשירות מסויים, למשל לקוח שיש לו טלפון וטלויזיה ומבקש להוסיף אינטרנט) צריכים רק לבקש מנציג המכירות ומקבלים החזר מלא של דמי ההתקנה של ה SMARTBOX. לעומת זאת, מהנסיון שלי, לקוחות קיימים בשירות מסוים שצריכים התקנה (למשל, לקוחות אינטרנט שמשדרגים מ 12 מגה ל 30 מגה וצריכים SMARTBOX) לא יקבלו פטור מדמי ההתקנה של ה SMARTBOX בסך 199 ש"ח בשום אופן גם אם המצב יגיע לקשרי לקוחות ואף לכדי ניתוק בפועל. כן, אין בזה שום הגיון או הגינות, הוט היא חברה בהמית, מגעילה ולחלוטין חסרת תודעת שירות (לדעתי..). לכל היותר אפשר לקבל זיכוי של 60 ש"ח. כמו כן קשרי לקוחות יכולים להוזיל את עלות הטריפל ב 10 ש"ח כף שיעלה 319 ש"ח בלבד.
כמו כן ניתן לקבל שני ממירי HD כאשר אחד מהם ממיר HD מקליט (ממיר דפוק, אם אין לכם צורך ב HD קחו מקליט רגיל) ללא תוספת תשלום, למרות שממיר מקליט בעקרון כרוך בתשלום של 29 ש"ח בחודש. שירות VOD אפשר לקבל בלי בעיה ב 10 ש"ח במקום 19.90
למי שמתלהב מעלות הטריפל של הוט, ממש לא צריך לסבול מהחברה המזעזעת הזאת בשביל לקבל מחיר טוב של חבילת תקשורת:
אינטרנט 20 מגה בבזק ללקוחות חדשים/שימור - 85 ש"ח
בזק בינלאומי 1500 דקות נייחים+ניידים ללקוחות חדשים/שימור - 30 ש"ח / ללא הגבלה ב 69 ש"ח
אותה חבילת טלויזיה בהוט, ללא הטריפל - 234 ש"ח / חבילה מקבילה ביס 229 ש"ח
סה"כ הפרש של 15 עד 54 ש"ח בחודש לטובת הטריפל של הוט, תלוי עד כמה אתם זקוקים לטלפון ללא הגבלה.
אני לא הייתי עובר לחברה שהיא שם נרדף לבעיות בתשתית ושירות נוראי גם אם זה היה חוסך לי 54 ש"ח בחודש ואפילו יותר, אבל למי שבכל זאת מעוניין אלה התנאים שכנראה ניתן להשיג כרגע עבור החבילה הפופולרית הנ"ל.
חבילת הטריפל Gold הכוללת תשתית אינטרנט 30 מגה + נתב אלחוטי, טלפון עם שיחות לניידים ונייחים ללא הגבלה, וטלויזיה עם חבילות שונות כולל חבילת HD נמכרת כידוע ב 329 ש"ח. הוט גובה 199 ש"ח על התקנה של SMARTBOX (נתב לאינטרנט ולטלפון), עניין הזוי ומקומם לחלוטין. לגבי התקנת הממירים לטלויזיה, כולם יכולים לקבל פטור מעלות התקנה של אלה בלי בעיה. לקוחות חדשים (גם אם הלקוח קיים בהוט, אבל חדש בשירות מסויים, למשל לקוח שיש לו טלפון וטלויזיה ומבקש להוסיף אינטרנט) צריכים רק לבקש מנציג המכירות ומקבלים החזר מלא של דמי ההתקנה של ה SMARTBOX. לעומת זאת, מהנסיון שלי, לקוחות קיימים בשירות מסוים שצריכים התקנה (למשל, לקוחות אינטרנט שמשדרגים מ 12 מגה ל 30 מגה וצריכים SMARTBOX) לא יקבלו פטור מדמי ההתקנה של ה SMARTBOX בסך 199 ש"ח בשום אופן גם אם המצב יגיע לקשרי לקוחות ואף לכדי ניתוק בפועל. כן, אין בזה שום הגיון או הגינות, הוט היא חברה בהמית, מגעילה ולחלוטין חסרת תודעת שירות (לדעתי..). לכל היותר אפשר לקבל זיכוי של 60 ש"ח. כמו כן קשרי לקוחות יכולים להוזיל את עלות הטריפל ב 10 ש"ח כף שיעלה 319 ש"ח בלבד.
כמו כן ניתן לקבל שני ממירי HD כאשר אחד מהם ממיר HD מקליט (ממיר דפוק, אם אין לכם צורך ב HD קחו מקליט רגיל) ללא תוספת תשלום, למרות שממיר מקליט בעקרון כרוך בתשלום של 29 ש"ח בחודש. שירות VOD אפשר לקבל בלי בעיה ב 10 ש"ח במקום 19.90
למי שמתלהב מעלות הטריפל של הוט, ממש לא צריך לסבול מהחברה המזעזעת הזאת בשביל לקבל מחיר טוב של חבילת תקשורת:
אינטרנט 20 מגה בבזק ללקוחות חדשים/שימור - 85 ש"ח
בזק בינלאומי 1500 דקות נייחים+ניידים ללקוחות חדשים/שימור - 30 ש"ח / ללא הגבלה ב 69 ש"ח
אותה חבילת טלויזיה בהוט, ללא הטריפל - 234 ש"ח / חבילה מקבילה ביס 229 ש"ח
סה"כ הפרש של 15 עד 54 ש"ח בחודש לטובת הטריפל של הוט, תלוי עד כמה אתם זקוקים לטלפון ללא הגבלה.
אני לא הייתי עובר לחברה שהיא שם נרדף לבעיות בתשתית ושירות נוראי גם אם זה היה חוסך לי 54 ש"ח בחודש ואפילו יותר, אבל למי שבכל זאת מעוניין אלה התנאים שכנראה ניתן להשיג כרגע עבור החבילה הפופולרית הנ"ל.
ואחרי כל החפירה הזאת אני נזכר בחבר שמנוי בהוט רק על אינטרנט. בשבוע שעבר התקשר וביקש שיחליפו לו מודם, לא הסכימו, איים להתנתק, קשרי לקוחות באישור מיוחד שלחו לו SMARTBOX בחינם + התקנה בחינם. אבל מצד שני הם מוכנים לוותר על לקוח שמשלם להם 329 ש"ח בחודש על חבילת שרותי תקשורת שלמה בשביל העיקרון של לא לוותר לו על דמי ההתקנה. פשוט חברה מטומטמת, אין מילים.
נ.ב. יש פה לקוחות של בזק בטלפון שלקחו חבילות דקות? תעדכנו מחירים..
נ.ב. יש פה לקוחות של בזק בטלפון שלקחו חבילות דקות? תעדכנו מחירים..
- maladjusted
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 638
- הצטרף: אוקטובר 2005
- נתן תודות: 28 פעמים
- קיבל תודות: 23 פעמים
מה המינימום?
טוב, שאלתי בערך בשרשור אחר.
אין לי צורך בHD כרגע, או שאני יכול להמתין יותר, לשלם פחות ולגלוש לאט יותר.
חיבור 2.5 עולה לי כרגע בבזק בינלאומי 20 ש"ח ובזק מייקרים לי את העניין עם תשתית ADSL וחבילת דקות שאין לי צורך בה (הגיע הזמן להשתמש יותר בסלולר זול).
אם אעשה טעות ואעבור להוט, אשלם כ59 ש"ח על תשתית. או שאפשר להשיג משהו יותר טוב/זול?
אין לי צורך בHD כרגע, או שאני יכול להמתין יותר, לשלם פחות ולגלוש לאט יותר.
חיבור 2.5 עולה לי כרגע בבזק בינלאומי 20 ש"ח ובזק מייקרים לי את העניין עם תשתית ADSL וחבילת דקות שאין לי צורך בה (הגיע הזמן להשתמש יותר בסלולר זול).
אם אעשה טעות ואעבור להוט, אשלם כ59 ש"ח על תשתית. או שאפשר להשיג משהו יותר טוב/זול?
einshem: אני מחובר להוט ומרוצה מאוד מהתמורה לכסף. התשתית עובדת יופי...
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.
The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
לאחרונה כל עניין השגת המחיר הזול דרך שימור לקוחות נהיה הרבה יותר קשה. בזק נהיו מאד קשוחים (רוצה להתנתק אין בעיה תשלח פקס) , נטויז'ן לא מעבירים לקשרי לקוחות אלא "יחזרו אליך תוך 24 שעות" וגם זה אחרי שכשאתה מבקש לנתק שירותים הם פשוט מנתקים לך שיחות בפנים(!), כל החברות מייבשות על הקו זמנים ארוכים כשמנסים להוריד מחירים או בהעברה לקשרי לקוחות. הוט גובה בלי בושה מאות שקלים על "התקנה" מלקוחות, ופוטרת מתשלום רק לקוחות חדשים בשירות שמתעקשים על כך... סיוט. נקווה שתהיה מהפכה כמו בשוק הסלולר בקרוב. אגב שמעתי על תביעה ייצוגית נגד חברות התקשורת מכיוון שכל עניין ה "קשרי לקוחות" הוא אפליית מחירים בין לקוחות , שאסורה בחוק.