שלום!
רציתי לשאול אם מישהו מכיר מערכת ניהול קריאות IT שאפשר להטמיע באירגון.
מערכת שתכלול פתיחה\ סגירה של תקלות ודיווח במיילים על תקלות חדשות ותזמון.
תודה מראש לכולם!
מערכת לניהול קריאות IT
- fLy
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1797
- הצטרף: אפריל 2009
- מיקום: רמת השרון
- נתן תודות: 491 פעמים
- קיבל תודות: 334 פעמים
הי
חינם - http://www.spiceworks.com
בתשלום - http://www.manageengine.com/products/se ... tAodZhUA4g
דורון.
חינם - http://www.spiceworks.com
בתשלום - http://www.manageengine.com/products/se ... tAodZhUA4g
דורון.
- agent__smith
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6317
- הצטרף: יולי 2010
- מיקום: איפשהוא במטריקס
- נתן תודות: 37 פעמים
- קיבל תודות: 144 פעמים
עזוב שזה עולה הון, בשביל לנהל קריאות IT בSF, זה כרוך ביותר מידי SETUP
ממליץ בחום על sysaid
http://www.sysaid.com/
ממליץ בחום על sysaid
http://www.sysaid.com/
לא יותר מידי, זה מבוסס כעיקרון על javascript ופלטפורמה של google app scripts שנותנת לך לגשת כמעט לכל קומפוננטת גוגל (gmail, docs, calendar etc)
כעיקרון הלינק שנתתי נותן הסבר מפורט ליצור מסמך מעקב לHELPDESK תוך יצירת טופס שאיתו ניתן לתת לעובדים לפתוח קריאות, מענה אוטומטי במייל, והשמיים הם הגבול (מהמגזמים...)
אם אתה ארגון שמונה הרבה עובדים וקבוצת IT שמנהלת עשרות קריאות בשבוע, זה לא כזה ריאלי.
כן מתאים לקבוצה קטנה, שתנהל משימות ממסמך google doc.
כעיקרון הלינק שנתתי נותן הסבר מפורט ליצור מסמך מעקב לHELPDESK תוך יצירת טופס שאיתו ניתן לתת לעובדים לפתוח קריאות, מענה אוטומטי במייל, והשמיים הם הגבול (מהמגזמים...)
אם אתה ארגון שמונה הרבה עובדים וקבוצת IT שמנהלת עשרות קריאות בשבוע, זה לא כזה ריאלי.
כן מתאים לקבוצה קטנה, שתנהל משימות ממסמך google doc.