איזה עצבים! כל הכבוד על הסבלנות
עפר,
אתה במקרה מקליט את השיחות שלך עם הנציגים?
ככה אתה יכול "להוכיח" להם שאתה לא שקרן ואולי לחסוך זמן בוויכח איתם.
שרשור תגובות: האם ניתן להשיג 3Mb Upload מבזק מבלי לאבד את השפיות?!
- BigDragoon
- חבר ותיק
- הודעות: 2166
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 19 פעמים
- קיבל תודות: 25 פעמים
מההיכרות שלי עם VDSL ה-delay הזה מתייחס ל-INP, הוא מציין את המקסימום השהייה שיש לסימבול עד לשליחה מחדש.jpost כתב:עפר, זה לא RA.
שים גם לב לשורה של ה DELAY. משם הפינג הגבוהה שלך. ב RA זה 0 בשני השדות....
RA מתבצע באיתחול של הקו ולא משפיע על ה-latency, ה-delay כן. אם ישימו אותו על אפס זה יוריד את ה-latency אבל יפגע ביכולת תיקון השגיאות (זה נקרא FAST).
עפר, כמו שזה נראה אצלך יש לך מספיק SNRM כדי להניח שלא תהיה פגיעה בתעבורה אם תעבוד ב-FAST.
ד"א יש מנגנון שנקרא SRA הוא RA מיוחד seamless rate adoption, שהוא מאפשר שינוי קצבים בלי להפיל את הקו והוא כן יכול לפגוע ב-latency אבל לא בצורה משמעותית.
כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל
התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה
אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.aspx רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.
טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק
אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....
התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה
אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.aspx רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.
טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק
אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....
- stompy
- חבר ותיק
- הודעות: 1412
- הצטרף: פברואר 2012
- מיקום: רעננה
- נתן תודות: 14 פעמים
- קיבל תודות: 85 פעמים
כל החברות SAME SHIT מבחינת שירות וידע
הנציג שמדבר אתך בהוט בכלל לא יודע מזה upload זה קרה לי שהייתי שם.
ככה שזה מצב השירות בארץ שנציגים של ספקי אינטרנט ותשתית לא יודעים כמעט כלום לגבי המוצר שאותו הם מוכרים ומספקים לו שירות.
זה כמו כל מני גליטצים שיש במערכת הזו
לדוגמה בבזק אתה יכול לבקש מודם בהשאלה ותקבל תראוטר שניסו למכור לך ב24 תשלומים חח בחינם.
הנציג שמדבר אתך בהוט בכלל לא יודע מזה upload זה קרה לי שהייתי שם.
ככה שזה מצב השירות בארץ שנציגים של ספקי אינטרנט ותשתית לא יודעים כמעט כלום לגבי המוצר שאותו הם מוכרים ומספקים לו שירות.
זה כמו כל מני גליטצים שיש במערכת הזו
לדוגמה בבזק אתה יכול לבקש מודם בהשאלה ותקבל תראוטר שניסו למכור לך ב24 תשלומים חח בחינם.
welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced
things are about to change
open up the gates
systems get replaced
כמו שקרה לרובנו שעברנו ל 100 מגה או ניסינו לשנות משהו בחבילה, וחטפנו שבץ בתהליך עד שקיבלנו את המהירות!
זה לא משנה מי החברת תקשורת, הוט, בזק והספקים למינהם, כל השיטה הרעה הזאת של להפריד לשני מרכיבים את האינטרנט, ספק- תשתית (מה שלא קיים בשום מדינה חוץ מישראל-לחלוב את הפרות) זה השיטה הכי יעילה בעולם למנוע כמה שיותר את הקידמה, ואת הצורך להשקיע בציוד/תשתיות/כוח אדם מצד החברה, כי תמיד אפשר להפיל את האשמה בחצי השני של החבילה!!!! או בלקוח עצמו!
אצלנו בהוט זה המוטו ורשום בחוזה שלחבילת מאה מגה חובה כרטיס רשת של גיגה כי אחרת הבעיה אצלך והם לא תומכים!
רמת שירות הלקוחות בארץ היא 0 !!!! נציג אחד למליון נורמלי, הלקוח זה עוד טמבל! ורק הכסף חשוב להם.
*עפר - אמרת הלקוח תמיד צודק אחרי החודש הזה אתה באמת חושב שאנחנו איך שהוא קרובים אל האימרה הנורמלית הזאת שקיימת בכל העולם!
רק פה מנהלת בכירה אומרת ללקוח-ציטוט " אדוני אנחנו לא מסוגלים לספק את מה שאנחנו מתחייבים, ואנחנו לא יודעים למה (אחרי חודשים של טלפונים,טכנאים,ומחלקת ההנדסה הבכירה) ,ההנדסה הבכירה אומרת לי שכנראה הבעיה אצלך בכבל רשת (אצלי הכל cat6a) ובגלל זה כל הבעיות אצלך! אני מציעה לך לעבור חברה אם לא טוב לך! אבל את המודם שיפתור לך את הבעיה ( ע"פ מה שחשבתי אז- וקרה מאז שהוא אצלי) אתה לא תקבל (מודם של 25 שקל) "
מאז אותם ימים ואחרי שהכל נפתר (בזכות העקשנות שלנו), אני מרגיש שאני לא יכול לדבר עם אף חברה עוד דקה, הנציגים, החוסר הבנה, החוסר רצון לפתור את הבעיה, זה פשוט יותר מידיי בשבילי כרגע,
שנת 2012 היא שנת הייאוש משירותיי הלקוחות- אני צריך לבקש החזרים על הפסיכולוג!!!
זה לא משנה מי החברת תקשורת, הוט, בזק והספקים למינהם, כל השיטה הרעה הזאת של להפריד לשני מרכיבים את האינטרנט, ספק- תשתית (מה שלא קיים בשום מדינה חוץ מישראל-לחלוב את הפרות) זה השיטה הכי יעילה בעולם למנוע כמה שיותר את הקידמה, ואת הצורך להשקיע בציוד/תשתיות/כוח אדם מצד החברה, כי תמיד אפשר להפיל את האשמה בחצי השני של החבילה!!!! או בלקוח עצמו!
אצלנו בהוט זה המוטו ורשום בחוזה שלחבילת מאה מגה חובה כרטיס רשת של גיגה כי אחרת הבעיה אצלך והם לא תומכים!
רמת שירות הלקוחות בארץ היא 0 !!!! נציג אחד למליון נורמלי, הלקוח זה עוד טמבל! ורק הכסף חשוב להם.
*עפר - אמרת הלקוח תמיד צודק אחרי החודש הזה אתה באמת חושב שאנחנו איך שהוא קרובים אל האימרה הנורמלית הזאת שקיימת בכל העולם!
רק פה מנהלת בכירה אומרת ללקוח-ציטוט " אדוני אנחנו לא מסוגלים לספק את מה שאנחנו מתחייבים, ואנחנו לא יודעים למה (אחרי חודשים של טלפונים,טכנאים,ומחלקת ההנדסה הבכירה) ,ההנדסה הבכירה אומרת לי שכנראה הבעיה אצלך בכבל רשת (אצלי הכל cat6a) ובגלל זה כל הבעיות אצלך! אני מציעה לך לעבור חברה אם לא טוב לך! אבל את המודם שיפתור לך את הבעיה ( ע"פ מה שחשבתי אז- וקרה מאז שהוא אצלי) אתה לא תקבל (מודם של 25 שקל) "
מאז אותם ימים ואחרי שהכל נפתר (בזכות העקשנות שלנו), אני מרגיש שאני לא יכול לדבר עם אף חברה עוד דקה, הנציגים, החוסר הבנה, החוסר רצון לפתור את הבעיה, זה פשוט יותר מידיי בשבילי כרגע,
שנת 2012 היא שנת הייאוש משירותיי הלקוחות- אני צריך לבקש החזרים על הפסיכולוג!!!
- jpost
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4861
- הצטרף: אפריל 2005
- שם מלא: (~)
- נתן תודות: 125 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
ה 4 מגה upload הזה מעניין מאוד.is99 כתב:כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל
התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה
אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.aspx רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.
טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק
אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות........
אתה יודע מה המחיר ?
צרות של עשירים. אצלי ה- NGN מגיע רק עד 15M, מה שאומר שה- upload נעצר ב- 800K.
הייתי שמח להיות במצב שלך
דרך אגב, קרובי משפחה שלי חזרו מארה"ב,, והם לא הבינו את הקונספט של ההפרדה בין תשתית לספק. לקח זמן להסביר...
הייתי שמח להיות במצב שלך
דרך אגב, קרובי משפחה שלי חזרו מארה"ב,, והם לא הבינו את הקונספט של ההפרדה בין תשתית לספק. לקח זמן להסביר...
נערך לאחרונה על ידי adsagi ב 04/10/2012 10:17, נערך פעם 1 בסך הכל.
היי עופר,
אני בתור מנהל מחלקת סיסטם ותמיכה עסקית בחברה שנותנת תמיכה למגוון לקוחות בארץ עד לכך שאכן מאז המיזוג של סלקום ונאטויז'ן שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת.
הנציגים שלי כל יום מדברים עם מגוון נציגי ISP בישראל כולל בזק ונאטויז'ן, השירות לקוחות פשוט ק ט ס ט ר ו פ ה, ואני מדבר על שירות עסקי שלא לדבר על הפרטי.
יש לי כמות סיפורים עם נאטויז'ן שאני בהחלט יכול לכתוב רב-מכר עולמי!
החברה היחידה בישראל שאכן נותנת איכשהו שירות טוב היא בזק בינלאומי, ואני מדבר בתור לקוח פרטי של נאטויז'ן.
בחצי שנה האחרונה אני אכן מחכה לרגע שהתחייבות שלי עם נאטויז'ן תסתיים (עוד טריק עלוב לשמור לקוחות) ואני במיידי עובר לבזק בינלאומי.
אפילו 012 נותנת שירות יותר טוב.
משתתף בצערך ושותף ועלבונך!
אני בתור מנהל מחלקת סיסטם ותמיכה עסקית בחברה שנותנת תמיכה למגוון לקוחות בארץ עד לכך שאכן מאז המיזוג של סלקום ונאטויז'ן שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת.
הנציגים שלי כל יום מדברים עם מגוון נציגי ISP בישראל כולל בזק ונאטויז'ן, השירות לקוחות פשוט ק ט ס ט ר ו פ ה, ואני מדבר על שירות עסקי שלא לדבר על הפרטי.
יש לי כמות סיפורים עם נאטויז'ן שאני בהחלט יכול לכתוב רב-מכר עולמי!
החברה היחידה בישראל שאכן נותנת איכשהו שירות טוב היא בזק בינלאומי, ואני מדבר בתור לקוח פרטי של נאטויז'ן.
בחצי שנה האחרונה אני אכן מחכה לרגע שהתחייבות שלי עם נאטויז'ן תסתיים (עוד טריק עלוב לשמור לקוחות) ואני במיידי עובר לבזק בינלאומי.
אפילו 012 נותנת שירות יותר טוב.
משתתף בצערך ושותף ועלבונך!
אין לי שום קשר לבזק בינלאומי
אבל אני חייבם להסכים עם OzZzZz הם לדעתי נותנים את השירות הכי סביר היום
נטויז'ן מאז המיזוג באמת פשוט קטסטרופה (וגם לי יש נסיון בשירות עסקי שלהם) לקח לנו 8 חודשים (ואני לא מגזים) להתנתק סופית מהם ואני עוד עשיתי את הניתוק לפי הספר כולל תיעוד כולל פקס ודואר רשום. אתה מדבר איתם אומרים לך כן כן אין בעיה אתה 100% מנותק וחודש אחרי זה מקבל שוב חשבון שלהם
ולפני הניתוק הם פשוט הרגו אותי בתמיכה טכנית שלהם, אתה מסביר להם שיש לך חיבור של 30M ואתה גולש לארה"ב במקרה הטוב ב 1M מה התשובה ??? כן ניחשתם נכון "אין מה לעשות זה מה שיש כנראה זה בעיה ב FIREWALL שלך..." פשוט גדולים זה שאתה מסביר להם שבארץ אתה מקבל את כל ה 30 ומה קשור ה FIREWALL לזה לא ממש עוזר...
אבל אני חייבם להסכים עם OzZzZz הם לדעתי נותנים את השירות הכי סביר היום
נטויז'ן מאז המיזוג באמת פשוט קטסטרופה (וגם לי יש נסיון בשירות עסקי שלהם) לקח לנו 8 חודשים (ואני לא מגזים) להתנתק סופית מהם ואני עוד עשיתי את הניתוק לפי הספר כולל תיעוד כולל פקס ודואר רשום. אתה מדבר איתם אומרים לך כן כן אין בעיה אתה 100% מנותק וחודש אחרי זה מקבל שוב חשבון שלהם
ולפני הניתוק הם פשוט הרגו אותי בתמיכה טכנית שלהם, אתה מסביר להם שיש לך חיבור של 30M ואתה גולש לארה"ב במקרה הטוב ב 1M מה התשובה ??? כן ניחשתם נכון "אין מה לעשות זה מה שיש כנראה זה בעיה ב FIREWALL שלך..." פשוט גדולים זה שאתה מסביר להם שבארץ אתה מקבל את כל ה 30 ומה קשור ה FIREWALL לזה לא ממש עוזר...
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים