מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שירות לקוחות של Logitech ללקק את האצבעות...


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 1676

 #1  נשלח: א' 29/07/2012 23:44
שירות לקוחות של Logitech ללקק את האצבעות...

אז נתחיל בזה שנשבעתי לעצמי שאני אכתוב בפורום את הסיפור שלי, כי גם אני
לא כל כך מאמין שזה ממש קרה!


אני בעלים גאה של Harmony 1100 מזה כשנתיים וחצי, את השלט וקיט ה EXTENDER האמריקאים קניתי לי ממוכר ב EBAY שבינתיים נעלם, כמו כן גם את הקבלות, הספרות, והקופסא המקורית הנחתי איפה שהוא ואין לי מושג קלוש איפה...

יום אחד לפני שבוע (יום שבת מכל הימים) החליט השלט להתחרפן! שום כפתור לא עובד ומסך הנגיעה לא מגיב לשום פעולה, כל הדברים הרגילים לא עזרו כולל העברה למצב SAFE MODE ניתוקים ואתחולים שידרוגים של ה FIRMWARE ושאר ירקות, וכשכבר נגמרו לי כל הרעיונות כולל אלו שהומלצו ע"י Logitech עצמם החלטתי לפתוח קריאה בשירות שלהם... צ'יק צ'ק ניגשתי ל WEB מילאתי מספר פרטים על השלט ואני יושב ומחכה...

יש לציין שבלי ה Harmony 1100 אני ממש "נכה" היות והוא מתפעל את כל הציוד הנסתר שיושב לו בכלל בחדר אחר (בעזרת ה RF EXTENDER) ובכלל אף אחד במשפחה לא יודע להדליק ולכבות בערך כלום בבית אם אין שלט עובד – ככה זה מפונקים אצלי

יומיים של מתח וחרדה וקיבלתי תשובה שאומרת בתירגום חופשי "אדוני אנו מצטערים להגיד לך שבעקבות קריאה של כל מה שעשית\ניסית אנו יכולים לקבוע בוודאות כמעט מוחלטת שהשלט שלך מקולקל משמע מת!" ועוד מוסיפים החברים ומבקשים שאשלח להם את המספר הסיריאלי, נו שויין מילא חדשות רעות אבל ביקשו אז נהיה נחמדים ונשלח להם... לאחר 24 שעות קיבלתי תגובה שניה בזאת הלשון "אנחנו נעלנו את השלט הישן שלך בבסיס הנתונים שלנו ונשלח לך חדש במקומו מיד"

אין לתאר את ההלם! אבל התאוששות הייתה מהירה וכתבתי להם שאני בכלל מישראל ושלא יטעו כי אני לא בטוח שהם מבינים לאיזה פרובינציה הם הבטיחו לשלוח לי את השלט, במיידי (כמעט) קיבלתי תשובה שאין שום בעיה וגם כל המשלוח בכלל על חשבונם והם ממש מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לי
לשמוע ולא להאמין, האם זה אמיתי? והם גם לא רוצים ולא מבקשים אפילו לקבל את השלט הישן חזרה.

משלוח יצא ביום שלישי לדרך עם UPS ומספר מעקב (הם שולחים מהולנד) יום חמישי בצהריים נחת אצלי ביד, שמח וטוב לב סינכרנתי אותו עם התוכנה, ופה צצה לה בעיה מספר 2 הם שלחו לי שלט אירופאי בעוד ה RF EXTENDER שלי הוא בכלל אמריקאי, בעסה! הם לא מתקשרים אחד עם השני, ועכשיו יש לי שלט עובד שלא יכול לעשות כלום כי כמו שנאמר הוא מתפעל את כל הציוד הנסתר שיושב לו בכלל בחדר אחר.

מה עושים עכשיו? הרי אין מצב בעולם ש Logitech עוזרים לי כמו עם השלט, אז עוד פעם ניגשתי ל WEB מעדכן את הקריאה שלי עם הבעיה החדשה, והינה למרבה הפליאה לאחר 24 שעות מודיעים לי החברים שהם שולחים לי RF EXTENDER תואם אירופאי, עוד פעם עם UPS עוד פעם המשלוח על חשבונם – יצא ביום שישי מהולנד הגיע אלי היום (ראשון) בצהריים, הורכב אחר כבוד והמצב חזר לקדמותו! שקט ושלווה בבית.

כזה שירות לא חוויתי מעולם, אני עוד אקנה Logitech בעתיד!
(2) הבעות תודה: olorin , kobyb
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
iakovl (יאן לנגרמן)
גורו גאדג'טים
גורו גאדג'טים

הצטרף בתאריך:
  Mar 18, 2009

מיקום: טבריה
הבעות תודה: 227
מספר הודעות: 5349

 #2  נשלח: א' 29/07/2012 23:49

סיפור "מוכר" אחת הסיבות שאני קונה רק ציוד של לוגיטק, ההשקעה שווה את השרות
סט מקלדת ועכבר שמתו לי הוחלף בחדש עם משלוח FEDEX ועוד אחרי שהתנצלו מפה עד להודעה חדשה כי הטיפול במייל לקח שבוע בגלל שדרוג השרות לקוחות האירופאי שלהם (ולכן עבדתי מול האמריקאי)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1030
מספר הודעות: 20471

 #3  נשלח: ב' 30/07/2012 0:06

מדהים, המוצר כנראה עדיין באחריות לא?
_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tvholic (לירן רובין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2007

מיקום: מאחורי ההגה
הבעות תודה: 76
מספר הודעות: 2144

 #4  נשלח: ב' 30/07/2012 0:17

וואו, איזה שירות!!!

מאיפה אתם קונים מוצרים של לוג'יטק?
כל האביזרים שלהם (שלט, מקלדות, עכברים, רמקולים) ממש יקרים בארץ.

_________________
של כל דבר עם 4 גלגלים!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kipikipod (Nevo)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 14, 2006
הבעות תודה: 75
מספר הודעות: 1618

 #5  נשלח: ב' 30/07/2012 2:05

לעומת זאת, מקלדת DINOVO MINI שקניתי מאיביי אוסטרליה, לא מכוסה תחת האחריות הבינלאומית.... והנה 600 ש"ח מגמגמים להם :\
_________________
Utopia
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 1676

 #6  נשלח: ב' 30/07/2012 8:22

mp3lll

עד כמה שידוע לי המוצר מגיע עם 2 שנות אחריות מוגבלת למדינה שבה קנית (לפי מדיניות Logitech)
אני עברתי את תקופת האחריות של שנתיים לפחות בחצי שנה, ואני לא בארה"ב (למרות שקניתי שם)
חוץ מזה גם את ה EXTENDER הם עוד החליפו על חשבונם כשהם יכלו לתת לי ללכת לקנות חדש...

אבל מה אני יש לי להגיד חוץ מתודה.
בטוח שאנחנו פה בארץ יכולים רק לחלום על שירות לקוחות כזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoav4x4 (יואב בן חורין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2006

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 121
מספר הודעות: 2501

 #7  נשלח: ב' 30/07/2012 8:34

מדהים!
כל הכבוד ללוג'טק, חבל שהסוכן בארץ לא למד מהם...
לפני שקניתי את ההרמוני 1 שלי שלחתי פנייה לשרות לקוחות בארץ כדי לברר משהו, שם אף אחד לא הואיל בטובו לענות ולא חזר אלי.
לא התייאשתי והתקשרתי, ועדיין כלום, רשמו את השאלה ולא חזרו אלי. התקשרתי עוד 10 פעמים וכלום, נאדה.
בסוף קניתי בצרפת כשהייתי שם בחופשה.

ותאמינו לי שחסכתי אולי 200 שקל, בד"כ בשביל סכום כזה אני מעדיף לקנות בארץ בשביל השירות והאחריות, אבל הבנתי שהסוכן בארץ לא רואה את הלקוחות ממטר ושאין טעם לסמוך עליו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PCingAddict (יוסי)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2007

מיקום: צפון
הבעות תודה: 127
מספר הודעות: 1006

 #8  נשלח: ב' 30/07/2012 10:07

גם לי היה נסיון דומה עם השירות שלהם בחו"ל.
יש לי שלט Harmony שבעיית הדיליי (Delay) המפורסמת שלו חירפנה אותי. התקשרתי, ולמרות שהשלט כבר מאוד ישן (קניתי אותו כשיצא, בערך 5-6 שנים), קיבלתי מיד הנחה של 50% באתר, מתי שרק ארצה (!).
בקיצור - רק לוג'יטק!

_________________
תוסף להצגת המחירים באמאזון במטבע המקומי:
https://www.hometheater.co.il/vt295285.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 334
מספר הודעות: 4443

 #9  נשלח: ב' 30/07/2012 14:11

האמת - יש לי את ההרמוני 785 כבר 4 שנים (רכשתי עבור אבא שלי שהתלהב מהרעיון) .

הוא השתמש בשלט אולי 5 פעמים במהלך כל השנים הללו ומאז שם אותו על המזנון .
לקחתי ממנו את השלט בתקווה שאשתמש בו אך השלט מסרב לדלוק (גם הטענה לא עזרה) כנראה שהסוללה הלכה לה .

בעקבות מה שרשמת כאן אני אנסה ליצור קשר עם הסוכן בארץ לצורך בדיקה (לוודא כי הסוללה באמת זה מה שנהרס) ואז ארכוש חדשה במקומה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
afiul
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 09, 2006
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 329

 #10  נשלח: ב' 06/08/2012 13:13

אין על לוגיטק (חו"ל) - הסבר בלינק

http://www.hometheater.co.il/vt156354.הלך-המסך-של-...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht