מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


היזהרו מחברת הלווין יס


   פורומים > וידאו > לווין, כבלים,DTT, עידן+
מחבר הודעה
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2067

 #1  נשלח: ב' 12/11/2012 12:00
היזהרו מחברת הלווין יס

חברת הלווין יס התחילה להתנהג כמו חברת הוט משקרים במצח נחושה בדיוק כמו
שהוט מתנהגים
והסיפור הוא כזה
לפני מס' חודשים הסתיים לי המבצע ביס, כמו כל לקוח נאמן התקשרתי לבדוק מה האופציות שיס מציע ללקוחות ותיקים
לאחר שיחה ארוכה עם נציג שימור הוא הסכים לרדת המחיר ל 300 ש"ח כולל מס ערוצי פרימיום לא מבוטל כפי שהיה לי בזמן המבצע
יש לציין שבדרך כלל שאני לא נוהג לעקוב באופן קבוע אחרי חשבונות יס כי מתוך ניסיון לרוב אין בעיה עם יס.
הצטברו לי כמה חשבוניות והחלטתי לפתוח ולראות אם באמת אני מחויב כפי שסוכם אבל הופתעתי לראות שהחשבון לא השתנה וכאילו לא דיברתי כלל עם נציג יס ,מיד הרמתי את הטלפון וחייגתי ליס (הם עברו לשיטת הוט להתיש את הלקוח עד שהם עונים לטלפון) לאחר המתנה של 15 דקות על הקו ביחד עם שיר הסדרה חי בללהלנד ענה לי נציג השירות ולפתע הייתה לי אנחת רווחה לשמוע קול אנושי מעבר לקו
שמע את דברי ביקש להעביר אותי לקשרי לקוחות .(שם כבר באמת הבנתי שנציגי השרות משקרים במצח נחושה אומרים ללקוח א' ועושים ב')
ענתה לי נציגת קשרי הלקוחות שמעה את דברי בדקה ואמרה שלא התבצעה שום עסקה ולא חודש שום הסכם ואין תיעוד בכלל לשיחה כל שהיא אין לי מחיר חדש ואני אמור לשלם כמו המחיר הישן. כפי שאתם יודעים החוקים החדשים לא תמיד עוזרים לאזרח ואני מדבר על כך שהחברות כבר לא מחויבות לשלוח הסכם חדש או סיכום שיחה ללקוח, וחתימה היא לא דבר שנדרש ומספיק אישור טלפוני .
מאוד התרגזתי על השקר ועל החוצפה של יס על כך שהם מרשים לעצמם להשלות את הלקוחות ,נציג מדבר איתך על משהו ומתעד במחשב משהו אחר או שבכלל אין בכלל תיעוד לשיחה בדיוק כפי שמתנהגות חברות הסלולארי ואני בטוח שנתקלתם בזה לא פעם ששוחחתם עם נציג אבל לא נרשם כל תיעוד לשיחה ואחר כך לך תוכיחו שאין לכם אחות ז... וללקוח אין דרך לבדוק מה נירשם מעבר לקו. לא פעם אני נתקל בשיטה הקלוקלת הזו שהחברות מתגמלות נציגי שירות בהתאם למה שם מצליחים למכור ללקוח או בהתאם לכמה לקוחות שרצו לעזוב הם הצליחו להשאיר בחברה. כתוצאה מכך הנציגים יגידו הכול וימכרו אפילו את הקרובים שלהם בכדי לשכנע אותך להישאר, אבל תכלס בשטח בין מה שנאמר לבין הדברים בפועל לצערי הפער הוא גדול. התופעה מוכרת ומועתקת מחברות אחרות שמתנהלות בדיוק אותו דבר רק שלחברת יס שמנסה להצתייר כחברה (וכמעט מצליחה בזה) עם שירות ואמינות גבוהים ביחס לשאר החברות בתחום מאוד לא מתאים התנהלות כזו
ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר בהתחלה היה סירוב מצד הנציגה אבל לאחר לחץ מצידי הנציגה אמרה שמנהל בכיר יחזור אלי
כרגע אני שוקל את צעדיי

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jacob44 (יוסי)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 31

 #2  נשלח: ב' 12/11/2012 12:09

בעייה שלך חביבי.
חובה לרשום לעצמך תיעוד מלא של השיחה,עם מי דיברת מתי ובאיזו שעה.
חשוב ביותר גם לבדוק בחשבונית הבאה שהנ"ל בוצע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2067

 #3  נשלח: ב' 12/11/2012 13:35

בוא ותסביר לי ריך תיעוד של יום תאריך ושם הנציג
עוזר לך עם לא קיים תיעוד
אותו דבר בעניין החשבונית ברגע אין תיעוד לא משנה מתי אתה
בודק את החשבונית

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Jacob44 (יוסי)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 31

 #4  נשלח: ב' 12/11/2012 13:44

בסיום השיחה אתה אומר לנציג בזו הלשון: "בוא נסכם בדקה וחצי הקרובות את פרטי העיסקה בראשי פרקים,כדי שאוכל להקליטה(בנוסף להקלטה שלכם).אבקש גם לדעת את שימך ואת הצוות שבו את/ה עובד/ת".
תאמין לי שבחשבונית הבאה או בפנייה הבאה שלך אל יס- תראה את תיעוד השיחה/עיסקה.
(1) הבעות תודה: taoyossi
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dvdscr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 108

 #5  נשלח: ב' 12/11/2012 16:08

לחלוטין בעיה שלך.
"לא נוהג לעקוב אחרי חשבוניות של יס"? אתה נוהג לבדוק שהמשכורת שלך נכנסת בראשון לחודש? נוהג לבדוק מה רשום בקבלה בקופה במכולת? למה? אתה לא מאמין להם? הם דפקו אותך בעבר? לא.
אבל אתה בודק.
אנשים לא מפנימים שמי שגובה ממך כסף הוא לא חבר או בן משפחה שעליו ניתן (נניח) לסמוך.
מי שגובה ממך כסף ינסה בכל הזדמנות לקחת יותר ממה שמגיע לו והטעות תמיד תהיה לטובתו.
וכן - אם אחרי שבועיים של הסכמה טלפונית לא מקבלים חוזה מהחברה בפקס או בדואר צריך להתקשר ולבטל כי משהו מסריח פה - הם לא שולחים חוזה כי הם לא רוצים שתראה את התנאים, לא כי הכלב אכל להם את העותק של החוזה שבדיוק התכוונו לשלוח.

כמה אנשים נאיביים בהתעסקות עם החברה ששמה יס, פשוט לא להאמין.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyal8a (אייל)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 22, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 483

 #6  נשלח: ב' 12/11/2012 16:25

איזו שטויות אתם עונים פה ???
הוא אשם שאף אחד ביס לא תיעד את הנאמר?
האם מעכשיו בכל שיחה עם נציג שירות אני צריך להכין מכשיר הקלטה ??

גם אם הוא היה רושם הכל זה לא היה עוזר לו אם אין תיעוד מצד יס

המלצתי לך היא באמת להמתין למנהל שיחזור אלייך לגולל בפניו את שאירע ולנסות לקבל את אותה עיסקה

לי קרה אותו מקרה בבזק
לא נשמר התיעוד למרות שאני רשמתי את שם הנציגה ומאיזה צוות הם התנערו
שלחתי להם צילום רישום מהנייד של השיחה איתם ולבסוף הם בדקו את הקלטות השיחות שלהם ומצאו את השיחה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shraga007
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 06, 2005

מיקום: גן-יבנה
הבעות תודה: 246
מספר הודעות: 6355

 #7  נשלח: ב' 12/11/2012 17:12

eyal8a, אלה לא שטויות בכלל.

חברות כמו יס והוט, וכמוהן חברות הסלולר אלה חברות שלנגד עינהן עומדות מטרות רווח ותו לא.
וכן, כל אלה שהגיבו בפוסט ועוד רבים אחרים וטובים שנכוו ממעשים כאלה ולמדו על בשרם שלא ניתן לסמוך על אף חברה היום.
אתה בעצמך כתבת ששמרת תיעוד רישום שיחה על מנת להוכיח משהו.

היום, ובמיוחד היום, שיס לא מצליחה להתרומם ומפסידה כסף באופן קבוע, וחברות הסלולר ירדו במאות אחוזים ברווחים שיטות כמו שמצויינות מעלה נראות יותר ויותר.

אני את יס העפתי מזמן.
את חברת הסלולר אני בודק באופן קבוע אחת לחודש לראות אם אין הפתעות.
אין מה לעשות, אם הכסף שלך חשוב לך, אתה חייב להיות עם האצבע על הדופק כל הזמן.
בכל חשבון וכל קבלה.
אני רואה אצל הקרובים שלי שלא מקפידים לעקוב אחרי החשבונות, איך פתאום "מבצע" הסתיים לו ו\או עדכנו להם תעריפים מבלי שהם שמו לב.
כל זה מסתכם בעשרות אם לא במאות שקלים מידי חודש.

_________________
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyal8a (אייל)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 22, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 483

 #8  נשלח: ב' 12/11/2012 18:45

שרגא
אני מסים איתך לגביי הוט.. עם יס לא נתקלתי עדיין בתקלות מהותיות ב 3 שנים האחרונות
עד היום הוט חייבים לי כ 1500 שח שהחלטתי לוותר עלהם רק בכדי להתנתק מהם סוף סוף

ונכון שצריך להיות עם יד על הדופק אבל התכוונתי לכך שמסכן פותח השירשור מה הוא אשם שיס לא תיעדו את את מה שהובטח לו
גם אם הוא היה רושם את השם של הנציג (ואף נציג לא נותן גם את שם משפחתו),שעה, צוות ומוקד אין בהכרח שהיו יכולים לעלות על מה שהובטח

אני התכוונתי לכך שזה נראה לי קצת הזוי שאנחנו כלקוחות צריכים להכין מעכשיו מכשיר הקלטה לפני כל סגירת חוזה
נכון שיש תקלות והרוב הן לרעתנו אבל עדיין הבחור לא אשם במה שקרה לו !!

דרך אגב במקרה שלי עם בזק זה היה לאחר יומיים שראיתי שאיני מקבל את המהירות שהובטחה לי, שאלתי לפשר הדבר ואז התבררה לי הסאגה
למזלי זה עדיין היה טרי ולכן במקרה הכל היה עדיין ברשומות הנייד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2067

 #9  נשלח: ב' 12/11/2012 19:47

חזרה אלי מנהלת בקשרי לקוחות ועדיין הם טוענים שלא היה ולא נברא כזה דבר ואין בכלל דרך לתת לי את המחיר
שדברתי עליו שלחתי אותה לבדוק את הקלטות השיחות עם יש להם בכלל דבר כזה בקשה עד סוף השבוע

הסיפור שקרה לי עם יס מזכיר לי שיחה עם נציג הוט בעניין האינטרנט ביקשתי לשדרג ולהעלות את מהירות הגלישה מ 12 מגה ל30 מגה וצלצלתי לדעת כמה זה יעלה, הנציג זרק מחיר (אינני זכר כרגע כמה) ואני ידעתי שאנשים קבלו את המהירות הזו ב 30% פחות מהמחיר שהנציג נתן לי והיה ברשותי גם הסכם שנשלח ללקוח .
הנציג טען שלא היה ולא נברא דבר כזה ושאין מחירים כאלה ולא ייתכן שמישהו קיבל מחיר כזה נמוך כי לא קיימים מחירים כאלו בהוט ,אמרתי לנציג שאני מחזיק ביד הסכם של חברת הוט שנישלח ללקוח מה עוד צריך לבקש להוכחה, לא עזר לי כלום הוא היה בשלו הוא ביקש שאשלח לו את ההסכם שלחתי ומאז נאלמו עכבותיו אבל את המחיר מהוט לא קיבלתי
לאחר מס' ימים יצא לי לשוחח עם נציג ספק השרות ל ספק האינטרנט ובקשתי גם לדעת מחיר להגדלת מהירות הגלישה בהנחה שאני אגדיל גם אצל הוט,הנציג הציעה לי עסקת בנדל עם הוט שבהתחלה העסקה הייתה גבוהה יותר מאשר אילו אני מפריד את שני הדברים,אבל לאחר שיחה ארוכה וכאשר הוכחתי לו שבהוט ניתן לקבל מחיר נמוך יותר הוא נתן לי מחיר לעסקת בנדל נמוך בכמה שקלים מאשר אילו הייתי מקבל את מה שבקשתי מהוט ומפריד את העסקה , לצערי בסוף לא הלכתי על העסקה כי המודם של הוט לא תומך בחייגן ואני בתוכנית גיימר אצל ספק האינטרנט שלי שמצריכה חייגן או אולי הפוך אני לא זוכר כל כך את העניין
יוצא בסוף שהכול מסחרה ושקר אחד גדול של כל חברות התקשורת ומאוד תלוי על איזה נציג נופלים .

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.


נערך בפעם אחרונה על-ידי shay1 בתאריך ג' 13/11/2012 19:59, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dvdscr
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 108

 #10  נשלח: ג' 13/11/2012 17:28

eyal8a כתב:
איזו שטויות אתם עונים פה ???
הוא אשם שאף אחד ביס לא תיעד את הנאמר?
האם מעכשיו בכל שיחה עם נציג שירות אני צריך להכין מכשיר הקלטה ??

גם אם הוא היה רושם הכל זה לא היה עוזר לו אם אין תיעוד מצד יס

המלצתי לך היא באמת להמתין למנהל שיחזור אלייך לגולל בפניו את שאירע ולנסות לקבל את אותה עיסקה

לי קרה אותו מקרה בבזק
לא נשמר התיעוד למרות שאני רשמתי את שם הנציגה ומאיזה צוות הם התנערו
שלחתי להם צילום רישום מהנייד של השיחה איתם ולבסוף הם בדקו את הקלטות השיחות שלהם ומצאו את השיחה


שטויות? מומלץ לך להתחיל לעבוד מול חברות תקשורת מבלי לתעד ואז תראה.
אני אישית מקליט שיחות בטלפון שלי ובכל פעם כשיש לי ויכוח עם חברת תקשורת אני פשוט מסביר להם שיש לי הקלטה ושואל אם הם רוצים לשמוע - מיד הם חוזרים עם הזנב בין הרגליים.
אם הם לא מסוגלים לעמוד מאחורי המחיר שלהם אפשר להתנתק, לעבור למתחרה ולבטל את החיוב בכרטיס האשראי, זה הכל.
ואשמח גם להבין למה אתה חושב שלבדוק חשבונות כל חודש זה שטויות. אם אתה לא בודק אני מזמין אותך לעשות אצלי מנוי (אני כבר אמצא למה) ואגבה ממך אלפי שקלים בשימחה עד שתבין שצריך לבדוק את החשבונות באופן קבוע ומדוקדק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eyal8a (אייל)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 22, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 483

 #11  נשלח: ג' 13/11/2012 18:04

dvdscr כתב:
eyal8a כתב:
איזו שטויות אתם עונים פה ???
הוא אשם שאף אחד ביס לא תיעד את הנאמר?
האם מעכשיו בכל שיחה עם נציג שירות אני צריך להכין מכשיר הקלטה ??

גם אם הוא היה רושם הכל זה לא היה עוזר לו אם אין תיעוד מצד יס

המלצתי לך היא באמת להמתין למנהל שיחזור אלייך לגולל בפניו את שאירע ולנסות לקבל את אותה עיסקה

לי קרה אותו מקרה בבזק
לא נשמר התיעוד למרות שאני רשמתי את שם הנציגה ומאיזה צוות הם התנערו
שלחתי להם צילום רישום מהנייד של השיחה איתם ולבסוף הם בדקו את הקלטות השיחות שלהם ומצאו את השיחה


שטויות? מומלץ לך להתחיל לעבוד מול חברות תקשורת מבלי לתעד ואז תראה.
אני אישית מקליט שיחות בטלפון שלי ובכל פעם כשיש לי ויכוח עם חברת תקשורת אני פשוט מסביר להם שיש לי הקלטה ושואל אם הם רוצים לשמוע - מיד הם חוזרים עם הזנב בין הרגליים.
אם הם לא מסוגלים לעמוד מאחורי המחיר שלהם אפשר להתנתק, לעבור למתחרה ולבטל את החיוב בכרטיס האשראי, זה הכל.
ואשמח גם להבין למה אתה חושב שלבדוק חשבונות כל חודש זה שטויות. אם אתה לא בודק אני מזמין אותך לעשות אצלי מנוי (אני כבר אמצא למה) ואגבה ממך אלפי שקלים בשימחה עד שתבין שצריך לבדוק את החשבונות באופן קבוע ומדוקדק.


אני מאד מכבד את הדרך שלך ובמקרים מסוימים יש צורך לעשות זאת
חבל שחברות הטלוויזיה והתקשורת גורמות לנו הצרכנים לפעול בצורה כזו, כך לא צריך צרכן לנהוג במדינה "מתוקנת" כמו שלנו

אבל שוב, לא כולם חושבים על להקליט את השיחה (כי זה לא פעולה נורמטיבית רגילה של צרכן) ,ונותנים את מבטחיהם, באותו נציג שעימו דיברו שיכבד את מה שסוכם במהלך השיחה

ודרך אגב אני יודע טוב מאד מה זה לעבוד מול חברות תקשורת, ואתן במספר מילים מה קרה לי עם הוט:

לפני 4 שנים קיבלתי הצעה לטריפל מנציג מכירות בדיזינגוף סנטר ב215 שח למשך שנתיים עם VOD חינם לשנה
למזלי קיבלתי דף סיכום עם הכל מהנציג וחתימתו, לאחר חודש אני רואה חיוב של 359 שח...
מאז אלף פקסים, מיילים החזרים רק אחרי 3 חודשים ואז שוב כל הסיפור חלילה
על השנה הראשונה קיבלתי זיכוי מלא, בשנה השנייה שוב אותו טררם ונשאר חוב עבורי של כ 1000-1500 שח
בתום השנה נאמר לי שרק אם אחדש את המנוי אקבל את הזיכוי במידה ולא שאלך לחפש את חבריי
אני לא ארחיב על איזה סבל ועצבים חוותי בשנתיים האלו מהחברה הבית שימוש הזו, אבל לבסוף אמרתי להם שיבואו לקחת את הציוד רק שינתקו אותי מהם ושבחיים אף נציג לא יתקשר אליי יותר !!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 188
מספר הודעות: 3783

 #12  נשלח: ה' 15/11/2012 18:06

אני לא מבין מדוע שחבר/ה כתוב/ת על חברה מסוימת ישר כותבים על חברה המתחרה במקום לתת דוגמאות אישיות על אותה חברה ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
הפרש_הבודד
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2012

מיקום: כדור הארץ (בין מאדים לנוגה)
הבעות תודה: 32
מספר הודעות: 238

 #13  נשלח: א' 18/11/2012 0:05

לא מפתיע..
הוט לוקה בחסר בהכל (אולי חוץ מהתוכן) שירות לקוחות זוועתי (וזה בלשון המעטה) תקלות רבות, טכנאים ללא אוריינטציה של מתן שירות קונקרטי ללקוח.. אני משתמש בשיא העדינות לגבי הוט..

יס התחילה טוב, אבל עם הזמן מדביקה יפה את הפערים התהומיים בינה לבין שירות הלקוחות של הוט (שהפך עם הזמן למילת גנאי) אפשר לומר כך : שירות הלקוחות של יס עדיין שואף להגיע לרמה של שירות הלקוחות של הוט..

החברות הרב ערוציות (לא אומר את שמן) הן חברות שחוגגות על כספם של לקוחותיהם התמימים, חברות עושקות!
אני קורא לכל אדם שפוי, להתנתק מה"עשקניות" האלה.. אז נכון חודש חודשיים יהיה קצת קשה, אבל היום יש הכל באינטרנט! ויש צלחת פרטית! עד שהפאיירים לא יתעוררו החברות הרב ערוציות ימשיכו לצחוק על רמת הנאיביות של לקוחותיהם..

"פראיירים לא מתים.."

להתנתק להתנתק להתנתק!!!

_________________
"אלה שהופכים מהפכה שלווה לבלתי אפשרית יהפכו מהפכה אלימה לבלתי נמנעת ... ... ..." _______________________________________
יש לדאוג לניצולי השואה הנזקקים! לא תהיה כל מחילה על הבושה החרפה והכלימה! הביזיון הזה לא יפסח על כל אחד ואחד מאיתנו בעתיד!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > לווין, כבלים,DTT, עידן+


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht