מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שירות אלקטרה - כנראה שבקיץ הזה לא יהיה שירות עבור המזגן


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 167
מספר הודעות: 5732

 #16  נשלח: א' 12/08/2012 20:44

zovirax כתב:
לאחר פירסום ההודעה כאן באתר , שירות אלקטרה יצרו איתנו קשר והם מטפלים בנו בצורה הטובה ביותר.
הטכנאים מגיעים בזמן, הנציגים חוזרים ודואגים לטיפול מיידי.

אבא שלי ביקש שארשום כאן שהוא מרוצה מעל ומעבר מהטיפול בתקלה לאחר שהתלוננתי בפורום.


לי יש להוסיף שחבל שלא כל לקוח מקבל שירות כזה בלי הפורומים.

אגב, הטיפול בתקלה עדיין לא הסתיים.


כנראה שאתה אח"מ כי אלי עוד לא חזרו.....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #17  נשלח: א' 12/08/2012 23:14

zeev78 כתב:
zovirax כתב:
לאחר פירסום ההודעה כאן באתר , שירות אלקטרה יצרו איתנו קשר והם מטפלים בנו בצורה הטובה ביותר.
הטכנאים מגיעים בזמן, הנציגים חוזרים ודואגים לטיפול מיידי.

אבא שלי ביקש שארשום כאן שהוא מרוצה מעל ומעבר מהטיפול בתקלה לאחר שהתלוננתי בפורום.


לי יש להוסיף שחבל שלא כל לקוח מקבל שירות כזה בלי הפורומים.

אגב, הטיפול בתקלה עדיין לא הסתיים.


כנראה שאתה אח"מ כי אלי עוד לא חזרו.....



אלקטרה סידרה בהמשכים

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #18  נשלח: ב' 13/08/2012 7:11

הם לא משתפרים

http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...

_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 3075

 #19  נשלח: ב' 13/08/2012 7:56

היית לי תקלה במזגן אלקטרה חדש באחריות, שהותקן לפני 3 חודשים
הגיעו אחרי שבוע לבדיקה,תיקנו והבעיה חזרה באותו היום שוב,התקשרתי
לשירות והגיעו אחרי שבוע,כך שלוש פעמים רצוף,מזל שזה היה מזגן אחד מתוך כמה
שיש לי,דבר אחד אני יודע, אלקטרה אצלי לא יכנסו יותר הביתה.לא טכנאים שלהם ולא
המזגנים שלהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zeev78
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008
הבעות תודה: 167
מספר הודעות: 5732

 #20  נשלח: ב' 13/08/2012 10:38

עדכון, התקשרו לאימא שלי היום והודיעו שיגיע טכנאי בעוד יומיים, אעדכן בהמשך אם הטכנאי אכן יגיע ולגבי רמת השירות.

בשעה טובה הטכנאי הגיע היום וסידר את התקלה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 5410

 #21  נשלח: שבת 18/08/2012 0:45

מה נסגר?
אני קופא במזגן.
בדיקה עצמית של מזגן חדש לוודאות שאין חוסר גז והמזגן מנפיק את הטמפרטורה הדרושה:
לוקחים מד טמפרטורה דיגטאלי,עדיף מקצועי עם צינורית מתכת דקה.
-נועצים בתריס יציאת האוויר למשך כדקה.
-מזגן מורכב כהלכתו מוציא 8-10 מעלות.
יותר מיזה לא תקין,כמות גז לא נכונה.
-עודף גז גם לא עושה חסד עם המזגן,ובצנרת קצרה עד3 מטר המתקין אמור לנקז תעודף גז.
בצנרת ארוכה מעל 10 מטר יש צורך בהוספה לפי לחץ ביניקה.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 486

 #22  נשלח: שבת 18/08/2012 10:09

גם אנחנו נתקלנו בשירות המזעזע של אלקטרה.
רכשנו מהם 4 מזגנים (3 מפוצלים + 1 מרכזי למפלס סלון).
קשה לי כבר לספור את כמות התקלות שאכלנו עם המזגן המרכזי, טכנאים של אלקטרה כבר היו אצלנו בבית לפחות 8 פעמים, 4 מהן בחודשיים האחרונים, תמיד עם אותו פתרון: מילוי של הגז החסר, בלי לנסות להבין את מקור התקלה או חלילה לנסות לטפל בה.
כל פעם אותו סיפור - ממלאים גז, יומיים צוננים, הגז דולף, שבועיים לוהטים עד בוא הטכנאי הבא (כיף גדול עם 3 ילדים קטנים, נסו ותהנו).
בחודש האחרון לעומת זאת נראה היה שהושגה פריצת דרך - טכנאי שקבע שצריך לבצע הפרדת יחידות, כדי להבין אחת ולתמיד מה מקור הדליפה (מדחס\מאייד\תשתית), והבטיח לתאם לנו ביקור טכנאי בכיר או מנהל איזור.
מאז בכל יומיים אנחנו מבלים 20 עד 40 דקות על הקו כדי לנסות להגיע לשירות אך זוכים רק למענה האפאטי של מוקד ההודעות, שמבטיח לנו כל פעם חגיגית שיחזרו אלינו עד 19:00.
לא חוזרים אלינו ולא נעליים, וגם כשוחזרים אחרי שבועיים מקבלים את אותה המנטרה, זה כאילו הם מתייקים את הפנייה ישר בתוך הפח.
פשוט לא מעניין אותם, הרי כבר רכשתי את המזגנים, הכסף אצלם, אז למה להם להתאמץ ולספק שירות אם אפשר להמשיך לפראייר הבא? האמת - צודקים, יותר זול ככה.

אני אישית כבר נואשתי מההבטחות של אנשי השירות של אלקטרה, פשוט חבורה של שקרנים, לצערי אין לי הגדרה אחרת לזלזול כה בוטה בלקוחות (ולחשוב שבחרנו באלקטרה בגלל המוניטין של שירות ואמינות שהם בנו לעצמם, 1:0 למחלקת השיווק שלכם אלקטרה).
את המאבק שלנו באלקטרה נמשיך כבר באמצעים פחות סימפטיים (תקשורת + משפטי) אך כנראה שזו הדרך היחידה לקבל שירות מהחבר'ה שם עם המזגנים הצוננים שלהם.

יאללה, שבת צוננת לכולם



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #23  נשלח: שבת 18/08/2012 21:35

wegabi כתב:
גם אנחנו נתקלנו בשירות המזעזע של אלקטרה.
רכשנו מהם 4 מזגנים (3 מפוצלים + 1 מרכזי למפלס סלון).
קשה לי כבר לספור את כמות התקלות שאכלנו עם המזגן המרכזי, טכנאים של אלקטרה כבר היו אצלנו בבית לפחות 8 פעמים, 4 מהן בחודשיים האחרונים, תמיד עם אותו פתרון: מילוי של הגז החסר, בלי לנסות להבין את מקור התקלה או חלילה לנסות לטפל בה.
כל פעם אותו סיפור - ממלאים גז, יומיים צוננים, הגז דולף, שבועיים לוהטים עד בוא הטכנאי הבא (כיף גדול עם 3 ילדים קטנים, נסו ותהנו).
בחודש האחרון לעומת זאת נראה היה שהושגה פריצת דרך - טכנאי שקבע שצריך לבצע הפרדת יחידות, כדי להבין אחת ולתמיד מה מקור הדליפה (מדחס\מאייד\תשתית), והבטיח לתאם לנו ביקור טכנאי בכיר או מנהל איזור.
מאז בכל יומיים אנחנו מבלים 20 עד 40 דקות על הקו כדי לנסות להגיע לשירות אך זוכים רק למענה האפאטי של מוקד ההודעות, שמבטיח לנו כל פעם חגיגית שיחזרו אלינו עד 19:00.
לא חוזרים אלינו ולא נעליים, וגם כשוחזרים אחרי שבועיים מקבלים את אותה המנטרה, זה כאילו הם מתייקים את הפנייה ישר בתוך הפח.
פשוט לא מעניין אותם, הרי כבר רכשתי את המזגנים, הכסף אצלם, אז למה להם להתאמץ ולספק שירות אם אפשר להמשיך לפראייר הבא? האמת - צודקים, יותר זול ככה.

אני אישית כבר נואשתי מההבטחות של אנשי השירות של אלקטרה, פשוט חבורה של שקרנים, לצערי אין לי הגדרה אחרת לזלזול כה בוטה בלקוחות (ולחשוב שבחרנו באלקטרה בגלל המוניטין של שירות ואמינות שהם בנו לעצמם, 1:0 למחלקת השיווק שלכם אלקטרה).
את המאבק שלנו באלקטרה נמשיך כבר באמצעים פחות סימפטיים (תקשורת + משפטי) אך כנראה שזו הדרך היחידה לקבל שירות מהחבר'ה שם עם המזגנים הצוננים שלהם.

יאללה, שבת צוננת לכולם


שלום wegabi,
נבקש לבדוק את השתלשלות האירועים שאתה מעלה כאן ולטפל בנושא בצורה מעמיקה.
אנא העבר לנו את פרטייך באמצעות הטופס בקישור המצורף כדי שנוכל ליצור איתך קשר בהקדם.

בברכה,
שירות אלקטרה
www.electra-service.co.il/online

_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 486

 #24  נשלח: ב' 20/08/2012 5:14

עדכון -
מה שלא עשו 3 שבועות של טלפונים בלתי פוסקים למוקד של אלקטרה עשה סטטוס בודד בפורום.
יצרו איתי קשר והטכנאי הנחוש בדרך אלי....


~המשך יבוא~
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 5410

 #25  נשלח: ב' 20/08/2012 8:36
מסתבר שייחסי ציבור ,זה החזית הרגישה של אלקטרה.למה לא לאמץ ולתת שרות טוב

wegabi כתב:
עדכון -
מה שלא עשו 3 שבועות של טלפונים בלתי פוסקים למוקד של אלקטרה עשה סטטוס בודד בפורום.
יצרו איתי קשר והטכנאי הנחוש בדרך אלי....


~המשך יבוא~

עצוב שזה עובד ככה.גם שילמת כהלכתו עבור השרות,ואתה נזקק לעזרת תיווכים על מנת לקבל את מה שמגיע.
תהיה אמיץ להתבטא גם לאחר שתקבל פתרון,לגביי המסקנות שלך לעתיד.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Croc (גנאדי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2004
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 2105

 #26  נשלח: ב' 20/08/2012 14:17

למי שיש כבר מזמגן של אלקטרה - ממי (חוץ מאלקטרה) ניתן לרכוש חוזה שרות עבורו?
_________________
גנאדי
----------------------------------------------
let the sun shine, let the tube glow, let the life flow

http://sites.google.com/site/crocweb
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 486

 #27  נשלח: ה' 23/08/2012 15:28

מכירים את השיר "צעד קדימה, שניים אחורה, סקובידו"?
אז ככה אני מרגיש.
יום אחרי הפרסום יצרו איתי קשר ממחלקת השירות באלקטרה, היו אדיבים להפליא, לקחו אחריות והתנצלו חגיגית, ואפילו תיאמו לי ביקור של מנהל האיזור 48 שעות קדימה, איזה כיף.
ביום שלישי הגיע הבחור, נחמד ומקצועי, רק מה - בגלל חוסר תיאום בין מחלקת השירות המוקד והטכנאים הוא הגיע בלי ציוד מתאים לאיתור מקור הנזילה.
התנצל יפה, שם פלסטר (מילוי גז שמספיק ל-24 שעות), והלך כלעומת שבא.
עוד באותו הערב יצר איתי קשר מנהל התפעול של אלקטרה, התנצל שנית, הבטיח ללוות אותי יד ביד אל השקיעה עד לפתרון התקלה, ותיאם לי ביקור טכנאי+ציוד מתאים להיום, בין 08:30 ל-10:30.
סחבק לקח בוקר חופשי מהעבודה, והשכים קום, נרגש כולו לקראת הטכנאי. ב-09:00 התקשרו מהמוקד להודיע שהטכנאי יאחר, ויגיע באיחור של שעתיים, נו מילא, העיקר שיגיע.
השעות נקפו והתחלתי להרגיש כמו בסצינה המפורסמת מהקיץ של אביה, ומי לא בא? הטכנאי.
גם במוקד לא כ"כ פשוט לקבל מענה, חם אתם יודעים (וגם מיודענו מנהל השירות לא זמין ולא חוזר להודעות).
עכשיו כבר 16:30, בינתיים נשרף לו יום עבודה, שבמהלכו הייתי מרותק לבית כמו אידיוט.
אגב, בשביל לקבל את הפיצוי הקבוע בחוק בגין האיחור אני נדרש לשלוח פקס לפניות הציבור (פקס? מי ממחזיק פקס בימינו לעזאזל?!), על טלפון עוד לא שמעו, שלא נפנה אליהם חלילה.
עכשיו סוף סוף התבשרתי שהטכנאי המיוחל בדרך לפה..... אני לא אאמין עד שאראה אותו בעיניים.
תחזיקו לי אצבעות, מבטיח לעדכן בתום הסאגה
[url]
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #28  נשלח: ה' 23/08/2012 17:10

שאני קורא את מה שעובר עליך אני מקבל פלשבקים מהקיץ שעבר שגם אני הייתי נתון לחסדי שירות הלקוחות "המדהים" של אלקטרה.



לא אקנה מוצר שלהם יותר, זה לא שווה את העצבים בהתמודדות עם השירות שלהם.

_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 69
מספר הודעות: 486

 #29  נשלח: ה' 23/08/2012 17:44

עדכון מהשטח - התקשר אלי טכנאי, נופף לי לשלום (ראיתי אותו מבעד לחלון), אמר לי שהוא רק מחכה לטכנאי נוסף שמסיים עבודה כדי שיוכלו לעלות אלי יחד ולהתחיל את התיקון (אז למה התקשרת אלי?), "עניין של 20-30 דקות גג".
מאז עברו שעתיים! הטכנאי נעלם (אולי היה לו חם והוא התחרט? אולי הוא הלך לאיבוד? אולי הוא בדרך לעוד לקוח מרוצה? אני יודע, הוא בטח משחק איתי מחבואים והוא מתחבא ממש טוב!).
המוקד סגור כמובן, מנהל התפעול גם הוא לא זמין, ורק אני מחפש קיר קריר בבית להטיח בו המצח שוב ושוב....ושוב.
ראיתי הרבה נותני שירות, בשירות כזה מעודי לא נתקלתי.
כל הכבוד אלקטרה, הצלחתם לגרום אפילו לשירות הלקוחות של הוט להראות טוב (הכל יחסי בחיים)

אני כבר מת מסקרנות לדעת מה יהיה השיא הבא
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
C0rnFlex
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 29, 2007
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 1335

 #30  נשלח: ה' 23/08/2012 17:47

לא נורא, לפחות הרווחת את יום העבודה- מגיע לך 600 ש"ח. שלח פקס דרך כאן: http://www.freefax.co.il/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht