שרשור תגובות: האם ניתן להשיג 3Mb Upload מבזק מבלי לאבד את השפיות?!

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
BigDragoon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2166
הצטרף: יולי 2008
מיקום: חיפה
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

איזה עצבים! כל הכבוד על הסבלנות (Y)

עפר,
אתה במקרה מקליט את השיחות שלך עם הנציגים?
ככה אתה יכול "להוכיח" להם שאתה לא שקרן ואולי לחסוך זמן בוויכח איתם.

stompy
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1412
הצטרף: פברואר 2012
מיקום: רעננה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

עפר אתה טועה.
לי יש חבילה 3 מגה בלי שום שינוי
וגם הפינג נשאר 9MS -10 לנטויזן
ככה שתחליף ספק דחוף.
בדיקה עדכנית
 בדיקה עדכנית

tzah
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1010
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 87 פעמים
קיבל תודות: 101 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

תעשו בדיקה פשוטה עם SPEED TEST מול מס' שרתים באירופה. במידה ואתם לא מקבלים מהירות מקסימאלית לחו"ל זה
כנראה עניין של ניתובים ותיעדוף גרוע.

הפינגים חשובים ,אבל פחות.

ohyaeli
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 306
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 60 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

jpost כתב:עפר, זה לא RA.

שים גם לב לשורה של ה DELAY. משם הפינג הגבוהה שלך. ב RA זה 0 בשני השדות.
...
מההיכרות שלי עם VDSL ה-delay הזה מתייחס ל-INP, הוא מציין את המקסימום השהייה שיש לסימבול עד לשליחה מחדש.
RA מתבצע באיתחול של הקו ולא משפיע על ה-latency, ה-delay כן. אם ישימו אותו על אפס זה יוריד את ה-latency אבל יפגע ביכולת תיקון השגיאות (זה נקרא FAST).

עפר, כמו שזה נראה אצלך יש לך מספיק SNRM כדי להניח שלא תהיה פגיעה בתעבורה אם תעבוד ב-FAST.

ד"א יש מנגנון שנקרא SRA הוא RA מיוחד seamless rate adoption, שהוא מאפשר שינוי קצבים בלי להפיל את הקו והוא כן יכול לפגוע ב-latency אבל לא בצורה משמעותית.

is99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 146
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל

התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה

אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.aspx רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.
:D

טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק

אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....

stompy
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1412
הצטרף: פברואר 2012
מיקום: רעננה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

כל החברות SAME SHIT מבחינת שירות וידע
הנציג שמדבר אתך בהוט בכלל לא יודע מזה upload זה קרה לי שהייתי שם.

ככה שזה מצב השירות בארץ שנציגים של ספקי אינטרנט ותשתית לא יודעים כמעט כלום לגבי המוצר שאותו הם מוכרים ומספקים לו שירות.


זה כמו כל מני גליטצים שיש במערכת הזו
לדוגמה בבזק אתה יכול לבקש מודם בהשאלה ותקבל תראוטר שניסו למכור לך ב24 תשלומים חח בחינם.
welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced

TheTurtle
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 408
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

כמו שקרה לרובנו שעברנו ל 100 מגה או ניסינו לשנות משהו בחבילה, וחטפנו שבץ בתהליך עד שקיבלנו את המהירות!
זה לא משנה מי החברת תקשורת, הוט, בזק והספקים למינהם, כל השיטה הרעה הזאת של להפריד לשני מרכיבים את האינטרנט, ספק- תשתית (מה שלא קיים בשום מדינה חוץ מישראל-לחלוב את הפרות) זה השיטה הכי יעילה בעולם למנוע כמה שיותר את הקידמה, ואת הצורך להשקיע בציוד/תשתיות/כוח אדם מצד החברה, כי תמיד אפשר להפיל את האשמה בחצי השני של החבילה!!!! או בלקוח עצמו!
אצלנו בהוט זה המוטו ורשום בחוזה שלחבילת מאה מגה חובה כרטיס רשת של גיגה כי אחרת הבעיה אצלך והם לא תומכים! :twisted:
רמת שירות הלקוחות בארץ היא 0 !!!! נציג אחד למליון נורמלי, הלקוח זה עוד טמבל! ורק הכסף חשוב להם.
*עפר - אמרת הלקוח תמיד צודק :lol: אחרי החודש הזה אתה באמת חושב שאנחנו איך שהוא קרובים אל האימרה הנורמלית הזאת שקיימת בכל העולם!
רק פה מנהלת בכירה אומרת ללקוח-ציטוט " אדוני אנחנו לא מסוגלים לספק את מה שאנחנו מתחייבים, ואנחנו לא יודעים למה (אחרי חודשים של טלפונים,טכנאים,ומחלקת ההנדסה הבכירה) ,ההנדסה הבכירה אומרת לי שכנראה הבעיה אצלך בכבל רשת (אצלי הכל cat6a) ובגלל זה כל הבעיות אצלך! אני מציעה לך לעבור חברה אם לא טוב לך! אבל את המודם שיפתור לך את הבעיה ( ע"פ מה שחשבתי אז- וקרה מאז שהוא אצלי) אתה לא תקבל (מודם של 25 שקל) "
מאז אותם ימים ואחרי שהכל נפתר (בזכות העקשנות שלנו), אני מרגיש שאני לא יכול לדבר עם אף חברה עוד דקה, הנציגים, החוסר הבנה, החוסר רצון לפתור את הבעיה, זה פשוט יותר מידיי בשבילי כרגע,
שנת 2012 היא שנת הייאוש משירותיי הלקוחות- אני צריך לבקש החזרים על הפסיכולוג!!!

jpost
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4861
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: (~)
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

is99 כתב:כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל

התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה

אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.aspx רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.
:D

טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק

אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....
...
ה 4 מגה upload הזה מעניין מאוד.
אתה יודע מה המחיר ?

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 2609
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יואב בן חורין
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 133 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

עפר,
האם בתור עיתונאי פנית למחלקת יח״צ/פניות הציבור לקבלת תגובה מסודרת ( גם מבזק וגם מנטוויזן/סלקום) ?
הפירסום השלילי והבאז ( שיחלחל לאט) אמור להזיז להם או שלא....

ד״א
שווה גם להעביר זאת למשרד התקשורת שדווקא כן מטפל ביעילות בנושאים כאלו.
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...

adsagi
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 601
הצטרף: נובמבר 2004
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

צרות של עשירים. אצלי ה- NGN מגיע רק עד 15M, מה שאומר שה- upload נעצר ב- 800K.

הייתי שמח להיות במצב שלך :-)

דרך אגב, קרובי משפחה שלי חזרו מארה"ב,, והם לא הבינו את הקונספט של ההפרדה בין תשתית לספק. לקח זמן להסביר...
נערך לאחרונה על ידי adsagi ב 04/10/2012 10:17, נערך פעם 1 בסך הכל.

OzZzZz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 676
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 63 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

היי עופר,

אני בתור מנהל מחלקת סיסטם ותמיכה עסקית בחברה שנותנת תמיכה למגוון לקוחות בארץ עד לכך שאכן מאז המיזוג של סלקום ונאטויז'ן שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת.
הנציגים שלי כל יום מדברים עם מגוון נציגי ISP בישראל כולל בזק ונאטויז'ן, השירות לקוחות פשוט ק ט ס ט ר ו פ ה, ואני מדבר על שירות עסקי שלא לדבר על הפרטי.
יש לי כמות סיפורים עם נאטויז'ן שאני בהחלט יכול לכתוב רב-מכר עולמי!
החברה היחידה בישראל שאכן נותנת איכשהו שירות טוב היא בזק בינלאומי, ואני מדבר בתור לקוח פרטי של נאטויז'ן.
בחצי שנה האחרונה אני אכן מחכה לרגע שהתחייבות שלי עם נאטויז'ן תסתיים (עוד טריק עלוב לשמור לקוחות) ואני במיידי עובר לבזק בינלאומי.
אפילו 012 נותנת שירות יותר טוב.
משתתף בצערך ושותף ועלבונך!

is99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 146
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

אין לי שום קשר לבזק בינלאומי
אבל אני חייבם להסכים עם OzZzZz הם לדעתי נותנים את השירות הכי סביר היום
נטויז'ן מאז המיזוג באמת פשוט קטסטרופה (וגם לי יש נסיון בשירות עסקי שלהם) לקח לנו 8 חודשים (ואני לא מגזים) להתנתק סופית מהם ואני עוד עשיתי את הניתוק לפי הספר כולל תיעוד כולל פקס ודואר רשום. אתה מדבר איתם אומרים לך כן כן אין בעיה אתה 100% מנותק וחודש אחרי זה מקבל שוב חשבון שלהם :(
ולפני הניתוק הם פשוט הרגו אותי בתמיכה טכנית שלהם, אתה מסביר להם שיש לך חיבור של 30M ואתה גולש לארה"ב במקרה הטוב ב 1M מה התשובה ??? כן ניחשתם נכון "אין מה לעשות זה מה שיש כנראה זה בעיה ב FIREWALL שלך..." פשוט גדולים זה שאתה מסביר להם שבארץ אתה מקבל את כל ה 30 ומה קשור ה FIREWALL לזה לא ממש עוזר...

OzZzZz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 676
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 63 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

חייב לציין שגם לי אין שום קשר לבזק בינלאומי.

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 2609
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יואב בן חורין
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 133 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

נטוויזן היו קטסטרופה עוד לפני סלקום
מאז האיחוד עם 013 התחילה הירידה
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

שתבינו. אין קשר בין הבעיות של הפינג שלי לנטויז׳ן. הבדיקות נעשו עם 1@1 ללא ראוטר בדרך.

בכל מקרה יש גבול למספר השעות שאני יכול לבזבז על זה. אם שלושה טכנאים בכירים לא הצליחו לפתור את הבעיה, כנראה שאין לאן לקחת את זה הלאה.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”